Ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:12 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb daar mijn eigen redenen voor, maar zodra je die uiteen gaat zetten krijg je weer een welles nietes spelletje, en daar heb ik een bloedhekel aan
Praat maar verder met Beev, die heeft het volgens mij allemaal heel goed begrepenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik vraag gewoon om jouw mening?
Ik ga geen welles-nietes-spel met je spelen
Ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd in iemands redenen om ja of nee te stemmen
Sharon Dijksma.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm, hoezo?.
ShowChat is er alleen om te praten over DIKKE TIETTTUUHHHHHHHHH?
Mooi is andersquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sharon Dijksma. [afbeelding]
Heb je een mooie combinatie.
Christine zou een leuk woord voor je hebben.quote:
Jeez, jullie zijn wel érg snel op jullie pik c.q. iets andersquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:16 schreef BVO het volgende:
Maar goed, ik ben al weg, als je hier meer dan drie regels post beginenn mensen al te hyperfentileren..
Nee, maar die klote grondwet is hier nou wel eens genoeg besprokenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm, hoezo?.
ShowChat is er alleen om te praten over DIKKE TIETTTUUHHHHHHHHH?
mits onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:16 schreef BVO het volgende:
Maar goed, ik ben al weg, als je hier meer dan drie regels post beginenn mensen al te hyperfentileren..
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:16 schreef BVO het volgende:
Om kwart voor negen, na tennis en ik stonk naar zweet daar in de rijquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nu pas? De stembussen gingen om 21.00 uur dicht
Voor natuurlijkquote:
knuf, kroel, kusquote:
Mijn post was alles behalve onbegrijpelijk hoor.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Om kwart voor negen, na tennis en ik stonk naar zweet daar in de rij
Ik stond er al om kwart over negen, maar heb een half uur moeten wachten
[..]
Voor natuurlijk
Vertel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Christine zou een leuk woord voor je hebben..
Vraag maar aan Bupatih.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vertel.
(niet in al te veel woorden graag)
De valse nicht in Beev komt weer naar bovenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn post was alles behalve onbegrijpelijk hoor.
Maar ik zal het volgende keer, speciaal voor jou, in Jip-en-Janneke taal neerzetten..
Dat hoeft niet, want het interesseert me geen ene yotaquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn post was alles behalve onbegrijpelijk hoor.
Maar ik zal het volgende keer, speciaal voor jou, in Jip-en-Janneke taal neerzetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |