Deze week ws nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Gaat er wel iemand uit deze week of volgende week pas?
Ik was net aan het afwassen, WAAROM is ze aan het inpakken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:02 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
BB laat het niet meer zien. Tanja was haar spullen aanet het pakken..
Ha-le-lu-jah, de eerste heeft het licht gezienquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zegt Joost nu dat hij op Tanja gaat stemmen.... Ongeacht wat NL denkt.
ganz geilquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zegt Joost nu dat hij op Tanja gaat stemmen.... Ongeacht wat NL denkt.
Dat weet ik niet. Joost doet nu iig zijn beklag over Tanja tegen Menno tijdens het afwassen op stream 1.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was net aan het afwassen, WAAROM is ze aan het inpakken?![]()
![]()
sjips niet gezienquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was net aan het afwassen, WAAROM is ze aan het inpakken?![]()
![]()
Hij zei ook: "Als ik als kijker moest stemmen dan zou ik ook op Tanja stemmen, gewoon omdat ik het rete-irritant vindt."quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Joost vindt dat hij op haar moet stemmen omdat hij daar de meeste reden voor heeft. Hij denkt wel dat NL haar er nooit uit zal stemmen!
mag ze weer naar het 'huisje'?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:02 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
BB laat het niet meer zien. Tanja was haar spullen aanet het pakken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |