Rob gaat het zometeen vragenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:32 schreef kwakveense het volgende:
oh ja, en morgen wil ralph geloof ik vragen wat er nou egen tanja gezegd is...
Ja, echt heel goed van Tanja, jij bent echt simpel of nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja doet het enige goeie. Gewoon lekker gaan slapen.
Flikten ze bij haar ook... 1-1
Zijn Peter6000 en jij de ouders van Tanja toevallig?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja doet het enige goeie. Gewoon lekker gaan slapen.
Flikten ze bij haar ook... 1-1
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:32 schreef kwakveense het volgende:
jongens, ik ga van mijn graatje, mijnkind ligt droog
Als het eten maar lekker smaaktquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vork hoort links, mes rechts
éénieder die het andersom doet doet het niet links- of rechtshandig, maar gewoon verkeerd
Doet mijn vriendin ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef kwakveense het volgende:
ik ben rechts en wisel mijn bestek tussen mijn handen...ik snij met mes rechts en eet met vork rechts...
Als ze snel bevallen is en die baby een week op tv is geweest, kan BB haar eindelijk laten gaan, is de primeur er af en kan ze oprotten uit het huisquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef Ireth het volgende:
Hoelang mag die baby ook al weer in beeld gebracht worden? 8 dagen toch? mogen de weeën dan nu beginnen... please!!!!!!!
Ik dus ook.. ik heb het al vaak te horen gekregen ook!quote:
http://bigbrother.fok.nl/blog/quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja is naar bed!!!!!![]()
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/1677/tanja54di.th.jpg]afbeelding][/URL]
volgens mij zat iedereen klaar en zij Rob ik wil dit even afmaken en in de oven zetten dan kom ik en toen is zij zelf weg gelopen (kleding pakken douchen enz)quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Tanja een standje gehad heeft en ze heeft iedereen gezegd dat ze een mededeling had uit de dbk.... Ná het opruimen ging iedereen z'n eigen gang. (er doken er ook een stel de slaapkamer in bijvoorbeeld) Tanja werd (terecht) genegeerd.
Ergens kan ik mezelf wel voorstellen dat ze het idee heeft van 'stik er maar in'.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vork hoort links, mes rechts
éénieder die het andersom doet doet het niet links- of rechtshandig, maar gewoon verkeerd
nee gewoon niet zo vaardig motorisch gezienquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doet mijn vriendin ook.
Ben jij Russisch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |