Maar als het goed is zit daar wel een 10% kortingsbon in. Die je weer kunt besteden in de UK.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:45 schreef lienelien het volgende:
De Rockin'Robin alleen al is ¤17, dus dan kom je wel snel aan een tasje van ¤40. Wel jammer...
foto's zijn gemaakt, maar eerst even ontbijten en dan uploadenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk pakket! Gelukkig niet alleen bruisballen maar ook BBS-en. Foto's?
hmm, ik heb nog 3 van die bonnen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als het goed is zit daar wel een 10% kortingsbon in. Die je weer kunt besteden in de UK.
Ja, daar ga ik bij mijn volgende bestelling ook maar eens gebruik van maken, er staat nu ook geen datum meer op, toch? Althans, ik kan hem niet vinden...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als het goed is zit daar wel een 10% kortingsbon in. Die je weer kunt besteden in de UK.
Het is te merken dat Lush UK daar de touwtjes strakker heeft aangetrokken, vorig jaar waren die grab bags veel voller.quote:Vom 17. bis zum 24.01.2009 hast du die Gelegenheit dir unsere
Wundertüten zu sichern und zu sparen:
Produkte und Geschenke bunt gemischt im Wert von 30¤ für NUR 20¤,
im Wert von 40¤ für NUR 25¤, im Wert von 50¤ für NUR 30¤ und im
Wert von 70 Euro für NUR 40¤!
NUR gültig vom 17. bis 24.01.2009 und NUR solange Vorrat reicht!
Das Angebot ist im Internet-Shop und in allen Shops erhältlich und
nicht mit einer Vorteilsnummer kombinierbar.
Ik bestelde vroeger best regelmatig in Duitsland, leuke acties, véél cadeaus, maar nuquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:48 schreef Cat22 het volgende:
In Duitsland start ook een actie:
[..]
Het is te merken dat Lush UK daar de touwtjes strakker heeft aangetrokken, vorig jaar waren die grab bags veel voller.
Laatste wat ik er besteld heb waren 40 Something Wicked This Way Comes melts.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bestelde vroeger best regelmatig in Duitsland, leuke acties, véél cadeaus, maar nu
Laatste dat ik er besteld heb was de restpostenbag.
Wat een leuke RR verpakking!quote:
ja, iewquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
En dat is dus precies waarom ik nooit cadeauverpakkingen weggeef, al die restjes popcorn
Bedoel je qua geur of erna, wanneer je je bad heel erg moet gaan soppen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:20 schreef Cat22 het volgende:
En dat zielige kromme zeepje.![]()
Ik ben benieuwd of er veel verschil zit tussen de winkels. En nee, Lienelien, ik wil hem niet overkopenLet them eat cake vind ik wel aangenaam maar de Lush Pud is brrrrrr!
Als ze dat bij mij doen, heb ik straks een halve kiloquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:25 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind christmas cake slice wel lekker, maar ik heb nog een stuk en ben stiekem dus wel blij dat ik niet het tasje met 200 gram er van heb. Zul je zien dat ze vanuit de UK ook nog een stuk meesturen...
Ik heb een snowfairy die ik niet wil. Ruilen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:22 schreef lienelien het volgende:
Ik had stiekem ook gehoopt op snow fairy
Auto + parkeren in de Vrijthofgarage. Dat jij met de bus gegaan bent! Respect!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:20 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]
Het was trouwens écht zwaar. En veel!! Ik kwam nauwelijks de bus inhoe cat dat ooit met 17 tassen heeft gedaan is me een raadsel.
Ik hoop niet dat ik nog een Secret Santa krijg. Angels Delight heb ik al genoeg en Chocolate Santa vond ik niet bijzonder genoeg om nog een keer te krijgen. Of kopen, for that matter. De balm en de zepe heb ik nog niet, en de zeep vond ik niet verkeerd ruiken dus die mag wel mijn kant op komen. *duim duim* Als het maar gene 200 gram is!quote:Nu eerst het tasje van Burdie:
[ afbeelding ]
Inhoud:
Secret Santa (chocolate santa + HIWTK + kortingsbon)
Snowfairy 250 gr.
Snow showers 120 gr.
Snowcake 190 gr.
Christmas cake slice 150 gr.
Dan het eerste tasje van Miss Dynastie
[ afbeelding ]
Inhoud:
Frosty the snowman (Ice blue + frothy the snowman + kortingsbon)
Snow showers 95 gr.
Christmas cake slice 215 gr.
Let them eat cake
Chocolate santa
En het tweede tasje
[ afbeelding ]
Inhoud:
Secret Santa (chocolate santa + HIWTK + kortingsbon)
Gold frankincense and beer 120 gr.
Snowshowers
Christmas party
Snowfairy 100 gr.
B electro 145 gr.
Nu ga ik de foto's van mijn tasjes uploaden (mag maar 5 tegelijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |