Ze laten haar (en dan bedoel ik BB zelf) nevernooit gaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:05 schreef E.T. het volgende:
Tanja d'r spullen alweer aan 't pakken??
mag ze weer een paar dagen in 't huisje ofzo?
Dat hebben ze gedaan, maar Tanja trekt zich zelf terug, hopelijk rot ze zsm opquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Menno en Joost ook lekker aan het roddelen.
Josst is een vuile leugenaar door te zeggen dat iedereen haar overal bij betrekt, wat een ongelovelijke huichelaar is dat zeg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:05 schreef Rica het volgende:
Ook lekker slim van BB. Ze 's middags een opdracht geven waar ze nog acht uur aan moeten werken. Dan de maaltijd overslaan en vervolgens gek opkijken dat een zwangere die op de laatste dagen loopt het niet meer trekt.![]()
Ik zag toch echt dat ze spullen in haar koffer pakte, zou ook kunnen zijn dat ze schone kleding pakte, hoewel ik dacht dat ze niet uit een koffer "leefde"...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef flugeltje het volgende:
Douchen voordat ze vertrekt óf was ze alleen schone kleren aan het pakken net?
Hoopte ik ook al, ik heb dan ook gevraagd om in de titel te zetten : "The One In Witch Tanja Left"quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:10 schreef -Delta- het volgende:
Ik mag hopen dat de topictitel hier sarcastisch bedoelt is.
Hier ook....quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
Stream 3 en 4 daar zijn de geluiden heel slecht. Meer mensen last van of ligt t aan mij?
bij mij ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
Stream 3 en 4 daar zijn de geluiden heel slecht. Meer mensen last van of ligt t aan mij?
hier ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
heks Tanja??quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Hoopte ik ook al, ik heb dan ook gevraagd om in de titel te zetten : "The One In Witch Tanja Left"
Nee, hier ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
Die continue zat te vreten is die greppelhoer van een Sjankwal. Moet je maar eens goed opletten wie in die borrelnootjes zit te bunkeren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze heeft dagen lopen bunkeren, zodra ik inschakelde zat ze aan een bak borrelnoten of iets anders, dus jammer dan![]()
Ja ik kan echt niet wachten, heel kinderloos Nederland wil zoiets ein-de-lijk eens meemaken natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Gert, volgens mij zei Joost dat hij denkt dat NL haar er nooit uit zal stemmen omdat ze de bevalling in het huis willen meemaken.
Geen probleem mee hier...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
Volgens BB is er niks aan de hand hoorquote:21:46Storm in een glas water
De Bewoners zijn nog steeds bezig met de opdracht, maar Tanja heeft echt eten nodig. Ze besluit daarop een hapje te eten. De Bewoners denken nu dat de opdracht mislukt is. Tanja vraagt daarop een bezoek aan de Dagboekkamer aan. Roel: “Ik denk dat door Tanja de opdracht verknald is.” “We horen het zo wel”, zegt Ralph. “We halen het toch al niet dus het maakt niet zo veel uit”, zegt Roel weer. Ook Joost en Linda hebben het over Tanja: “Ik ben benieuwd wat er besproken is?” Maar het lijkt een storm in een glas water.
Ach kom op man. Fietsen mocht ze niet, bandlopen mocht en kon ze niet maar nu hebben ze wat bedacht hoor, haar acht uur werken zonder een fatsoenlijke maaltijd in dr mik. Lekker doordacht weer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze heeft dagen lopen bunkeren, zodra ik inschakelde zat ze aan een bak borrelnoten of iets anders, dus jammer dan![]()
Zal wel weer een anti climax worden. Ik denk dat ze gewoon wat nieuw ondergoed zocht ofzo...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef BtheBest het volgende:
Ow... jongens (en meiden ;-) ) zou het dan toch gebeuren!! Ik zet een paar extra biertjes koud !!
Haha eh, ik bedoel dus : "The One In Where Tanja Left"quote:
Mij boeit het niet wie er heeft lopen bunkeren, het gaat erom wie er vandaag zat te zeiken, en dat was onze hangbuikzwijn. En dat terwijl ze genoeg heeft gehad laatste dagen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die continue zat te vreten is die greppelhoer van een Sjankwal. Moet je maar eens goed opletten wie in die borrelnootjes zit te bunkeren.
Nope had geluid uit staanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Gert het volgende:
Iemand gesprek van die vrouwen nog gevolgd op de slaapkamer? Over wie hadden ze het nou zo negatief?
da's ook geen engelsquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Haha eh, ik bedoel dus : "The One In Where Tanja Left"
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef BtheBest het volgende:
Zou wel leuk zijn als Tanja dan gezellie meed doet.. "Ik nomineer mezelf!".. Ha ha reuzengein!
Niet weer hequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Darklight het volgende:
Waar is Tanja nu? Bij Hummie aan het bellen met haar moeder?
mischien is hummie nu wel in staat haar schoen onder de hol van Tanja te plaatstenquote:
nope onder de douche ze heeft al gegeten dus zal dr bed wel in duiken zoquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Darklight het volgende:
Waar is Tanja nu? Bij Hummie aan het bellen met haar moeder?
Je bedoelde 'which' ... dat was duidelijk, maar de freudian slip was wel komischquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Haha eh, ik bedoel dus : "The One In Where Tanja Left"
Het is onmenselijk tegenover de arme Tanja. Natuurlijk houdt ze dit nooit vol.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Ach kom op man. Fietsen mocht ze niet, bandlopen mocht en kon ze niet maar nu hebben ze wat bedacht hoor, haar acht uur werken zonder een fatsoenlijke maaltijd in dr mik. Lekker doordacht weer.
Ik wou het nét zeggen, ziet er erg lekker uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Egoist of niet, het eten ziet er errrrg lekker uit. Chapeau Rob.
In plaats daarvan is ze gaan douchen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:17 schreef D.Rose het volgende:
Ging Tanja niet vertellen over wat BB over haat eten had gezegd, of heb ik dat gedeelte gemist?
ja maar dat zou een half uur geleden zijn we wachten vol spanningquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:17 schreef D.Rose het volgende:
Ging Tanja niet vertellen over wat BB over haat eten had gezegd, of heb ik dat gedeelte gemist?
Dat zei ik al eerder, je leest te selectief. Die greppelhoer vreet alles bij elkaar. Net ook alweer voordat ze de slaapkamer binnen kwam, moest ze voor het eten ook nog even extra bunkeren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mij boeit het niet wie er heeft lopen bunkeren, het gaat erom wie er vandaag zat te zeiken, en dat was onze hangbuikzwijn. En dat terwijl ze genoeg heeft gehad laatste dagen.
Chantal heb ik niet gehoord als ik het goed heb.
Niet helemaal gevolgd, het stuk wat ik hoorde ging over een ander werkduo wat langzamer was dan Dido en partner maar dat niet toe wilde geven of zo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Gert het volgende:
Iemand gesprek van die vrouwen nog gevolgd op de slaapkamer? Over wie hadden ze het nou zo negatief?
Typisch Tanja, zeggen wat ze gaat doen, en dat iets anders doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In plaats daarvan is ze gaan douchen...
Witlof met ham en kaas en een gehaktbal geloof ik...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
wat eten ze?
Om de smaak van witlof op te heffen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef TRiXeS het volgende:
Damn.. ze eten wel fucking laat... maar het is wel vreselijk lekker wat ze eten... Witlof + ham + kaas =![]()
![]()
Ik zie dat ze weer mayo etc. hebben. Waarvoor is die?
Ze had honger, en kon niet langer meer wachten op een warme maaltijd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef E.T. het volgende:
waarom eet tanja magnetron-maaltijden als er gewoon witlof gegeten wordt?
omdat ze zwanger is en honger hadquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef E.T. het volgende:
waarom eet tanja magnetron-maaltijden als er gewoon witlof gegeten wordt?
En daar wilde Joost kasthomo knoflooksaus bij?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef TRiXeS het volgende:
Damn.. ze eten wel fucking laat... maar het is wel vreselijk lekker wat ze eten... Witlof + ham + kaas
Heb je eindelijk het licht gezienquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die greppelhoer vreet alles bij elkaar.
gadverdamme!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef Djoj het volgende:
[..]
Witlof met ham en kaas en een gehaktbal geloof ik...
Dus ze zegt ze vertrekt maar blijftquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Typisch Tanja, zeggen wat ze gaat doen, en dat iets anders doen
Als jij eens wilt lullen, lees mijn post dan eens goed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder, je leest te selectief. Die greppelhoer vreet alles bij elkaar. Net ook alweer voordat ze de slaapkamer binnen kwam, moest ze voor het eten ook nog even extra bunkeren.
Als je over iemand negatief wil lullen, doe het dan wel onderbouwd.
als jij de deur uit gaat ga je toch ook eerst ff douchenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef jessie het volgende:
Aan t douchen dan gaat ze niet weg, snik snik snik.
Ik wil daar altijd ketchup bijquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef Rica het volgende:
[..]
En daar wilde Joost kasthomo knoflooksaus bij?
Brrrrr.
ik bedoel eigenlijk neit alleen vanavond..quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze had honger, en kon niet langer meer wachten op een warme maaltijd.
daar valt mn bek van openquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef Djoj het volgende:
Nathalie weet te vertellen dat Tanja heeft gezegd dat als ze iets willen weten, ze het zelf maar in de dk moeten gaan vragen..Naat zegt dat zich dit wel laat raden...
Of witlof met brocolie (alleen dan zonder witlof)quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef Inca het volgende:
witlof is wel lekker maar dan rauw te eten met gehaktbal en aardappels
Ik heb het dus over de enige greppelhoer in het BB-huis, Sjankwal he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je eindelijk het licht gezien![]()
van de week luste ze het niet en kreeg ze boerenkool uit de kantine van Talpaquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk neit alleen vanavond..
ze wilde toch ander eten want ze wilde gezonder eten?
Ik weet wel wat er vanavond gezonder was/is
die staat te douchen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef BtheBest het volgende:
Waarom zien we Tanja niet ?
Mensen die roken hebben volgens mij juist minder hongerquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef -Delta- het volgende:
Misschien als ze niet rookte, had ze niet altijd zo'n honger. Mensen die roken zijn ook altijd lichter en komen na het stoppen van roken kilo's aan.
Ze vertrekt denk ik ook niet, zou te makkelijk zijn...maar dit was denk ik wel de "nekslag" voor Tanja wat de bewoners betreft, hoe STOM kan iemand zijn...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Darklight het volgende:
Ze heeft niet gezegd dat ze vertrekt
Dat was Rob.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk neit alleen vanavond..
ze wilde toch ander eten want ze wilde gezonder eten?
niet zo bijzonder hoor zo eet ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
Bord van Lieske.
Merk op: zij eet linkshandig.
[afbeelding]
tanjaquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef ruby het volgende:
Iemand staat z'n tanden te raggen.
My bad, verkeerd gelezen. Ik las 'crackhoer', vandaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb het dus over de enige greppelhoer in het BB-huis, Sjankwal he?
Tanja is gewoon "de Buik"
Ik meende vanmiddag ook al gehoord te hebben dat ze links is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
Bord van Lieske.
[afbeelding]
Hoezo eet ze linkshandig? Dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
Bord van Lieske.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:27 schreef Knurkie het volgende:
[..]
niet zo bijzonder hoor zo eet ik ook![]()
Ja maar als zij niet-rookt, en ze eet dezelfde hoeveelheden als nu, heeft ze minder honger.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die roken hebben volgens mij juist minder honger
brocolie is gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of witlof met brocolie (alleen dan zonder witlof)![]()
grappig ik eet ook zo als zij en ben wel linkshandigquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Hoezo eet ze linkshandig? Dat slaat nergens op.Ze eet juist eerder rechtshandig. Ik ben links, en ik eet zoals het hoort: vork links en mes rechts. Men broer is rechtshandig en eet juist precies andersom, omdat hij dat fijner is.
Gebakken aardappeltjes, gehaktbal, witlof + ham + kaasquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef ruby het volgende:
Wat staat er op het menu dit keer?
Iemand die rechts is gaat toch niet met links snijden enzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Hoezo eet ze linkshandig? Dat slaat nergens op.Ze eet juist eerder rechtshandig. Ik ben links, en ik eet zoals het hoort: vork links en mes rechts. Men broer is rechtshandig en eet juist precies andersom, omdat hij dat fijner is.
nog 9 dagenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dus ze zegt ze vertrekt maar blijft![]()
Forget it, je komt nooit dat huis in joh.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Is er nog iemand van plan om in de DBK na te gaan vragen wat Tanja nu eigenlijk voor mededeling had?
Ik snap het ook niet, ik zie haar voor het eerst zo, ze was hiervoor weken lang sociaal en 1 brok gezelligheidquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:27 schreef Bocaj het volgende:
Tanja, gedraagt zich vreemd... Totaal in haar eigen wereldje...![]()
Rob gaat dat straks doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Is er nog iemand van plan om in de DBK na te gaan vragen wat Tanja nu eigenlijk voor mededeling had?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Forget it, je komt nooit dat huis in joh.![]()
Rob wil zo gaan vertelde hij een minuut of 10 geleden als ik het goed hoorde.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij ben jij er niet helemaal bij vandaagquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef ruby het volgende:
Wat staat er op het menu dit keer?
quote:22:18Eindelijk eten
Na lang wachten is het dan eindelijk zover...Het diner wordt geserveerd. De Bewoners smullen van de witlof, gehaktballen en gebakken aardappeltjes. Iedereen had stevige trek gekregen van het harde werken. Het gerommel van de lege magen was bijna te horen. "Ik vind dit nu al de lekkerste maaltijd tot nu toe", zegt Roel. En hij heeft nog niet eens een hap genomen. "Ik vind het ook heerlijk", zegt Dido. Joost: "Voor het eerst echt eten verdiend."
22:10Extra belegen
Chantal neemt een stukje kaas en biedt Roel ook een stukje aan. “Nee dank je, ik hou alleen van jonge frisse kaas.” Chantal begrijpt de hint. “Je moet je bek houden. Extra belegen is ook lekker op zijn tijd.”
Mensen die stoppen met roken gaan een plaatsvervanger zoeken... en dat wordt 9 van de 10 keer eten. Daarom komen mensen die stoppen met roken ook heel vaak flink wat kilo's aan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar als zij niet-rookt, en ze eet dezelfde hoeveelheden als nu, heeft ze minder honger.
Niet roken = sneller dikker = sneller gevulde en tevreden maag![]()
Snap jij hem nog![]()
dat dacht ik ook ik snij met links en eet met rechtsquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand die rechts is gaat toch niet met links snijden enzo
Weet je wel hoever dat lopen is vanaf Utrecht?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het wel eens gezien bij iemand, snap ook totaal niet waarom iemand dat doet als rechtshandigequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammerquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:32 schreef Darklight het volgende:
Rob gaat zo naar de dbk, en Tanja heeft nooit gezegd dat ze vertrekt, dat dachten we, omdat ze aan het inpakken was, maar dat klopte ook niet
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal neemt een stukje kaas en biedt Roel ook een stukje aan. “Nee dank je, ik hou alleen van jonge frisse kaas.” Chantal begrijpt de hint.
vork hoort links, mes rechtsquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar als ze iets eten zitten ze wel sneller vol.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die stoppen met roken gaan een plaatsvervanger zoeken... en dat wordt 9 van de 10 keer eten. Daarom komen mensen die stoppen met roken ook heel vaak flink wat kilo's aan.
Nee idd. Ik hoor te veel lawaai om me heen. Er is visite (voor m'n vriend hoor, ghehe), muziek aan en die streams dus.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er niet helemaal bij vandaag
LOL dan eet ik verkeerdquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vork hoort links, mes rechts
éénieder die het andersom doet doet het niet links- of rechtshandig, maar gewoon verkeerd
Rob gaat het zometeen vragenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:32 schreef kwakveense het volgende:
oh ja, en morgen wil ralph geloof ik vragen wat er nou egen tanja gezegd is...
Ja, echt heel goed van Tanja, jij bent echt simpel of nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja doet het enige goeie. Gewoon lekker gaan slapen.
Flikten ze bij haar ook... 1-1
Zijn Peter6000 en jij de ouders van Tanja toevallig?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja doet het enige goeie. Gewoon lekker gaan slapen.
Flikten ze bij haar ook... 1-1
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:32 schreef kwakveense het volgende:
jongens, ik ga van mijn graatje, mijnkind ligt droog
Als het eten maar lekker smaaktquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
éénieder die het andersom doet doet het niet links- of rechtshandig, maar gewoon verkeerd
Doet mijn vriendin ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef kwakveense het volgende:
ik ben rechts en wisel mijn bestek tussen mijn handen...ik snij met mes rechts en eet met vork rechts...
Als ze snel bevallen is en die baby een week op tv is geweest, kan BB haar eindelijk laten gaan, is de primeur er af en kan ze oprotten uit het huisquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef Ireth het volgende:
Hoelang mag die baby ook al weer in beeld gebracht worden? 8 dagen toch? mogen de weeën dan nu beginnen... please!!!!!!!
Ik dus ook.. ik heb het al vaak te horen gekregen ook!quote:
http://bigbrother.fok.nl/blog/quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja is naar bed!!!!!![]()
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/1677/tanja54di.th.jpg]afbeelding][/URL]
volgens mij zat iedereen klaar en zij Rob ik wil dit even afmaken en in de oven zetten dan kom ik en toen is zij zelf weg gelopen (kleding pakken douchen enz)quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Tanja een standje gehad heeft en ze heeft iedereen gezegd dat ze een mededeling had uit de dbk.... Ná het opruimen ging iedereen z'n eigen gang. (er doken er ook een stel de slaapkamer in bijvoorbeeld) Tanja werd (terecht) genegeerd.
Ergens kan ik mezelf wel voorstellen dat ze het idee heeft van 'stik er maar in'.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee gewoon niet zo vaardig motorisch gezienquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doet mijn vriendin ook.
Ben jij Russisch?![]()
Klopt. Had je kasthomo net moeten horen met zijn "Ik zeg altijd wat in vind".quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef Zapje het volgende:
Rob is wel de enigste met ballen in het huis........die gaat tenminste naar Tanja toe, om te zeggen wat ie er van vindt....en zo hoort het ook...de anderen durven dat toch niet....
ze heeft toch al gegeten toen de rest aan het werk wasquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat de bewoners nu nog meer de pest aan Tanja krijgen, nu ze gewoon in bed is gegaan.
Moet ze nu niet eten trouwens![]()
![]()
Belachelijk. En die regeltjes boeien me trouwens ook voor geen meter.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook directquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef mazaru het volgende:
Is er een asbak in de buurt?
Nee, die ligt in bed.
dat snap ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, een jaar of 40 geleden kreeg je dan inderdaad nog een tik op de vingers, omdat het "verkeerd" was.
Mes links vork rechts wordt linkshandig genoemd, omdat linkshandigen van nature de neiging hebben om het bestek zo vast te pakken.
Is dat iets nieuws?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja heeft niemand welterusten gewenst
heeft ze al gedaan, mevr heeft haar eigen maaltijd gehadquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat de bewoners nu nog meer de pest aan Tanja krijgen, nu ze gewoon in bed is gegaan.
Moet ze nu niet eten trouwens![]()
![]()
Het snijden is het "moeilijkere" gedeelte van bestek gebruiken, dus logischerwijs neem je de mes in de hand waarmee je schrijft.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Belachelijk. En die regeltjes boeien me trouwens ook voor geen meter.
Het meest logische is dat een rechtshandige de vork rechts heeft en een linkshandige de vork links.
klopt, zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Belachelijk. En die regeltjes boeien me trouwens ook voor geen meter.
Het meest logische is dat een rechtshandige de vork rechts heeft en een linkshandige de vork links.
Dat zou ik ook doen hoor als Rob er aan zou komen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:42 schreef kwakveense het volgende:
oh wat flauw..rob komt met dr praten, doet ze of ze slaapt...bah
Ben benieuwd of iemand haar nu nog sociaal vind.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:42 schreef kwakveense het volgende:
oh wat flauw..rob komt met dr praten, doet ze of ze slaapt...bah
Na de bevalling misschien zo'n behandeling ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb nog altijd het idee dat Tanja eens goed wakker gemaakt moet worden met een stroomstoot ofzo...
Was er iemand die haar nog sociaal vond danquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iemand haar nu nog sociaal vind.
Wat een bitch man, kómt er iemand naar je toe, ben je nog gepikeerd![]()
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef Taurus het volgende:
is bij iedereen het geluid zo achterlijk zacht?
En ze wordt heerlijk met haar levensmotto, 'what goes around comes around', om de oren gemeptquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef -Delta- het volgende:
Ik vind de klapper van alle BB uitspraken tot nu toe, die in het interview van Tanja op de BB site, waar staat dat ze gezellig en sociaal is en dat dat toevoegt aan het huis.![]()
Dat heeft ze ws gezegd om BB in te komen.![]()
hahah ja juist wel daarom hebben we het over andere dingen de spanning is om te snijdenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:46 schreef Maurisico het volgende:
Even de commentaren op de streamverslagen gevolgd... ...en? weet inmiddels dat iedere fokker hier de vork en mes verkeerd in zijn klauwe houdt en dat je van roken min of meer minder gaat eten.. vindt de één maar niet de ander...zeer leerzaam, maar begrijp dat er in het huis niet veel gebeurd![]()
Nee man, dan houdt ze op met bevallen en zegt ze dat ze naar huis wilquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:46 schreef Martine73 het volgende:
Ik hoop ( en dat hoop ik zelden voor anderen) dat tanja 26 uur rug weeën krijgt..
Ja dat heeft ze wel, ergens aan het begin. Moet ergens nog een screenshot van zijn, maar ik zou niet weten in welk topic die staatquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:46 schreef kwakveense het volgende:
roel hoopt dat bb zegt: tanja moet t gewoon zeggen...
dido heeft volgens mij nog nooit afgewast, of wel?
bijna nooit hard geweest, alleen als iedereen zit te zingen moet ik het geluid zachter zetten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef Taurus het volgende:
is bij iedereen het geluid zo achterlijk zacht?
Klopt, bedenk ik me nu. Snijden doe ik idd met rechts.... en met het andere eten wissel ik gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het snijden is het "moeilijkere" gedeelte van bestek gebruiken, dus logischerwijs neem je de mes in de hand waarmee je schrijft.
Vork is alleen prikken en kun je dus met je hand waar je niet het handigst mee bent.
1 grote weeënstorm waardoor er geen zinnig woord uit te krijgen is!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee man, dan houdt ze op met bevallen en zegt ze dat ze naar huis wil![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee man, dan houdt ze op met bevallen en zegt ze dat ze naar huis wil![]()
Dido heeft nog nooit wat gedaan in het huis........optiefen dus met die meid/vent.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "En nu nog afwassen"
Dido: "Doe jij het?
Roel: "Moet wel"
Dido: "Ik niet"
hebben we iets gemeen scanmanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, bedenk ik me nu. Snijden doe ik idd met rechts.... en met het andere eten wissel ik gewoon
jaa en een stuitquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
1 grote weeënstorm waardoor er geen zinnig woord uit te krijgen is!![]()
afgewastquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:46 schreef kwakveense het volgende:
roel hoopt dat bb zegt: tanja moet t gewoon zeggen...
dido heeft volgens mij nog nooit afgewast, of wel?
Het moest er een keer van komenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hebben we iets gemeen scanman![]()
neeee, dat heb ik gehad en dat wens ik dus niemand toe. Mijn zoon zal nooit een broertje of zusje krijgen daardoor. Rug weeën en een stuit is erg genoeg.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
1 grote weeënstorm waardoor er geen zinnig woord uit te krijgen is!![]()
Zijn er ook anatoom-pathologen onder ons?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef Bocaj het volgende:
Zijn er ook psychologen onder ons?
Ontleed Tanja dan eens voor ons![]()
jezus, das wel echt schandelijk slecht nederlands taagebruik he....quote:
een totaalruptuur tot aan de derde nekwervel!!!quote:
whaaa Luck je gaat wel erg ver nu hahahahahahahquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
een totaalruptuur tot aan de derde nekwervel!!! [afbeelding]
*lichtelijk doordraaft*![]()
Laat ons nou ff overdreven enthousiast fantaseren...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:52 schreef Martine73 het volgende:
[..]
neeee, dat heb ik gehad en dat wens ik dus niemand toe. Mijn zoon zal nooit een broertje of zusje krijgen daardoor. Rug weeën en een stuit is erg genoeg.
Volgens mij ligt ze alles behalve goed in de groep. Alleen Roel vindt haar echt leuk. Menno en Joost gaat wel, maar de rest heeft weinig met haar. Dat voelt Lieske natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Wat stelt Lieske zich de laatste dagen neutraal en onopvallend op
In opleiding en kan heel veel van haar leren, uit dat oogpunt gezien mag ze nog wel even blijven...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef Bocaj het volgende:
Zijn er ook psychologen onder ons?
Ontleed Tanja dan eens voor ons![]()
als ie zich vergist levert dat mooie tv op, VOICE OVER OP TV: "rob loopt de dagboekkamer binnen, maar wat legt hij daar neer....quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef kwakveense het volgende:
neh t was de wc! hij staat nu pas voor de dbk
Whoewhahaa!! en ineens weet ik wie jij bent!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:53 schreef Knurkie het volgende:
[..]
whaaa Luck je gaat wel erg ver nu hahahahahahah
Ze zal vast heel ver komen met haar studie rechtenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze wordt heerlijk met haar levensmotto, 'what goes around comes around', om de oren gemept
... nadat Menno tijdens een stoeipartij met zijn hoofd tussen Dido's benen was beland en dat wel een prettige plek vond. "Uhmmmm.. Menno je ligt zo wel érg close."quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef kwakveense het volgende:
dido gaat pontificaal naast roel zitten waar lieskes hoofd net lag
sorry!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laat ons nou ff overdreven enthousiast fantaseren...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |