quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:43 schreef nietteveranderen het volgende:
Ik neem terug dat 720p er beter uitziet dan 1080i![]()
Heb hem nu weer op 1080i staan hij is toch echt een heel stuk scherper. Het was alleen even spelen met contrast enzo want 1080i zag er wat fletser uit. Nu niet meer
Hmm moet ik ook maar eens proberen. Gaat niks door verloren toch?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:54 schreef Ipho het volgende:
Systeemcashé gister gewist alle spellen lopen nu naar mijn idee veel beter.
GoW was voor 50 euro te pre-orderen bij Nedgame.. Helaas kon je dat maar 1 weekje doenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:43 schreef devv05 het volgende:
Ik heb GoW even ge-preordered bij FRS maar daar trappen ze vast niet in he?Is ie ergens anders goedkoop te krijgen?
[..]Ben het met je eens, 1080i geeft het beste resultaat
Het spel gaat goede reviews krijgen, op de E3 was iedereen al harstikke enthousiastquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:15 schreef BMH het volgende:
[..]
GoW was voor 50 euro te pre-orderen bij Nedgame.. Helaas kon je dat maar 1 weekje doen.. Ik ga pas betalen als het spel goede reviews krijgt
In het dashboard, even helemaal naar rechts, console settings en dan moet er iets van empty cache staanquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:41 schreef BMH het volgende:
Hoe delete ik me cach?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In het dashboard, even helemaal naar rechts, console settings en dan moet er iets van empty cache staan
nope.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In het dashboard, even helemaal naar rechts, console settings en dan moet er iets van empty cache staan
Je gaat het helemaal top vinden, alleen zo jammer dat het spel best wel kort isquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:33 schreef Guerra het volgende:
Net Condemned bij Play.com besteld. Benieuwd hoe die is aangezien ik nog nooit echt een psychologisch horror spel heb gespeeld. Hij lijkt me wel heel vet.
Condemned is gewoon een geweldige game in z'n genre, zeker een must-have.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:33 schreef Guerra het volgende:
Net Condemned bij Play.com besteld. Benieuwd hoe die is aangezien ik nog nooit echt een psychologisch horror spel heb gespeeld. Hij lijkt me wel heel vet.
Ja samen met Mass Effect een grote must have voor me.quote:
1 jaar, kerel bij de dixons probeerde me nog 3 jaar extra garantie aan te smeren toen ik hem kochtquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:55 schreef Un4 het volgende:
Haha, gaat het zo snel dan met die topics? Waarschijnlijk donderdag even de MM binnenlopen
Hoeveel jaar garantie zit er standaard trouwens op de 360?
Haha, die zal wel een leuk gezicht getrokken hebben na die opmerking.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:34 schreef Niek. het volgende:
[..]
1 jaar, kerel bij de dixons probeerde me nog 3 jaar extra garantie aan te smeren toen ik hem kochtbegon hij een verhaal over controllers en dat je dan eits verder naar achteren gaat zitten en dan doormiddel van de kabel zo je xbox360 naar voren trekt bijvoorbeeld uit een tv meuble/kastje oid. heb ik hem meteen maar even verteld dat de controller die erbij zit draadloos is
![]()
Mensen die niet weten wat ze verkopen![]()
Ja,... vraag hem waarom ik het spel nog niet speel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
In other news: heeft iemand toevallig nog vragen aan Cliffy B omtrent Gears of War?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... vraag hem waarom ik het spel nog niet speel.
Kutvraag, krijg ik vast een kutantwoord!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... vraag hem waarom ik het spel nog niet speel.
Hoe het voelt om een spel te ontwikkelen waar zoveel druk op staat (torenhoge verwachtingen van vrijwel iedereen)quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Kutvraag, krijg ik vast een kutantwoord!
NEXT!
Welke elementen uit andere spellen hij zo graag in wou verwerken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
In other news: heeft iemand toevallig nog vragen aan Cliffy B omtrent Gears of War?
Een spel dat zijn eigen TV-Serie krijgt en wordt verfilmd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Condemned is gewoon een geweldige game in z'n genre, zeker een must-have.
online zoals halo 2 dus met levels en matchmaking en clan support?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
Of er Jazz Jackrabbit themed downloadable content komtquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Kutvraag, krijg ik vast een kutantwoord!
NEXT!
Word er al aan een deel 2 gewerkt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
Jazz Jack Rabbitquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Vraag voor Cliffy B.
Komt er een arcade version van Jack Jazz Rabbit naar Xbox Live?
Coolquote:X06: Vielleicht eine Neuvorstellung von Rare?
12.09.06 - Auf der X06 Ende September 2006 soll Rare angeblich mindestens ein neues Spiel vorstellen. Das meldet Rare-Exteme.com ohne weitere Angabe von Quellen.
Dat zou wat zijn als ze Maart ook niet halenquote:Microsoft bezweifelt März-Termin der PS3
12.09.06 - David McLean, Regional Director Xbox Australien, hat gegenüber Gamespot Bedenken geäußert, dass Sony den Auslieferungstermin der PS3 im März 2007 in PAL-Territorien halten wird.
Die Verschiebung der PS3 von November 2006 auf März 2007 hätte ihn nicht überrascht. Es würde ihn deshalb auch nicht mehr überraschen, wenn die PS3 auch im März nächsten Jahres nicht erscheinen würde.
quote:Scramble ab 13.09.06 auf Xbox Live Arcade
12.09.06 - Microsoft gibt bekannt, dass der 2D Shooter-Klassiker Scramble ab dem 13.09.06 um 10:00 Uhr für 400 Microsoft Punkte auf dem Xbox Live Marktplatz angeboten wird.
Für die Xbox 360 wurde das Spiel überarbeitet, besitzt verbesserten Sound, leistungsorientierte Erfolge und einige neue Spielmodi:
- Online Mehrspieler über Xbox Live
- Online Koop- und Versus-Modi
- HD-Grafik
- Überarbeitete Grafik inklusive handgemalter Modelle und Teilchensysteme für Explosionen und Rauch
- Sechs verschiedene Missionen mit steigendem Schwierigkeitsgrad
- Ranglistensystem und leistungsorientierte Erfolge
Ja. Hoe goed is 'ie zelf in het spel?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef =HellFire= het volgende:
Populaire consolequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef taart het volgende:
het gaat wel snel hier zeg, moeilijk bij te houden met mijn tvp's
Idd, ik word gek van die shooters. Laat ze nu maar games als Stratego, Risk, Kolonisten uitbrengen (ja ik weet dat die laatste komt, nu de rest nogquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:08 schreef Niek. het volgende:
Scramble:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is als het goed is het origineel, ziet er nou niet echt uit als een game die je moet hebben![]()
Je bent niet de eerste die dat zegt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef samjustme het volgende:
Ben blij dat ik een XBOX360 heb, valt helemaal niet tegen. Ben van ps2 naar xbox360 overgeschakeld
"overstappen"..quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat zegt.
Ik heb het gevoel dat de Xbox (360) vaak wordt onderschat door Playstation fans, terwijl imo de Playstation het tegenwoordig vooral nog van de naam moet hebben die het met de PS1 en in mindere mate PS2 heeft verworven. Vandaar ook dat de mensen die wel overstappen van Playstation naar Xbox vaak positief verrast zijn
De 'normale' gamer maakt een keuze tussen Xbox of Playstation, alleen de die-hards halen normaal gesproken allebei de consoles in huis. Dus ja, in zekere zin is het wel overstappen en het zijn natuurlijk zeker twee verschillende kampen. (en directe concurrenten, in tegenstelling tot Nintendo)quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:36 schreef BMH het volgende:
[..]
"overstappen"..
![]()
Ik ben blij dat ik het niet meer zie als verschillende kampen.. Als je eenmaal alle consoles hebt kijk je alleen nog maar naar de games en de consoles die nog niet te koop zijn
Ik zou daar maar niet op rekenen, aangezien die game van Guerrilla (=Sony) is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:33 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Vraag voor Cliffy B.
Komt er een arcade version van Jack Jazz Rabbit naar Xbox Live?
Dat zou jammer zijn...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:40 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik zou daar maar niet op rekenen, aangezien die game van Guerrilla (=Sony) is.
Nee.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:40 schreef SToRM81 het volgende:
Ik zou daar maar niet op rekenen, aangezien die game van Guerrilla (=Sony) is.
Dude, LSD is al jaren slang voor LCD-schermpiesquote:
Ze mochten dat spel wel es ondersteunen voor de 360.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wordt er al gewerkt aan Unreal Championship 3 en zal het net als bij deel 2 melee combat bevatten?
Hmmm.....je hebt nog gelijk ook zo te zienquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee.
Dat is dus gewoon NIET waar.
Alle rechten liggen gewoon bij Epic Megagames.
Enkel een paar members van het JJ team werken nu bij Guerilla.
Fucking straatttaal.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, LSD is al jaren slang voor LCD-schermpies
Moet je eens een Deff Jam game gaan spelenquote:
Ik ook, ben uiterst tevreden, alleen DOA4 valt me wat tegen, die ga ik zometeen ook even ruilen voor een ander spel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef samjustme het volgende:
Ben blij dat ik een XBOX360 heb, valt helemaal niet tegen. Ben van ps2 naar xbox360 overgeschakeld
Grappig om te zien dat zoeken op GoW die link oplevertquote:Op woensdag 13 september 2006 11:49 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=834922&navid=4
Gears of war voor 30 euro gaat niet door
Koop een RGB scartkabel en ja, alle consoles zijn mooi. Ook op een 4:3 tvquote:Op woensdag 13 september 2006 12:00 schreef NrSiX het volgende:
Hey mensen!
Ik zit al zo lang te twijfelen of ik een 360 wil kopen of niet.. nu mijn grootste struikelblok, ik heb een tv die groot is, alleen formaat 4:3 , geen breedbeeld dus. Komen de graphix wel goed tot zijn recht? Als ik mijn cube aansluit en ik selecteer 60 ghz dan krijg ik al een beetje een misvormd beeld aan de zeikanten. Nu wil ik dus een xbox360 aanschaffen, maar niet als de graphix er niet zo mooi uitkomen te zien als mogelijk is.
Help
Wat je nooit hebt gehad kan je ook niet missen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:15 schreef BMH het volgende:
De 360 aansluiten op een 4:3 SD tv is net zo leuk als een kleurenfilm bekijken op een zwart wit tv.
De film is nog steeds te volgen, maar je mist een hoop van de atmosfeer van de film.
Dan word het beeld beter? sorry.. ben nogal een leek hierin.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Koop een RGB scartkabel en ja, alle consoles zijn mooi. Ook op een 4:3 tv
En op een HDTV zien je DVD films en normale televisie-uitzendingen er weer een stuk minder uit dan op een SDTV naar mijn mening.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat je nooit hebt gehad kan je ook niet missen.
Er is voor beide standpunten iets te zeggen. Ik heb genoten van de beelden op mijn 4:3 SDTV maar het ziet er ontegenzeggelijk mooier uit op mijn nieuwe HDTV. Toen pas wist ik wat ik miste.
Met andere woorden, je kan het rustig doen, het zal er prachtig uit zien. Alleen lang niet zo mooi als op een HDTV, maar die heb je niet en kan je dus ook niet missen.
DVD's kijken in de orginele resolutie is mooiquote:Op woensdag 13 september 2006 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En op een HDTV zien je DVD films en normale televisie-uitzendingen er weer een stuk minder uit dan op een SDTV naar mijn mening.
Dat is waar, je gooit je geld weg als je alleen maar televisie kijkt op zo'n ding.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En op een HDTV zien je DVD films en normale televisie-uitzendingen er weer een stuk minder uit dan op een SDTV naar mijn mening.
Ongelovelijke software sales, en qua hardware zitten ze relatief gezien boven de Xbox als je de holiday '05 tekorten in je achterhoofd hebt.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef BMH het volgende:
Noord Amerika sales:
[afbeelding]
[afbeelding]
die lijn doortrekken! Hoe bedoel je misleidendquote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef BMH het volgende:
Noord Amerika sales:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat is misschien ook wat overdrevenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:15 schreef BMH het volgende:
De 360 aansluiten op een 4:3 SD tv is net zo leuk als een kleurenfilm bekijken op een zwart wit tv.
De film is nog steeds te volgen, maar je mist een hoop van de atmosfeer van de film.
Ehm...dat is in de loop van de tijd dat ie uit is?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef BMH het volgende:
Noord Amerika sales:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn idd cummulatieve hard & software verkopen.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ehm...dat is in de loop van de tijd dat ie uit is?
Dan loopt de xbox360 dus achter op hoe de xbox het toendertijd deed.
Die spellen komen naar mijn idee nog niet in de buurt van Halo hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:18 schreef koentje.k het volgende:
XB Werd dan ook gelaunched met Halo! Echte system sellers waren er niet bij launch, die beginnen nu pas te komen:
- saints row
- Test Drive
- Dead Rishing
Copy & Paste Halo komt niet eens in de buurt van Ghost Recon AW naar mijn idee.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:26 schreef SToRM81 het volgende:
Die spellen komen naar mijn idee nog niet in de buurt van Halo hoor.
GoW is daarentegen wel een echte killer app
Valt mee tochquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef taart het volgende:
het gaat wel snel hier zeg, moeilijk bij te houden met mijn tvp's
Ofwel MS verliest mogelijk marktaandeel maar wint waarschijnlijk aan winstgevendheid.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef BMH het volgende:
Noord Amerika sales:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze verkopen nu 2 consoles dus dat het marktaandeel kleiner word lijkt me niet, dat er veel spellen en acc verkocht worden leverd wel meer geld op.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ofwel MS verliest mogelijk marktaandeel maar wint waarschijnlijk aan winstgevendheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |