MacDonaldsquote:
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Naar school gaan is wel okay, 4 opdrachten in 2 dagen maken niet..
sounds like a datequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:42 schreef timbob het volgende:
koninginnedag!
in utrecht
met weer [afbeelding]
en samen naar een concert van Lilian Hak
(ok, die speelde daar toevallig, maar wel alletwee de cd gekocht)
en daarna sjiek uiteten
Was het ookquote:
mits toffe personenquote:
Uiteraardquote:
Zozo, doe maar luuksquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:54 schreef timbob het volgende:
[..]
nee mên
een restaurant met ECHT bestek enzo!
Ik heb een keer in Breda bij een Beer gegeten maar dat was niet zo lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Barend beer heb ik een keer beerlijk gegeten
Ik dacht heel even dat ik iets verkeerds had gezegdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:02 schreef babette21 het volgende:
jesus waarom loopt mijn pc altijd op van die onmogelijke tijdstippen vast....
ik wil 'n nieuwe[maar ja, ik wil zoveel
]
Fout, het was http://download.mozilla.org/?product=firefox-1.0.4&os=win&lang=nl-NLquote:
Best gezelig daar tochquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een keer in Breda bij een Beer gegeten maar dat was niet zo lekker
We hebben er nu ook 1 in Zwijndrecht, ga ik misschien nog wel eens heen
waarom vraag je het danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Fout, het was http://download.mozilla.org/?product=firefox-1.0.4&os=win&lang=nl-NL
Maar evengoed bedankt
Het was een quiz mên.quote:
daar was ik al bang voor, dat je dat zou denkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:04 schreef Dizer het volgende:
Ik dacht heel even dat ik iets verkeerds had gezegd
Ja was gezelligquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Best gezelig daar toch![]()
Alleen die Breintje beer waar je boeken kan ruilen dat doet toch geen mens als je uit eten gaat![]()
die zit in Delft toch?!?? wel gezellig daar, redelijk goed eten ook... [niets hoogstaand ofzo]quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Alleen die Breintje beer waar je boeken kan ruilen dat doet toch geen mens als je uit eten gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |