Het snijden is het "moeilijkere" gedeelte van bestek gebruiken, dus logischerwijs neem je de mes in de hand waarmee je schrijft.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Belachelijk. En die regeltjes boeien me trouwens ook voor geen meter.
Het meest logische is dat een rechtshandige de vork rechts heeft en een linkshandige de vork links.
klopt, zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Belachelijk. En die regeltjes boeien me trouwens ook voor geen meter.
Het meest logische is dat een rechtshandige de vork rechts heeft en een linkshandige de vork links.
Dat zou ik ook doen hoor als Rob er aan zou komen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:42 schreef kwakveense het volgende:
oh wat flauw..rob komt met dr praten, doet ze of ze slaapt...bah
Ben benieuwd of iemand haar nu nog sociaal vind.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:42 schreef kwakveense het volgende:
oh wat flauw..rob komt met dr praten, doet ze of ze slaapt...bah
Na de bevalling misschien zo'n behandeling ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb nog altijd het idee dat Tanja eens goed wakker gemaakt moet worden met een stroomstoot ofzo...
Was er iemand die haar nog sociaal vond danquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iemand haar nu nog sociaal vind.
Wat een bitch man, kómt er iemand naar je toe, ben je nog gepikeerd![]()
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef Taurus het volgende:
is bij iedereen het geluid zo achterlijk zacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |