Dan pas?!?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
* hoopt met je mee
24 juni is de zomercliff.
Vind jij de rest van GTST wel op real live lijken? Dacht het niet. Het is niks voor niks een soap.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ludo moet eens een keer van het toneel verdwijnen!!! of niet meer zo machtig worden die heeft al 3 keer een fortuin kwijt geraakt en in no time weer opgebouwd!
denk niet dat dat in het real live zo zou gaan......
Whoe-hoe!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:49 schreef Svensational het volgende:
Hehe, Ludo en Janine gaan eindelijk neuken volgende week
En Valerie wordt eindelijk ontmaskerd door Ludo
Ja ik ookquote:Op maandag 30 mei 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
DIANIk hoop echt dat ze terugkomt
Wanneer is de zomercliff???
Maar jouw smaak ik wel vaker vreemd.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Damn, Dians naam is een keer genoemd en iedereen krijgt al weer een soort vlinders in diens buik, voor mij hoeft dat mens echt niet terug hoor, ik was blij toen ze opdonderde.
Ik hoop zo dat ze echt komt, maar ja het zal wel weer niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar jouw smaak ik wel vaker vreemd..
Ik kijk de laatste tijd zelden, maar als Dian terugkomt ben ik geneigd naast de 20:00-uitzendingen ook de herhalingen te gaan kijken.. Ze was zo leuk.
. Oh, Huib moet ook mee uiteraard.
.
In reallife neuken ze elke dag, en nog echt ook!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:49 schreef Svensational het volgende:
Hehe, Ludo en Janine gaan eindelijk neuken volgende week
En Valerie wordt eindelijk ontmaskerd door Ludo
Ieder heeft recht op zijn mening en smaak natuurlijk.quote:
Ik vind hem eigenlijk wel cool. Ik hoop dat het een blijvertje is. Eindelijk een echte gozer in de serie en geen neppe of bisexuele of ex-gedetineerde softiequote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
Wat een creep die Alex.
Ik vind hem er een beetje te gelikt uitzien.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel cool. Ik hoop dat het een blijvertje is. Eindelijk een echte gozer in de serie en geen neppe of bisexuele of ex-gedetineerde softieHoewel Bing wel cool is
Ik vind hem er een beetje te gelikt uitzien.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel cool. Ik hoop dat het een blijvertje is. Eindelijk een echte gozer in de serie en geen neppe of bisexuele of ex-gedetineerde softieHoewel Bing wel cool is
tssssquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Damn, Dians naam is een keer genoemd en iedereen krijgt al weer een soort vlinders in diens buik, voor mij hoeft dat mens echt niet terug hoor, ik was blij toen ze opdonderde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |