Volgens mij ben jij er niet helemaal bij vandaagquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef ruby het volgende:
Wat staat er op het menu dit keer?
quote:22:18Eindelijk eten
Na lang wachten is het dan eindelijk zover...Het diner wordt geserveerd. De Bewoners smullen van de witlof, gehaktballen en gebakken aardappeltjes. Iedereen had stevige trek gekregen van het harde werken. Het gerommel van de lege magen was bijna te horen. "Ik vind dit nu al de lekkerste maaltijd tot nu toe", zegt Roel. En hij heeft nog niet eens een hap genomen. "Ik vind het ook heerlijk", zegt Dido. Joost: "Voor het eerst echt eten verdiend."
22:10Extra belegen
Chantal neemt een stukje kaas en biedt Roel ook een stukje aan. “Nee dank je, ik hou alleen van jonge frisse kaas.” Chantal begrijpt de hint. “Je moet je bek houden. Extra belegen is ook lekker op zijn tijd.”
Mensen die stoppen met roken gaan een plaatsvervanger zoeken... en dat wordt 9 van de 10 keer eten. Daarom komen mensen die stoppen met roken ook heel vaak flink wat kilo's aan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar als zij niet-rookt, en ze eet dezelfde hoeveelheden als nu, heeft ze minder honger.
Niet roken = sneller dikker = sneller gevulde en tevreden maag![]()
Snap jij hem nog![]()
dat dacht ik ook ik snij met links en eet met rechtsquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand die rechts is gaat toch niet met links snijden enzo
Weet je wel hoever dat lopen is vanaf Utrecht?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Is er nog iemand van plan om in de DBK na te gaan vragen wat Tanja nu eigenlijk voor mededeling had?
Ik heb het wel eens gezien bij iemand, snap ook totaal niet waarom iemand dat doet als rechtshandigequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammerquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:32 schreef Darklight het volgende:
Rob gaat zo naar de dbk, en Tanja heeft nooit gezegd dat ze vertrekt, dat dachten we, omdat ze aan het inpakken was, maar dat klopte ook niet
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal neemt een stukje kaas en biedt Roel ook een stukje aan. “Nee dank je, ik hou alleen van jonge frisse kaas.” Chantal begrijpt de hint.
vork hoort links, mes rechtsquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar als ze iets eten zitten ze wel sneller vol.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die stoppen met roken gaan een plaatsvervanger zoeken... en dat wordt 9 van de 10 keer eten. Daarom komen mensen die stoppen met roken ook heel vaak flink wat kilo's aan.
Nee idd. Ik hoor te veel lawaai om me heen. Er is visite (voor m'n vriend hoor, ghehe), muziek aan en die streams dus.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er niet helemaal bij vandaag
LOL dan eet ik verkeerdquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vork hoort links, mes rechts
éénieder die het andersom doet doet het niet links- of rechtshandig, maar gewoon verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |