Ze laten haar (en dan bedoel ik BB zelf) nevernooit gaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:05 schreef E.T. het volgende:
Tanja d'r spullen alweer aan 't pakken??
mag ze weer een paar dagen in 't huisje ofzo?
Dat hebben ze gedaan, maar Tanja trekt zich zelf terug, hopelijk rot ze zsm opquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Menno en Joost ook lekker aan het roddelen.
Josst is een vuile leugenaar door te zeggen dat iedereen haar overal bij betrekt, wat een ongelovelijke huichelaar is dat zeg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:05 schreef Rica het volgende:
Ook lekker slim van BB. Ze 's middags een opdracht geven waar ze nog acht uur aan moeten werken. Dan de maaltijd overslaan en vervolgens gek opkijken dat een zwangere die op de laatste dagen loopt het niet meer trekt.![]()
Ik zag toch echt dat ze spullen in haar koffer pakte, zou ook kunnen zijn dat ze schone kleding pakte, hoewel ik dacht dat ze niet uit een koffer "leefde"...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef flugeltje het volgende:
Douchen voordat ze vertrekt óf was ze alleen schone kleren aan het pakken net?
Hoopte ik ook al, ik heb dan ook gevraagd om in de titel te zetten : "The One In Witch Tanja Left"quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:10 schreef -Delta- het volgende:
Ik mag hopen dat de topictitel hier sarcastisch bedoelt is.
Hier ook....quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
Stream 3 en 4 daar zijn de geluiden heel slecht. Meer mensen last van of ligt t aan mij?
bij mij ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
Stream 3 en 4 daar zijn de geluiden heel slecht. Meer mensen last van of ligt t aan mij?
hier ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |