Wat ontzettend vervelend dat er niets gebeurt zeg, ik wil daden in plaats van woordenquote:
Waarom heet het meteen wijvennijd als je iemand die knap en populair is niet zo leuk vind??quote:Op woensdag 21 september 2005 16:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Haha dat betwijfel ik, Dido is gewoon sociaal en gezellig en daarom gaan ze met haar om, dat zie je o.a met Joost en Naat die hebben de grootste lol met haar.
Ik krijg een beetje het wijvennijd gevoel als het over Dido gaat, mensen kunnen het gauw niet uitstaan als iemand erg zelfverzekerd is (want dan ben je natuurlijk meteen arrogant), niet op d'r achterhoofd gevallen is en een knap koppie heeft.
Liever zoveel zelfverzekerheid van Dido, dan dat gejank van Ingrid, die telkens bevestiging zoekt.
Dat soort vrouwen hoef ik nooit in m'n vriendenkring.
"Oh oh oh ik ben zo dik"
"nee schatje je bent niet dik hoor *kuch*"![]()
Omdat vaak de reden dat je haar niet zo leuk vind is omdat ze knap en populair isquote:Op woensdag 21 september 2005 16:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom heet het meteen wijvennijd als je iemand die knap en populair is niet zo leuk vind??
Tanja STOP nu met roken!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:34 schreef jalla het volgende:
kan bb niet ff tegen de regie zeggen dat ze tanja niet moeten streamen als ze net gaat roken? is kleine moeite lijkt me, en als je dan toch tanja erin wilt houden, zet haar dan ook beetje positief neer
Ik bedoel niet, dat het bij iedereen jaloezie is, maar er zitten er wel een aantal tussen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:32 schreef jalla het volgende:
dido is erg leuk gezelschap, en ook nog mooi, dus dat geeft jaloezie, maar daarom kan ik me nog wel af en toe aan haar ergeren
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat vaak de reden dat je haar niet zo leuk vind is omdat ze knap en populair is![]()
Ik snap er ook weinig van maar kan me niet verplaatsen in de mensen in het huis, nu zeg ik ook dat ik me bek open zou trekken tegen Tanjaquote:Op woensdag 21 september 2005 16:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat ontzettend vervelend dat er niets gebeurt zeg, ik wil daden in plaats van woordenWanneer gaan ze met Tanja praten en zeggen waar 't op staat zodat ze lekker boos wordt en de groep in 2 kampen verdeelt
![]()
Ik wil dood en verderf. Zo.
En een lichtend voorbeeld voor alle zwangere meisjes op de wereldquote:Op woensdag 21 september 2005 16:37 schreef Bocaj het volgende:
Tanja is een blamage voor haar ouders!![]()
Van de 30.000? Dan gaan ze het nooit halenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:30 schreef TRiXeS het volgende:
LOL! vandaag hebben ze er maar 3600 gedaan..
Allereerst; ik vind 't 'n mooie meid heur! (ik wil niet jaloers over komen natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 16:37 schreef ruby het volgende:
Alowa.
Ik zit ff stiekem mee te lezen op m'n werk.
Ik snap niet waarom Dido zich zelf een kakker noemt eigenlijk... Hoe komt ze bij die term?
Overigens vind ik weinig aan aan haar.
Omdat dat het goeie woord ervoor is, ik zeg niet dat iedereen hier jaloers is, ik zeg dat er een aantal tussen zitten.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:34 schreef flugeltje het volgende:
Waarom heet het meteen wijvennijd als je iemand die knap en populair is niet zo leuk vind??
Dan is ralph gewoon erg slim bezigquote:Op woensdag 21 september 2005 16:39 schreef jalla het volgende:
ok ik beken:
mijn ergenis aan ralph is wel een beetje penis nijd.
hij doet en zegt niks verkeerd eigelijk (doet en zegt helemaal niks), maar de vrouwen vinden hem leuk (hier en in het huis ook wel), en ik erger me mateloos aan hem, komt misschien toch ook wel beetje omdat hij goed ligt bij de vrouwen
edit: irriteer is erger,
Rikkert heb ik weggelaten omdat ik eigenlijk niets anders kon verzinnen dan jij al deed. Hij is de jongen waarvan mensen later denken: "Zat jij bij mij in de klas????"quote:Op woensdag 21 september 2005 16:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Van de 30.000? Dan gaan ze het nooit halen.
Ik vind de parallellen die Flugeltje trekt erg gaaf om te lezen! Alleen Rikkert mis ik. Maar die zou ook een soort Ralph zijn. Een beetje wijs jongentje, die niet zo heel erg opvalt. Hij trekt op met iemand anders (Lieske dus), die ook niet zo in de picture staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |