Ik heb jou een hele dag gekloond, is dat niet genoeg?quote:
Omdat jij dacht dat het sven was of niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef PeRi het volgende:
Bar_rel waarom zei je dat net?Ik vroeg toch nergens of jij t wel was?
Dat was ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Omdat jij dacht dat het sven was of niet?
Ja okéquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb jou een hele dag gekloond, is dat niet genoeg?
Waarom heb je dan in godsnaam twee totaal verschillende IP's? Het slaat kant noch wal.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Omdat jij dacht dat het sven was of niet?
Twee verschillende wattes?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom heb je dan in godsnaam twee totaal verschillende IP's? Het slaat kant noch wal.
lief hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:38 schreef Bupatih het volgende:
Alweer een topic over babette?
xs4all is super, alleen een beetje duur. Ik heb Planetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef PeRi het volgende:
Ik wil overstappen met internet naar xs4all. Heeft iemand hier daar ervaring mee hier?
Ik stop bij #21. Van Babette21quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
lief heen 't is nog een #1 ook.....
Als het er maar niet meer worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
lief heen 't is nog een #1 ook.....
OMG, waarom dacht ik bij het eerste keer kijken dat het Yvonne en Hillard zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
True love![]()
[afbeelding]
Pumpkin & Honey Bunny
he lieverd, ik wordt helemaal afgeleid enzo, heb niet eens kunnen vragen hoe 't met je is enzo... sorry!!quote:
Goeie snelheid, geen gezeik qua service enzo? Geld speelt geen rolquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
xs4all is super, alleen een beetje duur.
jouw postquote:
Dan moet je geloof ik voor xs4all gaan. Is toch echt wel de beste.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Goeie snelheid, geen gezeik qua service enzo? Geld speelt geen rol
Nee man, zij zijn veel stoerder....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:42 schreef Dizer het volgende:
OMG, waarom dacht ik bij het eerste keer kijken dat het Yvonne en Hillard zijn![]()
![]()
Ik schrok me kapot![]()
Kan niet. Dat moet wel. Das romantischquote:
Dat was echt zoooooooo gaaaafquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef babette21 het volgende:
Honey Bunny: Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of ya!
Die zit daar niet op te wachtenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan niet. Dat moet wel. Das romantisch
En accepteer het nou even en leer ervan, anders win je nooit niksan's hartje
wees blij dat ik m'n nick niet aanpas aan m'n leeftijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:44 schreef Bupatih het volgende:
jouw post
En nee, het moeten er geen 21 worden
Hoe denk je dat ik haar hartje heb veroverd dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die zit daar niet op te wachten
En ook niet op mij
Dude, ze lacht je nog steeds uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik haar hartje heb veroverd dan?
Ik heb niksan veel ontbijt op bed gegeven, ik kookte romantische diners voor haar.
Ik gaf haar bonbons en rozen.
Je moet een vrouw verwennen en niet alleen maar grappig tegen haar zijn
Baby, I'm gonna take you out for dinner saterday night. And we are going to dance. Then I've arranged a beautiful place where we can be together, watching the full moon, with a bottle of wine. Spend the night together. Talk about how beautiful your eyes are. I can't stop talking about your eyes, it will take all night. Then we will watch the sun come up and have a breakfast at bed, and then we will sleep all day together in bed, you in my armsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
Mia: "I do believe Marsellus Wallace, my husband, your boss, told you to take ME out and do WHATEVER I WANTED. Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good."
I love her style
Enige?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef Airelle het volgende:
Goedenavond.
Das ook toevallig Dizer, ik luister net het enige goede nummer van 3DD (Kryptonite).
[/serieus]quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:51 schreef babette21 het volgende:
ow shit wacht, nu lijkt 't net of ik anders niet serieus ben......
wat dus wel zo is he!!!! [anders zit ik hier voor jan lul zo schaamteloos te flirten...]
quote:Butch: I think I have a broken rib.
Fabienne: From giving me oral pleasure?
quote:Fabienne: Whose motorcycle is this?
Butch: It's a chopper, baby.
Fabienne: Whose chopper is this?
Butch: It's Zed's.
Fabienne: Who's Zed?
Butch: Zed's dead, baby. Zed's dead.
Welke nummer zijn nog meer goed dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Enige?
Ik vind ze tegenwoordig nog beter dan Matchbox Twenty. Dat maakt 3doorsdown mijn ultimate favo band
Nou jah zeg, ik geef je advies omdat ik jou graag mag en het leuk zou vinden als je iets kreeg met niksan, ga je zo jaloers lopen doen. Nou laat maar hoorquote:
you've got yourself a date, babequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
Baby, I'm gonna take you out for dinner saterday night. And we are going to dance. Then I've arranged a beautiful place where we can be together, watching the full moon, with a bottle of wine. Spend the night together. Talk about how beautiful your eyes are. I can't stop talking about your eyes, it will take all night. Then we will watch the sun come up and have a breakfast at bed, and then we will sleep all day together in bed, you in my arms
©Dizer
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou jah zeg, ik geef je advies omdat ik jou graag mag en het leuk zou vinden als je iets kreeg met niksan, ga je zo jaloers lopen doen. Nou laat maar hoor
Mijn favo nummers in volgorde:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Welke nummer zijn nog meer goed dan?
Here without you, away from the sun, let you go... kvind het allemaal maar middelmatig.
wat nou????quote:
Prima. zoek het zelf maar uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik heb jouw adviezen niet nodig, Dizer-boy [afbeelding]
Als jij een echte date wil, kan je die krijgen ook nogquote:
Dat ik je een leuke date kan bezorgen...Echt wel!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
is dit een uitdaging?!
Maar bijna weekend gebeurt niet zo vaakquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:01 schreef MissBliss het volgende:
Een reeks binnen een reeks
De 'bijna weekend'-topics zijn nog wel leuk...
dat geloof ik heiligquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
Dat ik je een leuke date kan bezorgen...Echt wel!
I know.... en da's pretty trickyquote:let op, ik gebruik geen PI's
Ja doeiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar bijna weekend gebeurt niet zo vaak
Deze reeks is binnen 3 weken voorbij
Ik bedoel, als jij mij mailt onder je echte naam.. dan neem ik het serieus en ga ik plannenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat geloof ik heilig
ik bedoel dat ik je moet mailen voor 'n date..... ??
[..]
I know.... en da's pretty tricky
ik vind deze anders nog veel leukerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:01 schreef MissBliss het volgende:
Een reeks binnen een reeks
De 'bijna weekend'-topics zijn nog wel leuk...
Niet elke TTquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja doei
3 weken lang dezelfde TT zeker, ik dacht het niet
Je maakt me helemaal gek! Straks heb je nog een Hillard aan mij!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
sorry, ik kan er ook niks aan doen..... he's out of control![]()
kurk?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:07 schreef timbob het volgende:
M'n dolfijn is lek!
zuchtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je maakt me helemaal gek! Straks heb je nog een Hillard aan mij!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
webmaster[AT]dizer.nlquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:09 schreef babette21 het volgende:
er staat geen mailadres in je profiel
en ik weet niet hoe je 't doet, maar je draait de zaken om:
ik had jóu voor 'n uitdaging gezet, voor 'n RL-date.....
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
Dizer.Dit is het enige topic in de babette21-reeks
Ja, en dan nog? Je wilt toch niet op wiv lijken?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet elke TT
We schrijven wel meer dan 21 topics hoor in 3 weken tijd
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en dan nog? Je wilt toch niet op wiv lijken?
Ik meen hetquote:
aaaaah is kleine Svennie 'n beetje jaloers??!?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
Dizer.Dit is het enige topic in de babette21-reeks
Dat zijn 20 topics teveel. En wiv is pas bij 13quote:
Als ie ophoudt met zeiken, doe ik dat welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:14 schreef babette21 het volgende:
* roept: "He Diz, geef Sven straks ook ff een adoratie-topic!!!!!"![]()
Ik krijg al een adoratie-topic van MissBlissquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaaah is kleine Svennie 'n beetje jaloers??!?
moet Svennepennie ook 'n adoratietopic van Dizer?!?!?![]()
* roept: "He Diz, geef Sven straks ook ff een adoratie-topic!!!!!"![]()
En jij dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:13 schreef MissBliss het volgende:
Dating.fok.nl?
mooi, is dat ook weer geregeldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
Ik krijg al een adoratie-topic van MissBliss
Het is je enigszins vergeven als jullie het netjes bij één topic met babette in de titel houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ik heb enigszins medelijden met onze mede-fokkers...![]()
ja daar heb ik niks over te zeggen, ik heb er nooit om gevraagd hoor [dat dat ff duidelijk is]quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
Het is je enigszins vergeven als jullie het netjes bij één topic met babette in de titel houden.
Tweede pas?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja daar heb ik niks over te zeggen, ik heb er nooit om gevraagd hoor [dat dat ff duidelijk is]
en trouwens, dit is pas mijn tweede naamtopic in al die tijd......
vergeleken jou heb ik zeker nog 'n inhaalslag te maken....
3equote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
en trouwens, dit is pas mijn tweede naamtopic in al die tijd......
vergeleken jou heb ik zeker nog 'n inhaalslag te maken....
Als ik een keer de kans krijg dat te openen jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik krijg al een adoratie-topic van MissBliss
Zie jij een MissBliss-adoratietopic in GC staan?quote:
Maar jij wil niet daten met mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
Ik heb de afgelopen twee weken al twee voor je geopend, Buup!!!
Nee, maar je date wel genoegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
Zie jij een MissBliss-adoratietopic in GC staan?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij wil niet daten met mij [afbeelding]
Dat heet meetenquote:
Buup, Bupa etc reken ik dan ook als 'naamloos'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:31 schreef babette21 het volgende:
die Franse waren naamloos!!! ik heb er alleen ooit één van - jaja - Diz gehad, in dec. of jan. ofzo
Babette21, voulez-vous coucher avec moi....
Bu P. Atih danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Buup, Bupa etc reken ik dan ook als 'naamloos'
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:31 schreef babette21 het volgende:
Babette21, voulez-vous coucher avec moi....
Ja, maar een fokmeet is iets anders dan een date... De hoeveelheid mensen vooralquote:
oeh, dan heb ik airelle niet gemeet, maar gedate!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar een fokmeet is iets anders dan een date... De hoeveelheid mensen vooral
Dat je het even weet
En ja dat klopt
mja daar heb ik wel 's wat meer over opgevangen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:38 schreef timbob het volgende:
oeh, dan heb ik airelle niet gemeet, maar gedate!
Minimeets uitgezonderdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:38 schreef timbob het volgende:
[..]
oeh, dan heb ik airelle niet gemeet, maar gedate!
koninginnedag!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja daar heb ik wel 's wat meer over opgevangen...
vertel 's wat meer: wat, waar, hoe, wanneer....
Naar school gaan is wel okay, 4 opdrachten in 2 dagen maken niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
Je zou juist blij moeten zijn dat je naar school kan
MacDonaldsquote:
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Naar school gaan is wel okay, 4 opdrachten in 2 dagen maken niet..
sounds like a datequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:42 schreef timbob het volgende:
koninginnedag!
in utrecht
met weer [afbeelding]
en samen naar een concert van Lilian Hak
(ok, die speelde daar toevallig, maar wel alletwee de cd gekocht)
en daarna sjiek uiteten
Was het ookquote:
mits toffe personenquote:
Uiteraardquote:
Zozo, doe maar luuksquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:54 schreef timbob het volgende:
[..]
nee męn
een restaurant met ECHT bestek enzo!
Ik heb een keer in Breda bij een Beer gegeten maar dat was niet zo lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Barend beer heb ik een keer beerlijk gegeten
Ik dacht heel even dat ik iets verkeerds had gezegdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:02 schreef babette21 het volgende:
jesus waarom loopt mijn pc altijd op van die onmogelijke tijdstippen vast....
ik wil 'n nieuwe[maar ja, ik wil zoveel
]
Fout, het was http://download.mozilla.org/?product=firefox-1.0.4&os=win&lang=nl-NLquote:
Best gezelig daar tochquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een keer in Breda bij een Beer gegeten maar dat was niet zo lekker
We hebben er nu ook 1 in Zwijndrecht, ga ik misschien nog wel eens heen
waarom vraag je het danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Fout, het was http://download.mozilla.org/?product=firefox-1.0.4&os=win&lang=nl-NL
Maar evengoed bedankt
Het was een quiz męn.quote:
daar was ik al bang voor, dat je dat zou denkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:04 schreef Dizer het volgende:
Ik dacht heel even dat ik iets verkeerds had gezegd
Ja was gezelligquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Best gezelig daar toch![]()
Alleen die Breintje beer waar je boeken kan ruilen dat doet toch geen mens als je uit eten gaat![]()
die zit in Delft toch?!?? wel gezellig daar, redelijk goed eten ook... [niets hoogstaand ofzo]quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Alleen die Breintje beer waar je boeken kan ruilen dat doet toch geen mens als je uit eten gaat![]()
In Barendrecht!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Barend beer heb ik een keer beerlijk gegeten
Quick-Quotequote:
Ik zag je bericht nietquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn droomvrouw:
Rode krullen, blauwe ogen. Houdt van Muse, Tori Amos, The White Stripes, Alanis Morissette, Ani DiFranco en Jeff Buckley. Kijkt naar Amelie, Dancer in the Dark, What Lies Beneath, Pi en nog meer films. Kijkt/keek ook graag naar Coupling, Will & Grace, Friends, Everwood, Ally McBeal, Expeditie Robinson, GTST, Peking Express, Idols en nog meer. Ze gaat niet zo graag uit, want gezellig samen thuis een film kijken is immers ook leuk. Ze vindt het leuk om mensen te kijken en om die mensen die je kijkt te bespreken en levensverhalen erbij te verzinnen. Ze heeft een grote fantasie. Ze heeft humor, het liefst droge, maar ze kan ook serieus zijn. Ze wil 's avonds tegen me aan kruipen en in het donker naar een CD van Tori Amos luisteren.
Dat was het wel zo'n beetje..
Duifje, je bent zwartquote:
de foksilver layout is tofquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
Alleen heb ik nu wel weer de foksilver-layout
Zeker met die fokblocker?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:03 schreef Svensational het volgende:
En ik kan quoten uit gesloten topics!
En is veel overzichtelijkerquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:08 schreef timbob het volgende:
[..]
de foksilver layout is tof
die oude gebruikt men alleen omdat ze zonodig nostalgisch willen doen
je kent ze wel, van die gulden vroeger was het beter huilies
de foksilver heeft een betere functionaliteit enzo.
En toch is ie tof, die nieuwe oudequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:08 schreef timbob het volgende:
[..]
de foksilver layout is tof
die oude gebruikt men alleen omdat ze zonodig nostalgisch willen doen
je kent ze wel, van die gulden vroeger was het beter huilies
de foksilver heeft een betere functionaliteit enzo.
Waarom neem je niet Firefox? Is eigenlijk veel handiger dan IE! Ik heb het ook vandaag pas gedownloadquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeker met die fokblocker?
Verdomme ik wil dat in IE![]()
En ik wil ook QuickPI
ja!quote:
hij is onprettigquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toch is ie tof, die nieuwe oude [afbeelding]
Nee męn. Hij is tof zeg ik jequote:
Ik vind IE zo fijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:13 schreef Svensational het volgende:
Waarom neem je niet Firefox? Is eigenlijk veel handiger dan IE! Ik heb het ook vandaag pas gedownload
Wat hij zegtquote:
Hoe lelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:13 schreef timbob het volgende:
[..]
ja!
dat vooral
en in de ouder fok lay_out zit dat totaal onzinnige knopje voor MSN
dat zit 50 pixels naast het profielknopje
en het linkt naar dezelfde pagina!![]()
[afbeelding]
Jaquote:
hehequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:39 schreef Duiveltja het volgende:
Once you go FIrefox you never go back (ofzo)
Jep gigantische steaks hebben ze daarquote:
School ook manquote:
have a cup ofquote:
Ja lekkerquote:
Senseo of classic ?quote:
Niet die Senseotroep alstjeblieftquote:
Word je lekker wakker vanquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet die Senseotroep alstjeblieft
Vriendelijk bedanktquote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Word je lekker wakker van
@Bar_del in de beren ?![]()
Van Classic ook toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Word je lekker wakker van
@Bar_del in de beren ?![]()
Lees eens terugquote:
Wat doe je hier danquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:11 schreef bar_del het volgende:
[..]
Nee sorry kan niet, ik zit op stage. Echt druk man
Mooi, je bent wegquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:13 schreef bar_del het volgende:
[..]
Ja, ti snou niet zo druk. Kan best ff wg
Ze rijden niet?quote:
Watquote:
Heb je 'm van Duits naar Engels/NL vertaald?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:02 schreef Svensational het volgende:
Het betekent volgens WorldLingo "vrij"
Tania.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:05 schreef PeRi het volgende:
Daar klopt dus niks van dan. Tenzij ze vrijer bedoelen. Dan komt het in de buurt.
Goh Tania, wat ben jij er laat bij. Als je al om 7 uur wakker wasquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat krijg je als de nieuwe kloteburen al om 7 uur beginnen met boren en timmeren![]()
Ja, ik kan er ook niks aan doen hoor.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niks aan doen hoor.En als je niet wilt vertellen wat het is, ben ik jouw hübschen helemaal niet meer [afbeelding]
Ja, ik moest me eerst twee uur liggen ergeren natuurlijk en toen nog douchen en aankledenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goh Tania, wat ben jij er laat bij. Als je al om 7 uur wakker was
Firasquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:13 schreef Dizer het volgende:
Zo, ben er eindelijk. En bedankt geoderentrein die ontspoort is
Ik had dat ook, kut treinenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:13 schreef Dizer het volgende:
Zo, ben er eindelijk. En bedankt geoderentrein die ontspoort is
quote:Ein gemütliches Familienhotel mit hübschen Zimmern und einer angenehmen Bar im Zentrum von Valkenburg.
Jij bent hier de kloon hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:16 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Je vergeet buffy the vampire slayer bij je sig weg te halen
En toen stopte het boren zekerquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, ik moest me eerst twee uur liggen ergeren natuurlijk en toen nog douchen en aankleden
Tot Sloterdijk en vanaf daar is het veevervoer, ik had zo'n electrocuterend apparaatje mee moeten nemen. Het is gek hoe snel mensen kunnen bewegen als er 220 volt hen dreigt voort te drijven.quote:
Ik moet er gelukkig in Zaandam uitquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Tot Sloterdijk en vanaf daar is het veevervoer, ik had zo'n electrocuterend apparaatje mee moeten nemen. Het is gek hoe snel mensen kunnen bewegen als er 220 volt hen dreigt voort te drijven.![]()
Grapje, Peer.quote:
Het is nu wel stil jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toen stopte het boren zeker?
Neequote:
Ik ben juist niet gemeen. Stommerd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Grapje, Peer.Maar jij ben gemeen tegen mij
Ik ben het niet męnquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee
Ik had dat gisteren al gezegd. Ik heb toegegeven.. nou Sven heeft me ontmaskerd maar goed... dat ik bar_lel was, maar ik ben dus niet Bar_del
Als het sven niet is, dan gok ik op Tania
Je schrijft me niet met een hoofdletter, hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee
Ik had dat gisteren al gezegd. Ik heb toegegeven.. nou Sven heeft me ontmaskerd maar goed... dat ik bar_lel was, maar ik ben dus niet Bar_del
Als het sven niet is, dan gok ik op Tania
Jewel.quote:
Een hübschen. Dat ben je.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jewel.Je wil me niet vertellen wat ik ben
Het is gewoon een reactie op mijn kloon.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:22 schreef bar_rel het volgende:
Het is gewoon iemand die jaloers op me is
Ik heb al een afspraak met bar_relquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:20 schreef bar_del het volgende:
[..]
Je schrijft me niet met een hoofdletter, hoor.
Auticia.Meeten?
Faris tochquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja als je Dizer's echte naam al niet eens weet
Aan wie dan? Brupatih?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:24 schreef bar_del het volgende:
[..]
Ik ben bar_rel. Ik heb me ouwe account aan iemand anders gegeven.
Nee Poepatih is van Bupa. Ik denk dat het Dada isquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is gewoon een reactie op mijn kloon.
Misschien is het toch Bupa
Foutquote:
Gaan we zo ontdekken dan of het Dada isquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee Poepatih is van Bupa. Ik denk dat het Dada is
Nee. Want ik ging dus douchen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:26 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ben je online en zoja, onder welke naam dan?.
Of bedoel je die naamquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fout
Ik heb een hekel aan dat naam, zo heet ik niet
Firas héquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fout
Ik heb een hekel aan dat naam, zo heet ik niet
Ik praat geen Engelsquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:27 schreef Dizer het volgende:
Yo bar_del! How's life? Did you fuck some girl last night? Talk to me man! Are you a pimp?
Ik doe het stiekem johquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:27 schreef bar_del het volgende:
Ik mag van me stage best nog even blijven
Twee weken geleden had je daar alle tijd voorquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej geen tijd voor klonen sorry
Ik wil ook een naamtopic![]()
Jij hebt er ook al heul lang geen een gehadquote:
Krijg je lekker niet... je staat op het punt om gedelete te wordenquote:
Ik verdien er geen een blijkbaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt er ook al heul lang geen een gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |