My bad, verkeerd gelezen. Ik las 'crackhoer', vandaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb het dus over de enige greppelhoer in het BB-huis, Sjankwal he?
Tanja is gewoon "de Buik"
Ik meende vanmiddag ook al gehoord te hebben dat ze links is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
Bord van Lieske.
Merk op: zij eet linkshandig.
[afbeelding]
Hoezo eet ze linkshandig? Dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
Bord van Lieske.
Merk op: zij eet linkshandig.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:27 schreef Knurkie het volgende:
[..]
niet zo bijzonder hoor zo eet ik ook![]()
Ja maar als zij niet-rookt, en ze eet dezelfde hoeveelheden als nu, heeft ze minder honger.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die roken hebben volgens mij juist minder honger
brocolie is gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of witlof met brocolie (alleen dan zonder witlof)![]()
grappig ik eet ook zo als zij en ben wel linkshandigquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Hoezo eet ze linkshandig? Dat slaat nergens op.Ze eet juist eerder rechtshandig. Ik ben links, en ik eet zoals het hoort: vork links en mes rechts. Men broer is rechtshandig en eet juist precies andersom, omdat hij dat fijner is.
Gebakken aardappeltjes, gehaktbal, witlof + ham + kaasquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef ruby het volgende:
Wat staat er op het menu dit keer?
Iemand die rechts is gaat toch niet met links snijden enzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Hoezo eet ze linkshandig? Dat slaat nergens op.Ze eet juist eerder rechtshandig. Ik ben links, en ik eet zoals het hoort: vork links en mes rechts. Men broer is rechtshandig en eet juist precies andersom, omdat hij dat fijner is.
nog 9 dagenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dus ze zegt ze vertrekt maar blijft![]()
Forget it, je komt nooit dat huis in joh.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Is er nog iemand van plan om in de DBK na te gaan vragen wat Tanja nu eigenlijk voor mededeling had?
Ik snap het ook niet, ik zie haar voor het eerst zo, ze was hiervoor weken lang sociaal en 1 brok gezelligheidquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:27 schreef Bocaj het volgende:
Tanja, gedraagt zich vreemd... Totaal in haar eigen wereldje...![]()
Rob gaat dat straks doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Is er nog iemand van plan om in de DBK na te gaan vragen wat Tanja nu eigenlijk voor mededeling had?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Forget it, je komt nooit dat huis in joh.![]()
Rob wil zo gaan vertelde hij een minuut of 10 geleden als ik het goed hoorde.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |