abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 september 2005 @ 16:42:53 #76
58921 Day
You can fly!
pi_30794937
Weet je, deze groep zou al enorm in mijn achting stijgen als er maar EEN van ze naar Tanja toe zou stappen en zou zeggen: Luister eens, je gedrag stoort me/ons en ik wil nu wel eens weten waarom je zo doet!

Maar zolang ze dat niet doen, vind ik ze maar een stelletje schijnheilen!

Laters !
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_30794961
Alweer pauze die 1 1/2 uur moet al lang op zijn.
BB zet die luie flinkers aan het werk.
pi_30794970
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:37 schreef ruby het volgende:

Ik snap niet waarom Dido zich zelf een kakker noemt eigenlijk... Hoe komt ze bij die term?
Dat is ze toch ook, haar hele doen en laten, plus haar geweldige Heemstede dialect
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 16:44:24 #79
128220 Peter6000
pi_30794993
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:42 schreef Day het volgende:
Weet je, deze groep zou al enorm in mijn achting stijgen als er maar EEN van ze naar Tanja toe zou stappen en zou zeggen: Luister eens, je gedrag stoort me/ons en ik wil nu wel eens weten waarom je zo doet!

Laters !
Als je het zo zegt, klapt iemand dicht
  woensdag 21 september 2005 @ 16:44:29 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30794998
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Omdat dat het goeie woord ervoor is, ik zeg niet dat iedereen hier jaloers is, ik zeg dat er een aantal tussen zitten.
En omdat dingen continu gezegd worden van "oh altijd wilt ze maar aandacht".

Lieske zoekt alleen aandacht bij de mannen (wat nu als resultaat geeft, dat ze geen vrienden naast Roel heeft) daar hoor je niemand over. Dat vind ik persoonlijk heel wat triester.
Dido praat met iedereen en iedereen mag haar en dan is ze een aandachtsgeil wijf. En "mensen doen alsof ze haar aardig vinden, omdat ze anders uit de groep vallen" jahoor
Ik trok de parralel naar de schoolklas Delta... Natuurlijk gaat iedereen met meiden als Dido om, maar diep van binnen vinden ze haar oppervlakkig en dus eigenlijk niet zo leuk. Dido is het meisje dat in je gezicht lief en uitermate meevoelend is maar zodra ze zich omdraait tegen anderen verteld hoe stom/dom ze je eigenlijk wel niet vind. Dat vind ik geen mooie eigenschap, niet bij mooie vrouwen en ook niet bij lelijke... Heeft dus niets met uiterlijk te maken.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30795002
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Omdat dat het goeie woord ervoor is, ik zeg niet dat iedereen hier jaloers is, ik zeg dat er een aantal tussen zitten.
En omdat dingen continu gezegd worden van "oh altijd wilt ze maar aandacht".

Lieske zoekt alleen aandacht bij de mannen (wat nu als resultaat geeft, dat ze geen vrienden naast Roel heeft) daar hoor je niemand over. Dat vind ik persoonlijk heel wat triester.
Dido praat met iedereen en iedereen mag haar en dan is ze een aandachtsgeil wijf. En "mensen doen alsof ze haar aardig vinden, omdat ze anders uit de groep vallen" jahoor
Ik vind dat zo'n onzin, dat Lieske alleen maar aandacht zoekt bij mannen.. Ze 'zoekt' geen aandacht, ze doet werkelijk helemaal niet haar best om op te vallen, vind ik althans.
Wat ik triest vind, is dat niemand haar serieus neemt. Met name de dames spreken haar helemaal niet aan, dat noem ik nou wijvennijd.

Als Dido zit te kutten met Roel is 't liefde en echt, en vind hij haar helemaal geweldig, maar als Lieske met Roel zit te kutten is het -volgens mensen hier, maar vooral volgens Dido, Chantal en Nath, die dus inderdaad aaaltijd partij voor Dido kiezen- gewoon lol of aandachtzoekerij of in ieder geval totaaaal niet serieus.

Das pas raar.
pi_30795043
quote:

Laters !
Helemaal met je eens, stelletje schinheilen.
Je kan het ook uitgekookt noemen, bang om het huis uit te moeten,
pi_30795048
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef Taurus het volgende:

[..]

Allereerst; ik vind 't 'n mooie meid heur! (ik wil niet jaloers over komen natuurlijk )
Maar ik vind d'r een enorm oppervlakkige doos. Haar manier van praten alleen al, brrr... Zo overdreven en 'n beetje neppig.. Terwijl ik eigenlijk wel geloof dat ze echt zo is, maar 't komt geacteerd over. Raar he?
Zo springerig en hupserig.. Niks mis mee, maar niet mijn ding..
Je bedoelt gewoon dat ze een huppelkut is?

En qua uiterlijk...ach ja. Ze is niet lelijk maar om nou te zeggen dat het een verschrikkelijke mooie meid is, gaat me te ver.

En ik vind haar ook geen leuke humor hebben ofzo. Vervelende stem. Dus nee, Dido is zeker geen favoriet bij mij.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 21 september 2005 @ 16:46:21 #84
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30795053
quote:

Laters !
Alleen Ingrid heeft het vanmorgen geprbeerd maar liep op niets uit, Tanja doet wat ze wil
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30795085
welk gedrag van tanja stoort de groep dan?
pi_30795086
Beste vaste streamkijkers en commentators. Ik wil even zeggen dat ik heel blij ben dat jullie iedere dag al deze posts hier neerzetten. Waar jullie de tijd vandaan halen weet ik niet maar maakt mij ook niet zoveel uit. Er bestaan namelijk ook "werkende" BB verslaafden zoals ik en iedere dag als ik uit mijn werk naar huis rij verheug ik me al op het lezen van de streamverslagen en de commentaren van jullie, waarvoor dank. Dit wilde ik even kwijt...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  woensdag 21 september 2005 @ 16:47:58 #87
65846 Bocaj
47th President.
pi_30795116
Wat een slaapverwekkende streams...
Ik ga maar eens wat anders doen.
  woensdag 21 september 2005 @ 16:48:22 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30795134
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef Mike1964 het volgende:
Beste vaste streamkijkers en commentators. Ik wil even zeggen dat ik heel blij ben dat jullie iedere dag al deze posts hier neerzetten. Waar jullie de tijd vandaan halen weet ik niet maar maakt mij ook niet zoveel uit. Er bestaan namelijk ook "werkende" BB verslaafden zoals ik en iedere dag als ik uit mijn werk naar huis rij verheug ik me al op het lezen van de streamverslagen en de commentaren van jullie, waarvoor dank. Dit wilde ik even kwijt...
Heb je helemaal gelijk in

Als ik ná mijn (compleet aan BB besteede) vakantie weer ga werken moet ik het ook met 's avonds bijlezen doen....
  woensdag 21 september 2005 @ 16:49:21 #89
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30795175
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:48 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in

Als ik ná mijn (compleet aan BB besteede) vakantie weer ga werken moet ik het ook met 's avonds bijlezen doen....
Kan je niet nog een paar maanden vrij nemen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30795215
huh wat heeft lieske aan haar neus?
  woensdag 21 september 2005 @ 16:50:33 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30795218
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:49 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Kan je niet nog een paar maanden vrij nemen
Als ik op het werk nog een paar dagen zo doorga als nu tijdens mijn vakantie gebeurt dat vanzelf
  woensdag 21 september 2005 @ 16:51:10 #92
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30795247
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef Mike1964 het volgende:
Thuiswerken, helemaal zo gek nog niet
pi_30795281
Dat red ik niet hoor, alle commentaren bijlezen... Dan heb ik helemaal geen tijd meer over.

Maar ik ben wel nieuwsgierig.
pi_30795293
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:50 schreef jalla het volgende:
huh wat heeft lieske aan haar neus?
Een pleister om de poriën te ontsoppen.
pi_30795301
het is nu idd zeer slaapverwekkend
ga ook wat anders doen bye
  woensdag 21 september 2005 @ 16:52:32 #96
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30795312
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30795324
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:42 schreef Peter6000 het volgende:
En toch was Lieske in het begin in BB anders
Geen grijze muis die onopvallend meedoet.
Ik betrap me er nu zelfs op dat ik Linda soms leuker vind dan Lieske
en Ingrid dan?
dat is een zielig hoopje Menno aanhangsel geworden..... en verder slaapt ze
pi_30795334
Als leraar heb ik meer dan genoeg vakantie, alleen die heerlijke lange zorgeloze zomervakantie is weer voorbij en BB begon helaas pas op mijn eerste werkdag er na...verheug me nu al op de herfstvakantie over vier weken, dan zal ik hier waarschijnlijk ook regelmatig wat commentaren en verslagen neerzetten...(hoe vertel ik het mijn vrouw....)
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  woensdag 21 september 2005 @ 16:53:20 #99
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30795347
Is er eigenlijk iemand die weet wat er in de geheime kamer zit?

* flugeltje hoopt op een bar/disco zodat de zaterdagavonden nóg leuker worden.
pi_30795365
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:29 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Haha dat betwijfel ik, Dido is gewoon sociaal en gezellig en daarom gaan ze met haar om, dat zie je o.a met Joost en Naat die hebben de grootste lol met haar.

Ik krijg een beetje het wijvennijd gevoel als het over Dido gaat, mensen kunnen het gauw niet uitstaan als iemand erg zelfverzekerd is (want dan ben je natuurlijk meteen arrogant ), niet op d'r achterhoofd gevallen is en een knap koppie heeft.

Liever zoveel zelfverzekerheid van Dido, dan dat gejank van Ingrid, die telkens bevestiging zoekt.
Dat soort vrouwen hoef ik nooit in m'n vriendenkring.

"Oh oh oh ik ben zo dik"

"nee schatje je bent niet dik hoor *kuch*"
eens, behalve dat ik dat jankerig bevestiging zoeken van Ingrid wel mee vindt vallen.

Iedereen zoekt bevestiging trouwens, ook Dido

Ik erger me ook niet aan Dido dus, ook niet aan Ingrid.
Aan de andere dames eigenlijk ook niet, behalve dan Tanja
Ik erger me aan geen een bewoner eigenlijk ... behalve Tanja dan

Wel heb ik zo mijn favorieten, maar iedere bewoner doet af en toe dingen waarvan ik denk of of , lijkt me ook wel gezond, niemand is 24/7 helemaal leuk.... of helemaal stom, zelfs Tanja niet
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 21 september 2005 @ 16:53:59 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30795369
  woensdag 21 september 2005 @ 16:55:11 #102
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30795406
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef Mike1964 het volgende:
Als leraar heb ik meer dan genoeg vakantie, alleen die heerlijke lange zorgeloze zomervakantie is weer voorbij en BB begon helaas pas op mijn eerste werkdag er na...verheug me nu al op de herfstvakantie over vier weken, dan zal ik hier waarschijnlijk ook regelmatig wat commentaren en verslagen neerzetten... (hoe vertel ik het mijn vrouw....)
Kun je beter nog niet doen... Of het op een echtscheiding uitdraait merk je vanzelf wel na verloop van tijd. Mijn man heeft de moed al opgegeven wat flugel en BB betreft. Onder het mom: "if you can't beat them, join them' doet hij nu vrolijk mee....
pi_30795407
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:44 schreef flugeltje het volgende:

Natuurlijk gaat iedereen met meiden als Dido om, maar diep van binnen vinden ze haar oppervlakkig en dus eigenlijk niet zo leuk.
En hoe weet je dat, heb je alle bewoners gevraagd of ze haar van binnen oppervlakkig en onnozel vinden?
Nathalie is imo nog een stuk onnozeler, maar hun kunnen het prima met elkaar vinden.
Joost ouwehoert ook 24/7 over toneelstukjes en bullshit, dan is iemand niet meteen oppervlakkig.
Ik praat ook niet de halve dag over politieke onderwerpen en de bijdrage aan de wereld (notabene zitten we hier slap te lullen over een tv programma ).

En achterbaks doen, dat doen alle bewoners zowat, iedereen lult wel eens in groepjes van 2 over een ander, het is een spel.
Ik kan ook kritiek hebben op iemand en ondertussen heel goed bevriend zijn, maar goed, de een vindt dat raar, de ander niet. Ik lig er niet wakker van, en verwacht ook niet dat vrienden altijd mooi weer bij me spelen. Iedereen irriteert zich wel eens, hoef je niet continu met iemand te gaan bespreken. Achterbaks vind ik dat niet meteen, dat is wel een tandje erger.

Maar als je Dido gewoon 3x niks vindt omdat je haar achterbaks vindt, dan heb je een goed punt.
Misschien komt het omdat ik niet alles zie de hele dag, ik volg hooguit 2 uur van de streams per dag en als Dido zit te smoesen zit ik meestal dan net een ander gesprek te volgen.
Maar ik til er ook niet zo zwaar aan als iemand iets bespreekt met een ander.
And know what you want,
pi_30795410
quote:
Als leraar heb ik meer dan genoeg vakantie, alleen die heerlijke lange zorgeloze zomervakantie is weer voorbij en BB begon helaas pas op mijn eerste werkdag er na...verheug me nu al op de herfstvakantie over vier weken, dan zal ik hier waarschijnlijk ook regelmatig wat commentaren en verslagen neerzetten...(hoe vertel ik het mijn vrouw....)
Sja, het is geven en nemen he in een huwelijk.

Ik ga zo naar huis. Vanavond weer streams kijken en luisteren.

woensdag 21 september 2005 @ 16:55:26 #105
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30795418
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:50 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Als ik op het werk nog een paar dagen zo doorga als nu tijdens mijn vakantie gebeurt dat vanzelf
Ze zullen blij met je zijn
Met dank aan Laysa.
  woensdag 21 september 2005 @ 16:55:29 #106
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30795421
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:52 schreef Wup het volgende:

[..]

en Ingrid dan?
dat is een zielig hoopje Menno aanhangsel geworden..... en verder slaapt ze
Ingrid is juist leuk stoer maar wel gevoelig. En grappig, nog altijd mijn nummer één.
pi_30795436
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef flugeltje het volgende:
Is er eigenlijk iemand die weet wat er in de geheime kamer zit?

* flugeltje hoopt op een bar/disco zodat de zaterdagavonden nóg leuker worden.
Slaapkamer van Tanja als ze heeft gebaard.
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
  woensdag 21 september 2005 @ 16:57:11 #108
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30795482
quote:
En weer een BB slachtoffer (of 2)
Met dank aan Laysa.
  woensdag 21 september 2005 @ 16:57:14 #109
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30795484

woensdag 21 september 2005 @ 16:57:33 #110
130828 mr-maxi
tanja sucks ass
pi_30795498
Altijd maar die tanja En het is zo'n leuke en spontane meid
pi_30795502
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ingrid is juist leuk stoer maar wel gevoelig. En grappig, nog altijd mijn nummer één.
Helemaal mee eens
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_30795506
quote:
ik vond haar eerst ook leuk, maar sinds dat Menno geklit niet meer
misschien leeft ze overdag, dan heb ik geen streams
  woensdag 21 september 2005 @ 16:58:41 #113
130828 mr-maxi
tanja sucks ass
pi_30795550
quote:

[..]

Bij mij komt ingrid ook op nr 1 of het nou een man/vrouw of kween is
pi_30795561
quote:

[..]

mijne ook
van de dames dan.
want Ralph is en blijft natuurlijk... Ralph
pi_30795565
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef milagro het volgende:

eens, behalve dat ik dat jankerig bevestiging zoeken van Ingrid wel mee vindt vallen.

Iedereen zoekt bevestiging trouwens, ook Dido

Ik erger me ook niet aan Dido dus, ook niet aan Ingrid.
Aan de andere dames eigenlijk ook niet, behalve dan Tanja
Ik erger me aan geen een bewoner eigenlijk ... behalve Tanja dan
Ik vind Ingrid ook niet extreem erg, maar vind bevestiging zoeken een stuk vervelender dan iemand die blaakt van zelfvertrouwen en grapjes maakt (gemeend of ongemeend) van "ja ik ben geweldig, iedereen vind me leuk".
Dido zoekt bevestiging iig op een manier, dat het me niet opvalt.

Iedereen ergert zich ook aan Chantal, dat beetje roddelen erger ik me niet zo aan, maar goed, de een vindt iets vervelend, de ander niet.
Ik vind haar gewoon een leuk vlot wijf van in de 40, kan er altijd om lachen, zelfs om dat gehinnik van d'r.
And know what you want,
pi_30795572
Menno: "Het is een uurtje of vijf".
  woensdag 21 september 2005 @ 16:59:29 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30795587
Kan iemand Nathalie niet een knal geven als ze weer eens zo lacht terwijl ze inademt?

Damn...
  woensdag 21 september 2005 @ 17:00:04 #118
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30795603
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef milagro het volgende:

[..]

mijne ook
van de dames dan.
Helemaal mee eens Ralluf
  woensdag 21 september 2005 @ 17:00:16 #119
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30795606
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef -Delta- het volgende:

[..]

En hoe weet je dat, heb je alle bewoners gevraagd of ze haar van binnen oppervlakkig en onnozel vinden?
Nathalie is imo nog een stuk onnozeler, maar hun kunnen het prima met elkaar vinden.
Joost ouwehoert ook 24/7 over toneelstukjes en bullshit, dan is iemand niet meteen oppervlakkig.
Ik praat ook niet de halve dag over politieke onderwerpen en de bijdrage aan de wereld (notabene zitten we hier slap te lullen over een tv programma ).
Nogmaals, het eerste stukje ging over het schoolplein en niet over de situatie in het huis op dít moment, daar ging alleen het tweede gedeelte over.
quote:
En achterbaks doen, dat doen alle bewoners zowat, iedereen lult wel eens in groepjes van 2 over een ander, het is een spel.
Ik kan ook kritiek hebben op iemand en ondertussen heel goed bevriend zijn, maar goed, de een vindt dat raar, de ander niet. Ik lig er niet wakker van, en verwacht ook niet dat vrienden altijd mooi weer bij me spelen. Iedereen irriteert zich wel eens, hoef je niet continu met iemand te gaan bespreken. Achterbaks vind ik dat niet meteen, dat is wel een tandje erger.
Je hebt gelijk als je zegt dat meerderen het doen, maar bij Dido valt het me wel heel erg op. Bij Nathalie en Chantal ook trouwens....
quote:
Maar als je Dido gewoon 3x niks vindt omdat je haar achterbaks vindt, dan heb je een goed punt.
Misschien komt het omdat ik niet alles zie de hele dag, ik volg hooguit 2 uur van de streams per dag en als Dido zit te smoesen zit ik meestal dan net een ander gesprek te volgen.
Maar ik til er ook niet zo zwaar aan als iemand iets bespreekt met een ander.
Ik vind haar achterbaks, ongeacht hoe ze eruit ziet....

Maar op zich wel grappig dat we hier op fok zo heerlijk kunnen discusiëren over hoe we mensen zien. We verdedigen mensen alsof het onze beste vrienden zijn... Wat is het toch heerlijk om hier te komen
  woensdag 21 september 2005 @ 17:00:49 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30795622
pi_30795641
waarom zitten menno, ingrid en linda daar in die gang?
pi_30795645
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef milagro het volgende:

[..]

mijne ook
van de dames dan.
Ik heb geen favoriet bij de dames, Ingrid vind ik soms leuk en soms gruwelijk irritant, Dido is wat stabieler qua gedrag (zowel positief als negatief), die zit gewoon in de middenmoot bij mij.
Naat kan ik meer waarderen dan in het begin, maar favoriet, nee ook niet.

Joost is denk ik m'n favoriet bij de mannen, vlak daarachter komen Ralph en Rob
And know what you want,
  woensdag 21 september 2005 @ 17:01:37 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30795648
  woensdag 21 september 2005 @ 17:02:35 #124
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30795680
Zegt Nathalie nu écht dat Tanja heel veel fans buiten het huis heeft?????

woensdag 21 september 2005 @ 17:03:47 #125
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30795715
Zitten Menno, Ingrid en Linda opgesloten ofzo?
pi_30795762
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Zitten Menno, Ingrid en Linda opgesloten ofzo?
Die zitten te wachten totdat de DBK deur opengaat voor meer vellen volgens mij. En volgens miiijjj heeft BB die niet omdat ze niet hadden verwacht dat ze toch nog redelijk snel gingen...
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_30795792
Nieuwe dozen enzo .
pi_30795793
Haha, die Menno
  woensdag 21 september 2005 @ 17:05:42 #129
130828 mr-maxi
tanja sucks ass
pi_30795795

Onze lieve ingrid
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 17:05:56 #130
128220 Peter6000
pi_30795800
whahahahhahahah menno en ingrid
pi_30795812
hahahaha leuke grap weer van die twee
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_30795817
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:00 schreef flugeltje het volgende:

Maar op zich wel grappig dat we hier op fok zo heerlijk kunnen discusiëren over hoe we mensen zien. We verdedigen mensen alsof het onze beste vrienden zijn... Wat is het toch heerlijk om hier te komen
Iedereen heeft een andere definitie van achterbaks of irritant of aandachttrekkerig, dat is het leuke

Ik zou nooit zoveel streams kijken als ik niet op fok met iedereen kon discusseren
De topics zijn het leukste en soms leer je iemand beter kennen (van de bewoners) omdat iemand een andere visie heeft en uitlegt.
And know what you want,
  woensdag 21 september 2005 @ 17:06:18 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30795820

pi_30795847
Wat een gekken .
pi_30795870
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:02 schreef flugeltje het volgende:
Zegt Nathalie nu écht dat Tanja heel veel fans buiten het huis heeft?????

...dan ben ik ze nog niet tegengekomen

Ik vind Ingrid trouwens ook één van de leukste vrouwen in het huis, vlak achter Lieske (ja, sorry, ik heb een zwak voor Lieske). Bij de mannen heb ik nog niet echt een favoriet, maar als ik er één zou moeten noemen dan is het toch Joost: gestoord, maar schattig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 21 september 2005 @ 17:07:51 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30795884
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:05 schreef mr-maxi het volgende:
[afbeelding]

Onze lieve ingrid
Dat zal dus wel ingrid's "geheim" zijn.
pi_30795913
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik vind Ingrid ook niet extreem erg, maar vind bevestiging zoeken een stuk vervelender dan iemand die blaakt van zelfvertrouwen en grapjes maakt (gemeend of ongemeend) van "ja ik ben geweldig, iedereen vind me leuk".
Dido zoekt bevestiging iig op een manier, dat het me niet opvalt.

Iedereen ergert zich ook aan Chantal, dat beetje roddelen erger ik me niet zo aan, maar goed, de een vindt iets vervelend, de ander niet.
Ik vind haar gewoon een leuk vlot wijf van in de 40, kan er altijd om lachen, zelfs om dat gehinnik van d'r.
Als ik me dan persé zou moeten ergeren waar ik me dan nog het meest aan "erger" is het zwart/wit reageren van sommigen hier.
Iemand doet eenmaal iets doms en kan dan ook niets meer goed doen, alles wat die persoon doet wordt dan negatief uitgelegd, en dat tot vervelens toe.
Ook wordt werkelijk ALLES van bepaalde personen als roddelen gezien, ik vind het vrij normaal dat je over elkaar praat en ook meningen over een niet aanwezig persoon uitwisselt soms.
Het is niet persé kwaadspreken of zwartmaken, dát is namelijk m.i. wat echt roddelen is.

Het 'probleem' met BB kijken is ook, is dat je de reacties van 1persoon naar alle personen ziet, in het normal leven is dat natuurlijk meestal niet zo.
Verhalen die tig keer verteld worden, gevoelens die meerdere keren geuit worden, dan tegen die dan weer tegen die, en wij zijn overal getuige van
Dus bepaalde dingen zijn voor de toeschouwer vele malen erger/irritanter dan de bewoners zelf.
pi_30795923
Wat nog een enorme stapels, en dat moet af voor morgen? Zo hey...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 21 september 2005 @ 17:09:45 #139
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30795948
  woensdag 21 september 2005 @ 17:10:23 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30795960
Leuk t-shirt heeft Lieske aan, met FAKE erop... Is meer iets voor Ingrid
  Moderator woensdag 21 september 2005 @ 17:10:47 #141
18653 crew  D.
pi_30795967
pi_30795968
Wat heeft Lies met haar neus gedaan?
pi_30795979
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:08 schreef milagro het volgende:

Ook wordt werkelijk ALLES van bepaalde personen als roddelen gezien, ik vind het vrij normaal dat je over elkaar praat en ook meningen over een niet aanwezig persoon uitwisselt soms.
Het is niet persé kwaadspreken of zwartmaken, dát is namelijk m.i. wat echt roddelen is.
Precies zoals ik erover denk.
And know what you want,
  woensdag 21 september 2005 @ 17:11:46 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30795993
pi_30796001
Waarom doen Lieske en Tanja eigenlijk niet mee met het thuiswerk?
pi_30796005
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:10 schreef milagro het volgende:
wil ik ook weten......
pi_30796006
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:10 schreef milagro het volgende:
Beuq van Tanja gehad...

Eerlijk? Geen idee. Wishfull thinking
pi_30796029
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Waarom doen Lieske en Tanja eigenlijk niet mee met het thuiswerk?
jawel toch?
  woensdag 21 september 2005 @ 17:13:07 #149
56819 Kimske
Juf in wording
pi_30796032
Nog even over die rolmodellen: Ik zie Tanja meer als het meisje wat thuis geen liefde krijgt, en daarom altijd zichzelf moet redden. Het type dat nooit leuke kleding krijgt, die voor sinterklaas een relatiegeschenk van een of ander bedrijf krijgt, iedereen een hekel aan heeft omdat ze er vies uitziet enzo. Ondertussen krijgt ze ook geen sociale vaardigheden mee, waardoor ze iedereen tegen zich keert.
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  woensdag 21 september 2005 @ 17:13:26 #150
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30796040
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Als ik me dan persé zou moeten ergeren dan nog het meest aan "erger" is het zwart/wit reageren van sommigen hier.
Iemand doet eenmaal iets doms en kan dan ook niets meer goed doen, alles wat die persoon doet wordt dan negatief uitgelegd, en dat tot vervelens toe.
Is precies wat Delta net al zei, iedereen heeft z'n eigen definities erover... Ik vind het namelijk roddelen als men zich negatief over anderen uitlaat. Het groepsgesprek (zonder Tanja) van gisteren valt bij mij onder die noemer. Zo ook de praatjes tussen Dido en Nathalie over Roel. En nét vond ik Nathalie weer achterbaks. Ze deed gisteren volop mee met het 'de groep bashed Tanja' spelletje, maar nu ze net bij haar zat wel gaan zitten vertellen dat ze denkt dat Tanja heel veel fans buiten het huis heeft... Pleazzzz
quote:
Het 'probleem' met BB kijken is ook, is dat je de reacties van 1persoon naar alle personen ziet, in het normal leven is dat natuurlijk meestal niet zo.
Verhalen die tig keer verteld worden, gevoelens die meerdere keren geuit worden, dan tegen die dan weer tegen die, en wij zijn overal getuige van
Dus bepaalde dingen zijn voor de toeschouwer vele malen erger/irritanter dan de bewoners zelf.
En dat klopt zeker... Het been-verhaal van Rob is daar een mooi voorbeeld van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')