je wilt met mij in bed [wat dus "lit" is, weet je dat ook weer] een gesprek onder vier ogen hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet niet wat ik zei, maar het klinkt wel "[afbeelding]"
Nee das Eva Duijvenstijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Babs die dame in je avatar ben jij toch zelf?
Dromen aan diglen hierquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee das Eva Duijvenstijn.
schrijf ik het goed?
Babette heeft hier ooit een foto van der zelf geplaatst.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dromen aan diglen hier![]()
Nog nooit van gehoord volgens maarja er zijn hier ook mensen die S & G niet kennen![]()
bijna, 't is Duijvesteinquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:17 schreef Airelle het volgende:
Nee das Eva Duijvenstijn.
schrijf ik het goed?
LOL die met dat balkje? volgens mij ben jij de enige die 'm gezien hebtquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:24 schreef Airelle het volgende:
Babette heeft hier ooit een foto van der zelf geplaatst.
die ongeveer 5 seconden online heeft gestaan
en heel vroeger van ONM!!! Heb jij Simon trouwens gezien?? Bizar goeie film is datquote:Maar Eva is onder andere van Meiden van de Wit en Simon.
Ja die met die wijnglazen enzoquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL die met dat balkje? volgens mij ben jij de enige die 'm gezien hebt
[..]
Maar toen keek ik ONM niet.quote:en heel vroeger van ONM!!! Heb jij Simon trouwens gezien?? Bizar goeie film is dat
Ik zag Eva vandaag trouwens nog in de supermarkt, ze woont nl bij mij om de hoek:)
what else is newquote:
nee toen was je nog 'n kleinquote:Maar toen keek ik ONM niet.
ja serieus, maar that's all inderdaadquote:Serieus!?! Wat leuk......
Nouja... eigenlijk heb je der ook niets aan.
doen hoor!!!!quote:Nee Simon moet ik nog gaan zien.
Ja...dat kan ook heel romantisch zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
je wilt met mij in bed [wat dus "lit" is, weet je dat ook weer] een gesprek onder vier ogen hebben
Look, now we're talking.quote:klinkt idd prachting, maar met jou ga ik nog veel liever.... aan de zuup.... [afbeelding]
Simon wil ik nog steeds een keer zien... lijkt me echt superquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL die met dat balkje? volgens mij ben jij de enige die 'm gezien hebt
[..]
en heel vroeger van ONM!!! Heb jij Simon trouwens gezien?? Bizar goeie film is dat
Ik zag Eva vandaag trouwens nog in de supermarkt, ze woont nl bij mij om de hoek:)
Ik welquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:33 schreef babette21 het volgende:
ik ben nou niet echt iemand met de behoefte om bn'ers aan te spreken ofzo
Nou .. laat even duidelijk zijn dat als ik een BN'er in een supermarkt zie dat ik hem/haar nooit zou aanspreken. Zeker een BN'er die een beetje respect verdient niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:42 schreef babette21 het volgende:
je zoekt ze wel uit zeg... Jody en Def...
oh ja, ga jij tegen ze lullen?? wat zeg je dan zoal????
toen ik 's bij onm ging figureren ging ik wel met ze praten, maar op straat is dat niet zo m'n ding
Hoe werkt dat?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:56 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
Voor uiteraardquote:
Je klikt op de link, klikt overal ja op, je vult nickname in, bij channel SHO, en dan connect now.quote:
Jaja, Mevrouwtje Ongeduld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |