Thanks, zoiets dacht ik al.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De paar tegen wie ze het zei reageerden eigenlijk niet of nauwelijks. Ze waren wat verbijsterd volgens mij. Niemand die het echt 'belachelijk' durfde te noemen.
Jammerquote:Op woensdag 21 september 2005 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vast wel. Mochten ze gisteren ook. Maar volgens mij zijn de koppels hetzelfde.
Nog even en Lieske zit in de dagboekkamer te klagenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De paar tegen wie ze het zei reageerden eigenlijk niet of nauwelijks. Ze waren wat verbijsterd volgens mij. Niemand die het echt 'belachelijk' durfde te noemen.
Jawel, maar wat ik van mijn vrouwelijke (uiteraard) collega's heb gezien is dat ze zo rond de zeven maanden steeds meer in zichzelf gekeerd raken en het werk er eigenlijk niet meer zo toe doet. Dit zie ik ook bij haar terug. Zij mist in het huis gewoon een soort van maatje waar ze even dromerig tegen aan kan gaan liggen en haar zwangerschap mee kan "delen" denk ik. Maar ik moet eerlijk zeggen dat als ik daar zou zitten (wat me wel heel gaaf lijkt) ik me denk ik ook niet zo met haar zou bemoeien....ze is nou niet echt een sprankelende persoonlijkheid....dan druk ik me nog voorzichtig uit....quote:Op woensdag 21 september 2005 18:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heel veel vrouwen moeten nog werken hoor met een 'dikke pens'...
Dat denk ik ook. Aan de andere kant, in het begin heeft ze duidelijk gezegd dat ze zich niet zwanger voelde blablabla, waarmee ze dus bij de bewoners niet de indruk heeft gewekt iets fijns te willen delen. En in geklaag hebben maar weinig mensen zin.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zij mist in het huis gewoon een soort van maatje waar ze even dromerig tegen aan kan gaan liggen en haar zwangerschap mee kan "delen" denk ik.
Nee ok, maar dit is maar drie daagjes, andere vrouwen moeten (waarschijnlijk) full- of partime werken tot aan 4/6 weken voor de zwangerschap. En dat dit nu echt werk is waar je heul moe van kan worden, lichamelijk, neuhquote:Op woensdag 21 september 2005 18:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jawel, maar wat ik van mijn vrouwelijke (uiteraard) collega's heb gezien is dat ze zo rond de zeven maanden steeds meer in zichzelf gekeerd raken en het werk er eigenlijk niet meer zo toe doet. Dit zie ik ook bij haar terug.
Dat denk ik ook wel, maar inderdaad, wat jij zegt..quote:Zij mist in het huis gewoon een soort van maatje waar ze even dromerig tegen aan kan gaan liggen en haar zwangerschap mee kan "delen" denk ik. Maar ik moet eerlijk zeggen dat als ik daar zou zitten (wat me wel heel gaaf lijkt) ik me denk ik ook niet zo met haar zou bemoeien....ze is nou niet echt een sprankelende persoonlijkheid....dan druk ik me nog voorzichtig uit....
Waar zijn die naar toe dan? in de DBK of zo?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:33 schreef the-dragon1976 het volgende:
wat blijven rob en roel lang weg
Rantsoen!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:30 schreef TRiXeS het volgende:
LOL! vandaag hebben ze er maar 3600 gedaan..
yupquote:Op woensdag 21 september 2005 18:35 schreef Sealord het volgende:
[..]
Waar zijn die naar toe dan? in de DBK of zo?
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:35 schreef Sealord het volgende:
[..]
Waar zijn die naar toe dan? in de DBK of zo?
Ik ben ook een buttman, maar Lieske's voorkant mag ik ook graag zien hoor. Vooral zoals in dat topless filmpje van vanmorgenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:34 schreef Mike1964 het volgende:
Van mij mag Lieske de rest van de avond in de koelkast blijven zoeken.....ik zie liever d'r achterkant...![]()
Tanja is 24 oktober uitgerekend, dus dat ís 4/6 weken!quote:Op woensdag 21 september 2005 18:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee ok, maar dit is maar drie daagjes, andere vrouwen moeten (waarschijnlijk) full- of partime werken tot aan 4/6 weken voor de zwangerschap. En dat dit nu echt werk is waar je heul moe van kan worden, lichamelijk, neuh![]()
Scherpe analyse over Tanquote:Op woensdag 21 september 2005 17:19 schreef Anitra het volgende:
Ze weet niet anders, als mensen in haar geintresseerd zijn denkt zij toch dat ze het niet menen. En ze durft zich niet te uiten, dus dan maar gezicht op nul en terug trekken.
Dat filmpje ja...zucht...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben ook een buttman, maar Lieske's voorkant mag ik ook graag zien hoor. Vooral zoals in dat topless filmpje van vanmorgen
Beetje wel ja.... maar dat houdt je jongquote:Op woensdag 21 september 2005 18:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat filmpje ja...zucht...
(zijn we nou vieze oude mannetjes? als veertigers?)![]()
Zeker, en wat nog erger is: (weet ik uit eigen ervaring), het kan ook zover gaan, dat je niet meer aardig kan zijn tegen mensen die aardig zijn. Dat je zo bezig bent met overleven, dat sociale vaardigheden om normaal te kunnen reageren op vriendelijkheid er niet meer zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:21 schreef Kimske het volgende:
precies, ik had zo'n meisje in de klas, en die was alleen maar bezig met overleven.
En als je beetje moeite doet om dr te leren kennen, is het best een leuk mens
Dat heb ik in ieder geval nog nooit ergens gehoord/gelezen. Ze stopten er zelf mee, omdat er (naast de genomineerden) er mensen geblesseerd waren. Roel is de week daarna nog pissig geweest daarom.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:40 schreef Kimske het volgende:
bb flipte dat ze t fietsen opgaven?? wat vaag, ze raadden t de bewoners aan om te stoppen..
Nee, ze zijn zo bang om genomineerd te worden en als lui beschouwd te worden denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:45 schreef Knurkie het volgende:
wat een kleuters zeg gewoon 8 namen
Ja, niemand luistert toch...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
*gniffel*
Tanja de regelaar, nu moet ik stiekem toch wel ff lachen
Idd goed bedacht van Tan.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
*gniffel*
uhhhhhhhhhhhhhhhhhh: ze zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 18:51 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb vroeger als groepsleider op een dagbestedings centrum gewerkt en dit soort werk gedaan. Aantallen zijn zonder heel veel moeite wel te halen...althans met zwakbegaafden....
(oké reageer maar, schot voor open doel...)
Ik ook. Je hoort haar een hele dag niet, totdat ze wit wegtrok toen ze hoorde dat er geen sigaretten zouden zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
*gniffel*
Ze gaan het niet redden, dat was wel duidelijk. Afhankelijk van wat er in de DBK is gezegd zijn er 2 opties: Ze kunnen de opdracht nu nog halen, of de opdracht is aangepast maar ze krijgen wel minder budget volgende week.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:49 schreef Djoj het volgende:
Mislukt nu??
"Later zegt ze "Ik wil het hééééél graag doen....."quote:Op woensdag 21 september 2005 18:49 schreef Inca het volgende:
leuk smoesje hoor lieske ik moet koken dus ik val af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |