meer was niet nodig dus........quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Krachtige argumentatie de laatste tijd![]()
Fietsenrekquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:45 schreef keizerpinguin het volgende:
die alex met zijn fietsen rek moet Morris eens met rust laten.... ik denk dat hij aan charlie gaat vragen waarom Robbert geen alcohol drinkt..... en tada tweede ding wat hij heeft om te kutten en de soap van de buis te laten halen......
tenzij....... hij echt verliefd word op charlie!
Is me niks opgevallenquote:
Wees blijquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:21 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Zijn er nog geen spoilers voor de zomercliff?![]()
Was niet echt het woord wat ik zocht maar okequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:21 schreef 2609 het volgende:
een lullekop
Stefano is ten minste hetro daarom is hij "de man" samen met ludo.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:45 schreef keizerpinguin het volgende:
nick wat doen ze je toch aan........ KUT STEFANO
[afbeelding]
hoop dat nick hem laat vermoorden in de cliffhanger dan gaat hij lekker maar zijn bowien opzoeken!!
Als niemand er wat heeft maak ik er morgen ochtend wel wat.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Heeft iemand caps ?
En jij was geslaagd voor je eindexamen Nederlands?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
(Ja dat zei ik toen omdat je het kon zien op zij foldertje vorige week)
Bing heeft een hemt aan
Ik draag dat nooit weet ik veel hoe je het schrijftquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
En jij was geslaagd voor je eindexamen Nederlands?![]()
Bing is gewoon een watje.
Nee ik draag ook nooit Latex-pakjes, maar weet toch hoe ik het schrijfquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik draag dat nooit weet ik veel hoe je het schrijft![]()
Ik denk dat Yasmin en Stefano de bak in draaien.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:21 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Zijn er nog geen spoilers voor de zomercliff?![]()
Stefano misschien, maar Yasmin niet want die blijftquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat Yasmin en Stefano de bak in draaien.![]()
Nick en Rosa hebben getongt !quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stefano misschien, maar Yasmin niet want die blijft![]()
![]()
Zeg wat is er allemaal gebeurd vandaag??!Ik heb het gemist door Tennis
Ik heb gelezen dat Yasmin er ook uit gaat...quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:58 schreef Dizer het volgende:
Stefano misschien, maar Yasmin niet want die blijft![]()
![]()
quote:LEEGLOOP DIT SEIZOEN BIJ GTST
Het is volgens de laatste geruchten zo goed als zeker dat na Victoria Koblenko (Isabella) en Elle van Rijn (Valerie) ook Fajah Lourens (Yasmin) en Bas Muijs (foto, Stefano) de RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden gaan verlaten. Fajah is sinds 2002 te zien als Yasmin Fuentes, Bas doet al iets langer mee, sinds 1999 speelt hij de rol van Stefano Sanders. Dit seizoen hebben al veel mensen de populaire soap verlaten; Inge Ipenburg (Martine), Wouter de Jong (Milan), Geert Hoes (Morris) en Winston Post (Benjamin). Wel komen er binnenkort nieuwe gezichten in GTST: Een 16-jarige Nina Sanders en een personage die veel met Laura Selmhorst te maken krijgt. Betje Koolhaas (Suzanne), Joris Putman (Morris), Everon Jackson Hooi (Bing) en Chris Comvalius (Dorothea) kwamen dit seizoen de cast versterken.
BRON: rtlnl.web-log.nl
Hmz, das minder nieuwsquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Yasmin er ook uit gaat...
[..]
Mijn Nick wat doe jequote:
Niet gekeken, sorry.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:07 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Had Stefano het nou over de kerosine-rekening van Onur Air?
Een Huib-Dian-lijntje.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:10 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, ik denk dat Yasmin en Stefano naar het buitenland vluchten!
Yasmin door Ludo en Stefano door Nick en uiteraard allebij door Politie!
Inderdaad, zou wel leuk zijnquote:
Nick ging helemaal ijlen vandaag dat van Nick is wel effe waard om weer tezien voor je morgenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn Nick wat doe je
Nick is te gaaf om dat te doenWaarom nou...
Alhoewel Rosa wel lief is
Eigenlijk moeten Charlie en Nick weer bijelkaar komen. Ze waren zo een leuk stel... VIVA LAS VEGAS!
misschien die in een ver verleden wat hebben gehad?! maar das weer een ander toppic!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
BTW... elke keer als ik naar Passie van Clousau luister, dan moet ik denken aan Babette van Veen (Linda Dekker)... weet iemand waarom...
ik geloof een soort van handlanger/collega van ludo, waar dian eindelijk iets mee krijgt en weg vluchten en huib word dan dood geschoten door ludo geloof ik als ik het allemaal goed kan herinneren maar weet het niet zeker!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:38 schreef suus21 het volgende:
wie was Huib ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |