Er zit een 'nieuw topic'-knopje ingebouwd in het forum hequote:Op woensdag 15 juni 2005 16:33 schreef The_Langolier het volgende:
Dat duurde lang zeg, ik werd al bijna hysterisch.![]()
Schandequote:Op woensdag 15 juni 2005 16:34 schreef MissBliss het volgende:
*huilt*
Verdorie ben ik net gewoon mn PI vergeten
Ik mag daar toch niet op klikken, in SC verband.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:35 schreef MissBliss het volgende:
Er zit een 'nieuw topic'-knopje ingebouwd in het forum he
Jawel hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:36 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik mag daar toch niet op klikken, in SC verband.![]()
jujquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:37 schreef MissBliss het volgende:
Jawel hoor
En tis niet dat je hier nooit post ofzo, je hoort er al bijna bij
Helaquote:
Oeh!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Rome is echt. Ik wil in Rome wonen.
.
. Echt een prachtige stad.
.
.
.
Ik wil weer terug!.
Niet zo enthousiast he?quote:
Oe oe, de mijne ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:29 schreef Airelle het volgende:
Oh kijk eens aan... mijn avatar is ook weer veranderd in de OP.
Tijd om een andere te nemen![]()
.
Jij doucht nog met je moeder?quote:
Oeh... vertel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oe oe, de mijne ook
Vanavond gaat ie bewegen
quote:
Gemenerdquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:29 schreef Airelle het volgende:
Oh kijk eens aan... mijn avatar is ook weer veranderd in de OP.
Tijd om een andere te nemen![]()
.
Hey, heb jij wel gehuild?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:39 schreef Airelle het volgende:
Gaan jullie nog even lekker door met huilen.
Ik ga lekker barbecuen.
Mooi he? 'Onze' avatarquote:
TRANEN met tuiten!quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, heb jij wel gehuild?![]()
Eetse
Hier regent het al een beetje
Gelukkig. Ik blijf anders bezigquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
That's the way I am.
Nee hoor ik laat deze nog wel even staan.
Dank jequote:Op woensdag 15 juni 2005 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, jij mag de sigaretten hebben hoor
Sventastic, je weet wel.quote:
Is dat een aardbei?quote:
Wat ben jij creatief zeg!quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aardbei?
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij ook geen aardbeiquote:
Whihiquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:01 schreef Svensational het volgende:
En Bupatih heeft mijn terugteller gejat
Orgi?quote:
Ik dacht eerst aan een dildo... maar dat zal ze wel niet in d'r mond doen ... en toen dacht ik... hey een aardbeiquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan een dildo... maar dat zal ze wel niet in d'r mond doen ... en toen dacht ik... hey een aardbei
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:26 schreef BVO het volgende:
[..]!!!!!!!! Je vraagt goddomme om mee te huilen.
.
Maareh.... wat zat er allemaal in??quote:
- Geld (ik had net boeken verkocht bij de Slegtequote:
Das wel veel ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
- Geld (ik had net boeken verkocht bij de Slegte)
- Rijbewijs
-OV
waar ik 10 werkdagen op moet wachten en waar ik ¤32 voor moet betalen en alle trein en buskaartjes in de 10 werkdagen...
- Pinpas, dus ik kan al die nieuwe pasjes enzo die ik moet aanvragen niet betalen
- Schoolpasjes
- Andere pasjesmeuk
Dat dus
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Das wel veel ja..
En gestolen?? Of misschien kwijtgeraakt in huis ofzo??
quote:In de bus denk ik...
Maar ik kan niet meer bellen naar de klantenservice en de politie kan er ook niks mee...
Naja, heb ik morgen wat te doen
Zeggeh, ik heb wel meer te doen dan tig topics nalezen.quote:
Verloren denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Das wel veel ja..
En gestolen?? Of misschien kwijtgeraakt in huis ofzo??
Tania to the rescuequote:
Ja, ik heb wel gezegd welke bus het was en hoe laat enzo. Nou ze zouden binnen een paar dagen bellen als ze hem vonden en anders pech dusquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:55 schreef BVO het volgende:
Kunnen zij niet nakijken welke bus er toen reed en gewoon ff die bus doorzoeken??
Ah joh, vrijdag had je toch niks aan je OV gehadquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:46 schreef MissBliss het volgende:
-OV
waar ik 10 werkdagen op moet wachten en waar ik ¤32 voor moet betalen en alle trein en buskaartjes in de 10 werkdagen...
http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Smiley/bloosspin.gifquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:01 schreef timbob het volgende:
[..]
hihi
je gebruikt mijn bloosdraaidingetje
Zaterdagochtend mag je gratis met je OVquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah joh, vrijdag had je toch niks aan je OV gehad
ja, als ik jouw plaatje op mijn server zet is het nog wel jouw plaatjequote:Op woensdag 15 juni 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Smiley/bloosspin.gif
Je mag mijn plaatje best hebben hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:04 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, als ik jouw plaatje op mijn server zet is het nog wel jouw plaatje [afbeelding]
Ik heb hem zelf aangepast hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:04 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, als ik jouw plaatje op mijn server zet is het nog wel jouw plaatje [afbeelding]
hmmquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf aangepast hoor
Ik heb alleen die ene frame van jou gebruikt.....und?
Wakker worden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
Wat doet een Feyenoord fan als Feyenoord de Champions League wint?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind mijn nieuwe ultrahippe keitoffe avatar een beetje onduidelijk...
Kan iemand hem scherper maken?
You're a babequote:
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
You're a babe
Mag ik de link gebruiken?
Je kent me enzoquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Is van www.parkyourpic.com
Maar ik sla hem voor de zekerheid ook op, op mijn harde schijf
Wel goed.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe staat het met de klamme handjes en afgekloven vingernagels, Bupa?
Een beetje hetzelfde.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
Wel goed.
Ik kan wel tegen de spanning
Tot nu toe dan
Morgenmiddag verandert dat wel
En met jou?
Verbeter het danquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
Ik vind hem nog steeds een beetje pixelachtig
Spaaaaanneeeeeend!quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde..
Morgenmiddag ben ik denk ik super nerveus.
Hier ook.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
Hier bellen ze alleen als je gezakt bent.
Ja, bij ons dus ook en natuurlijk belde mn oma even om te vragen of ik al wat wistquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
Hier bellen ze alleen als je gezakt bent.
En dan net in dat half uur dat ze zouden bellenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, bij ons dus ook en natuurlijk belde mn oma even om te vragen of ik al wat wist
Juistquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En dan net in dat half uur dat ze zouden bellen
Tja, het plaatje zelf is al pixelachtig. Gaat niet lukken dus denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verbeter het dan
Ik kan het niet, ik probeerde maar wat...
Drie kwartier hoef je echt niet te wachten hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zou willen dat ze iedereen belden. Dat weet je zeker waar je aan toe bent. Nu zit ik drie kwartier in vertwijfeling. "Ze kunnen nog bellen." enzo.
[irritant modus]quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, het plaatje zelf is al pixelachtig. Gaat niet lukken dus denk ik
[afbeelding]
Bij ons welquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
En het is heus niet zo dat er meer dan 3 per klas zakken ofzo
Ik vind hem wel mooi zo hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, het plaatje zelf is al pixelachtig. Gaat niet lukken dus denk ik
[afbeelding]
Bij ons konden ze een uur bellen, ja en dan weet je natuurlijk niet of ze jouw klas al gehad hebben...quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Drie kwartier hoef je echt niet te wachten hoor.
Ze bellen meestal in de eerste 10 minuten iedereen. Het gaat per klas, per mentor.
En het is heus niet zo dat er meer dan 3 per klas zakken ofzo
Officieel bij ons ook (17.00-18.00) maar ze verwachten dat ze iedere gezakte de eerste 10 minuten na 17.00 kunnen bellenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:53 schreef MissBliss het volgende:
Bupa is echt kei-tof..ik zou wel eens willen dat hij me komt stalken achter mijn vensterbank terwijl ik thee drink...
Spannend dus
Ah, dan valt het meequote:Op woensdag 15 juni 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Officieel bij ons ook (17.00-18.00) maar ze verwachten dat ze iedere gezakte de eerste 10 minuten na 17.00 kunnen bellen
Neequote:Op woensdag 15 juni 2005 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, dan valt het mee
Edit mijn enorme fout eens weg
Of bedoel je how ipv why???quote:
Maxim & Franklin Brown - De Eerste Keer.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
't was als de eerste keer, het klikte zomaar weer.
De tijd stond even stil, .....................
Van wie is dat liedje???
Likken kan ze ook wat van.quote:
Heeft ze jou ook al gelikt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:24 schreef MissBliss het volgende:
Likken kan ze ook wat van.
Daar was je toch bij?quote:
Dan heb je wat gemistquote:
Welk een poëtische omschrijvingquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat geloof ik. Want die tong is een grote natte partybus.
Nu zijn ze allemaal jaloers in een hoekje aan het huilen zeker.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef PeRi het volgende:
Tom en ik gaan samen in Rome wonen.
Ik was al aan het huilen maar nu heb je het erger gemaakt jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nu zijn ze allemaal jaloers in een hoekje aan het huilen zeker.
Skinquote:
quote:
Sterkte danquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik weet het om 15.45 zeker.
Ik kan me nog herinneren dat ik best in de stress zat tegen de tijd dat het bekend zou worden, met name omdat ik helemaal niks geleerd had en in aanloop naar m'n examen over het algemeen op het randje stond qua cijfers.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, dank jullie. Ik ga vanmiddag gewoon wat in de zon liggen (als die er is) en tussen 15.00 en 15.45 naar Tori Amos luisteren en dan komt het goed. Hopelijk.
Met....? Wie is haar sidekick?quote:
Vanavond gaat het BB-forum open!quote:
Nee, vandaag al.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef PeRi het volgende:
Tom en ik gaan samen in Rome wonen.
Je meent toch niet dat je die zeiksnol van een Dinand leuk vindt?quote:
Nee. maar het nummer is wel tofquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:50 schreef pberends het volgende:
Je meent toch niet dat je die zeiksnol van een Dinand leuk vindt?
Echt! ohhquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:14 schreef BVO het volgende:
Krajicek..
De zus van..
Staat ze in de kwartfinale, speelt ze hastikke goed, moet ze geblesseerd opgeven..
En ze is juist zo leuk..
Bouchra?!?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:17 schreef BVO het volgende:
Uhuh, maar das d'r bijnaam.
Ik heet officieel ook Bobby hoor..
Ah, ook sneu voor Bouchra (.)
.
Hier doe je net weer alsof Bouchra van Kotic zijn vrouw isquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:17 schreef BVO het volgende:
Uhuh, maar das d'r bijnaam.
Ik heet officieel ook Bobby hoor..
Ah, ook sneu voor Bouchra (.)
.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Hier doe je net weer alsof Bouchra van Kotic zijn vrouw is.
Oke, dank jequote:Op donderdag 16 juni 2005 13:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Hier doe je net weer alsof Bouchra van Kotic zijn vrouw is.
[3535637e keer]quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die ene van K-otic heet ook zo..
Is dat zijn vrouw?![]()
Onder andere ja.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, dan werd je vast veel gepest met Bobby's World, Bob?
[afbeelding]
Het komt eigenlijk nooit voor dat als ik me aan iemand voorstel diegene die grap niet maakt.quote:
Verassendquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:24 schreef BVO het volgende:
Het komt eigenlijk nooit voor dat als ik me aan iemand voorstel diegene die grap niet maakt..
Kom redelijk uit de buurt, vrienden van mij zijn met beiden bevriend, dus zie ze allebei wel eens.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:28 schreef pberends het volgende:
Maar je deedbij de niet-kotic Bouchra, ken je haar dan?
Nee.quote:
Maar als ze leuk is hoef je toch niet vreemd te gaan/iemand te verkrachtenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom redelijk uit de buurt, vrienden van mij zijn met beiden bevriend, dus zie ze allebei wel eens..
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar als ze leuk is hoef je toch niet vreemd te gaan/iemand te verkrachten.
quote:Ah, en 't is geen verkrachter.
Ik geloof er dan ook niks van.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar als ze leuk is hoef je toch niet vreemd te gaan/iemand te verkrachten.
* Nomineert voor meest stompzinnige opmerking van de dagquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:38 schreef BVO het volgende:
Ik bedoel... als je iemand verkracht, doe het dan bij iemand die er wél lekker uit ziet en waar nog nieten 100en man overheen zijn geweest..
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
* Nomineert voor meest stompzinnige opmerking van de dag![]()
Och, heb je die slijmbal ook weer.quote:
Daarom is het nog wel een stomme opmerkingquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Och, heb je die slijmbal ook weer..
Jullie mogen de opmerking eronder ook best lezen hoor..
Als jullie de knipoog erachter niet begrijpen wel ja.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daarom is het nog wel een stomme opmerking![]()
Ik begrijp het heel goed, maar ondanks dat vind ik het nog steeds een stomme opmerkingquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Als jullie de knipoog erachter niet begrijpen wel ja.
Uhuh, die jongen heeft smaakt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:46 schreef Tania18 het volgende:
En jij neemt onder andere op basis van het feit dat zij er niet uitziet aan dat hij haar niet verkracht kan hebben![]()
Wat heeft 'slijmbal' er mee te maken?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Och, heb je die slijmbal ook weer..
Jullie mogen de opmerking eronder ook best lezen hoor..
Het valt nog mee.... is dat een slecht teken?quote:
Ieeeeeuwquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:48 schreef BVO het volgende:
Dubbel..
Dit is d'r dus:
http://galleries.lingeriesins.com/hg/joy1/images/04.jpg
Is dat Bouchra?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:48 schreef BVO het volgende:
Dubbel..
Dit is d'r dus:
Ik betrek het ook nergens op die opmerking hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heeft 'slijmbal' er mee te maken?
Inderdaad, niets.
Neeheeeeee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Is dat Bouchra?
Wat een greppelslet.
Sommige mensen sporen gewoon niet, hebben niet alles op een rijtjequote:Op donderdag 16 juni 2005 13:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, die jongen heeft smaakt..
Als je een goed huewelijk heb met een leuke vrouw, ga je niet ene of ander lelijk mormel verkrachten. Ik heb hem weleens in een discotheek gezien, en geloof me, de vrouwen bieden zich daar letterlijk aan.
. Dan ga je echt niet zo'n lelijke snol verkrachten hoor.
Natuurlijk, dat is zo. Ik zeg alleen maar dat voor zover ik hem en hun relatie ken, voor zover ik verhalen over dat slachtoffer heb gehoord, ik het érg onwaarschijnlijk vind.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sommige mensen sporen gewoon niet, hebben niet alles op een rijtje
Net als die man die een mooie vrouw en twee prachtige kinderen had en ze allemaal stuk voor stuk vermoord. Snap je dat wel dan?!? Je weet toch nooit wat er in iemands hoofd omgaat.
Maar ik geef hem het voordeel van de twijfel gezien haar verleden
Beev, rot op zeg met je schijnheilige gedoe.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik betrek het ook nergens op die opmerking hoor..
Daarom. Leg daar zijn huwelijk met een wél leuke vrouw naast, en dan is 1+1 2 wat mij betreft.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daar wil je niet dood op gevonden worden.
Logische redenatiequote:Op donderdag 16 juni 2005 13:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, die jongen heeft smaakt..
Als je een goed huewelijk heb met een leuke vrouw, ga je niet ene of ander lelijk mormel verkrachten. Ik heb hem weleens in een discotheek gezien, en geloof me, de vrouwen bieden zich daar letterlijk aan.
. Dan ga je echt niet zo'n lelijke snol verkrachten hoor.
Wat jij wil hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beev, rot op zeg met je schijnheilige gedoe.
Je maakt me uit voor slijmbal, omdat ik het eens ben met Tania. Ga dat nou niet ontkennen
Wanneer krijg jij de uitslag?!?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het valt nog mee.... is dat een slecht teken?
MJ.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach, sinds Michael Jackson onschuldig is verbaast niets me meer.
Leuk, zo inhoudelijk reageren als je vast zit.quote:
Freedom of speech enzo.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leuk, zo inhoudelijk reageren als je vast zit.
Had dat gewoon sowieso niks gezegd over 'slijmbal.
Ik ook nog steeds.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Freedom of speech enzo..
Enneh, hou 'ns op met dat gekibbel, ik ben aan het leren..
Waarvoor??quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds.
En ik ben heeel zenuwachtig.
Heb jij ook examen gedaan?!?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds.
En ik ben heeel zenuwachtig.
Ik krijg toch geen hap door mijn keel...quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een rottijd, zit je net lekker te eten gaat de telefoon, verslik je je
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik krijg toch geen hap door mijn keel...
[/standaard-reactie]
O ja, lekker snugger van mijquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik ook nog steeds aan het leren was.
Ik doe volgend jaar examen.
quote:
Lekker bruin worden?quote:En nu ga ik even in de zon (die alweer weg is) zitten
![]()
Wat voor bedrijf is het eigenlijk?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:58 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kreeg ook een heel leuk telefoontje vandaag.
Wat?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:00 schreef Dizer het volgende:
Ik word weer totaal genegeerd
Jullie kunnen de pot op met jullie ShowChat![]()
![]()
quote:BVO bedankt voor het submitten van de update.
Hij heeft normaal juist een hele goede smaak.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:01 schreef MissBliss het volgende:
En over die Van Persie: misschien heeft hij wel een hele slechte smaakZe hadden toch ook dna gevonden ofzo?
Jajajajaja. Ik was er snel bij.quote:
Ik betrek het nergens op die opmerking hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ben je toch een slijmbal, Bupa.
We will see thenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft normaal juist een hele goede smaak..
Zijn DNA is afgenomen, maar dat zijn ze nog aan het onderzoeken.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:48 schreef BVO het volgende:
Dubbel..
Dit is d'r dus:
lekker pakjequote:Op donderdag 16 juni 2005 13:48 schreef BVO het volgende:
Dubbel..
Dit is d'r dus:
Ze's vies blank.quote:
Juist.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:20 schreef timbob het volgende:
maar ok, het gaat er natuurlijk niet om hoe die zij eruit ziet, of ze nou knap is of lelijk. (wat ook maar een mening is)
als hij het gedaan heeft is hij gewoon een lul. zo niet, dan is zij een liegert.
Op basis van deze reactie heb ik besloten dat ik niet verder ga kijkenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:46 schreef BVO het volgende:
Stopt ze er nou een kaars in?
Ik heb kleine tieten, zij heeft geen tieten..quote:
[inkopmodus]quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb kleine tieten, zij heeft geen tieten..
Heb je die nou nog niet gezienquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:08 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
[inkopmodus]
Foto's![]()
[/inkopmodus]
Waarschijnlijk bij de rest van de boom, maar waar DIE dan weer is....quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:09 schreef mark_03 het volgende:
Je vraagt je toch af waar die piek in de boom is gebleven
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:09 schreef mark_03 het volgende:
Je vraagt je toch af waar die piek in de boom is gebleven
Mysterie opgelostquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:46 schreef BVO het volgende:
Stopt ze er nou een kaars in?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:10 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij de rest van de boom, maar waar DIE dan weer is....
Wij doen kerstspullen altijd in de kast als we ze opruimen,... maar zij stopt 't in een andere doosquote:
Nou ja, alsof het hele internet overspoeld is met foto's van mijn tietenquote:
Weten ze zeker dat het van Persie was, en niet Kezman?!?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wij doen kerstspullen altijd in de kast als we ze opruimen,... maar zij stopt 't in een andere doos
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, alsof het hele internet overspoeld is met foto's van mijn tieten![]()
gelukkig nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, alsof het hele internet overspoeld is met foto's van mijn tieten![]()
Of Romano Denneboom ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Weten ze zeker dat het van Persie was, en niet Kezman?!?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:12 schreef Tania18 het volgende:
Weten ze zeker dat het van Persie was, en niet Kezman?!?
whehehequote:
Wacht maar tot die andere schijf het weer doet, de schijf met de foto's jaquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wacht maar tot die andere schijf het weer doet, de schijf met de foto's ja [afbeelding]
* Benieuwd is.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef MissBliss het volgende:
Wacht maar tot die andere schijf het weer doet, de schijf met de foto's ja [afbeelding]
Ik ben toch niet gek!quote:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben toch niet gek! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |