Dat is ze toch ook, haar hele doen en laten, plus haar geweldige Heemstede dialectquote:Op woensdag 21 september 2005 16:37 schreef ruby het volgende:
Ik snap niet waarom Dido zich zelf een kakker noemt eigenlijk... Hoe komt ze bij die term?
Als je het zo zegt, klapt iemand dichtquote:Op woensdag 21 september 2005 16:42 schreef Day het volgende:
Weet je, deze groep zou al enorm in mijn achting stijgen als er maar EEN van ze naar Tanja toe zou stappen en zou zeggen: Luister eens, je gedrag stoort me/ons en ik wil nu wel eens weten waarom je zo doet!
Maar zolang ze dat niet doen, vind ik ze maar een stelletje schijnheilen!
Laters!
Ik trok de parralel naar de schoolklas Delta... Natuurlijk gaat iedereen met meiden als Dido om, maar diep van binnen vinden ze haar oppervlakkig en dus eigenlijk niet zo leuk. Dido is het meisje dat in je gezicht lief en uitermate meevoelend is maar zodra ze zich omdraait tegen anderen verteld hoe stom/dom ze je eigenlijk wel niet vind. Dat vind ik geen mooie eigenschap, niet bij mooie vrouwen en ook niet bij lelijke... Heeft dus niets met uiterlijk te maken.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Omdat dat het goeie woord ervoor is, ik zeg niet dat iedereen hier jaloers is, ik zeg dat er een aantal tussen zitten.
En omdat dingen continu gezegd worden van "oh altijd wilt ze maar aandacht".
Lieske zoekt alleen aandacht bij de mannen (wat nu als resultaat geeft, dat ze geen vrienden naast Roel heeft) daar hoor je niemand over. Dat vind ik persoonlijk heel wat triester.
Dido praat met iedereen en iedereen mag haar en dan is ze een aandachtsgeil wijf. En "mensen doen alsof ze haar aardig vinden, omdat ze anders uit de groep vallen" jahoor![]()
Ik vind dat zo'n onzin, dat Lieske alleen maar aandacht zoekt bij mannen.. Ze 'zoekt' geen aandacht, ze doet werkelijk helemaal niet haar best om op te vallen, vind ik althans.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Omdat dat het goeie woord ervoor is, ik zeg niet dat iedereen hier jaloers is, ik zeg dat er een aantal tussen zitten.
En omdat dingen continu gezegd worden van "oh altijd wilt ze maar aandacht".
Lieske zoekt alleen aandacht bij de mannen (wat nu als resultaat geeft, dat ze geen vrienden naast Roel heeft) daar hoor je niemand over. Dat vind ik persoonlijk heel wat triester.
Dido praat met iedereen en iedereen mag haar en dan is ze een aandachtsgeil wijf. En "mensen doen alsof ze haar aardig vinden, omdat ze anders uit de groep vallen" jahoor![]()
Helemaal met je eens, stelletje schinheilen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:42 schreef Day het volgende:
Weet je, deze groep zou al enorm in mijn achting stijgen als er maar EEN van ze naar Tanja toe zou stappen en zou zeggen: Luister eens, je gedrag stoort me/ons en ik wil nu wel eens weten waarom je zo doet!
Laters!
Je bedoelt gewoon dat ze een huppelkut is?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Allereerst; ik vind 't 'n mooie meid heur! (ik wil niet jaloers over komen natuurlijk)
Maar ik vind d'r een enorm oppervlakkige doos. Haar manier van praten alleen al, brrr... Zo overdreven en 'n beetje neppig.. Terwijl ik eigenlijk wel geloof dat ze echt zo is, maar 't komt geacteerd over. Raar he?
Zo springerig en hupserig.. Niks mis mee, maar niet mijn ding..![]()
Alleen Ingrid heeft het vanmorgen geprbeerd maar liep op niets uit, Tanja doet wat ze wilquote:Op woensdag 21 september 2005 16:42 schreef Day het volgende:
Laters!
Heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef Mike1964 het volgende:
Beste vaste streamkijkers en commentators. Ik wil even zeggen dat ik heel blij ben dat jullie iedere dag al deze posts hier neerzetten. Waar jullie de tijd vandaan halen weet ik niet maar maakt mij ook niet zoveel uit. Er bestaan namelijk ook "werkende" BB verslaafden zoals ik en iedere dag als ik uit mijn werk naar huis rij verheug ik me al op het lezen van de streamverslagen en de commentaren van jullie, waarvoor dank. Dit wilde ik even kwijt...![]()
Kan je niet nog een paar maanden vrij nemenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in![]()
Als ik ná mijn (compleet aan BB besteede) vakantie weer ga werken moet ik het ook met 's avonds bijlezen doen....
Als ik op het werk nog een paar dagen zo doorga als nu tijdens mijn vakantie gebeurt dat vanzelfquote:Op woensdag 21 september 2005 16:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan je niet nog een paar maanden vrij nemen![]()
![]()
Thuiswerken, helemaal zo gek nog nietquote:Op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef Mike1964 het volgende:
Beste vaste streamkijkers en commentators. Ik wil even zeggen dat ik heel blij ben dat jullie iedere dag al deze posts hier neerzetten. Waar jullie de tijd vandaan halen weet ik niet maar maakt mij ook niet zoveel uit. Er bestaan namelijk ook "werkende" BB verslaafden zoals ik en iedere dag als ik uit mijn werk naar huis rij verheug ik me al op het lezen van de streamverslagen en de commentaren van jullie, waarvoor dank. Dit wilde ik even kwijt...![]()
Een pleister om de poriën te ontsoppen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:50 schreef jalla het volgende:
huh wat heeft lieske aan haar neus?
en Ingrid dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:42 schreef Peter6000 het volgende:
En toch was Lieske in het begin in BB anders
Geen grijze muis die onopvallend meedoet.
Ik betrap me er nu zelfs op dat ik Linda soms leuker vind dan Lieske![]()
eens, behalve dat ik dat jankerig bevestiging zoeken van Ingrid wel mee vindt vallen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Haha dat betwijfel ik, Dido is gewoon sociaal en gezellig en daarom gaan ze met haar om, dat zie je o.a met Joost en Naat die hebben de grootste lol met haar.
Ik krijg een beetje het wijvennijd gevoel als het over Dido gaat, mensen kunnen het gauw niet uitstaan als iemand erg zelfverzekerd is (want dan ben je natuurlijk meteen arrogant), niet op d'r achterhoofd gevallen is en een knap koppie heeft.
Liever zoveel zelfverzekerheid van Dido, dan dat gejank van Ingrid, die telkens bevestiging zoekt.
Dat soort vrouwen hoef ik nooit in m'n vriendenkring.
"Oh oh oh ik ben zo dik"
"nee schatje je bent niet dik hoor *kuch*"![]()
Kun je beter nog niet doen... Of het op een echtscheiding uitdraait merk je vanzelf wel na verloop van tijd. Mijn man heeft de moed al opgegeven wat flugel en BB betreft. Onder het mom: "if you can't beat them, join them' doet hij nu vrolijk mee....quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef Mike1964 het volgende:
Als leraar heb ik meer dan genoeg vakantie, alleen die heerlijke lange zorgeloze zomervakantie is weer voorbij en BB begon helaas pas op mijn eerste werkdag er na...verheug me nu al op de herfstvakantie over vier weken, dan zal ik hier waarschijnlijk ook regelmatig wat commentaren en verslagen neerzetten... (hoe vertel ik het mijn vrouw....)
En hoe weet je dat, heb je alle bewoners gevraagd of ze haar van binnen oppervlakkig en onnozel vinden?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:44 schreef flugeltje het volgende:
Natuurlijk gaat iedereen met meiden als Dido om, maar diep van binnen vinden ze haar oppervlakkig en dus eigenlijk niet zo leuk.
Sja, het is geven en nemen he in een huwelijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef Mike1964 het volgende:
Als leraar heb ik meer dan genoeg vakantie, alleen die heerlijke lange zorgeloze zomervakantie is weer voorbij en BB begon helaas pas op mijn eerste werkdag er na...verheug me nu al op de herfstvakantie over vier weken, dan zal ik hier waarschijnlijk ook regelmatig wat commentaren en verslagen neerzetten...(hoe vertel ik het mijn vrouw....)
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik op het werk nog een paar dagen zo doorga als nu tijdens mijn vakantie gebeurt dat vanzelf![]()
Ingrid is juist leukquote:Op woensdag 21 september 2005 16:52 schreef Wup het volgende:
[..]
en Ingrid dan?
dat is een zielig hoopje Menno aanhangsel geworden..... en verder slaapt ze
Slaapkamer van Tanja als ze heeft gebaard.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef flugeltje het volgende:
Is er eigenlijk iemand die weet wat er in de geheime kamer zit?
* flugeltje hoopt op een bar/disco zodat de zaterdagavonden nóg leuker worden.
En weer een BB slachtoffer (of 2)quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef Mike1964 het volgende:
Als leraar heb ik meer dan genoeg vakantie, alleen die heerlijke lange zorgeloze zomervakantie is weer voorbij en BB begon helaas pas op mijn eerste werkdag er na...verheug me nu al op de herfstvakantie over vier weken, dan zal ik hier waarschijnlijk ook regelmatig wat commentaren en verslagen neerzetten...(hoe vertel ik het mijn vrouw....)
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ingrid is juist leukstoer maar wel gevoelig. En grappig, nog altijd mijn nummer één.
ik vond haar eerst ook leuk, maar sinds dat Menno geklit niet meerquote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ingrid is juist leukstoer maar wel gevoelig. En grappig, nog altijd mijn nummer één.
Bij mij komt ingrid ook op nr 1 of het nou een man/vrouw of kween isquote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
mijne ookquote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik vind Ingrid ook niet extreem erg, maar vind bevestiging zoeken een stuk vervelender dan iemand die blaakt van zelfvertrouwen en grapjes maakt (gemeend of ongemeend) van "ja ik ben geweldig, iedereen vind me leuk".quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef milagro het volgende:
eens, behalve dat ik dat jankerig bevestiging zoeken van Ingrid wel mee vindt vallen.
Iedereen zoekt bevestiging trouwens, ook Dido
Ik erger me ook niet aan Dido dus, ook niet aan Ingrid.
Aan de andere dames eigenlijk ook niet, behalve dan Tanja
Ik erger me aan geen een bewoner eigenlijk... behalve Tanja dan
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef milagro het volgende:
[..]
mijne ook
van de dames dan.
wantRalph
is en blijft natuurlijk...
Ralph
Nogmaals, het eerste stukje ging over het schoolplein en niet over de situatie in het huis op dít moment, daar ging alleen het tweede gedeelte over.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En hoe weet je dat, heb je alle bewoners gevraagd of ze haar van binnen oppervlakkig en onnozel vinden?
Nathalie is imo nog een stuk onnozeler, maar hun kunnen het prima met elkaar vinden.
Joost ouwehoert ook 24/7 over toneelstukjes en bullshit, dan is iemand niet meteen oppervlakkig.
Ik praat ook niet de halve dag over politieke onderwerpen en de bijdrage aan de wereld (notabene zitten we hier slap te lullen over een tv programma).
Je hebt gelijk als je zegt dat meerderen het doen, maar bij Dido valt het me wel heel erg op. Bij Nathalie en Chantal ook trouwens....quote:En achterbaks doen, dat doen alle bewoners zowat, iedereen lult wel eens in groepjes van 2 over een ander, het is een spel.
Ik kan ook kritiek hebben op iemand en ondertussen heel goed bevriend zijn, maar goed, de een vindt dat raar, de ander niet. Ik lig er niet wakker van, en verwacht ook niet dat vrienden altijd mooi weer bij me spelen. Iedereen irriteert zich wel eens, hoef je niet continu met iemand te gaan bespreken. Achterbaks vind ik dat niet meteen, dat is wel een tandje erger.
Ik vind haar achterbaks, ongeacht hoe ze eruit ziet....quote:Maar als je Dido gewoon 3x niks vindt omdat je haar achterbaks vindt, dan heb je een goed punt.
Misschien komt het omdat ik niet alles zie de hele dag, ik volg hooguit 2 uur van de streams per dag en als Dido zit te smoesen zit ik meestal dan net een ander gesprek te volgen.
Maar ik til er ook niet zo zwaar aan als iemand iets bespreekt met een ander.
Ik heb geen favoriet bij de dames, Ingrid vind ik soms leuk en soms gruwelijk irritant, Dido is wat stabieler qua gedrag (zowel positief als negatief), die zit gewoon in de middenmoot bij mij.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef milagro het volgende:
[..]
mijne ook
van de dames dan.
wantRalph
is en blijft natuurlijk...
Ralph
Die zitten te wachten totdat de DBK deur opengaat voor meer vellen volgens mij. En volgens miiijjj heeft BB die niet omdat ze niet hadden verwacht dat ze toch nog redelijk snel gingen...quote:Op woensdag 21 september 2005 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Zitten Menno, Ingrid en Linda opgesloten ofzo?
Iedereen heeft een andere definitie van achterbaks of irritant of aandachttrekkerig, dat is het leukequote:Op woensdag 21 september 2005 17:00 schreef flugeltje het volgende:
Maar op zich wel grappig dat we hier op fok zo heerlijk kunnen discusiëren over hoe we mensen zien. We verdedigen mensen alsof het onze beste vrienden zijn... Wat is het toch heerlijk om hier te komen![]()
...dan ben ik ze nog niet tegengekomenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:02 schreef flugeltje het volgende:
Zegt Nathalie nu écht dat Tanja heel veel fans buiten het huis heeft?????
Als ik me dan persé zou moeten ergeren waar ik me dan nog het meest aan "erger" is het zwart/wit reageren van sommigen hier.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind Ingrid ook niet extreem erg, maar vind bevestiging zoeken een stuk vervelender dan iemand die blaakt van zelfvertrouwen en grapjes maakt (gemeend of ongemeend) van "ja ik ben geweldig, iedereen vind me leuk".
Dido zoekt bevestiging iig op een manier, dat het me niet opvalt.
Iedereen ergert zich ook aan Chantal, dat beetje roddelen erger ik me niet zo aan, maar goed, de een vindt iets vervelend, de ander niet.
Ik vind haar gewoon een leuk vlot wijf van in de 40, kan er altijd om lachen, zelfs om dat gehinnik van d'r.![]()
Precies zoals ik erover denk.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:08 schreef milagro het volgende:
Ook wordt werkelijk ALLES van bepaalde personen als roddelen gezien, ik vind het vrij normaal dat je over elkaar praat en ook meningen over een niet aanwezig persoon uitwisselt soms.
Het is niet persé kwaadspreken of zwartmaken, dát is namelijk m.i. wat echt roddelen is.
wil ik ook weten......quote:Op woensdag 21 september 2005 17:10 schreef milagro het volgende:
Wat heeft Lies met haar neus gedaan?
Beuq van Tanja gehad...quote:Op woensdag 21 september 2005 17:10 schreef milagro het volgende:
Wat heeft Lies met haar neus gedaan?
jawel toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Waarom doen Lieske en Tanja eigenlijk niet mee met het thuiswerk?
Is precies wat Delta net al zei, iedereen heeft z'n eigen definities erover... Ik vind het namelijk roddelen als men zich negatief over anderen uitlaat. Het groepsgesprek (zonder Tanja) van gisteren valt bij mij onder die noemer. Zo ook de praatjes tussen Dido en Nathalie over Roel. En nét vond ik Nathalie weer achterbaks. Ze deed gisteren volop mee met het 'de groep bashed Tanja' spelletje, maar nu ze net bij haar zat wel gaan zitten vertellen dat ze denkt dat Tanja heel veel fans buiten het huis heeft... Pleazzzzquote:Op woensdag 21 september 2005 17:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Als ik me dan persé zou moeten ergeren dan nog het meest aan "erger" is het zwart/wit reageren van sommigen hier.
Iemand doet eenmaal iets doms en kan dan ook niets meer goed doen, alles wat die persoon doet wordt dan negatief uitgelegd, en dat tot vervelens toe.
Ook wordt werkelijk ALLES van bepaalde personen als roddelen gezien, ik vind het vrij normaal dat je over elkaar praat en ook meningen over een niet aanwezig persoon uitwisselt soms.
Het is niet persé kwaadspreken of zwartmaken, dát is namelijk m.i. wat echt roddelen is.
En dat klopt zeker... Het been-verhaal van Rob is daar een mooi voorbeeld van.quote:Het 'probleem' met BB kijken is ook, is dat je de reacties van 1persoon naar alle personen ziet, in het normal leven is dat natuurlijk meestal niet zo.
Verhalen die tig keer verteld worden, gevoelens die meerdere keren geuit worden, dan tegen die dan weer tegen die, en wij zijn overal getuige van
Dus bepaalde dingen zijn voor de toeschouwer vele malen erger/irritanter dan de bewoners zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |