abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 september 2005 @ 16:31:08 #51
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30794626
Nog geen 4000
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30794667
dido is erg leuk gezelschap, en ook nog mooi, dus dat geeft jaloezie, maar daarom kan ik me nog wel af en toe aan haar ergeren
pi_30794678
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:31 schreef KRIBBET het volgende:
Nog geen 4000
Wat ontzettend vervelend dat er niets gebeurt zeg, ik wil daden in plaats van woorden Wanneer gaan ze met Tanja praten en zeggen waar 't op staat zodat ze lekker boos wordt en de groep in 2 kampen verdeelt

Ik wil dood en verderf. Zo.
pi_30794691
Ze (bewoners) komen er nog wel achter wie Dido is.
Sigaretten en drank verstoppen, niks in het huis doen.
Op den duur gaat het opvallen, zeker als er straks minder mensen in het huis zitten.
  woensdag 21 september 2005 @ 16:34:16 #55
44118 srblackbird
Google is handig!
pi_30794707
Nog een trekje
Jumps from perfectly good airplanes.
Dear aunt, let's set so double the killer delete select all
pi_30794718
kan bb niet ff tegen de regie zeggen dat ze tanja niet moeten streamen als ze net gaat roken? is kleine moeite lijkt me, en als je dan toch tanja erin wilt houden, zet haar dan ook beetje positief neer
  woensdag 21 september 2005 @ 16:34:47 #57
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30794724
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:29 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Haha dat betwijfel ik, Dido is gewoon sociaal en gezellig en daarom gaan ze met haar om, dat zie je o.a met Joost en Naat die hebben de grootste lol met haar.

Ik krijg een beetje het wijvennijd gevoel als het over Dido gaat, mensen kunnen het gauw niet uitstaan als iemand erg zelfverzekerd is (want dan ben je natuurlijk meteen arrogant ), niet op d'r achterhoofd gevallen is en een knap koppie heeft.

Liever zoveel zelfverzekerheid van Dido, dan dat gejank van Ingrid, die telkens bevestiging zoekt.
Dat soort vrouwen hoef ik nooit in m'n vriendenkring.

"Oh oh oh ik ben zo dik"

"nee schatje je bent niet dik hoor *kuch*"
Waarom heet het meteen wijvennijd als je iemand die knap en populair is niet zo leuk vind??
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 21 september 2005 @ 16:35:11 #58
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30794736
Ze halen vandaag niet eens de 4000
Dat is nog geen 84 per stel per uur (wat ik trouwens al wel knap vind, een getrainde thuiswerker doet er zo'n 200 maar kan beide armen gebruiken)

Gaat mij er om dat de opdracht mislukt is en ze echt op rantsoen moeten
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30794743
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:34 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Waarom heet het meteen wijvennijd als je iemand die knap en populair is niet zo leuk vind??
Omdat vaak de reden dat je haar niet zo leuk vind is omdat ze knap en populair is
  woensdag 21 september 2005 @ 16:35:31 #60
65846 Bocaj
47th President.
pi_30794746
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:34 schreef jalla het volgende:
kan bb niet ff tegen de regie zeggen dat ze tanja niet moeten streamen als ze net gaat roken? is kleine moeite lijkt me, en als je dan toch tanja erin wilt houden, zet haar dan ook beetje positief neer
Tanja STOP nu met roken!
pi_30794776
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:32 schreef jalla het volgende:
dido is erg leuk gezelschap, en ook nog mooi, dus dat geeft jaloezie, maar daarom kan ik me nog wel af en toe aan haar ergeren
Ik bedoel niet, dat het bij iedereen jaloezie is, maar er zitten er wel een aantal tussen.

Sommige zijn het alleen al om het feit, dat iemand als Dido altijd met iedereen op kan schieten, altijd vrolijk is, altijd vrienden heeft en altijd d'r bekkie goed kan roeren.
Stille typjes komen dan aan dat iemand arrogant is en in werkelijkheid is het 1 brok jaloezie dat ze zelf nooit in een groep goed mee kunnen komen en dat ze zelf elke dag ontevreden zijn met hun uiterlijk.

Maar ik snap wel dat mensen zich aan haar ergeren, is hetzelfde als Joost, dat soort mensen spreekt je aan of niet.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  woensdag 21 september 2005 @ 16:37:05 #62
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30794777
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:35 schreef Taurus het volgende:

[..]

Omdat vaak de reden dat je haar niet zo leuk vind is omdat ze knap en populair is
Wat oppervlakkig zeg....
  woensdag 21 september 2005 @ 16:37:13 #63
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30794782
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:33 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wat ontzettend vervelend dat er niets gebeurt zeg, ik wil daden in plaats van woorden Wanneer gaan ze met Tanja praten en zeggen waar 't op staat zodat ze lekker boos wordt en de groep in 2 kampen verdeelt

Ik wil dood en verderf. Zo.
Ik snap er ook weinig van maar kan me niet verplaatsen in de mensen in het huis, nu zeg ik ook dat ik me bek open zou trekken tegen Tanja
Gisteravond hadden ze het er wel over dus misschien straks na werktijd
Met dank aan Laysa.
pi_30794786
Alowa.

Ik zit ff stiekem mee te lezen op m'n werk.

Ik snap niet waarom Dido zich zelf een kakker noemt eigenlijk... Hoe komt ze bij die term?

Overigens vind ik er weinig aan aan haar.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 21 september 2005 @ 16:37:41 #65
65846 Bocaj
47th President.
pi_30794795
Tanja is een blamage voor haar ouders!
pi_30794825
ok ik beken:

mijn ergenis aan ralph is wel een beetje penis nijd.
hij doet en zegt niks verkeerd eigelijk (doet en zegt helemaal niks), maar de vrouwen vinden hem leuk (hier en in het huis ook wel), en ik erger me mateloos aan hem, komt misschien toch ook wel beetje omdat hij goed ligt bij de vrouwen

edit: irriteer is erger,
  woensdag 21 september 2005 @ 16:39:21 #67
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30794837
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:37 schreef Bocaj het volgende:
Tanja is een blamage voor haar ouders!
En een lichtend voorbeeld voor alle zwangere meisjes op de wereld
Met dank aan Laysa.
  woensdag 21 september 2005 @ 16:39:39 #68
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30794846
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:30 schreef TRiXeS het volgende:
LOL! vandaag hebben ze er maar 3600 gedaan..
Van de 30.000? Dan gaan ze het nooit halen .

Ik vind de parallellen die Flugeltje trekt erg gaaf om te lezen! Alleen Rikkert mis ik. Maar die zou ook een soort Ralph zijn. Een beetje wijs jongentje, die niet zo heel erg opvalt. Hij trekt op met iemand anders (Lieske dus), die ook niet zo in de picture staat .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30794851
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:37 schreef ruby het volgende:
Alowa.

Ik zit ff stiekem mee te lezen op m'n werk.

Ik snap niet waarom Dido zich zelf een kakker noemt eigenlijk... Hoe komt ze bij die term?

Overigens vind ik weinig aan aan haar.
Allereerst; ik vind 't 'n mooie meid heur! (ik wil niet jaloers over komen natuurlijk )
Maar ik vind d'r een enorm oppervlakkige doos. Haar manier van praten alleen al, brrr... Zo overdreven en 'n beetje neppig.. Terwijl ik eigenlijk wel geloof dat ze echt zo is, maar 't komt geacteerd over. Raar he?
Zo springerig en hupserig.. Niks mis mee, maar niet mijn ding..
pi_30794865
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:34 schreef flugeltje het volgende:

Omdat dat het goeie woord ervoor is, ik zeg niet dat iedereen hier jaloers is, ik zeg dat er een aantal tussen zitten.
En omdat dingen continu gezegd worden van "oh altijd wilt ze maar aandacht".

Lieske zoekt alleen aandacht bij de mannen (wat nu als resultaat geeft, dat ze geen vrienden naast Roel heeft) daar hoor je niemand over. Dat vind ik persoonlijk heel wat triester.
Dido praat met iedereen en iedereen mag haar en dan is ze een aandachtsgeil wijf. En "mensen doen alsof ze haar aardig vinden, omdat ze anders uit de groep vallen" jahoor
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_30794875
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:39 schreef jalla het volgende:
ok ik beken:

mijn ergenis aan ralph is wel een beetje penis nijd.
hij doet en zegt niks verkeerd eigelijk (doet en zegt helemaal niks), maar de vrouwen vinden hem leuk (hier en in het huis ook wel), en ik erger me mateloos aan hem, komt misschien toch ook wel beetje omdat hij goed ligt bij de vrouwen

edit: irriteer is erger,
Dan is ralph gewoon erg slim bezig
pi_30794892
Godverdomme. Rob!
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
  woensdag 21 september 2005 @ 16:41:34 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30794895
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:39 schreef Falco het volgende:

[..]

Van de 30.000? Dan gaan ze het nooit halen .

Ik vind de parallellen die Flugeltje trekt erg gaaf om te lezen! Alleen Rikkert mis ik. Maar die zou ook een soort Ralph zijn. Een beetje wijs jongentje, die niet zo heel erg opvalt. Hij trekt op met iemand anders (Lieske dus), die ook niet zo in de picture staat .
Rikkert heb ik weggelaten omdat ik eigenlijk niets anders kon verzinnen dan jij al deed. Hij is de jongen waarvan mensen later denken: "Zat jij bij mij in de klas????"
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 16:42:14 #74
128220 Peter6000
pi_30794915
En toch was Lieske in het begin in BB anders
Geen grijze muis die onopvallend meedoet.

Ik betrap me er nu zelfs op dat ik Linda soms leuker vind dan Lieske
pi_30794918
even kijken of dit het allemaal doet hoor...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')