En ze wordt heerlijk met haar levensmotto, 'what goes around comes around', om de oren gemeptquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef -Delta- het volgende:
Ik vind de klapper van alle BB uitspraken tot nu toe, die in het interview van Tanja op de BB site, waar staat dat ze gezellig en sociaal is en dat dat toevoegt aan het huis.![]()
Dat heeft ze ws gezegd om BB in te komen.![]()
hahah ja juist wel daarom hebben we het over andere dingen de spanning is om te snijdenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:46 schreef Maurisico het volgende:
Even de commentaren op de streamverslagen gevolgd... ...en? weet inmiddels dat iedere fokker hier de vork en mes verkeerd in zijn klauwe houdt en dat je van roken min of meer minder gaat eten.. vindt de één maar niet de ander...zeer leerzaam, maar begrijp dat er in het huis niet veel gebeurd![]()
Nee man, dan houdt ze op met bevallen en zegt ze dat ze naar huis wilquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:46 schreef Martine73 het volgende:
Ik hoop ( en dat hoop ik zelden voor anderen) dat tanja 26 uur rug weeën krijgt..
Ja dat heeft ze wel, ergens aan het begin. Moet ergens nog een screenshot van zijn, maar ik zou niet weten in welk topic die staatquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:46 schreef kwakveense het volgende:
roel hoopt dat bb zegt: tanja moet t gewoon zeggen...
dido heeft volgens mij nog nooit afgewast, of wel?
bijna nooit hard geweest, alleen als iedereen zit te zingen moet ik het geluid zachter zetten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef Taurus het volgende:
is bij iedereen het geluid zo achterlijk zacht?
Klopt, bedenk ik me nu. Snijden doe ik idd met rechts.... en met het andere eten wissel ik gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het snijden is het "moeilijkere" gedeelte van bestek gebruiken, dus logischerwijs neem je de mes in de hand waarmee je schrijft.
Vork is alleen prikken en kun je dus met je hand waar je niet het handigst mee bent.
1 grote weeënstorm waardoor er geen zinnig woord uit te krijgen is!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee man, dan houdt ze op met bevallen en zegt ze dat ze naar huis wil![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee man, dan houdt ze op met bevallen en zegt ze dat ze naar huis wil![]()
Dido heeft nog nooit wat gedaan in het huis........optiefen dus met die meid/vent.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "En nu nog afwassen"
Dido: "Doe jij het?
Roel: "Moet wel"
Dido: "Ik niet"
hebben we iets gemeen scanmanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, bedenk ik me nu. Snijden doe ik idd met rechts.... en met het andere eten wissel ik gewoon
jaa en een stuitquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
1 grote weeënstorm waardoor er geen zinnig woord uit te krijgen is!![]()
afgewastquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:46 schreef kwakveense het volgende:
roel hoopt dat bb zegt: tanja moet t gewoon zeggen...
dido heeft volgens mij nog nooit afgewast, of wel?
Het moest er een keer van komenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hebben we iets gemeen scanman![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |