Ik heb jou een hele dag gekloond, is dat niet genoeg?quote:
Omdat jij dacht dat het sven was of niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef PeRi het volgende:
Bar_rel waarom zei je dat net?Ik vroeg toch nergens of jij t wel was?
Dat was ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Omdat jij dacht dat het sven was of niet?
Ja okéquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb jou een hele dag gekloond, is dat niet genoeg?
Waarom heb je dan in godsnaam twee totaal verschillende IP's? Het slaat kant noch wal.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Omdat jij dacht dat het sven was of niet?
Twee verschillende wattes?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom heb je dan in godsnaam twee totaal verschillende IP's? Het slaat kant noch wal.
lief hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:38 schreef Bupatih het volgende:
Alweer een topic over babette?
xs4all is super, alleen een beetje duur. Ik heb Planetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef PeRi het volgende:
Ik wil overstappen met internet naar xs4all. Heeft iemand hier daar ervaring mee hier?
Ik stop bij #21. Van Babette21quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
lief heen 't is nog een #1 ook.....
Als het er maar niet meer worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
lief heen 't is nog een #1 ook.....
OMG, waarom dacht ik bij het eerste keer kijken dat het Yvonne en Hillard zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
True love![]()
[afbeelding]
Pumpkin & Honey Bunny
he lieverd, ik wordt helemaal afgeleid enzo, heb niet eens kunnen vragen hoe 't met je is enzo... sorry!!quote:
Goeie snelheid, geen gezeik qua service enzo? Geld speelt geen rolquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
xs4all is super, alleen een beetje duur.
jouw postquote:
Dan moet je geloof ik voor xs4all gaan. Is toch echt wel de beste.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Goeie snelheid, geen gezeik qua service enzo? Geld speelt geen rol
Nee man, zij zijn veel stoerder....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:42 schreef Dizer het volgende:
OMG, waarom dacht ik bij het eerste keer kijken dat het Yvonne en Hillard zijn![]()
![]()
Ik schrok me kapot![]()
Kan niet. Dat moet wel. Das romantischquote:
Dat was echt zoooooooo gaaaafquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef babette21 het volgende:
Honey Bunny: Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of ya!
Die zit daar niet op te wachtenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan niet. Dat moet wel. Das romantisch
En accepteer het nou even en leer ervan, anders win je nooit niksan's hartje
wees blij dat ik m'n nick niet aanpas aan m'n leeftijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:44 schreef Bupatih het volgende:
jouw post
En nee, het moeten er geen 21 worden
Hoe denk je dat ik haar hartje heb veroverd dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die zit daar niet op te wachten
En ook niet op mij
Dude, ze lacht je nog steeds uitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik haar hartje heb veroverd dan?
Ik heb niksan veel ontbijt op bed gegeven, ik kookte romantische diners voor haar.
Ik gaf haar bonbons en rozen.
Je moet een vrouw verwennen en niet alleen maar grappig tegen haar zijn
Baby, I'm gonna take you out for dinner saterday night. And we are going to dance. Then I've arranged a beautiful place where we can be together, watching the full moon, with a bottle of wine. Spend the night together. Talk about how beautiful your eyes are. I can't stop talking about your eyes, it will take all night. Then we will watch the sun come up and have a breakfast at bed, and then we will sleep all day together in bed, you in my armsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
Mia: "I do believe Marsellus Wallace, my husband, your boss, told you to take ME out and do WHATEVER I WANTED. Now I wanna dance, I wanna win. I want that trophy, so dance good."
I love her style
Enige?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef Airelle het volgende:
Goedenavond.
Das ook toevallig Dizer, ik luister net het enige goede nummer van 3DD (Kryptonite).
[/serieus]quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:51 schreef babette21 het volgende:
ow shit wacht, nu lijkt 't net of ik anders niet serieus ben......
wat dus wel zo is he!!!! [anders zit ik hier voor jan lul zo schaamteloos te flirten...]
quote:Butch: I think I have a broken rib.
Fabienne: From giving me oral pleasure?
quote:Fabienne: Whose motorcycle is this?
Butch: It's a chopper, baby.
Fabienne: Whose chopper is this?
Butch: It's Zed's.
Fabienne: Who's Zed?
Butch: Zed's dead, baby. Zed's dead.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |