Mooi, je bent wegquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:13 schreef bar_del het volgende:
[..]
Ja, ti snou niet zo druk. Kan best ff wg
Ze rijden niet?quote:
Watquote:
Heb je 'm van Duits naar Engels/NL vertaald?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:02 schreef Svensational het volgende:
Het betekent volgens WorldLingo "vrij"
Tania.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:05 schreef PeRi het volgende:
Daar klopt dus niks van dan. Tenzij ze vrijer bedoelen. Dan komt het in de buurt.
Goh Tania, wat ben jij er laat bij. Als je al om 7 uur wakker wasquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat krijg je als de nieuwe kloteburen al om 7 uur beginnen met boren en timmeren![]()
Ja, ik kan er ook niks aan doen hoor.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niks aan doen hoor.En als je niet wilt vertellen wat het is, ben ik jouw hübschen helemaal niet meer [afbeelding]
Ja, ik moest me eerst twee uur liggen ergeren natuurlijk en toen nog douchen en aankledenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goh Tania, wat ben jij er laat bij. Als je al om 7 uur wakker was
Firasquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:13 schreef Dizer het volgende:
Zo, ben er eindelijk. En bedankt geoderentrein die ontspoort is
Ik had dat ook, kut treinenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:13 schreef Dizer het volgende:
Zo, ben er eindelijk. En bedankt geoderentrein die ontspoort is
quote:Ein gemütliches Familienhotel mit hübschen Zimmern und einer angenehmen Bar im Zentrum von Valkenburg.
Jij bent hier de kloon hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:16 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Je vergeet buffy the vampire slayer bij je sig weg te halen
En toen stopte het boren zekerquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, ik moest me eerst twee uur liggen ergeren natuurlijk en toen nog douchen en aankleden
Tot Sloterdijk en vanaf daar is het veevervoer, ik had zo'n electrocuterend apparaatje mee moeten nemen. Het is gek hoe snel mensen kunnen bewegen als er 220 volt hen dreigt voort te drijven.quote:
Ik moet er gelukkig in Zaandam uitquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Tot Sloterdijk en vanaf daar is het veevervoer, ik had zo'n electrocuterend apparaatje mee moeten nemen. Het is gek hoe snel mensen kunnen bewegen als er 220 volt hen dreigt voort te drijven.![]()
Grapje, Peer.quote:
Het is nu wel stil jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toen stopte het boren zeker?
Neequote:
Ik ben juist niet gemeen. Stommerd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Grapje, Peer.Maar jij ben gemeen tegen mij
Ik ben het niet mênquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee
Ik had dat gisteren al gezegd. Ik heb toegegeven.. nou Sven heeft me ontmaskerd maar goed... dat ik bar_lel was, maar ik ben dus niet Bar_del
Als het sven niet is, dan gok ik op Tania
Je schrijft me niet met een hoofdletter, hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee
Ik had dat gisteren al gezegd. Ik heb toegegeven.. nou Sven heeft me ontmaskerd maar goed... dat ik bar_lel was, maar ik ben dus niet Bar_del
Als het sven niet is, dan gok ik op Tania
Jewel.quote:
Een hübschen. Dat ben je.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jewel.Je wil me niet vertellen wat ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |