Het is gewoon een reactie op mijn kloon.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:22 schreef bar_rel het volgende:
Het is gewoon iemand die jaloers op me is
Ik heb al een afspraak met bar_relquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:20 schreef bar_del het volgende:
[..]
Je schrijft me niet met een hoofdletter, hoor.
Auticia.Meeten?
Faris tochquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja als je Dizer's echte naam al niet eens weet
Aan wie dan? Brupatih?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:24 schreef bar_del het volgende:
[..]
Ik ben bar_rel. Ik heb me ouwe account aan iemand anders gegeven.
Nee Poepatih is van Bupa. Ik denk dat het Dada isquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is gewoon een reactie op mijn kloon.
Misschien is het toch Bupa
Foutquote:
Gaan we zo ontdekken dan of het Dada isquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee Poepatih is van Bupa. Ik denk dat het Dada is
Nee. Want ik ging dus douchen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:26 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ben je online en zoja, onder welke naam dan?.
Of bedoel je die naamquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fout
Ik heb een hekel aan dat naam, zo heet ik niet
Firas héquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fout
Ik heb een hekel aan dat naam, zo heet ik niet
Ik praat geen Engelsquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:27 schreef Dizer het volgende:
Yo bar_del! How's life? Did you fuck some girl last night? Talk to me man! Are you a pimp?
Ik doe het stiekem johquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:27 schreef bar_del het volgende:
Ik mag van me stage best nog even blijven
Twee weken geleden had je daar alle tijd voorquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej geen tijd voor klonen sorry
Ik wil ook een naamtopic![]()
Jij hebt er ook al heul lang geen een gehadquote:
Krijg je lekker niet... je staat op het punt om gedelete te wordenquote:
Ik verdien er geen een blijkbaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt er ook al heul lang geen een gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |