Onder andere ja.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, dan werd je vast veel gepest met Bobby's World, Bob?
[afbeelding]
Het komt eigenlijk nooit voor dat als ik me aan iemand voorstel diegene die grap niet maakt.quote:
Verassendquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:24 schreef BVO het volgende:
Het komt eigenlijk nooit voor dat als ik me aan iemand voorstel diegene die grap niet maakt..
Kom redelijk uit de buurt, vrienden van mij zijn met beiden bevriend, dus zie ze allebei wel eens.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:28 schreef pberends het volgende:
Maar je deedbij de niet-kotic Bouchra, ken je haar dan?
Nee.quote:
Maar als ze leuk is hoef je toch niet vreemd te gaan/iemand te verkrachtenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom redelijk uit de buurt, vrienden van mij zijn met beiden bevriend, dus zie ze allebei wel eens..
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar als ze leuk is hoef je toch niet vreemd te gaan/iemand te verkrachten.
quote:Ah, en 't is geen verkrachter.
Ik geloof er dan ook niks van.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar als ze leuk is hoef je toch niet vreemd te gaan/iemand te verkrachten.
* Nomineert voor meest stompzinnige opmerking van de dagquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:38 schreef BVO het volgende:
Ik bedoel... als je iemand verkracht, doe het dan bij iemand die er wél lekker uit ziet en waar nog nieten 100en man overheen zijn geweest..
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
* Nomineert voor meest stompzinnige opmerking van de dag![]()
Och, heb je die slijmbal ook weer.quote:
Daarom is het nog wel een stomme opmerkingquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Och, heb je die slijmbal ook weer..
Jullie mogen de opmerking eronder ook best lezen hoor..
Als jullie de knipoog erachter niet begrijpen wel ja.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daarom is het nog wel een stomme opmerking![]()
Ik begrijp het heel goed, maar ondanks dat vind ik het nog steeds een stomme opmerkingquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Als jullie de knipoog erachter niet begrijpen wel ja.
Uhuh, die jongen heeft smaakt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:46 schreef Tania18 het volgende:
En jij neemt onder andere op basis van het feit dat zij er niet uitziet aan dat hij haar niet verkracht kan hebben![]()
Wat heeft 'slijmbal' er mee te maken?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Och, heb je die slijmbal ook weer..
Jullie mogen de opmerking eronder ook best lezen hoor..
Het valt nog mee.... is dat een slecht teken?quote:
Ieeeeeuwquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:48 schreef BVO het volgende:
Dubbel..
Dit is d'r dus:
http://galleries.lingeriesins.com/hg/joy1/images/04.jpg
Is dat Bouchra?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:48 schreef BVO het volgende:
Dubbel..
Dit is d'r dus:
http://galleries.lingeriesins.com/hg/joy1/images/04.jpg
Ik betrek het ook nergens op die opmerking hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heeft 'slijmbal' er mee te maken?
Inderdaad, niets.
Neeheeeeee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Is dat Bouchra?
Wat een greppelslet.
Sommige mensen sporen gewoon niet, hebben niet alles op een rijtjequote:Op donderdag 16 juni 2005 13:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, die jongen heeft smaakt..
Als je een goed huewelijk heb met een leuke vrouw, ga je niet ene of ander lelijk mormel verkrachten. Ik heb hem weleens in een discotheek gezien, en geloof me, de vrouwen bieden zich daar letterlijk aan.
. Dan ga je echt niet zo'n lelijke snol verkrachten hoor.
Natuurlijk, dat is zo. Ik zeg alleen maar dat voor zover ik hem en hun relatie ken, voor zover ik verhalen over dat slachtoffer heb gehoord, ik het érg onwaarschijnlijk vind.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sommige mensen sporen gewoon niet, hebben niet alles op een rijtje
Net als die man die een mooie vrouw en twee prachtige kinderen had en ze allemaal stuk voor stuk vermoord. Snap je dat wel dan?!? Je weet toch nooit wat er in iemands hoofd omgaat.
Maar ik geef hem het voordeel van de twijfel gezien haar verleden
Beev, rot op zeg met je schijnheilige gedoe.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik betrek het ook nergens op die opmerking hoor..
Daarom. Leg daar zijn huwelijk met een wél leuke vrouw naast, en dan is 1+1 2 wat mij betreft.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daar wil je niet dood op gevonden worden.
Logische redenatiequote:Op donderdag 16 juni 2005 13:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, die jongen heeft smaakt..
Als je een goed huewelijk heb met een leuke vrouw, ga je niet ene of ander lelijk mormel verkrachten. Ik heb hem weleens in een discotheek gezien, en geloof me, de vrouwen bieden zich daar letterlijk aan.
. Dan ga je echt niet zo'n lelijke snol verkrachten hoor.
Wat jij wil hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beev, rot op zeg met je schijnheilige gedoe.
Je maakt me uit voor slijmbal, omdat ik het eens ben met Tania. Ga dat nou niet ontkennen
Wanneer krijg jij de uitslag?!?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het valt nog mee.... is dat een slecht teken?
MJ.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach, sinds Michael Jackson onschuldig is verbaast niets me meer.
Leuk, zo inhoudelijk reageren als je vast zit.quote:
Freedom of speech enzo.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leuk, zo inhoudelijk reageren als je vast zit.
Had dat gewoon sowieso niks gezegd over 'slijmbal.
Ik ook nog steeds.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Freedom of speech enzo..
Enneh, hou 'ns op met dat gekibbel, ik ben aan het leren..
Waarvoor??quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds.
En ik ben heeel zenuwachtig.
Heb jij ook examen gedaan?!?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds.
En ik ben heeel zenuwachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |