Ah non!quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:46 schreef babette21 het volgende:
OMG ik ben helemaal speechless....
een naamtopic zonder naam....
en vanaf nu alleen nog maar Frans praten he mensen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:46 schreef babette21 het volgende:
OMG ik ben helemaal speechless....een naamtopic zonder naam....
Wijsquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:48 schreef Svensational het volgende:
wat is sage
En eindelijk weer eens een OP met ook een verhaaltje erbij ipv alleen de linkjes en shit
Ohja!quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:46 schreef babette21 het volgende:
OMG ik ben helemaal speechless....een naamtopic zonder naam....
Sinds vanochtendquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:40 schreef Bupatih het volgende:
Aan de OP(-linkjes) te zien, had je hem al lang klaarstaan, want ik heb hem hem allang geüpdatet.
Ik bedoelde wijs jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:50 schreef babette21 het volgende:
sage is een listig woord, vanwege de dubbele betekenis;
't is zowel "wijs" als "kuis"... zullen we 't bij het eerste houden
oh en eh
[afbeelding]
ŕ votre santé
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:49 schreef Airelle het volgende:
Ohja!
Iedereeen weet wel dat het over jou gaat hoor.
Terwijl ik 1.83 benquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:54 schreef babette21 het volgende:deze is véél mooier...
vooral omdat ik voor het eerst in m'n leven "grande" wordt genoemt, da's heel wat voor 1.65m
gelukkig ben ik nog langerquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Terwijl ik 1.83 ben.
Ach het gaat om het idee.
Laat Tania dit maar niet zien ... alcoholistquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:59 schreef timbob het volgende:
[..]
gelukkig ben ik nog langer
staat zo raar anders als je door utrecht banjerd naast elkaar
oui oui oui la vache [quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:47 schreef Bupatih het volgende:
Ah non!
je vais manger!quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
oui oui oui la vache [] qui rit [
] ....
et maintenant je vais faire du café.....![]()
Aaaaah, Paturain!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
oui oui oui la vache [] qui rit [
] ....
et maintenant je vais faire du café.....![]()
ja beetje wel, maar da's vooral omdat ik zelf een beetje dwerg ben...quote:
Let op de PI's hequote:Op woensdag 1 juni 2005 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja beetje wel, maar da's vooral omdat ik zelf een beetje dwerg ben...
zeg wat vieren we eigenlijk??? [zie OP]
ah cést le Bupatih, il est trčs chez le main huh?!quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
Aaaaah, Paturain!!
Whehequote:Op woensdag 1 juni 2005 19:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah cést le Bupatih, il est trčs chez le main huh?!
ja dat doe ik dus nooit, ik gebruik ze ook zelden......quote:
oh dat vind ik nou wel 'n hele goeie redenquote:Uhh we vieren dat jij mijn 'grote en wijze' zus bent.
Leek mij nou ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat doe ik dus nooit, ik gebruik ze ook zelden......
[..]
oh dat vind ik nou wel 'n hele goeie reden
als ik datzelfde zinnetje nog 's extra op z'n Frans lees,quote:
aha.... en ook heel goed onthoudenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:19 schreef Airelle het volgende:
En ik had het ooit al eens beloofd he.. in een ver verleden.
Ah ouiquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
als ik datzelfde zinnetje nog 's extra op z'n Frans lees,
met zo'n fijn accent, dan klinkt Bupatih best stoer![]()
try it: aah oui, Bu-pa-tíh....![]()
<span class="me">* Babette gaat de klemtoon voortaan verleggen</span>![]()
Wie, wat waar?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:24 schreef babette21 het volgende:
en nu ga ik soap kijken [krijg ik nog lijstjes van je?? en van jou ook Buup??].... toedeloeiiiiiiii
Ik weet niet wat ik zei, maar het klinkt wel "quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah oui
tęte-ŕ-tęte avec babet dans mon 'bed.![]()
t
Whaha.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha.... en ook heel goed onthouden![]()
![]()
nou, ik vind 't echt heel tof hoor, huppel me gek hier
en nu ga ik soap kijken [krijg ik nog lijstjes van je?? en van jou ook Buup??].... toedeloeiiiiiiii
Ja inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zei, maar het klinkt wel "[afbeelding]"
Ja. zo ken ik ook fransquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah cést le Bupatih, il est trčs chez le main huh?!
je wilt met mij in bed [wat dus "lit" is, weet je dat ook weer] een gesprek onder vier ogen hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet niet wat ik zei, maar het klinkt wel "[afbeelding]"
Nee das Eva Duijvenstijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Babs die dame in je avatar ben jij toch zelf?
Dromen aan diglen hierquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee das Eva Duijvenstijn.
schrijf ik het goed?
Babette heeft hier ooit een foto van der zelf geplaatst.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dromen aan diglen hier![]()
Nog nooit van gehoord volgens maarja er zijn hier ook mensen die S & G niet kennen![]()
bijna, 't is Duijvesteinquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:17 schreef Airelle het volgende:
Nee das Eva Duijvenstijn.
schrijf ik het goed?
LOL die met dat balkje? volgens mij ben jij de enige die 'm gezien hebtquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:24 schreef Airelle het volgende:
Babette heeft hier ooit een foto van der zelf geplaatst.
die ongeveer 5 seconden online heeft gestaan
en heel vroeger van ONM!!! Heb jij Simon trouwens gezien?? Bizar goeie film is datquote:Maar Eva is onder andere van Meiden van de Wit en Simon.
Ja die met die wijnglazen enzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL die met dat balkje? volgens mij ben jij de enige die 'm gezien hebt
[..]
Maar toen keek ik ONM niet.quote:en heel vroeger van ONM!!! Heb jij Simon trouwens gezien?? Bizar goeie film is dat
Ik zag Eva vandaag trouwens nog in de supermarkt, ze woont nl bij mij om de hoek:)
what else is newquote:
nee toen was je nog 'n kleinquote:Maar toen keek ik ONM niet.
ja serieus, maar that's all inderdaadquote:Serieus!?! Wat leuk......
Nouja... eigenlijk heb je der ook niets aan.
doen hoor!!!!quote:Nee Simon moet ik nog gaan zien.
Ja...dat kan ook heel romantisch zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
je wilt met mij in bed [wat dus "lit" is, weet je dat ook weer] een gesprek onder vier ogen hebben
Look, now we're talking.quote:klinkt idd prachting, maar met jou ga ik nog veel liever.... aan de zuup.... [afbeelding]
Simon wil ik nog steeds een keer zien... lijkt me echt superquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL die met dat balkje? volgens mij ben jij de enige die 'm gezien hebt
[..]
en heel vroeger van ONM!!! Heb jij Simon trouwens gezien?? Bizar goeie film is dat
Ik zag Eva vandaag trouwens nog in de supermarkt, ze woont nl bij mij om de hoek:)
Ik welquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:33 schreef babette21 het volgende:
ik ben nou niet echt iemand met de behoefte om bn'ers aan te spreken ofzo
Nou .. laat even duidelijk zijn dat als ik een BN'er in een supermarkt zie dat ik hem/haar nooit zou aanspreken. Zeker een BN'er die een beetje respect verdient niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:42 schreef babette21 het volgende:
je zoekt ze wel uit zeg... Jody en Def...
oh ja, ga jij tegen ze lullen?? wat zeg je dan zoal????
toen ik 's bij onm ging figureren ging ik wel met ze praten, maar op straat is dat niet zo m'n ding
Hoe werkt dat?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:56 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
Voor uiteraardquote:
Je klikt op de link, klikt overal ja op, je vult nickname in, bij channel SHO, en dan connect now.quote:
Jaja, Mevrouwtje Ongeduld.quote:
Moet je ook intikken.quote:
quote:
Voor de EU, tegen deze grondwet.quote:
quote:
Leg uit?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
[..]
maar met deze grondwet had Nederland er op termijn flink op achteruit gegaan..
Jij zwaait met BVO mee, met je pompommetjesquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:10 schreef Tania18 het volgende:
Nee he, krijgen we dat weer
* Tania18 is weer weg
Watquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij zwaait met BVO mee, met je pompommetjes
Jij hebt toch ook nee gestemd.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:10 schreef Tania18 het volgende:
Nee he, krijgen we dat weer
* Tania18 is weer weg
Maar als iemand ja of nee stemt en dat hier ook verkondigt, is het toch niet zo raar om te vragen waarom?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:11 schreef Tania18 het volgende:
Ja, stiekem je post aanpassen he
Ja ik heb tegen gestemd, maar de discussie over het waarom is hier al 80 keer gevoerd
Nederland zou, zelfs als grootbetaler, in een federaal Europa ondersneeuwen. Democratischer zou het worden... onzin! Deze grondwet zet de deur wagenwijd open naar een federaal Europa waarin Nederland zelf op vele terreinen de wil opgelegd kan krijgen.quote:
Ga naar POLquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:12 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb daar mijn eigen redenen voor, maar zodra je die uiteen gaat zetten krijg je weer een welles nietes spelletje, en daar heb ik een bloedhekel aan
Ehm, hoezo?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:12 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb daar mijn eigen redenen voor, maar zodra je die uiteen gaat zetten krijg je weer een welles nietes spelletje, en daar heb ik een bloedhekel aan
Praat maar verder met Beev, die heeft het volgens mij allemaal heel goed begrepenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik vraag gewoon om jouw mening?
Ik ga geen welles-nietes-spel met je spelen
Ik ben gewoon oprecht geďnteresseerd in iemands redenen om ja of nee te stemmen
Sharon Dijksma.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm, hoezo?.
ShowChat is er alleen om te praten over DIKKE TIETTTUUHHHHHHHHH?
Mooi is andersquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sharon Dijksma. [afbeelding]
Heb je een mooie combinatie.
Christine zou een leuk woord voor je hebben.quote:
Jeez, jullie zijn wel érg snel op jullie pik c.q. iets andersquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:16 schreef BVO het volgende:
Maar goed, ik ben al weg, als je hier meer dan drie regels post beginenn mensen al te hyperfentileren..
Nee, maar die klote grondwet is hier nou wel eens genoeg besprokenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm, hoezo?.
ShowChat is er alleen om te praten over DIKKE TIETTTUUHHHHHHHHH?
mits onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:16 schreef BVO het volgende:
Maar goed, ik ben al weg, als je hier meer dan drie regels post beginenn mensen al te hyperfentileren..
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:16 schreef BVO het volgende:
Om kwart voor negen, na tennis en ik stonk naar zweet daar in de rijquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nu pas? De stembussen gingen om 21.00 uur dicht
Voor natuurlijkquote:
knuf, kroel, kusquote:
Mijn post was alles behalve onbegrijpelijk hoor.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Om kwart voor negen, na tennis en ik stonk naar zweet daar in de rij
Ik stond er al om kwart over negen, maar heb een half uur moeten wachten
[..]
Voor natuurlijk
Vertel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Christine zou een leuk woord voor je hebben..
Vraag maar aan Bupatih.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vertel.
(niet in al te veel woorden graag)
De valse nicht in Beev komt weer naar bovenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn post was alles behalve onbegrijpelijk hoor.
Maar ik zal het volgende keer, speciaal voor jou, in Jip-en-Janneke taal neerzetten..
Dat hoeft niet, want het interesseert me geen ene yotaquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar ik zal het volgende keer, speciaal voor jou, in Jip-en-Janneke taal neerzetten..
Jip en Jan-ne-ke lo-pen o-ver straat. Kijk. Daar is Jan Pe-ter.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Moet dat dan persé?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar zij heeft weer geen grote borsten.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De valse nicht in Beev komt weer naar boven
-edit: Laat maar.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, want het interesseert me geen ene yota
Ja, BVO wil toch dat we het over DIKKE TIETUUUUH hebbenquote:
Mag ik daaruit concluderen dat jij ook voor hebt gestemd????quote:
Maar...als ik de precieze equivalent van "pik" zou zeggen, dan ben ik mezelf niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sjonge jonge, je zegt wel pik maar je durft het vrouwelijke geslachtsdeel niet te benoemen?
Dat heb ik nooit gezegd hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, BVO wil toch dat we het over DIKKE TIETUUUUH hebben
Nou maak je me benieuwdquote:
Ze is 17quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik daaruit concluderen dat jij ook voor hebt gestemd????![]()
En trouwens, Eeev... petje af! C'est une bonne OP![]()
![]()
tut tut tutquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Nou!
Het gaat niet meer over Kristin Davis.
Ik ga al weer weg hoor
Ooh helemaal vergeten... maar Eevje komt zo volwassen over, je zou vergeten dat ze 17 isquote:
Ja verdomme, er is al tijden geen rel meer geweestquote:
Sharon!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ja baby, gil maar! Sharon Dijksma gaat je pletten!
Ik weet het, ik loop een paar vagina's achter.
Christine kan me wat dat betreft de pot opquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:27 schreef Bupatih het volgende:
Christine kan me wat dat betreft de pot op
De laatste leuke rel hier.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je een bakje nodig?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh helemaal vergeten... maar Eevje komt zo volwassen over, je zou vergeten dat ze 17 is
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We hebben het toch over hetzelfde woord?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:29 schreef Tania18 het volgende:
Ligt het nou aan mij of pas jij iedere keer je posts aan vlak nadat je ze gepost hebt (Bupa)?
Je quotte toch precies wat er stond?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:29 schreef Tania18 het volgende:
Ligt het nou aan mij of pas jij iedere keer je posts aan vlak nadat je ze gepost hebt (Bupa)?
Toen jij in Australië zat, en het tournament nog in volle gang was, was hier een aardige rel tussen Christine en Bupatih.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:28 schreef Svensational het volgende:
Ja verdomme wat is dat woord toch waar iedereen het over heeft!
Ja, dat slaat nog steeds als een lul op een drumstelquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Toen jij in Australië zat, en het tournament nog in volle gang was, was hier een aardige rel tussen Christine en Bupatih..
Christine noemde Bupatih een hielenlikker, omdat zete van z'n geslijm bij al de dames, o.a. om stemmen te winnen.
. Volgens haar. Wacht, ik zoek de link ff.
.
Nou zeg, zal jou eens weer een complimentje gevenquote:
Ik zei toch dankjewelquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zeg, zal jou eens weer een complimentje geven
Ze zegt helemaal niksquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:33 schreef Bupatih het volgende:
Tania, nu begin je zélf de sfeer te verpesten met je opmerking [afbeelding]
Ja post jij dat geheime filmpje eensquote:
quote:
En euh...quote:
Ja, maar die "quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:35 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben 2 minuten weg en ik mis weer alles
BVO zei de opmerking net eerst tegen Sven (geloof ik) en daarom herhaalde ik het. Het was een geintje Bupa
Zge, hou mij er 'ns buiten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:35 schreef Tania18 het volgende:
Waarom krijg ik iedere keer de schuld voor BVO zijn acties
Taniaquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:35 schreef Tania18 het volgende:
Waarom krijg ik iedere keer de schuld voor BVO zijn acties
Smullen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
Ah, eindelkijk gevonden..
Svurno, hier: ShowChat #198: Spring is in the air!
In topic nummer 199 ging het nog even gezellig door.
Diequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar die "" van jou daarna suggereerde wat anders
Anyway, het was een nietszeggende smiley, dus legde ik het nog eens uit
Die filmpjes van Peri die Svurno door had gestuurd en die op jou site stondenquote:
Ik had het wel door! Dat je het niet meende over Tania.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
En euh...
Ik weet niet of je het door had.
Maar dat méénde ik dus niet over Tania.
Zie mijn PI
Oh.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Diewas dus omdat ik dacht dat jij je post ineens weer had aangepast
Men, we praten wel langs elkaar heen vandaag
quote:
Jort Kelder Award 2005 wat mij betreft.quote:Bupa je weet zelf dondersgoed dat jij al sinds het begin van het toernament iedereens hielen zit te likken en elke kont zit te kussen.
Zonder te kijken denk ik dat dat een Bupa-titel isquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
Ah, eindelkijk gevonden..
Svurno, hier: ShowChat #198: Spring is in the air!
In topic nummer 199 ging het nog even gezellig door.
Neenee, die zijn geheim.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die filmpjes van Peri die Svurno door had gestuurd en die op jou site stonden![]()
Ja, ik wilde nog stemmen, maar dat was ik helemaal vergeten toenquote:Svurno heeft kunnen stemmen, maar toen zei 'ie dat 'ie die oversloeg omdat 'ie die te moeilijk vond.
Dan vind ik het een beetje onzinnig om dan toch nog 3 weken te gaan zitten wachten. . Of is dat zo vreemd gedacht? .
Reputatie hč.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zonder te kijken denk ik dat dat een Bupa-titel is
Leuk he, die herinneringen ophalenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
Ik moest er toen wel om lachen.
Dat mensen zó kortzichtig denken dat ze mijn grappig bedoelde tactiek --> overdreven 'slijmen' niet eens door hebben
Want Tania en niksan hadden het wel mooi door en deden leuk mee (met die salarisverhoging enzo)
Het zit je nog wel hoog hequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:42 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja.
Midden in die overbodige discussie complimenteerde ik BVO met zijn organisatie.
Maar ik meende het gewoon echt
En Zhenar was het ook met mij eens.
En dan beschuldigt C. mij van hielenlikken
Eerlijkheid wordt niet altijd beloond in deze harde wereld.
Mooi was ie hequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:43 schreef Bupatih het volgende:
En Tania die stiekem een hint geeft naar BVO .
Nee hoor.quote:
Moet je even terugkijken, er zijn nog meer mooie linkjes bijquote:
ZOWIEE's stemmenquote:Svensational vs. BVO
Svensational vs. Zhenar
Zhenar vs. BVO
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je denkt echt dat ik achterlijk ben he
Sorryquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
zeg willen jullie mijn mooie topic niet zo snel volblaten![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:50 schreef Tania18 het volgende:
Kijk Bupa een PI
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
Ik moest nog stemmen zie ik
Svurno
Christine - Bupatih
Het waren maar 19 dagenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je zo lang weggaat
nee dat was goed, had ik ff de tijd om terug te lezen....quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
Ja, jullie hoeven niet meteen allemaal stil te zijn na babette's opmerking?
Ik zag het ook niet aankomen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee dat was goed, had ik ff de tijd om terug te lezen....
die rel tussen B en C was idd eh.... heel apart.... nogal onverwacht ook, staat me bij
quote:En Svurno. Damn, van alle Fok!kers die in het buitenland zitten, is hij toch wel de tofste.
stoer man!! ja jouw smaak is wel oké...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:58 schreef Dizer het volgende:
Ik heb mogen adviseren voor de muziek die ze gaan gebruiken bij Het Blok 2
Ze gaan nu allemaal rock bandjes draaien, waarvan de helft mijn favorieten
Ga ik nu voor je doenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
stoer man!! ja jouw smaak is wel oké...
gelukkig maar want 't Blok2 gaat zeker gekeken worden in huize Babette
je hebt toch wel - speciaal voor mij - Lou Reed en Elvis Costello ertussen gezet he?!
Lou Reedquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
stoer man!! ja jouw smaak is wel oké...
gelukkig maar want 't Blok2 gaat zeker gekeken worden in huize Babette
je hebt toch wel - speciaal voor mij - Lou Reed en Elvis Costello ertussen gezet he?!
zo stom is dat... was laatst toch ook met Diz en Periquote:
Whehequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo stom is dat... was laatst toch ook met Diz en Peri
dat de één ineens in de aanval zit en de rest helemaal flabbercasted:
"maar... we vonden elkaar toch lief hier?!?!?"
coooooooool....quote:
Dat van Peri slaat nog steeds nergens op. Ik ben volgens haar een mietje dat alleen maar zeiktquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo stom is dat... was laatst toch ook met Diz en Peri
dat de één ineens in de aanval zit en de rest helemaal flabbercasted:
"maar... we vonden elkaar toch lief hier?!?!?"
Ik moest hardop lachenquote:Laten we de vredespijp roken
Oh wacht.
Ik doe de vrede
En dan doe jij het pijpen
Weet jij een beter alternatief dan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
nope, mede door dat eeuwige gezeik om - verplichte - updates ben ik gekapt met msn
Ik had hetzelfde vorige week. 6.2 is niet meer te krijgen... hij vraagt automatisch al om updates.quote:
Drie keer raden wie dat gezegd heeftquote:
Whaha, ik begreep dat nummer vroeger nooitquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:13 schreef Dizer het volgende:
* Dizer draait Danny de Munck - Vrienden voor het leven
verkeerde geleend![]()
Ik wou die van Jan Smit lenen![]()
Klinkt als een dada zinnetjequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Drie keer raden wie dat gezegd heeft?
email, telefoon of......quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
Weet jij een beter alternatief dan?
Moet je *HIER* maar eens lezen wat hij bij mij allemaal doet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde vorige week. 6.2 is niet meer te krijgen... hij vraagt automatisch al om updates.
MSN 7.0 is opzich wel tof... maar je wordt er zo snel afgemeld enzo ... gewoon niet relaxed ...
Geen ideequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Drie keer raden wie dat gezegd heeft?
Ja, maar bellen en praten is wat anders.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
email, telefoon of......persoonlijke gesprekken in de kroeg
en da's dus allemaal met bekenden, want "onbekenden" zette ik sowieso niet op m'n lijst...
daar heb ik Fok! voor....
Jij denkt: het is vandaag 1 juni, dus ik ga maar ff stemmen?quote:
Ja ik snap er ook niks van soms kan je de enter gewoon niet gebruiken en ik kan geen mp3 files ontvangen !quote:
Door Sven lag ik uit 't toernooiquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij denkt: het is vandaag 1 juni, dus ik ga maar ff stemmen?
daar leent Fok! zich dus uitermate goed voor...... msn ben ik helemaal klaar meequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil gewoon lol hebben met sommige mensendie ik irl niet zie.
ik heb op jou gestemdquote:
Maar wil jij wel getuige zijn van zijn lollige gesprekken??quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar leent Fok! zich dus uitermate goed voor...... msn ben ik helemaal klaar mee
maar veel succes met versie 7 hoor![]()
![]()
Als dat kreng eens opschiet met downloaden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar leent Fok! zich dus uitermate goed voor...... msn ben ik helemaal klaar mee
maar veel succes met versie 7 hoor![]()
![]()
Wie niet?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar wil jij wel getuige zijn van zijn lollige gesprekken??
De koning van de lach natuurlijk, Bupatihquote:
op msn???? nou nee, al is dat niks persoonlijksquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:20 schreef niksan het volgende:
Maar wil jij wel getuige zijn van zijn lollige gesprekken??
Nou alleen de finale nogquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij denkt: het is vandaag 1 juni, dus ik ga maar ff stemmen?
Wttf?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
De koning van de lach natuurlijk, Bupatih
Kijk!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
op msn???? nou nee, al is dat niks persoonlijks
hier?? [bijna] altijd
maar met Buup wil ik toch vooral Clouseauliedjes doen.... [en aan de zuup natuurlijk]
Zeik niet zo over Microsoftquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
*binnenmonds mompelt* [afbeelding]
Nu héb ik MSN.
Kan ik me niet aanmelden![]()
!!!!
BILL, WAT HEB IK JE OOIT MISDAAN, NERD?
Toen jij en Christine het hadden goed gemaaktquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wttf?
Heb ik dat gezegd?Dat was ik alweer vergeten
Ik zit hier nog steeds met mijn broek op de enkels te wachten op haar vredespijpquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen jij en Christine het hadden goed gemaakt
Ja, die knakker mag mijn MSN wel eens goed maken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeik niet zo over Microsoft
Microsoft rules!
Clouseau heeft vaker van die korte liedjes ... die zijn best leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:30 schreef babette21 het volgende:
Zij rijdt met de brommer
En ik rijd met de fiets
Wat een zorg en kommer
Zij heeft alles en ik niets
Had ik maar een brommer
En had zij een fiets
Dan zou ik haar kunnen duwen
Maar nu duw ik niets
Duw ik in 't niets
quote:
Clouseau is sowieso best leuk...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:32 schreef mark_03 het volgende:
Clouseau heeft vaker van die korte liedjes ... die zijn best leuk
que??quote:En natuurlijk Swentibold
Van de CD Okerquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
Clouseau is sowieso best leuk...
't stomme is dat ik helemaal geen muziek van ze heb, alleen op cassette
al "onze" clouseaucd's waren van m'n zus, dus toen we allebei uit huis gingen had ik niks meer
[..]
que??
Dat kan ik ja.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
Nu jullie het toch over Clouseau hebben... ehm... iemand mij helpen met de volgende vraag:
GTST #133: Nick en de 7 dwergen!
Finally.. thank youquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kan ik ja.
Babette van Veen heeft een tijdje een relatie gehad met de zanger Koen Wauters.
Oker is misschien wel de bestequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:41 schreef babette21 het volgende:
ow die hadden we niet, we hadden de eerste 4 geloof ik: Hoezo, Ofzo, Doorgaan en die Engels
van Oker en Adrenaline heb ik wat losse nummers, ook op cassette... that's all...
Heb je dat morgen? Wiskunde is echt te makkelijk gewoonquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:41 schreef Airelle het volgende:
Wiskunde *zucht.
Ik ben de levende Aladin.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Finally.. thank you
Het zat me al de hele dag dwars![]()
Weetik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je dat morgen? Wiskunde is echt te makkelijk gewoon
Je bent gewoon gehackt manquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] .NET Messenger Service
[afbeelding] Alle systemen zijn stabiel en draaien.
Je vergeet Dizer - ZOWIEEquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
Wie zaten er nou in die finale
Doe ik et lekker zelf wel
Mogelijke finales:
Dizer - Bupatih
Dizer - BVO
ZOWIEE - Bupatih
ZOWIEE - BVO
Je haalt het wel.. En het zullen maximaal 2 vragen zijn uit dat hoofdstukquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Weetik.
Ben er ook wel goed in.
Maar als je het hele hoofdstuk nog niet heb gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |