Als ik een keer de kans krijg dat te openen jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik krijg al een adoratie-topic van MissBliss
Zie jij een MissBliss-adoratietopic in GC staan?quote:
Maar jij wil niet daten met mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
Ik heb de afgelopen twee weken al twee voor je geopend, Buup!!!
Nee, maar je date wel genoegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
Zie jij een MissBliss-adoratietopic in GC staan?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij wil niet daten met mij [afbeelding]
Dat heet meetenquote:
Buup, Bupa etc reken ik dan ook als 'naamloos'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:31 schreef babette21 het volgende:
die Franse waren naamloos!!! ik heb er alleen ooit één van - jaja - Diz gehad, in dec. of jan. ofzo
Babette21, voulez-vous coucher avec moi....
Bu P. Atih danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Buup, Bupa etc reken ik dan ook als 'naamloos'
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:31 schreef babette21 het volgende:
Babette21, voulez-vous coucher avec moi....
Ja, maar een fokmeet is iets anders dan een date... De hoeveelheid mensen vooralquote:
oeh, dan heb ik airelle niet gemeet, maar gedate!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar een fokmeet is iets anders dan een date... De hoeveelheid mensen vooral
Dat je het even weet
En ja dat klopt
mja daar heb ik wel 's wat meer over opgevangen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:38 schreef timbob het volgende:
oeh, dan heb ik airelle niet gemeet, maar gedate!
Minimeets uitgezonderdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:38 schreef timbob het volgende:
[..]
oeh, dan heb ik airelle niet gemeet, maar gedate!
koninginnedag!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja daar heb ik wel 's wat meer over opgevangen...
vertel 's wat meer: wat, waar, hoe, wanneer....
Naar school gaan is wel okay, 4 opdrachten in 2 dagen maken niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
Je zou juist blij moeten zijn dat je naar school kan
MacDonaldsquote:
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Naar school gaan is wel okay, 4 opdrachten in 2 dagen maken niet..
sounds like a datequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:42 schreef timbob het volgende:
koninginnedag!
in utrecht
met weer [afbeelding]
en samen naar een concert van Lilian Hak
(ok, die speelde daar toevallig, maar wel alletwee de cd gekocht)
en daarna sjiek uiteten
Was het ookquote:
mits toffe personenquote:
Uiteraardquote:
Zozo, doe maar luuksquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:54 schreef timbob het volgende:
[..]
nee mên
een restaurant met ECHT bestek enzo!
Ik heb een keer in Breda bij een Beer gegeten maar dat was niet zo lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Barend beer heb ik een keer beerlijk gegeten
Ik dacht heel even dat ik iets verkeerds had gezegdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:02 schreef babette21 het volgende:
jesus waarom loopt mijn pc altijd op van die onmogelijke tijdstippen vast....
ik wil 'n nieuwe[maar ja, ik wil zoveel
]
Fout, het was http://download.mozilla.org/?product=firefox-1.0.4&os=win&lang=nl-NLquote:
Best gezelig daar tochquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een keer in Breda bij een Beer gegeten maar dat was niet zo lekker
We hebben er nu ook 1 in Zwijndrecht, ga ik misschien nog wel eens heen
waarom vraag je het danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Fout, het was http://download.mozilla.org/?product=firefox-1.0.4&os=win&lang=nl-NL
Maar evengoed bedankt
Het was een quiz mên.quote:
daar was ik al bang voor, dat je dat zou denkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:04 schreef Dizer het volgende:
Ik dacht heel even dat ik iets verkeerds had gezegd
Ja was gezelligquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Best gezelig daar toch![]()
Alleen die Breintje beer waar je boeken kan ruilen dat doet toch geen mens als je uit eten gaat![]()
die zit in Delft toch?!?? wel gezellig daar, redelijk goed eten ook... [niets hoogstaand ofzo]quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Alleen die Breintje beer waar je boeken kan ruilen dat doet toch geen mens als je uit eten gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |