Ze laten haar (en dan bedoel ik BB zelf) nevernooit gaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:05 schreef E.T. het volgende:
Tanja d'r spullen alweer aan 't pakken??
mag ze weer een paar dagen in 't huisje ofzo?
Dat hebben ze gedaan, maar Tanja trekt zich zelf terug, hopelijk rot ze zsm opquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Menno en Joost ook lekker aan het roddelen.
Josst is een vuile leugenaar door te zeggen dat iedereen haar overal bij betrekt, wat een ongelovelijke huichelaar is dat zeg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:05 schreef Rica het volgende:
Ook lekker slim van BB. Ze 's middags een opdracht geven waar ze nog acht uur aan moeten werken. Dan de maaltijd overslaan en vervolgens gek opkijken dat een zwangere die op de laatste dagen loopt het niet meer trekt.![]()
Ik zag toch echt dat ze spullen in haar koffer pakte, zou ook kunnen zijn dat ze schone kleding pakte, hoewel ik dacht dat ze niet uit een koffer "leefde"...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef flugeltje het volgende:
Douchen voordat ze vertrekt óf was ze alleen schone kleren aan het pakken net?
Hoopte ik ook al, ik heb dan ook gevraagd om in de titel te zetten : "The One In Witch Tanja Left"quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:10 schreef -Delta- het volgende:
Ik mag hopen dat de topictitel hier sarcastisch bedoelt is.
Hier ook....quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
Stream 3 en 4 daar zijn de geluiden heel slecht. Meer mensen last van of ligt t aan mij?
bij mij ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
Stream 3 en 4 daar zijn de geluiden heel slecht. Meer mensen last van of ligt t aan mij?
hier ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
heks Tanja??quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Hoopte ik ook al, ik heb dan ook gevraagd om in de titel te zetten : "The One In Witch Tanja Left"
Nee, hier ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
Die continue zat te vreten is die greppelhoer van een Sjankwal. Moet je maar eens goed opletten wie in die borrelnootjes zit te bunkeren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze heeft dagen lopen bunkeren, zodra ik inschakelde zat ze aan een bak borrelnoten of iets anders, dus jammer dan![]()
Ja ik kan echt niet wachten, heel kinderloos Nederland wil zoiets ein-de-lijk eens meemaken natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Gert, volgens mij zei Joost dat hij denkt dat NL haar er nooit uit zal stemmen omdat ze de bevalling in het huis willen meemaken.
Geen probleem mee hier...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
Volgens BB is er niks aan de hand hoorquote:21:46Storm in een glas water
De Bewoners zijn nog steeds bezig met de opdracht, maar Tanja heeft echt eten nodig. Ze besluit daarop een hapje te eten. De Bewoners denken nu dat de opdracht mislukt is. Tanja vraagt daarop een bezoek aan de Dagboekkamer aan. Roel: “Ik denk dat door Tanja de opdracht verknald is.” “We horen het zo wel”, zegt Ralph. “We halen het toch al niet dus het maakt niet zo veel uit”, zegt Roel weer. Ook Joost en Linda hebben het over Tanja: “Ik ben benieuwd wat er besproken is?” Maar het lijkt een storm in een glas water.
Ach kom op man. Fietsen mocht ze niet, bandlopen mocht en kon ze niet maar nu hebben ze wat bedacht hoor, haar acht uur werken zonder een fatsoenlijke maaltijd in dr mik. Lekker doordacht weer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze heeft dagen lopen bunkeren, zodra ik inschakelde zat ze aan een bak borrelnoten of iets anders, dus jammer dan![]()
Zal wel weer een anti climax worden. Ik denk dat ze gewoon wat nieuw ondergoed zocht ofzo...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef BtheBest het volgende:
Ow... jongens (en meiden ;-) ) zou het dan toch gebeuren!! Ik zet een paar extra biertjes koud !!
Haha eh, ik bedoel dus : "The One In Where Tanja Left"quote:
Mij boeit het niet wie er heeft lopen bunkeren, het gaat erom wie er vandaag zat te zeiken, en dat was onze hangbuikzwijn. En dat terwijl ze genoeg heeft gehad laatste dagen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die continue zat te vreten is die greppelhoer van een Sjankwal. Moet je maar eens goed opletten wie in die borrelnootjes zit te bunkeren.
Nope had geluid uit staanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Gert het volgende:
Iemand gesprek van die vrouwen nog gevolgd op de slaapkamer? Over wie hadden ze het nou zo negatief?
da's ook geen engelsquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Haha eh, ik bedoel dus : "The One In Where Tanja Left"
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef BtheBest het volgende:
Zou wel leuk zijn als Tanja dan gezellie meed doet.. "Ik nomineer mezelf!".. Ha ha reuzengein!
Niet weer hequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Darklight het volgende:
Waar is Tanja nu? Bij Hummie aan het bellen met haar moeder?
mischien is hummie nu wel in staat haar schoen onder de hol van Tanja te plaatstenquote:
nope onder de douche ze heeft al gegeten dus zal dr bed wel in duiken zoquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Darklight het volgende:
Waar is Tanja nu? Bij Hummie aan het bellen met haar moeder?
Je bedoelde 'which' ... dat was duidelijk, maar de freudian slip was wel komischquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Haha eh, ik bedoel dus : "The One In Where Tanja Left"
Het is onmenselijk tegenover de arme Tanja. Natuurlijk houdt ze dit nooit vol.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Ach kom op man. Fietsen mocht ze niet, bandlopen mocht en kon ze niet maar nu hebben ze wat bedacht hoor, haar acht uur werken zonder een fatsoenlijke maaltijd in dr mik. Lekker doordacht weer.
Ik wou het nét zeggen, ziet er erg lekker uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Egoist of niet, het eten ziet er errrrg lekker uit. Chapeau Rob.
In plaats daarvan is ze gaan douchen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:17 schreef D.Rose het volgende:
Ging Tanja niet vertellen over wat BB over haat eten had gezegd, of heb ik dat gedeelte gemist?
ja maar dat zou een half uur geleden zijn we wachten vol spanningquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:17 schreef D.Rose het volgende:
Ging Tanja niet vertellen over wat BB over haat eten had gezegd, of heb ik dat gedeelte gemist?
Dat zei ik al eerder, je leest te selectief. Die greppelhoer vreet alles bij elkaar. Net ook alweer voordat ze de slaapkamer binnen kwam, moest ze voor het eten ook nog even extra bunkeren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mij boeit het niet wie er heeft lopen bunkeren, het gaat erom wie er vandaag zat te zeiken, en dat was onze hangbuikzwijn. En dat terwijl ze genoeg heeft gehad laatste dagen.
Chantal heb ik niet gehoord als ik het goed heb.
Niet helemaal gevolgd, het stuk wat ik hoorde ging over een ander werkduo wat langzamer was dan Dido en partner maar dat niet toe wilde geven of zo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Gert het volgende:
Iemand gesprek van die vrouwen nog gevolgd op de slaapkamer? Over wie hadden ze het nou zo negatief?
Typisch Tanja, zeggen wat ze gaat doen, en dat iets anders doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In plaats daarvan is ze gaan douchen...
Witlof met ham en kaas en een gehaktbal geloof ik...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
wat eten ze?
Om de smaak van witlof op te heffen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef TRiXeS het volgende:
Damn.. ze eten wel fucking laat... maar het is wel vreselijk lekker wat ze eten... Witlof + ham + kaas =![]()
![]()
Ik zie dat ze weer mayo etc. hebben. Waarvoor is die?
Ze had honger, en kon niet langer meer wachten op een warme maaltijd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef E.T. het volgende:
waarom eet tanja magnetron-maaltijden als er gewoon witlof gegeten wordt?
omdat ze zwanger is en honger hadquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef E.T. het volgende:
waarom eet tanja magnetron-maaltijden als er gewoon witlof gegeten wordt?
En daar wilde Joost kasthomo knoflooksaus bij?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef TRiXeS het volgende:
Damn.. ze eten wel fucking laat... maar het is wel vreselijk lekker wat ze eten... Witlof + ham + kaas
Heb je eindelijk het licht gezienquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die greppelhoer vreet alles bij elkaar.
gadverdamme!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef Djoj het volgende:
[..]
Witlof met ham en kaas en een gehaktbal geloof ik...
Dus ze zegt ze vertrekt maar blijftquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Typisch Tanja, zeggen wat ze gaat doen, en dat iets anders doen
Als jij eens wilt lullen, lees mijn post dan eens goed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder, je leest te selectief. Die greppelhoer vreet alles bij elkaar. Net ook alweer voordat ze de slaapkamer binnen kwam, moest ze voor het eten ook nog even extra bunkeren.
Als je over iemand negatief wil lullen, doe het dan wel onderbouwd.
als jij de deur uit gaat ga je toch ook eerst ff douchenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef jessie het volgende:
Aan t douchen dan gaat ze niet weg, snik snik snik.
Ik wil daar altijd ketchup bijquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef Rica het volgende:
[..]
En daar wilde Joost kasthomo knoflooksaus bij?
Brrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |