Typisch Tanja, zeggen wat ze gaat doen, en dat iets anders doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In plaats daarvan is ze gaan douchen...
Witlof met ham en kaas en een gehaktbal geloof ik...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
wat eten ze?
Om de smaak van witlof op te heffen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef TRiXeS het volgende:
Damn.. ze eten wel fucking laat... maar het is wel vreselijk lekker wat ze eten... Witlof + ham + kaas =![]()
![]()
Ik zie dat ze weer mayo etc. hebben. Waarvoor is die?
Ze had honger, en kon niet langer meer wachten op een warme maaltijd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef E.T. het volgende:
waarom eet tanja magnetron-maaltijden als er gewoon witlof gegeten wordt?
omdat ze zwanger is en honger hadquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef E.T. het volgende:
waarom eet tanja magnetron-maaltijden als er gewoon witlof gegeten wordt?
En daar wilde Joost kasthomo knoflooksaus bij?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef TRiXeS het volgende:
Damn.. ze eten wel fucking laat... maar het is wel vreselijk lekker wat ze eten... Witlof + ham + kaas
Heb je eindelijk het licht gezienquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die greppelhoer vreet alles bij elkaar.
gadverdamme!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef Djoj het volgende:
[..]
Witlof met ham en kaas en een gehaktbal geloof ik...
Dus ze zegt ze vertrekt maar blijftquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Typisch Tanja, zeggen wat ze gaat doen, en dat iets anders doen
Als jij eens wilt lullen, lees mijn post dan eens goed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder, je leest te selectief. Die greppelhoer vreet alles bij elkaar. Net ook alweer voordat ze de slaapkamer binnen kwam, moest ze voor het eten ook nog even extra bunkeren.
Als je over iemand negatief wil lullen, doe het dan wel onderbouwd.
als jij de deur uit gaat ga je toch ook eerst ff douchenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef jessie het volgende:
Aan t douchen dan gaat ze niet weg, snik snik snik.
Ik wil daar altijd ketchup bijquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef Rica het volgende:
[..]
En daar wilde Joost kasthomo knoflooksaus bij?
Brrrrr.
ik bedoel eigenlijk neit alleen vanavond..quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze had honger, en kon niet langer meer wachten op een warme maaltijd.
daar valt mn bek van openquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef Djoj het volgende:
Nathalie weet te vertellen dat Tanja heeft gezegd dat als ze iets willen weten, ze het zelf maar in de dk moeten gaan vragen..Naat zegt dat zich dit wel laat raden...
Of witlof met brocolie (alleen dan zonder witlof)quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef Inca het volgende:
witlof is wel lekker maar dan rauw te eten met gehaktbal en aardappels
Ik heb het dus over de enige greppelhoer in het BB-huis, Sjankwal he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je eindelijk het licht gezien![]()
van de week luste ze het niet en kreeg ze boerenkool uit de kantine van Talpaquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk neit alleen vanavond..
ze wilde toch ander eten want ze wilde gezonder eten?
Ik weet wel wat er vanavond gezonder was/is
die staat te douchen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef BtheBest het volgende:
Waarom zien we Tanja niet ?
Mensen die roken hebben volgens mij juist minder hongerquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef -Delta- het volgende:
Misschien als ze niet rookte, had ze niet altijd zo'n honger. Mensen die roken zijn ook altijd lichter en komen na het stoppen van roken kilo's aan.
Ze vertrekt denk ik ook niet, zou te makkelijk zijn...maar dit was denk ik wel de "nekslag" voor Tanja wat de bewoners betreft, hoe STOM kan iemand zijn...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Darklight het volgende:
Ze heeft niet gezegd dat ze vertrekt
Dat was Rob.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk neit alleen vanavond..
ze wilde toch ander eten want ze wilde gezonder eten?
niet zo bijzonder hoor zo eet ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
Bord van Lieske.
Merk op: zij eet linkshandig.
[afbeelding]
tanjaquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef ruby het volgende:
Iemand staat z'n tanden te raggen.
My bad, verkeerd gelezen. Ik las 'crackhoer', vandaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb het dus over de enige greppelhoer in het BB-huis, Sjankwal he?
Tanja is gewoon "de Buik"
Ik meende vanmiddag ook al gehoord te hebben dat ze links is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
Bord van Lieske.
[afbeelding]
Hoezo eet ze linkshandig? Dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
Bord van Lieske.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:27 schreef Knurkie het volgende:
[..]
niet zo bijzonder hoor zo eet ik ook![]()
Ja maar als zij niet-rookt, en ze eet dezelfde hoeveelheden als nu, heeft ze minder honger.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die roken hebben volgens mij juist minder honger
brocolie is gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of witlof met brocolie (alleen dan zonder witlof)![]()
grappig ik eet ook zo als zij en ben wel linkshandigquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Hoezo eet ze linkshandig? Dat slaat nergens op.Ze eet juist eerder rechtshandig. Ik ben links, en ik eet zoals het hoort: vork links en mes rechts. Men broer is rechtshandig en eet juist precies andersom, omdat hij dat fijner is.
Gebakken aardappeltjes, gehaktbal, witlof + ham + kaasquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef ruby het volgende:
Wat staat er op het menu dit keer?
Iemand die rechts is gaat toch niet met links snijden enzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Hoezo eet ze linkshandig? Dat slaat nergens op.Ze eet juist eerder rechtshandig. Ik ben links, en ik eet zoals het hoort: vork links en mes rechts. Men broer is rechtshandig en eet juist precies andersom, omdat hij dat fijner is.
nog 9 dagenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dus ze zegt ze vertrekt maar blijft![]()
Forget it, je komt nooit dat huis in joh.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Is er nog iemand van plan om in de DBK na te gaan vragen wat Tanja nu eigenlijk voor mededeling had?
Ik snap het ook niet, ik zie haar voor het eerst zo, ze was hiervoor weken lang sociaal en 1 brok gezelligheidquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:27 schreef Bocaj het volgende:
Tanja, gedraagt zich vreemd... Totaal in haar eigen wereldje...![]()
Rob gaat dat straks doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Is er nog iemand van plan om in de DBK na te gaan vragen wat Tanja nu eigenlijk voor mededeling had?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Forget it, je komt nooit dat huis in joh.![]()
Rob wil zo gaan vertelde hij een minuut of 10 geleden als ik het goed hoorde.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |