In Barendrecht!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Barend beer heb ik een keer beerlijk gegeten
Quick-Quotequote:
Ik zag je bericht nietquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn droomvrouw:
Rode krullen, blauwe ogen. Houdt van Muse, Tori Amos, The White Stripes, Alanis Morissette, Ani DiFranco en Jeff Buckley. Kijkt naar Amelie, Dancer in the Dark, What Lies Beneath, Pi en nog meer films. Kijkt/keek ook graag naar Coupling, Will & Grace, Friends, Everwood, Ally McBeal, Expeditie Robinson, GTST, Peking Express, Idols en nog meer. Ze gaat niet zo graag uit, want gezellig samen thuis een film kijken is immers ook leuk. Ze vindt het leuk om mensen te kijken en om die mensen die je kijkt te bespreken en levensverhalen erbij te verzinnen. Ze heeft een grote fantasie. Ze heeft humor, het liefst droge, maar ze kan ook serieus zijn. Ze wil 's avonds tegen me aan kruipen en in het donker naar een CD van Tori Amos luisteren.
Dat was het wel zo'n beetje..
Duifje, je bent zwartquote:
de foksilver layout is tofquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
Alleen heb ik nu wel weer de foksilver-layout
Zeker met die fokblocker?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:03 schreef Svensational het volgende:
En ik kan quoten uit gesloten topics!
En is veel overzichtelijkerquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:08 schreef timbob het volgende:
[..]
de foksilver layout is tof
die oude gebruikt men alleen omdat ze zonodig nostalgisch willen doen
je kent ze wel, van die gulden vroeger was het beter huilies
de foksilver heeft een betere functionaliteit enzo.
En toch is ie tof, die nieuwe oudequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:08 schreef timbob het volgende:
[..]
de foksilver layout is tof
die oude gebruikt men alleen omdat ze zonodig nostalgisch willen doen
je kent ze wel, van die gulden vroeger was het beter huilies
de foksilver heeft een betere functionaliteit enzo.
Waarom neem je niet Firefox? Is eigenlijk veel handiger dan IE! Ik heb het ook vandaag pas gedownloadquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeker met die fokblocker?
Verdomme ik wil dat in IE![]()
En ik wil ook QuickPI
ja!quote:
hij is onprettigquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toch is ie tof, die nieuwe oude [afbeelding]
Nee mên. Hij is tof zeg ik jequote:
Ik vind IE zo fijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:13 schreef Svensational het volgende:
Waarom neem je niet Firefox? Is eigenlijk veel handiger dan IE! Ik heb het ook vandaag pas gedownload
Wat hij zegtquote:
Hoe lelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:13 schreef timbob het volgende:
[..]
ja!
dat vooral
en in de ouder fok lay_out zit dat totaal onzinnige knopje voor MSN
dat zit 50 pixels naast het profielknopje
en het linkt naar dezelfde pagina!![]()
[afbeelding]
Jaquote:
hehequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:39 schreef Duiveltja het volgende:
Once you go FIrefox you never go back (ofzo)
Jep gigantische steaks hebben ze daarquote:
School ook manquote:
have a cup ofquote:
Ja lekkerquote:
Senseo of classic ?quote:
Niet die Senseotroep alstjeblieftquote:
Word je lekker wakker vanquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet die Senseotroep alstjeblieft
Vriendelijk bedanktquote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Word je lekker wakker van
@Bar_del in de beren ?![]()
Van Classic ook toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Word je lekker wakker van
@Bar_del in de beren ?![]()
Lees eens terugquote:
Wat doe je hier danquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:11 schreef bar_del het volgende:
[..]
Nee sorry kan niet, ik zit op stage. Echt druk man
Mooi, je bent wegquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:13 schreef bar_del het volgende:
[..]
Ja, ti snou niet zo druk. Kan best ff wg
Ze rijden niet?quote:
Watquote:
Heb je 'm van Duits naar Engels/NL vertaald?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:02 schreef Svensational het volgende:
Het betekent volgens WorldLingo "vrij"
Tania.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:05 schreef PeRi het volgende:
Daar klopt dus niks van dan. Tenzij ze vrijer bedoelen. Dan komt het in de buurt.
Goh Tania, wat ben jij er laat bij. Als je al om 7 uur wakker wasquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat krijg je als de nieuwe kloteburen al om 7 uur beginnen met boren en timmeren![]()
Ja, ik kan er ook niks aan doen hoor.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niks aan doen hoor.En als je niet wilt vertellen wat het is, ben ik jouw hübschen helemaal niet meer [afbeelding]
Ja, ik moest me eerst twee uur liggen ergeren natuurlijk en toen nog douchen en aankledenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goh Tania, wat ben jij er laat bij. Als je al om 7 uur wakker was
Firasquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:13 schreef Dizer het volgende:
Zo, ben er eindelijk. En bedankt geoderentrein die ontspoort is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |