Draai er eens niet om heen.quote:
Ik hou toch meer van rozenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Nee, ik ruik lekker fris. Naar viooltjes.
Jij dacht (ook) dat ze mij bedoelde!!!quote:
Bupa je weet zelf dondersgoed dat jij al sinds het begin van het toernament iedereens hielen zit te likken en elke kont zit te kussen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Draai er eens niet om heen.
Zeg het dan. Jij kwam ermee op de proppen.
Nee hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij dacht (ook) dat ze mij bedoelde!!!![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:29 schreef timbob het volgende:
Mensen!
veel plezier vnvnd in topic nr 200
ik ga lekker naar paradiso, luisteren naar Roots Manuva!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:29 schreef BVO het volgende:
Een hielenlikker ben ik iig niet..
Vink zelf dan..
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Bupa je weet zelf dondersgoed dat jij al sinds het begin van het toernament iedereens hielen zit te likken en elke kont zit te kussen.
Dit bedoel ik.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kop op.
Heb ik je trouwens al mijn complimenten geven voor het alweer organiseren voor een toernooi?
Nee, bij dezen
* Bupatih geeft de welgemeende complimenten aan Beev.
quote:
Ja, en buiten de deuren van het gesticht noemen we dat hielenlikenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oh mijn god, Christine
Ik?
Euh, ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar hier bij ons heet mijn gedrag "ironie"
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en buiten de deuren van het gesticht noemen we dat hielenliken
Nee, en dan die "schattige" gedichtjes van je, dat ze op je moeten stemmen en hun stem veranderen enzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik weet niet hoe je opgevoed bent, maar ik vind het wel zo netjes om iemand te bedanken voor wat hij heeft gedaan.
Net als dat ik aftredende modjes bedank als ze stoppen.
Naja, even eerlijk, van een beetje slijmen ben jij niet vies natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind je gedrag nu eigenlijk best grappig
![]()
!!!
Kom maar op met die posts waar ik hielenlik
Hier, neem ook een zakje popcornquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:33 schreef Zhenar het volgende:
Zullen we anders allemaal een grote kiss-and-make-up-orgie houden? I hate it when you guys fight!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |