Preciesquote:Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies... maar dat is voor mij totaal geen reden om dan niet tegen zo'n persoon in te gaan. Die moet je juist ongelooflijk in de zeik zetten.
Ik vind dat ze er vaak met haar eigen kleding nog best goed uitziet hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 17:13 schreef Kimske het volgende:
Het type dat nooit leuke kleding krijgt, die voor sinterklaas een relatiegeschenk van een of ander bedrijf krijgt, iedereen een hekel aan heeft omdat ze er vies uitziet enzo.
Ik denk dat juist Linda eerder de gemiddelde Nederlander" is dan de meeste anderen in het BB-huis.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:16 schreef -Delta- het volgende:
Linda is echt iemand die uit de goot komt gekropen, of sloerie broekjes of trainingsbroeken.
En als ze daarmee zichzelf is, dan zou ik zeggen, word volwassen en leer eens wat smaak is.![]()
Dat zijn psies de woorden die ik al die weken al zoek!quote:Op woensdag 21 september 2005 17:13 schreef Kimske het volgende:
Nog even over die rolmodellen: Ik zie Tanja meer als het meisje wat thuis geen liefde krijgt, en daarom altijd zichzelf moet redden. Het type dat nooit leuke kleding krijgt, die voor sinterklaas een relatiegeschenk van een of ander bedrijf krijgt, iedereen een hekel aan heeft omdat ze er vies uitziet enzo. Ondertussen krijgt ze ook geen sociale vaardigheden mee, waardoor ze iedereen tegen zich keert.
Wat maakt het uit. Ze halen het toch nooit meer. Er zijn al 2 dagen om en ze zijn nog lang niet halverwegequote:Op woensdag 21 september 2005 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat juist Linda eerder de gemiddelde Nederlander" is dan de meeste anderen in het BB-huis.
En Lieske en Tanja lopen rond in eigen kleren, waarbij Lieske alleen wel even hielp met sjouwen van de vellen (mag dat??).
precies, ik had zo'n meisje in de klas, en die was alleen maar bezig met overleven.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:19 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat zijn psies de woorden die ik al die weken al zoek!
Ze weet niet anders, als mensen in haar geintresseerd zijn denkt zij toch dat ze het niet menen. En ze durft zich niet te uiten, dus dan maar gezicht op nul en terug trekken.
Over benen gesproken.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:13 schreef flugeltje het volgende:
En dat klopt zeker... Het been-verhaal van Rob is daar een mooi voorbeeld van.
Ik had al het vermoeden dat BB expres een opdracht heeft gegeven die ze toch niet kunnen halen. Moeten ze met een beperkt budget toekomen (iets wat voor deze groep bij een ruim budget al moeilijk gaat). En er ligt echt nog héél veel werk en echt opschieten doen ze niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:20 schreef scanman01 het volgende:
Wat maakt het uit. Ze halen het toch nooit meer. Er zijn al 2 dagen om en ze zijn nog lang niet halverwege
O, dat grapje ken ik ook niet...quote:Op woensdag 21 september 2005 17:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Over benen gesproken.
Dat is het enige wat ik dan niet vind kunnen, dat grapje wat Ingrid maakte of beter gezegd uit zat te beelden over Rob z'n been, dat ze op 1 been ging staan.![]()
Dat zijn dingen die ik zelf nooit zou doen en niet vind kunnen, over ziektes of handicaps, maar ja...in werkelijkheid vind (vond) Rob zoiets niet eens zo erg, dus valt het ook wel mee.
Hij had gewoon Ingrid na moeten doen en dan 10 keer een grapje moeten maken over die siliconen van haar (en dat ook uitbeelden
).
Dat weet je dus nooit hè. Iedere volwassen man zal zich groot voordoen in zo'n situatie en gewoon lachen.... wil niet zeggen dat ze zich van binnen ook zo voelen.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:21 schreef -Delta- het volgende:
Dat zijn dingen die ik zelf nooit zou doen en niet vind kunnen, over ziektes of handicaps, maar ja...in werkelijkheid vind (vond) Rob zoiets niet eens zo erg, dus valt het ook wel mee.
Ja dat was toenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O, dat grapje ken ik ook niet...
Ik ken alleen het stukje dat Rob een verhaal stond te houden en dat Ingrid hem na zat te doen. Met dezelfde bewegingen en gezichtsuitdrukking.
Ze wisten gisteren al na een paar uur dat het onhaalbaar was. Ze moesten echter doorgaan omdat ze anders meteen al veel van de extra's moesten inleveren.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had al het vermoeden dat BB expres een opdracht heeft gegeven die ze toch niet kunnen halen. Moeten ze met een beperkt budget toekomen (iets wat voor deze groep bij een ruim budget al moeilijk gaat). En er ligt echt nog héél veel werk en echt opschieten doen ze niet.
Dat wilde ik er net nog bijzeggen, dat dat zo overkwam, maar in werkelijkheid blijft het de vraag of hij het niet heel erg vond.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet je dus nooit hè. Iedere volwassen man zal zich groot voordoen in zo'n situatie en gewoon lachen.... wil niet zeggen dat ze zich van binnen ook zo voelen.
Ik vond het niet eens zo erg. Het is toch gewoon een kenmerk van hem? Net als de rest van de dingen die ze van hem nadeed.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat was toenen aan het eind ging ze op 1 been staan en erbij lachen en de rest lachte ook.
Zoiets vind ik dus misselijkmakend, als ik erbij had gezeten had ik er iets van gezegd. Maar goed.
Dat is het enige tot nu toe wat ik niet vond kunnen![]()
Dus als iemand een kale kop van de chemotherapie heeft, ga je het ook nadoen en over je hoofd aaigebaren maken, want "het is iemand z'n kenmerk"?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik vond het niet eens zo erg. Het is toch gewoon een kenmerk van hem?
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:27 schreef flugeltje het volgende:
(heb m'n echtgenoot ook al overgehaald om pizza te eten vanavond)
Begonnen om negen uur. 8 uur werken en anderhalf uur pauze tussendoor is dus half 7 einde werk.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:29 schreef Falco het volgende:
He ze zijn nog steeds bezig en het is vijf uur geweest! Ze zullen vast wel flexibele werktijden hebben!
Tja, ik zou het bij iemand die ik niet ken ook niet doen, ook niet als ik drie weken bij hem in een huis zou wonen.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus als iemand een kale kop van de chemotherapie heeft, ga je het ook nadoen en over je hoofd aaigebaren maken, want "het is iemand z'n kenmerk"?
![]()
Je hebt grapjes en grapjes, dit gaat gewoon te ver.
Ahh zoals ik dus al dachtquote:Op woensdag 21 september 2005 17:27 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga nog ff snel in bad voordat ze klaar zijn met werken voor vandaag.
Heb ergens nog een héééééééééél klein beetje hoop dat ze vanavond met Tanja gaan praten en ben niet van plan dat te gaan missen. (heb m'n echtgenoot ook al overgehaald om pizza te eten vanavond)
Dat vroeg ik me ook al fa, of de weggestemde exbewoner elke keer één naam als een soort wraak mag noemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
ff iets anders, is het nu zo dat roel genomineerd is, hij er moergen iemand uit mag sturen?
De resolutie van je beeldscherm lager zetten helpt ookquote:Op woensdag 21 september 2005 17:46 schreef Mike1964 het volgende:
Ik zit naar die rottige kleine beeldjes te kijken, iemand een suggestie voor een programma met wat grotere beelden?
whuhahahaquote:Op woensdag 21 september 2005 17:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Halverwege zei Tanja nog dat ze het geen hele dag zou redden. Maar ze zit er toch nog maar ff mooi.![]()
(Maar daar wordt niets over gezegd. Dus kom maar op Tanja Bashers)
1964 is een goed jaar.... Vandaar dat ik meteen hielpquote:Op woensdag 21 september 2005 17:50 schreef Mike1964 het volgende:
En bedankt...
lolquote:Op woensdag 21 september 2005 17:56 schreef flugeltje het volgende:ik startte dus de site van Domino's Pizza op en raakte direct in paniek... Meteen de streams bekeken... maar nee hoor, niemand aan de deur...
Voor degenen die niet doorhebben wat ik bedoel, laat je geluid aanstaan en start de site van Domino's maar eens op....![]()
We kunnen veel zeggen over Tanja, maar één ding moet je haar meegeven: ze is absoluut niet bezig met ho ze overkomt op tvquote:Op woensdag 21 september 2005 17:58 schreef Mike1964 het volgende:
off topic:Dan zijn we vermoedelijk even oud Scanman?
Ook een kunst hoor om de hele dag zo'n chagrijnige kop te trekken...ook vermoeiend (en ik neem aan dat iedereen snapt dat ik Tanja bedoel...)![]()
Ik wilde t net gaat tikken! Tanta doet wel mooi dr best! ws druipt ze zo meteen af d'r bed in, maar we kunnen ook niet verwachten dat ze met alles even vlot meedoet! Tanja: you go girl!!quote:Op woensdag 21 september 2005 17:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Halverwege zei Tanja nog dat ze het geen hele dag zou redden. Maar ze zit er toch nog maar ff mooi.![]()
(Maar daar wordt niets over gezegd. Dus kom maar op Tanja Bashers)
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:58 schreef Mike1964 het volgende:
off topic:Dan zijn we vermoedelijk even oud Scanman?
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:52 schreef harrie1 het volgende:
[..]
whuhahaha
halverwege gaan janken om niets dus
aanstellen en aandacht trekken
maar dat durf ik je wel te zeggen hoor
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:13 schreef scanman01 het volgende:
Talpa viel net weer even uit. Belooft niet veel goeds voor morgen
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:13 schreef scanman01 het volgende:
Talpa viel net weer even uit. Belooft niet veel goeds voor morgen
Idd, is inderdaad wennen. Dat had ik ook in het begin. Dan reageer je op iemand en dan hebben er ondertussen al 5 mensen tussen gepostquote:Op woensdag 21 september 2005 18:10 schreef Mike1964 het volgende:
mijn vorige berichtje was voor scanman bedoeld natuurlijk...moet nog even wennen aan dit forum gebruik...
Heel veel vrouwen moeten nog werken hoor met een 'dikke pens'...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:12 schreef Mike1964 het volgende:
Overigens...sjaggo of niet...ze werkt wel door met d'r 7 maanden zwangerschap. Dat zie ik mezelf niet doen met zo'n dikke pens.
die zijn niet zwangerquote:Op woensdag 21 september 2005 18:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heel veel vrouwen moeten nog werken hoor met een 'dikke pens'...
iddquote:Op woensdag 21 september 2005 18:15 schreef Kimske het volgende:
![]()
![]()
dan wordt ie vrijdag herhaald....als me video t niet doet, isser dus nix aan de hand!
Vast wel. Mochten ze gisteren ook. Maar volgens mij zijn de koppels hetzelfde.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:18 schreef Marrije het volgende:
Gisteren zag ik toch andere koppels? Mogen ze zelf kiezen met wie ze in een trui zitten? Nee toch?!?
zijn dezelfde koppels..quote:Op woensdag 21 september 2005 18:18 schreef Marrije het volgende:
Gisteren zag ik toch andere koppels? Mogen ze zelf kiezen met wie ze in een trui zitten? Nee toch?!?
ja zoals het gras knippen met een nagelschaartje en de tegels met een tandeborstel poetsenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners zijn het strontzat volgens mij (logisch). Wat een belachelijke opdracht was dit weer.
Kunnen ze niet iemand in diest nemen die wel talent heeft om leuke opdrachten te bedenken?
De paar tegen wie ze het zei reageerden eigenlijk niet of nauwelijks. Ze waren wat verbijsterd volgens mij. Niemand die het echt 'belachelijk' durfde te noemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:18 schreef CartWOman het volgende:
Dus tanja wil alleen slapen?
Dit had ze toch kunnen verwáchten voor ze het huis in ging? En oordopjes werken prima hoor...
Maar goed, wie heeft het haar horen zeggen? En hoe reageerde de rest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |