Klopt. Had je kasthomo net moeten horen met zijn "Ik zeg altijd wat in vind".quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef Zapje het volgende:
Rob is wel de enigste met ballen in het huis........die gaat tenminste naar Tanja toe, om te zeggen wat ie er van vindt....en zo hoort het ook...de anderen durven dat toch niet....
ze heeft toch al gegeten toen de rest aan het werk wasquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat de bewoners nu nog meer de pest aan Tanja krijgen, nu ze gewoon in bed is gegaan.
Moet ze nu niet eten trouwens![]()
![]()
Belachelijk. En die regeltjes boeien me trouwens ook voor geen meter.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vork hoort links, mes rechts
éénieder die het andersom doet doet het niet links- of rechtshandig, maar gewoon verkeerd
Dat dacht ik ook directquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef mazaru het volgende:
Is er een asbak in de buurt?
Nee, die ligt in bed.
dat snap ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, een jaar of 40 geleden kreeg je dan inderdaad nog een tik op de vingers, omdat het "verkeerd" was.
Mes links vork rechts wordt linkshandig genoemd, omdat linkshandigen van nature de neiging hebben om het bestek zo vast te pakken.
Is dat iets nieuws?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja heeft niemand welterusten gewenst
heeft ze al gedaan, mevr heeft haar eigen maaltijd gehadquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat de bewoners nu nog meer de pest aan Tanja krijgen, nu ze gewoon in bed is gegaan.
Moet ze nu niet eten trouwens![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |