Sharon!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ja baby, gil maar! Sharon Dijksma gaat je pletten!
Ik weet het, ik loop een paar vagina's achter.
Christine kan me wat dat betreft de pot opquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:27 schreef Bupatih het volgende:
Christine kan me wat dat betreft de pot op
De laatste leuke rel hier.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je een bakje nodig?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh helemaal vergeten... maar Eevje komt zo volwassen over, je zou vergeten dat ze 17 is
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We hebben het toch over hetzelfde woord?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:29 schreef Tania18 het volgende:
Ligt het nou aan mij of pas jij iedere keer je posts aan vlak nadat je ze gepost hebt (Bupa)?
Je quotte toch precies wat er stond?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:29 schreef Tania18 het volgende:
Ligt het nou aan mij of pas jij iedere keer je posts aan vlak nadat je ze gepost hebt (Bupa)?
Toen jij in Australië zat, en het tournament nog in volle gang was, was hier een aardige rel tussen Christine en Bupatih.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:28 schreef Svensational het volgende:
Ja verdomme wat is dat woord toch waar iedereen het over heeft!
Ja, dat slaat nog steeds als een lul op een drumstelquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Toen jij in Australië zat, en het tournament nog in volle gang was, was hier een aardige rel tussen Christine en Bupatih..
Christine noemde Bupatih een hielenlikker, omdat zete van z'n geslijm bij al de dames, o.a. om stemmen te winnen.
. Volgens haar. Wacht, ik zoek de link ff.
.
Nou zeg, zal jou eens weer een complimentje gevenquote:
Ik zei toch dankjewelquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zeg, zal jou eens weer een complimentje geven
Ze zegt helemaal niksquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:33 schreef Bupatih het volgende:
Tania, nu begin je zélf de sfeer te verpesten met je opmerking [afbeelding]
Ja post jij dat geheime filmpje eensquote:
quote:
En euh...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |