Yep, tot 18:30 volgens mij (hoorde ik net Rob zeggen)quote:Op woensdag 21 september 2005 15:53 schreef Falco het volgende:
Zo en dan nu de laatste shift toch?
Nee, ze hebben hierna nog 1 keer een pauze van 15 minuten.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:53 schreef Falco het volgende:
Zo en dan nu de laatste shift toch?
Nouja, veel is gebasseerd op uiterlijk. Ik durf ook mijn mond niet zo groot open te trekken tegen vrouwen die extreem knap zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 16:01 schreef jalla het volgende:
en dat je dido niet tegen je moet hebben denk ik ook, die lijkt me geen prettig gezelschap als ze echt boos op je is.
Eén keer blazen en ze ligt omquote:Op woensdag 21 september 2005 16:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Didoos stelt niets voor man, ze heeft al meerdere malen het onderspit gedelft tegeover roel en rob
Die ontgaat mij dan volkomen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:05 schreef Falco het volgende:
Dido heeft daarbij ook wel een bepaalde air en houding, waarbij je niet snel tegen ingaat.
Dat is wel vrij treffend denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
Dido is het meisje waar eigenlijk iedereen een hekel aan heeft, maar waarvan men denkt dat ze zó populair bij de rest is dat niemand daar iets over durft te zeggen in de angst zelf buiten de groep te vallen..
dat klopt wel, dido heeft bepaald soort van kak . hoor je ook aan haar stemquote:Op woensdag 21 september 2005 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die ontgaat mij dan volkomen eerlijk gezegd.
Bij Kimske ook.... Die stellen eigenlijk het minste voor, als je er dan later op terugkijkt..quote:Op woensdag 21 september 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
Dido is het meisje waar eigenlijk iedereen een hekel aan heeft, maar waarvan men denkt dat ze zó populair bij de rest is dat niemand daar iets over durft te zeggen in de angst zelf buiten de groep te vallen..
(die liepen er bij flugel vroeger op het schoolplein ook rond)
En die meisje zijn ook t meest onzekerquote:Op woensdag 21 september 2005 16:09 schreef Kimske het volgende:
[..]
Bij Kimske ook.... Die stellen eigenlijk het minste voor, als je er dan later op terugkijkt..![]()
Precies... maar dat is voor mij totaal geen reden om dan niet tegen zo'n persoon in te gaan. Die moet je juist ongelooflijk in de zeik zetten.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:08 schreef jalla het volgende:
[..]
dat klopt wel, dido heeft bepaald soort van kak . hoor je ook aan haar stem
Maar hoelang duurt het voordat mensen het in de gaten hebben dat het niet zo is?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
(die liepen er bij flugel vroeger op het schoolplein ook rond)
Zijn juist de mensen die er heel slecht tegen kunnen en daarna hun ware aard laten zien.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies... maar dat is voor mij totaal geen reden om dan niet tegen zo'n persoon in te gaan. Die moet je juist ongelooflijk in de zeik zetten.
Je moet altijd zeggen wat je denk, alleen wel met tact.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies... maar dat is voor mij totaal geen reden om dan niet tegen zo'n persoon in te gaan. Die moet je juist ongelooflijk in de zeik zetten.
Laat dat maar aan Roel overquote:Op woensdag 21 september 2005 16:14 schreef jalla het volgende:
Denk niet dat er veel zijn die dido publiekelijk in de zeik kunnen zetten, denk dat als iemand dat probeert dat het dan al snel andersom gaat
Die loopt meer zijn pik achterna, hij heeft zondag in de pool de kans gehad om dido af te zeiken.quote:
Nee joh!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:17 schreef jalla het volgende:
kan bb dido en nattelie uit elkaar halen, wat een vreselijk giechel koppel is dat
Ik snap niet dat jullie dat kunnen denken over haar. Dido is juist verschrikkelijk onzeker en dat verbergt ze achter een heleboel praatjes en arrogantie.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:14 schreef jalla het volgende:
Denk niet dat er veel zijn die dido publiekelijk in de zeik kunnen zetten, denk dat als iemand dat probeert dat het dan al snel andersom gaat
Precies. Een paar rake opmerkingen en je hebt haar compleet op de kast.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie dat kunnen denken over haar. Dido is juist verschrikkelijk onzeker en dat verbergt ze achter een heleboel praatjes en arrogantie.
Lieske is een stille onzekere meid, die een beetje ondersneeuwd in deze groep.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:21 schreef jalla het volgende:
lieske is erg stil laatste dagen, die lijkt het een beetje zat te worden daar. nu de enige met zie ze nog wat raakvlakken had er uit is
Het grappige is overigens wel dat in iedere groep dezelfde rangorde ontstaat, je kunt het zo doortrekken naar je eigen schoolplein verleden.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel vrij treffend denk ik
Ga aan je studiequote:Op woensdag 21 september 2005 16:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie dat kunnen denken over haar. Dido is juist verschrikkelijk onzeker en dat verbergt ze achter een heleboel praatjes en arrogantie.
Ik lust vrouwen als Dido rauw, zou er totaal geen moeite mee hebben om een confrontatie met haar aan te gaan. Kom maar op!![]()
*Is vandaag eigenlijk niet aanwezig, maar kon het niet laten om hierop te reageren!
Zo zou je het ook kunnen zien natuurlijk...quote:Op woensdag 21 september 2005 16:27 schreef jalla het volgende:
tanja als slachtoffer van de popi meisjes is niet goed ingeschat denk ik.
tanja wacht met haar 3 oudere zussen na schooltijd de rijke popi meisjes op om ze hun zakgeld afhandig te maken
Haha dat betwijfel ik, Dido is gewoon sociaal en gezellig en daarom gaan ze met haar om, dat zie je o.a met Joost en Naat die hebben de grootste lol met haar.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
Denk het ook niet. Ben het wel met de rest van de beschrijvingen eens, overigens.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:27 schreef jalla het volgende:
tanja als slachtoffer van de popi meisjes is niet goed ingeschat denk ik.
tanja wacht met haar 3 oudere zussen na schooltijd de rijke popi meisjes op om ze hun zakgeld afhandig te maken
Wat ontzettend vervelend dat er niets gebeurt zeg, ik wil daden in plaats van woordenquote:
Waarom heet het meteen wijvennijd als je iemand die knap en populair is niet zo leuk vind??quote:Op woensdag 21 september 2005 16:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Haha dat betwijfel ik, Dido is gewoon sociaal en gezellig en daarom gaan ze met haar om, dat zie je o.a met Joost en Naat die hebben de grootste lol met haar.
Ik krijg een beetje het wijvennijd gevoel als het over Dido gaat, mensen kunnen het gauw niet uitstaan als iemand erg zelfverzekerd is (want dan ben je natuurlijk meteen arrogant), niet op d'r achterhoofd gevallen is en een knap koppie heeft.
Liever zoveel zelfverzekerheid van Dido, dan dat gejank van Ingrid, die telkens bevestiging zoekt.
Dat soort vrouwen hoef ik nooit in m'n vriendenkring.
"Oh oh oh ik ben zo dik"
"nee schatje je bent niet dik hoor *kuch*"![]()
Omdat vaak de reden dat je haar niet zo leuk vind is omdat ze knap en populair isquote:Op woensdag 21 september 2005 16:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom heet het meteen wijvennijd als je iemand die knap en populair is niet zo leuk vind??
Tanja STOP nu met roken!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:34 schreef jalla het volgende:
kan bb niet ff tegen de regie zeggen dat ze tanja niet moeten streamen als ze net gaat roken? is kleine moeite lijkt me, en als je dan toch tanja erin wilt houden, zet haar dan ook beetje positief neer
Ik bedoel niet, dat het bij iedereen jaloezie is, maar er zitten er wel een aantal tussen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:32 schreef jalla het volgende:
dido is erg leuk gezelschap, en ook nog mooi, dus dat geeft jaloezie, maar daarom kan ik me nog wel af en toe aan haar ergeren
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat vaak de reden dat je haar niet zo leuk vind is omdat ze knap en populair is![]()
Ik snap er ook weinig van maar kan me niet verplaatsen in de mensen in het huis, nu zeg ik ook dat ik me bek open zou trekken tegen Tanjaquote:Op woensdag 21 september 2005 16:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat ontzettend vervelend dat er niets gebeurt zeg, ik wil daden in plaats van woordenWanneer gaan ze met Tanja praten en zeggen waar 't op staat zodat ze lekker boos wordt en de groep in 2 kampen verdeelt
![]()
Ik wil dood en verderf. Zo.
En een lichtend voorbeeld voor alle zwangere meisjes op de wereldquote:Op woensdag 21 september 2005 16:37 schreef Bocaj het volgende:
Tanja is een blamage voor haar ouders!![]()
Van de 30.000? Dan gaan ze het nooit halenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:30 schreef TRiXeS het volgende:
LOL! vandaag hebben ze er maar 3600 gedaan..
Allereerst; ik vind 't 'n mooie meid heur! (ik wil niet jaloers over komen natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 16:37 schreef ruby het volgende:
Alowa.
Ik zit ff stiekem mee te lezen op m'n werk.
Ik snap niet waarom Dido zich zelf een kakker noemt eigenlijk... Hoe komt ze bij die term?
Overigens vind ik weinig aan aan haar.
Omdat dat het goeie woord ervoor is, ik zeg niet dat iedereen hier jaloers is, ik zeg dat er een aantal tussen zitten.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:34 schreef flugeltje het volgende:
Waarom heet het meteen wijvennijd als je iemand die knap en populair is niet zo leuk vind??
Dan is ralph gewoon erg slim bezigquote:Op woensdag 21 september 2005 16:39 schreef jalla het volgende:
ok ik beken:
mijn ergenis aan ralph is wel een beetje penis nijd.
hij doet en zegt niks verkeerd eigelijk (doet en zegt helemaal niks), maar de vrouwen vinden hem leuk (hier en in het huis ook wel), en ik erger me mateloos aan hem, komt misschien toch ook wel beetje omdat hij goed ligt bij de vrouwen
edit: irriteer is erger,
Rikkert heb ik weggelaten omdat ik eigenlijk niets anders kon verzinnen dan jij al deed. Hij is de jongen waarvan mensen later denken: "Zat jij bij mij in de klas????"quote:Op woensdag 21 september 2005 16:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Van de 30.000? Dan gaan ze het nooit halen.
Ik vind de parallellen die Flugeltje trekt erg gaaf om te lezen! Alleen Rikkert mis ik. Maar die zou ook een soort Ralph zijn. Een beetje wijs jongentje, die niet zo heel erg opvalt. Hij trekt op met iemand anders (Lieske dus), die ook niet zo in de picture staat.
Dat is ze toch ook, haar hele doen en laten, plus haar geweldige Heemstede dialectquote:Op woensdag 21 september 2005 16:37 schreef ruby het volgende:
Ik snap niet waarom Dido zich zelf een kakker noemt eigenlijk... Hoe komt ze bij die term?
Als je het zo zegt, klapt iemand dichtquote:Op woensdag 21 september 2005 16:42 schreef Day het volgende:
Weet je, deze groep zou al enorm in mijn achting stijgen als er maar EEN van ze naar Tanja toe zou stappen en zou zeggen: Luister eens, je gedrag stoort me/ons en ik wil nu wel eens weten waarom je zo doet!
Maar zolang ze dat niet doen, vind ik ze maar een stelletje schijnheilen!
Laters!
Ik trok de parralel naar de schoolklas Delta... Natuurlijk gaat iedereen met meiden als Dido om, maar diep van binnen vinden ze haar oppervlakkig en dus eigenlijk niet zo leuk. Dido is het meisje dat in je gezicht lief en uitermate meevoelend is maar zodra ze zich omdraait tegen anderen verteld hoe stom/dom ze je eigenlijk wel niet vind. Dat vind ik geen mooie eigenschap, niet bij mooie vrouwen en ook niet bij lelijke... Heeft dus niets met uiterlijk te maken.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Omdat dat het goeie woord ervoor is, ik zeg niet dat iedereen hier jaloers is, ik zeg dat er een aantal tussen zitten.
En omdat dingen continu gezegd worden van "oh altijd wilt ze maar aandacht".
Lieske zoekt alleen aandacht bij de mannen (wat nu als resultaat geeft, dat ze geen vrienden naast Roel heeft) daar hoor je niemand over. Dat vind ik persoonlijk heel wat triester.
Dido praat met iedereen en iedereen mag haar en dan is ze een aandachtsgeil wijf. En "mensen doen alsof ze haar aardig vinden, omdat ze anders uit de groep vallen" jahoor![]()
Ik vind dat zo'n onzin, dat Lieske alleen maar aandacht zoekt bij mannen.. Ze 'zoekt' geen aandacht, ze doet werkelijk helemaal niet haar best om op te vallen, vind ik althans.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Omdat dat het goeie woord ervoor is, ik zeg niet dat iedereen hier jaloers is, ik zeg dat er een aantal tussen zitten.
En omdat dingen continu gezegd worden van "oh altijd wilt ze maar aandacht".
Lieske zoekt alleen aandacht bij de mannen (wat nu als resultaat geeft, dat ze geen vrienden naast Roel heeft) daar hoor je niemand over. Dat vind ik persoonlijk heel wat triester.
Dido praat met iedereen en iedereen mag haar en dan is ze een aandachtsgeil wijf. En "mensen doen alsof ze haar aardig vinden, omdat ze anders uit de groep vallen" jahoor![]()
Helemaal met je eens, stelletje schinheilen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:42 schreef Day het volgende:
Weet je, deze groep zou al enorm in mijn achting stijgen als er maar EEN van ze naar Tanja toe zou stappen en zou zeggen: Luister eens, je gedrag stoort me/ons en ik wil nu wel eens weten waarom je zo doet!
Laters!
Je bedoelt gewoon dat ze een huppelkut is?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Allereerst; ik vind 't 'n mooie meid heur! (ik wil niet jaloers over komen natuurlijk)
Maar ik vind d'r een enorm oppervlakkige doos. Haar manier van praten alleen al, brrr... Zo overdreven en 'n beetje neppig.. Terwijl ik eigenlijk wel geloof dat ze echt zo is, maar 't komt geacteerd over. Raar he?
Zo springerig en hupserig.. Niks mis mee, maar niet mijn ding..![]()
Alleen Ingrid heeft het vanmorgen geprbeerd maar liep op niets uit, Tanja doet wat ze wilquote:Op woensdag 21 september 2005 16:42 schreef Day het volgende:
Laters!
Heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef Mike1964 het volgende:
Beste vaste streamkijkers en commentators. Ik wil even zeggen dat ik heel blij ben dat jullie iedere dag al deze posts hier neerzetten. Waar jullie de tijd vandaan halen weet ik niet maar maakt mij ook niet zoveel uit. Er bestaan namelijk ook "werkende" BB verslaafden zoals ik en iedere dag als ik uit mijn werk naar huis rij verheug ik me al op het lezen van de streamverslagen en de commentaren van jullie, waarvoor dank. Dit wilde ik even kwijt...![]()
Kan je niet nog een paar maanden vrij nemenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in![]()
Als ik ná mijn (compleet aan BB besteede) vakantie weer ga werken moet ik het ook met 's avonds bijlezen doen....
Als ik op het werk nog een paar dagen zo doorga als nu tijdens mijn vakantie gebeurt dat vanzelfquote:Op woensdag 21 september 2005 16:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan je niet nog een paar maanden vrij nemen![]()
![]()
Thuiswerken, helemaal zo gek nog nietquote:Op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef Mike1964 het volgende:
Beste vaste streamkijkers en commentators. Ik wil even zeggen dat ik heel blij ben dat jullie iedere dag al deze posts hier neerzetten. Waar jullie de tijd vandaan halen weet ik niet maar maakt mij ook niet zoveel uit. Er bestaan namelijk ook "werkende" BB verslaafden zoals ik en iedere dag als ik uit mijn werk naar huis rij verheug ik me al op het lezen van de streamverslagen en de commentaren van jullie, waarvoor dank. Dit wilde ik even kwijt...![]()
Een pleister om de poriën te ontsoppen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:50 schreef jalla het volgende:
huh wat heeft lieske aan haar neus?
en Ingrid dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:42 schreef Peter6000 het volgende:
En toch was Lieske in het begin in BB anders
Geen grijze muis die onopvallend meedoet.
Ik betrap me er nu zelfs op dat ik Linda soms leuker vind dan Lieske![]()
eens, behalve dat ik dat jankerig bevestiging zoeken van Ingrid wel mee vindt vallen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Haha dat betwijfel ik, Dido is gewoon sociaal en gezellig en daarom gaan ze met haar om, dat zie je o.a met Joost en Naat die hebben de grootste lol met haar.
Ik krijg een beetje het wijvennijd gevoel als het over Dido gaat, mensen kunnen het gauw niet uitstaan als iemand erg zelfverzekerd is (want dan ben je natuurlijk meteen arrogant), niet op d'r achterhoofd gevallen is en een knap koppie heeft.
Liever zoveel zelfverzekerheid van Dido, dan dat gejank van Ingrid, die telkens bevestiging zoekt.
Dat soort vrouwen hoef ik nooit in m'n vriendenkring.
"Oh oh oh ik ben zo dik"
"nee schatje je bent niet dik hoor *kuch*"![]()
Kun je beter nog niet doen... Of het op een echtscheiding uitdraait merk je vanzelf wel na verloop van tijd. Mijn man heeft de moed al opgegeven wat flugel en BB betreft. Onder het mom: "if you can't beat them, join them' doet hij nu vrolijk mee....quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef Mike1964 het volgende:
Als leraar heb ik meer dan genoeg vakantie, alleen die heerlijke lange zorgeloze zomervakantie is weer voorbij en BB begon helaas pas op mijn eerste werkdag er na...verheug me nu al op de herfstvakantie over vier weken, dan zal ik hier waarschijnlijk ook regelmatig wat commentaren en verslagen neerzetten... (hoe vertel ik het mijn vrouw....)
En hoe weet je dat, heb je alle bewoners gevraagd of ze haar van binnen oppervlakkig en onnozel vinden?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:44 schreef flugeltje het volgende:
Natuurlijk gaat iedereen met meiden als Dido om, maar diep van binnen vinden ze haar oppervlakkig en dus eigenlijk niet zo leuk.
Sja, het is geven en nemen he in een huwelijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef Mike1964 het volgende:
Als leraar heb ik meer dan genoeg vakantie, alleen die heerlijke lange zorgeloze zomervakantie is weer voorbij en BB begon helaas pas op mijn eerste werkdag er na...verheug me nu al op de herfstvakantie over vier weken, dan zal ik hier waarschijnlijk ook regelmatig wat commentaren en verslagen neerzetten...(hoe vertel ik het mijn vrouw....)
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik op het werk nog een paar dagen zo doorga als nu tijdens mijn vakantie gebeurt dat vanzelf![]()
Ingrid is juist leukquote:Op woensdag 21 september 2005 16:52 schreef Wup het volgende:
[..]
en Ingrid dan?
dat is een zielig hoopje Menno aanhangsel geworden..... en verder slaapt ze
Slaapkamer van Tanja als ze heeft gebaard.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef flugeltje het volgende:
Is er eigenlijk iemand die weet wat er in de geheime kamer zit?
* flugeltje hoopt op een bar/disco zodat de zaterdagavonden nóg leuker worden.
En weer een BB slachtoffer (of 2)quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef Mike1964 het volgende:
Als leraar heb ik meer dan genoeg vakantie, alleen die heerlijke lange zorgeloze zomervakantie is weer voorbij en BB begon helaas pas op mijn eerste werkdag er na...verheug me nu al op de herfstvakantie over vier weken, dan zal ik hier waarschijnlijk ook regelmatig wat commentaren en verslagen neerzetten...(hoe vertel ik het mijn vrouw....)
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ingrid is juist leukstoer maar wel gevoelig. En grappig, nog altijd mijn nummer één.
ik vond haar eerst ook leuk, maar sinds dat Menno geklit niet meerquote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ingrid is juist leukstoer maar wel gevoelig. En grappig, nog altijd mijn nummer één.
Bij mij komt ingrid ook op nr 1 of het nou een man/vrouw of kween isquote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
mijne ookquote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik vind Ingrid ook niet extreem erg, maar vind bevestiging zoeken een stuk vervelender dan iemand die blaakt van zelfvertrouwen en grapjes maakt (gemeend of ongemeend) van "ja ik ben geweldig, iedereen vind me leuk".quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef milagro het volgende:
eens, behalve dat ik dat jankerig bevestiging zoeken van Ingrid wel mee vindt vallen.
Iedereen zoekt bevestiging trouwens, ook Dido
Ik erger me ook niet aan Dido dus, ook niet aan Ingrid.
Aan de andere dames eigenlijk ook niet, behalve dan Tanja
Ik erger me aan geen een bewoner eigenlijk... behalve Tanja dan
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef milagro het volgende:
[..]
mijne ook
van de dames dan.
wantRalph
is en blijft natuurlijk...
Ralph
Nogmaals, het eerste stukje ging over het schoolplein en niet over de situatie in het huis op dít moment, daar ging alleen het tweede gedeelte over.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En hoe weet je dat, heb je alle bewoners gevraagd of ze haar van binnen oppervlakkig en onnozel vinden?
Nathalie is imo nog een stuk onnozeler, maar hun kunnen het prima met elkaar vinden.
Joost ouwehoert ook 24/7 over toneelstukjes en bullshit, dan is iemand niet meteen oppervlakkig.
Ik praat ook niet de halve dag over politieke onderwerpen en de bijdrage aan de wereld (notabene zitten we hier slap te lullen over een tv programma).
Je hebt gelijk als je zegt dat meerderen het doen, maar bij Dido valt het me wel heel erg op. Bij Nathalie en Chantal ook trouwens....quote:En achterbaks doen, dat doen alle bewoners zowat, iedereen lult wel eens in groepjes van 2 over een ander, het is een spel.
Ik kan ook kritiek hebben op iemand en ondertussen heel goed bevriend zijn, maar goed, de een vindt dat raar, de ander niet. Ik lig er niet wakker van, en verwacht ook niet dat vrienden altijd mooi weer bij me spelen. Iedereen irriteert zich wel eens, hoef je niet continu met iemand te gaan bespreken. Achterbaks vind ik dat niet meteen, dat is wel een tandje erger.
Ik vind haar achterbaks, ongeacht hoe ze eruit ziet....quote:Maar als je Dido gewoon 3x niks vindt omdat je haar achterbaks vindt, dan heb je een goed punt.
Misschien komt het omdat ik niet alles zie de hele dag, ik volg hooguit 2 uur van de streams per dag en als Dido zit te smoesen zit ik meestal dan net een ander gesprek te volgen.
Maar ik til er ook niet zo zwaar aan als iemand iets bespreekt met een ander.
Ik heb geen favoriet bij de dames, Ingrid vind ik soms leuk en soms gruwelijk irritant, Dido is wat stabieler qua gedrag (zowel positief als negatief), die zit gewoon in de middenmoot bij mij.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef milagro het volgende:
[..]
mijne ook
van de dames dan.
wantRalph
is en blijft natuurlijk...
Ralph
Die zitten te wachten totdat de DBK deur opengaat voor meer vellen volgens mij. En volgens miiijjj heeft BB die niet omdat ze niet hadden verwacht dat ze toch nog redelijk snel gingen...quote:Op woensdag 21 september 2005 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Zitten Menno, Ingrid en Linda opgesloten ofzo?
Iedereen heeft een andere definitie van achterbaks of irritant of aandachttrekkerig, dat is het leukequote:Op woensdag 21 september 2005 17:00 schreef flugeltje het volgende:
Maar op zich wel grappig dat we hier op fok zo heerlijk kunnen discusiëren over hoe we mensen zien. We verdedigen mensen alsof het onze beste vrienden zijn... Wat is het toch heerlijk om hier te komen![]()
...dan ben ik ze nog niet tegengekomenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:02 schreef flugeltje het volgende:
Zegt Nathalie nu écht dat Tanja heel veel fans buiten het huis heeft?????
Als ik me dan persé zou moeten ergeren waar ik me dan nog het meest aan "erger" is het zwart/wit reageren van sommigen hier.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind Ingrid ook niet extreem erg, maar vind bevestiging zoeken een stuk vervelender dan iemand die blaakt van zelfvertrouwen en grapjes maakt (gemeend of ongemeend) van "ja ik ben geweldig, iedereen vind me leuk".
Dido zoekt bevestiging iig op een manier, dat het me niet opvalt.
Iedereen ergert zich ook aan Chantal, dat beetje roddelen erger ik me niet zo aan, maar goed, de een vindt iets vervelend, de ander niet.
Ik vind haar gewoon een leuk vlot wijf van in de 40, kan er altijd om lachen, zelfs om dat gehinnik van d'r.![]()
Precies zoals ik erover denk.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:08 schreef milagro het volgende:
Ook wordt werkelijk ALLES van bepaalde personen als roddelen gezien, ik vind het vrij normaal dat je over elkaar praat en ook meningen over een niet aanwezig persoon uitwisselt soms.
Het is niet persé kwaadspreken of zwartmaken, dát is namelijk m.i. wat echt roddelen is.
wil ik ook weten......quote:Op woensdag 21 september 2005 17:10 schreef milagro het volgende:
Wat heeft Lies met haar neus gedaan?
Beuq van Tanja gehad...quote:Op woensdag 21 september 2005 17:10 schreef milagro het volgende:
Wat heeft Lies met haar neus gedaan?
jawel toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Waarom doen Lieske en Tanja eigenlijk niet mee met het thuiswerk?
Is precies wat Delta net al zei, iedereen heeft z'n eigen definities erover... Ik vind het namelijk roddelen als men zich negatief over anderen uitlaat. Het groepsgesprek (zonder Tanja) van gisteren valt bij mij onder die noemer. Zo ook de praatjes tussen Dido en Nathalie over Roel. En nét vond ik Nathalie weer achterbaks. Ze deed gisteren volop mee met het 'de groep bashed Tanja' spelletje, maar nu ze net bij haar zat wel gaan zitten vertellen dat ze denkt dat Tanja heel veel fans buiten het huis heeft... Pleazzzzquote:Op woensdag 21 september 2005 17:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Als ik me dan persé zou moeten ergeren dan nog het meest aan "erger" is het zwart/wit reageren van sommigen hier.
Iemand doet eenmaal iets doms en kan dan ook niets meer goed doen, alles wat die persoon doet wordt dan negatief uitgelegd, en dat tot vervelens toe.
Ook wordt werkelijk ALLES van bepaalde personen als roddelen gezien, ik vind het vrij normaal dat je over elkaar praat en ook meningen over een niet aanwezig persoon uitwisselt soms.
Het is niet persé kwaadspreken of zwartmaken, dát is namelijk m.i. wat echt roddelen is.
En dat klopt zeker... Het been-verhaal van Rob is daar een mooi voorbeeld van.quote:Het 'probleem' met BB kijken is ook, is dat je de reacties van 1persoon naar alle personen ziet, in het normal leven is dat natuurlijk meestal niet zo.
Verhalen die tig keer verteld worden, gevoelens die meerdere keren geuit worden, dan tegen die dan weer tegen die, en wij zijn overal getuige van
Dus bepaalde dingen zijn voor de toeschouwer vele malen erger/irritanter dan de bewoners zelf.
Preciesquote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er vaak met haar eigen kleding nog best goed uitziet hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 17:13 schreef Kimske het volgende:
Het type dat nooit leuke kleding krijgt, die voor sinterklaas een relatiegeschenk van een of ander bedrijf krijgt, iedereen een hekel aan heeft omdat ze er vies uitziet enzo.
Ik denk dat juist Linda eerder de gemiddelde Nederlander" is dan de meeste anderen in het BB-huis.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:16 schreef -Delta- het volgende:
Linda is echt iemand die uit de goot komt gekropen, of sloerie broekjes of trainingsbroeken.
En als ze daarmee zichzelf is, dan zou ik zeggen, word volwassen en leer eens wat smaak is.![]()
Dat zijn psies de woorden die ik al die weken al zoek!quote:Op woensdag 21 september 2005 17:13 schreef Kimske het volgende:
Nog even over die rolmodellen: Ik zie Tanja meer als het meisje wat thuis geen liefde krijgt, en daarom altijd zichzelf moet redden. Het type dat nooit leuke kleding krijgt, die voor sinterklaas een relatiegeschenk van een of ander bedrijf krijgt, iedereen een hekel aan heeft omdat ze er vies uitziet enzo. Ondertussen krijgt ze ook geen sociale vaardigheden mee, waardoor ze iedereen tegen zich keert.
Wat maakt het uit. Ze halen het toch nooit meer. Er zijn al 2 dagen om en ze zijn nog lang niet halverwegequote:Op woensdag 21 september 2005 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat juist Linda eerder de gemiddelde Nederlander" is dan de meeste anderen in het BB-huis.
En Lieske en Tanja lopen rond in eigen kleren, waarbij Lieske alleen wel even hielp met sjouwen van de vellen (mag dat??).
precies, ik had zo'n meisje in de klas, en die was alleen maar bezig met overleven.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:19 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat zijn psies de woorden die ik al die weken al zoek!
Ze weet niet anders, als mensen in haar geintresseerd zijn denkt zij toch dat ze het niet menen. En ze durft zich niet te uiten, dus dan maar gezicht op nul en terug trekken.
Over benen gesproken.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:13 schreef flugeltje het volgende:
En dat klopt zeker... Het been-verhaal van Rob is daar een mooi voorbeeld van.
Ik had al het vermoeden dat BB expres een opdracht heeft gegeven die ze toch niet kunnen halen. Moeten ze met een beperkt budget toekomen (iets wat voor deze groep bij een ruim budget al moeilijk gaat). En er ligt echt nog héél veel werk en echt opschieten doen ze niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:20 schreef scanman01 het volgende:
Wat maakt het uit. Ze halen het toch nooit meer. Er zijn al 2 dagen om en ze zijn nog lang niet halverwege
O, dat grapje ken ik ook niet...quote:Op woensdag 21 september 2005 17:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Over benen gesproken.
Dat is het enige wat ik dan niet vind kunnen, dat grapje wat Ingrid maakte of beter gezegd uit zat te beelden over Rob z'n been, dat ze op 1 been ging staan.![]()
Dat zijn dingen die ik zelf nooit zou doen en niet vind kunnen, over ziektes of handicaps, maar ja...in werkelijkheid vind (vond) Rob zoiets niet eens zo erg, dus valt het ook wel mee.
Hij had gewoon Ingrid na moeten doen en dan 10 keer een grapje moeten maken over die siliconen van haar (en dat ook uitbeelden
).
Dat weet je dus nooit hè. Iedere volwassen man zal zich groot voordoen in zo'n situatie en gewoon lachen.... wil niet zeggen dat ze zich van binnen ook zo voelen.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:21 schreef -Delta- het volgende:
Dat zijn dingen die ik zelf nooit zou doen en niet vind kunnen, over ziektes of handicaps, maar ja...in werkelijkheid vind (vond) Rob zoiets niet eens zo erg, dus valt het ook wel mee.
Ja dat was toenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O, dat grapje ken ik ook niet...
Ik ken alleen het stukje dat Rob een verhaal stond te houden en dat Ingrid hem na zat te doen. Met dezelfde bewegingen en gezichtsuitdrukking.
Ze wisten gisteren al na een paar uur dat het onhaalbaar was. Ze moesten echter doorgaan omdat ze anders meteen al veel van de extra's moesten inleveren.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had al het vermoeden dat BB expres een opdracht heeft gegeven die ze toch niet kunnen halen. Moeten ze met een beperkt budget toekomen (iets wat voor deze groep bij een ruim budget al moeilijk gaat). En er ligt echt nog héél veel werk en echt opschieten doen ze niet.
Dat wilde ik er net nog bijzeggen, dat dat zo overkwam, maar in werkelijkheid blijft het de vraag of hij het niet heel erg vond.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet je dus nooit hè. Iedere volwassen man zal zich groot voordoen in zo'n situatie en gewoon lachen.... wil niet zeggen dat ze zich van binnen ook zo voelen.
Ik vond het niet eens zo erg. Het is toch gewoon een kenmerk van hem? Net als de rest van de dingen die ze van hem nadeed.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat was toenen aan het eind ging ze op 1 been staan en erbij lachen en de rest lachte ook.
Zoiets vind ik dus misselijkmakend, als ik erbij had gezeten had ik er iets van gezegd. Maar goed.
Dat is het enige tot nu toe wat ik niet vond kunnen![]()
Dus als iemand een kale kop van de chemotherapie heeft, ga je het ook nadoen en over je hoofd aaigebaren maken, want "het is iemand z'n kenmerk"?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik vond het niet eens zo erg. Het is toch gewoon een kenmerk van hem?
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:27 schreef flugeltje het volgende:
(heb m'n echtgenoot ook al overgehaald om pizza te eten vanavond)
Begonnen om negen uur. 8 uur werken en anderhalf uur pauze tussendoor is dus half 7 einde werk.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:29 schreef Falco het volgende:
He ze zijn nog steeds bezig en het is vijf uur geweest! Ze zullen vast wel flexibele werktijden hebben!
Tja, ik zou het bij iemand die ik niet ken ook niet doen, ook niet als ik drie weken bij hem in een huis zou wonen.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus als iemand een kale kop van de chemotherapie heeft, ga je het ook nadoen en over je hoofd aaigebaren maken, want "het is iemand z'n kenmerk"?
![]()
Je hebt grapjes en grapjes, dit gaat gewoon te ver.
Ahh zoals ik dus al dachtquote:Op woensdag 21 september 2005 17:27 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga nog ff snel in bad voordat ze klaar zijn met werken voor vandaag.
Heb ergens nog een héééééééééél klein beetje hoop dat ze vanavond met Tanja gaan praten en ben niet van plan dat te gaan missen. (heb m'n echtgenoot ook al overgehaald om pizza te eten vanavond)
Dat vroeg ik me ook al fa, of de weggestemde exbewoner elke keer één naam als een soort wraak mag noemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
ff iets anders, is het nu zo dat roel genomineerd is, hij er moergen iemand uit mag sturen?
De resolutie van je beeldscherm lager zetten helpt ookquote:Op woensdag 21 september 2005 17:46 schreef Mike1964 het volgende:
Ik zit naar die rottige kleine beeldjes te kijken, iemand een suggestie voor een programma met wat grotere beelden?
whuhahahaquote:Op woensdag 21 september 2005 17:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Halverwege zei Tanja nog dat ze het geen hele dag zou redden. Maar ze zit er toch nog maar ff mooi.![]()
(Maar daar wordt niets over gezegd. Dus kom maar op Tanja Bashers)
1964 is een goed jaar.... Vandaar dat ik meteen hielpquote:Op woensdag 21 september 2005 17:50 schreef Mike1964 het volgende:
En bedankt...
lolquote:Op woensdag 21 september 2005 17:56 schreef flugeltje het volgende:ik startte dus de site van Domino's Pizza op en raakte direct in paniek... Meteen de streams bekeken... maar nee hoor, niemand aan de deur...
Voor degenen die niet doorhebben wat ik bedoel, laat je geluid aanstaan en start de site van Domino's maar eens op....![]()
We kunnen veel zeggen over Tanja, maar één ding moet je haar meegeven: ze is absoluut niet bezig met ho ze overkomt op tvquote:Op woensdag 21 september 2005 17:58 schreef Mike1964 het volgende:
off topic:Dan zijn we vermoedelijk even oud Scanman?
Ook een kunst hoor om de hele dag zo'n chagrijnige kop te trekken...ook vermoeiend (en ik neem aan dat iedereen snapt dat ik Tanja bedoel...)![]()
Ik wilde t net gaat tikken! Tanta doet wel mooi dr best! ws druipt ze zo meteen af d'r bed in, maar we kunnen ook niet verwachten dat ze met alles even vlot meedoet! Tanja: you go girl!!quote:Op woensdag 21 september 2005 17:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Halverwege zei Tanja nog dat ze het geen hele dag zou redden. Maar ze zit er toch nog maar ff mooi.![]()
(Maar daar wordt niets over gezegd. Dus kom maar op Tanja Bashers)
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:58 schreef Mike1964 het volgende:
off topic:Dan zijn we vermoedelijk even oud Scanman?
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:52 schreef harrie1 het volgende:
[..]
whuhahaha
halverwege gaan janken om niets dus
aanstellen en aandacht trekken
maar dat durf ik je wel te zeggen hoor
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:13 schreef scanman01 het volgende:
Talpa viel net weer even uit. Belooft niet veel goeds voor morgen
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:13 schreef scanman01 het volgende:
Talpa viel net weer even uit. Belooft niet veel goeds voor morgen
Idd, is inderdaad wennen. Dat had ik ook in het begin. Dan reageer je op iemand en dan hebben er ondertussen al 5 mensen tussen gepostquote:Op woensdag 21 september 2005 18:10 schreef Mike1964 het volgende:
mijn vorige berichtje was voor scanman bedoeld natuurlijk...moet nog even wennen aan dit forum gebruik...
Heel veel vrouwen moeten nog werken hoor met een 'dikke pens'...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:12 schreef Mike1964 het volgende:
Overigens...sjaggo of niet...ze werkt wel door met d'r 7 maanden zwangerschap. Dat zie ik mezelf niet doen met zo'n dikke pens.
die zijn niet zwangerquote:Op woensdag 21 september 2005 18:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heel veel vrouwen moeten nog werken hoor met een 'dikke pens'...
iddquote:Op woensdag 21 september 2005 18:15 schreef Kimske het volgende:
![]()
![]()
dan wordt ie vrijdag herhaald....als me video t niet doet, isser dus nix aan de hand!
Vast wel. Mochten ze gisteren ook. Maar volgens mij zijn de koppels hetzelfde.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:18 schreef Marrije het volgende:
Gisteren zag ik toch andere koppels? Mogen ze zelf kiezen met wie ze in een trui zitten? Nee toch?!?
zijn dezelfde koppels..quote:Op woensdag 21 september 2005 18:18 schreef Marrije het volgende:
Gisteren zag ik toch andere koppels? Mogen ze zelf kiezen met wie ze in een trui zitten? Nee toch?!?
ja zoals het gras knippen met een nagelschaartje en de tegels met een tandeborstel poetsenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners zijn het strontzat volgens mij (logisch). Wat een belachelijke opdracht was dit weer.
Kunnen ze niet iemand in diest nemen die wel talent heeft om leuke opdrachten te bedenken?
De paar tegen wie ze het zei reageerden eigenlijk niet of nauwelijks. Ze waren wat verbijsterd volgens mij. Niemand die het echt 'belachelijk' durfde te noemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:18 schreef CartWOman het volgende:
Dus tanja wil alleen slapen?
Dit had ze toch kunnen verwáchten voor ze het huis in ging? En oordopjes werken prima hoor...
Maar goed, wie heeft het haar horen zeggen? En hoe reageerde de rest?
Thanks, zoiets dacht ik al.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De paar tegen wie ze het zei reageerden eigenlijk niet of nauwelijks. Ze waren wat verbijsterd volgens mij. Niemand die het echt 'belachelijk' durfde te noemen.
Jammerquote:Op woensdag 21 september 2005 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vast wel. Mochten ze gisteren ook. Maar volgens mij zijn de koppels hetzelfde.
Nog even en Lieske zit in de dagboekkamer te klagenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De paar tegen wie ze het zei reageerden eigenlijk niet of nauwelijks. Ze waren wat verbijsterd volgens mij. Niemand die het echt 'belachelijk' durfde te noemen.
Jawel, maar wat ik van mijn vrouwelijke (uiteraard) collega's heb gezien is dat ze zo rond de zeven maanden steeds meer in zichzelf gekeerd raken en het werk er eigenlijk niet meer zo toe doet. Dit zie ik ook bij haar terug. Zij mist in het huis gewoon een soort van maatje waar ze even dromerig tegen aan kan gaan liggen en haar zwangerschap mee kan "delen" denk ik. Maar ik moet eerlijk zeggen dat als ik daar zou zitten (wat me wel heel gaaf lijkt) ik me denk ik ook niet zo met haar zou bemoeien....ze is nou niet echt een sprankelende persoonlijkheid....dan druk ik me nog voorzichtig uit....quote:Op woensdag 21 september 2005 18:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heel veel vrouwen moeten nog werken hoor met een 'dikke pens'...
Dat denk ik ook. Aan de andere kant, in het begin heeft ze duidelijk gezegd dat ze zich niet zwanger voelde blablabla, waarmee ze dus bij de bewoners niet de indruk heeft gewekt iets fijns te willen delen. En in geklaag hebben maar weinig mensen zin.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zij mist in het huis gewoon een soort van maatje waar ze even dromerig tegen aan kan gaan liggen en haar zwangerschap mee kan "delen" denk ik.
Nee ok, maar dit is maar drie daagjes, andere vrouwen moeten (waarschijnlijk) full- of partime werken tot aan 4/6 weken voor de zwangerschap. En dat dit nu echt werk is waar je heul moe van kan worden, lichamelijk, neuhquote:Op woensdag 21 september 2005 18:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jawel, maar wat ik van mijn vrouwelijke (uiteraard) collega's heb gezien is dat ze zo rond de zeven maanden steeds meer in zichzelf gekeerd raken en het werk er eigenlijk niet meer zo toe doet. Dit zie ik ook bij haar terug.
Dat denk ik ook wel, maar inderdaad, wat jij zegt..quote:Zij mist in het huis gewoon een soort van maatje waar ze even dromerig tegen aan kan gaan liggen en haar zwangerschap mee kan "delen" denk ik. Maar ik moet eerlijk zeggen dat als ik daar zou zitten (wat me wel heel gaaf lijkt) ik me denk ik ook niet zo met haar zou bemoeien....ze is nou niet echt een sprankelende persoonlijkheid....dan druk ik me nog voorzichtig uit....
Waar zijn die naar toe dan? in de DBK of zo?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:33 schreef the-dragon1976 het volgende:
wat blijven rob en roel lang weg
Rantsoen!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:30 schreef TRiXeS het volgende:
LOL! vandaag hebben ze er maar 3600 gedaan..
yupquote:Op woensdag 21 september 2005 18:35 schreef Sealord het volgende:
[..]
Waar zijn die naar toe dan? in de DBK of zo?
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:35 schreef Sealord het volgende:
[..]
Waar zijn die naar toe dan? in de DBK of zo?
Ik ben ook een buttman, maar Lieske's voorkant mag ik ook graag zien hoor. Vooral zoals in dat topless filmpje van vanmorgenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:34 schreef Mike1964 het volgende:
Van mij mag Lieske de rest van de avond in de koelkast blijven zoeken.....ik zie liever d'r achterkant...![]()
Tanja is 24 oktober uitgerekend, dus dat ís 4/6 weken!quote:Op woensdag 21 september 2005 18:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee ok, maar dit is maar drie daagjes, andere vrouwen moeten (waarschijnlijk) full- of partime werken tot aan 4/6 weken voor de zwangerschap. En dat dit nu echt werk is waar je heul moe van kan worden, lichamelijk, neuh![]()
Scherpe analyse over Tanquote:Op woensdag 21 september 2005 17:19 schreef Anitra het volgende:
Ze weet niet anders, als mensen in haar geintresseerd zijn denkt zij toch dat ze het niet menen. En ze durft zich niet te uiten, dus dan maar gezicht op nul en terug trekken.
Dat filmpje ja...zucht...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben ook een buttman, maar Lieske's voorkant mag ik ook graag zien hoor. Vooral zoals in dat topless filmpje van vanmorgen
Beetje wel ja.... maar dat houdt je jongquote:Op woensdag 21 september 2005 18:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat filmpje ja...zucht...
(zijn we nou vieze oude mannetjes? als veertigers?)![]()
Zeker, en wat nog erger is: (weet ik uit eigen ervaring), het kan ook zover gaan, dat je niet meer aardig kan zijn tegen mensen die aardig zijn. Dat je zo bezig bent met overleven, dat sociale vaardigheden om normaal te kunnen reageren op vriendelijkheid er niet meer zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:21 schreef Kimske het volgende:
precies, ik had zo'n meisje in de klas, en die was alleen maar bezig met overleven.
En als je beetje moeite doet om dr te leren kennen, is het best een leuk mens
Dat heb ik in ieder geval nog nooit ergens gehoord/gelezen. Ze stopten er zelf mee, omdat er (naast de genomineerden) er mensen geblesseerd waren. Roel is de week daarna nog pissig geweest daarom.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:40 schreef Kimske het volgende:
bb flipte dat ze t fietsen opgaven?? wat vaag, ze raadden t de bewoners aan om te stoppen..
Nee, ze zijn zo bang om genomineerd te worden en als lui beschouwd te worden denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:45 schreef Knurkie het volgende:
wat een kleuters zeg gewoon 8 namen
Ja, niemand luistert toch...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
*gniffel*
Tanja de regelaar, nu moet ik stiekem toch wel ff lachen
Idd goed bedacht van Tan.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
*gniffel*
uhhhhhhhhhhhhhhhhhh: ze zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 18:51 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb vroeger als groepsleider op een dagbestedings centrum gewerkt en dit soort werk gedaan. Aantallen zijn zonder heel veel moeite wel te halen...althans met zwakbegaafden....
(oké reageer maar, schot voor open doel...)
Ik ook. Je hoort haar een hele dag niet, totdat ze wit wegtrok toen ze hoorde dat er geen sigaretten zouden zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
*gniffel*
Ze gaan het niet redden, dat was wel duidelijk. Afhankelijk van wat er in de DBK is gezegd zijn er 2 opties: Ze kunnen de opdracht nu nog halen, of de opdracht is aangepast maar ze krijgen wel minder budget volgende week.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:49 schreef Djoj het volgende:
Mislukt nu??
"Later zegt ze "Ik wil het hééééél graag doen....."quote:Op woensdag 21 september 2005 18:49 schreef Inca het volgende:
leuk smoesje hoor lieske ik moet koken dus ik val af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |