Ze zegt helemaal niksquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:33 schreef Bupatih het volgende:
Tania, nu begin je zélf de sfeer te verpesten met je opmerking [afbeelding]
Ja post jij dat geheime filmpje eensquote:
quote:
En euh...quote:
Ja, maar die "quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:35 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben 2 minuten weg en ik mis weer alles
BVO zei de opmerking net eerst tegen Sven (geloof ik) en daarom herhaalde ik het. Het was een geintje Bupa
Zge, hou mij er 'ns buiten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:35 schreef Tania18 het volgende:
Waarom krijg ik iedere keer de schuld voor BVO zijn acties
Taniaquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:35 schreef Tania18 het volgende:
Waarom krijg ik iedere keer de schuld voor BVO zijn acties
Smullen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
Ah, eindelkijk gevonden..
Svurno, hier: ShowChat #198: Spring is in the air!
In topic nummer 199 ging het nog even gezellig door.
Diequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar die "" van jou daarna suggereerde wat anders
Anyway, het was een nietszeggende smiley, dus legde ik het nog eens uit
Die filmpjes van Peri die Svurno door had gestuurd en die op jou site stondenquote:
Ik had het wel door! Dat je het niet meende over Tania.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
En euh...
Ik weet niet of je het door had.
Maar dat méénde ik dus niet over Tania.
Zie mijn PI
Oh.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Diewas dus omdat ik dacht dat jij je post ineens weer had aangepast
Men, we praten wel langs elkaar heen vandaag
quote:
Jort Kelder Award 2005 wat mij betreft.quote:Bupa je weet zelf dondersgoed dat jij al sinds het begin van het toernament iedereens hielen zit te likken en elke kont zit te kussen.
Zonder te kijken denk ik dat dat een Bupa-titel isquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
Ah, eindelkijk gevonden..
Svurno, hier: ShowChat #198: Spring is in the air!
In topic nummer 199 ging het nog even gezellig door.
Neenee, die zijn geheim.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die filmpjes van Peri die Svurno door had gestuurd en die op jou site stonden![]()
Ja, ik wilde nog stemmen, maar dat was ik helemaal vergeten toenquote:Svurno heeft kunnen stemmen, maar toen zei 'ie dat 'ie die oversloeg omdat 'ie die te moeilijk vond.
Dan vind ik het een beetje onzinnig om dan toch nog 3 weken te gaan zitten wachten. . Of is dat zo vreemd gedacht? .
Reputatie hè.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zonder te kijken denk ik dat dat een Bupa-titel is
Leuk he, die herinneringen ophalenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
Ik moest er toen wel om lachen.
Dat mensen zó kortzichtig denken dat ze mijn grappig bedoelde tactiek --> overdreven 'slijmen' niet eens door hebben
Want Tania en niksan hadden het wel mooi door en deden leuk mee (met die salarisverhoging enzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |