Volgens mij ben jij er niet helemaal bij vandaagquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef ruby het volgende:
Wat staat er op het menu dit keer?
quote:22:18Eindelijk eten
Na lang wachten is het dan eindelijk zover...Het diner wordt geserveerd. De Bewoners smullen van de witlof, gehaktballen en gebakken aardappeltjes. Iedereen had stevige trek gekregen van het harde werken. Het gerommel van de lege magen was bijna te horen. "Ik vind dit nu al de lekkerste maaltijd tot nu toe", zegt Roel. En hij heeft nog niet eens een hap genomen. "Ik vind het ook heerlijk", zegt Dido. Joost: "Voor het eerst echt eten verdiend."
22:10Extra belegen
Chantal neemt een stukje kaas en biedt Roel ook een stukje aan. “Nee dank je, ik hou alleen van jonge frisse kaas.” Chantal begrijpt de hint. “Je moet je bek houden. Extra belegen is ook lekker op zijn tijd.”
Mensen die stoppen met roken gaan een plaatsvervanger zoeken... en dat wordt 9 van de 10 keer eten. Daarom komen mensen die stoppen met roken ook heel vaak flink wat kilo's aan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar als zij niet-rookt, en ze eet dezelfde hoeveelheden als nu, heeft ze minder honger.
Niet roken = sneller dikker = sneller gevulde en tevreden maag![]()
Snap jij hem nog![]()
dat dacht ik ook ik snij met links en eet met rechtsquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand die rechts is gaat toch niet met links snijden enzo
Weet je wel hoever dat lopen is vanaf Utrecht?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Is er nog iemand van plan om in de DBK na te gaan vragen wat Tanja nu eigenlijk voor mededeling had?
Ik heb het wel eens gezien bij iemand, snap ook totaal niet waarom iemand dat doet als rechtshandigequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammerquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:32 schreef Darklight het volgende:
Rob gaat zo naar de dbk, en Tanja heeft nooit gezegd dat ze vertrekt, dat dachten we, omdat ze aan het inpakken was, maar dat klopte ook niet
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal neemt een stukje kaas en biedt Roel ook een stukje aan. “Nee dank je, ik hou alleen van jonge frisse kaas.” Chantal begrijpt de hint.
vork hoort links, mes rechtsquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar als ze iets eten zitten ze wel sneller vol.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die stoppen met roken gaan een plaatsvervanger zoeken... en dat wordt 9 van de 10 keer eten. Daarom komen mensen die stoppen met roken ook heel vaak flink wat kilo's aan.
Nee idd. Ik hoor te veel lawaai om me heen. Er is visite (voor m'n vriend hoor, ghehe), muziek aan en die streams dus.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er niet helemaal bij vandaag
LOL dan eet ik verkeerdquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vork hoort links, mes rechts
éénieder die het andersom doet doet het niet links- of rechtshandig, maar gewoon verkeerd
Rob gaat het zometeen vragenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:32 schreef kwakveense het volgende:
oh ja, en morgen wil ralph geloof ik vragen wat er nou egen tanja gezegd is...
Ja, echt heel goed van Tanja, jij bent echt simpel of nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja doet het enige goeie. Gewoon lekker gaan slapen.
Flikten ze bij haar ook... 1-1
Zijn Peter6000 en jij de ouders van Tanja toevallig?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja doet het enige goeie. Gewoon lekker gaan slapen.
Flikten ze bij haar ook... 1-1
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:32 schreef kwakveense het volgende:
jongens, ik ga van mijn graatje, mijnkind ligt droog
Als het eten maar lekker smaaktquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
éénieder die het andersom doet doet het niet links- of rechtshandig, maar gewoon verkeerd
Doet mijn vriendin ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef kwakveense het volgende:
ik ben rechts en wisel mijn bestek tussen mijn handen...ik snij met mes rechts en eet met vork rechts...
Als ze snel bevallen is en die baby een week op tv is geweest, kan BB haar eindelijk laten gaan, is de primeur er af en kan ze oprotten uit het huisquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef Ireth het volgende:
Hoelang mag die baby ook al weer in beeld gebracht worden? 8 dagen toch? mogen de weeën dan nu beginnen... please!!!!!!!
Ik dus ook.. ik heb het al vaak te horen gekregen ook!quote:
http://bigbrother.fok.nl/blog/quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja is naar bed!!!!!![]()
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/1677/tanja54di.th.jpg]afbeelding][/URL]
volgens mij zat iedereen klaar en zij Rob ik wil dit even afmaken en in de oven zetten dan kom ik en toen is zij zelf weg gelopen (kleding pakken douchen enz)quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Tanja een standje gehad heeft en ze heeft iedereen gezegd dat ze een mededeling had uit de dbk.... Ná het opruimen ging iedereen z'n eigen gang. (er doken er ook een stel de slaapkamer in bijvoorbeeld) Tanja werd (terecht) genegeerd.
Ergens kan ik mezelf wel voorstellen dat ze het idee heeft van 'stik er maar in'.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee gewoon niet zo vaardig motorisch gezienquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doet mijn vriendin ook.
Ben jij Russisch?![]()
Klopt. Had je kasthomo net moeten horen met zijn "Ik zeg altijd wat in vind".quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef Zapje het volgende:
Rob is wel de enigste met ballen in het huis........die gaat tenminste naar Tanja toe, om te zeggen wat ie er van vindt....en zo hoort het ook...de anderen durven dat toch niet....
ze heeft toch al gegeten toen de rest aan het werk wasquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat de bewoners nu nog meer de pest aan Tanja krijgen, nu ze gewoon in bed is gegaan.
Moet ze nu niet eten trouwens![]()
![]()
Belachelijk. En die regeltjes boeien me trouwens ook voor geen meter.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook directquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef mazaru het volgende:
Is er een asbak in de buurt?
Nee, die ligt in bed.
dat snap ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, een jaar of 40 geleden kreeg je dan inderdaad nog een tik op de vingers, omdat het "verkeerd" was.
Mes links vork rechts wordt linkshandig genoemd, omdat linkshandigen van nature de neiging hebben om het bestek zo vast te pakken.
Is dat iets nieuws?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja heeft niemand welterusten gewenst
heeft ze al gedaan, mevr heeft haar eigen maaltijd gehadquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat de bewoners nu nog meer de pest aan Tanja krijgen, nu ze gewoon in bed is gegaan.
Moet ze nu niet eten trouwens![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |