Ik vind hem wel mooi zo hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, het plaatje zelf is al pixelachtig. Gaat niet lukken dus denk ik
[afbeelding]
Bij ons konden ze een uur bellen, ja en dan weet je natuurlijk niet of ze jouw klas al gehad hebben...quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Drie kwartier hoef je echt niet te wachten hoor.
Ze bellen meestal in de eerste 10 minuten iedereen. Het gaat per klas, per mentor.
En het is heus niet zo dat er meer dan 3 per klas zakken ofzo
Officieel bij ons ook (17.00-18.00) maar ze verwachten dat ze iedere gezakte de eerste 10 minuten na 17.00 kunnen bellenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:53 schreef MissBliss het volgende:
Bupa is echt kei-tof..ik zou wel eens willen dat hij me komt stalken achter mijn vensterbank terwijl ik thee drink...
Spannend dus
Ah, dan valt het meequote:Op woensdag 15 juni 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Officieel bij ons ook (17.00-18.00) maar ze verwachten dat ze iedere gezakte de eerste 10 minuten na 17.00 kunnen bellen
Neequote:Op woensdag 15 juni 2005 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, dan valt het mee
Edit mijn enorme fout eens weg
Of bedoel je how ipv why???quote:
Maxim & Franklin Brown - De Eerste Keer.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
't was als de eerste keer, het klikte zomaar weer.
De tijd stond even stil, .....................
Van wie is dat liedje???
Likken kan ze ook wat van.quote:
Heeft ze jou ook al gelikt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:24 schreef MissBliss het volgende:
Likken kan ze ook wat van.
Daar was je toch bij?quote:
Dan heb je wat gemistquote:
Welk een poëtische omschrijvingquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat geloof ik. Want die tong is een grote natte partybus.
Nu zijn ze allemaal jaloers in een hoekje aan het huilen zeker.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef PeRi het volgende:
Tom en ik gaan samen in Rome wonen.
Ik was al aan het huilen maar nu heb je het erger gemaakt jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nu zijn ze allemaal jaloers in een hoekje aan het huilen zeker.
Skinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |