Geen ideequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Drie keer raden wie dat gezegd heeft?
Ja, maar bellen en praten is wat anders.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
email, telefoon of......persoonlijke gesprekken in de kroeg
en da's dus allemaal met bekenden, want "onbekenden" zette ik sowieso niet op m'n lijst...
daar heb ik Fok! voor....
Jij denkt: het is vandaag 1 juni, dus ik ga maar ff stemmen?quote:
Ja ik snap er ook niks van soms kan je de enter gewoon niet gebruiken en ik kan geen mp3 files ontvangen !quote:
Door Sven lag ik uit 't toernooiquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij denkt: het is vandaag 1 juni, dus ik ga maar ff stemmen?
daar leent Fok! zich dus uitermate goed voor...... msn ben ik helemaal klaar meequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil gewoon lol hebben met sommige mensendie ik irl niet zie.
ik heb op jou gestemdquote:
Maar wil jij wel getuige zijn van zijn lollige gesprekken??quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar leent Fok! zich dus uitermate goed voor...... msn ben ik helemaal klaar mee
maar veel succes met versie 7 hoor![]()
![]()
Als dat kreng eens opschiet met downloaden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar leent Fok! zich dus uitermate goed voor...... msn ben ik helemaal klaar mee
maar veel succes met versie 7 hoor![]()
![]()
Wie niet?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar wil jij wel getuige zijn van zijn lollige gesprekken??
De koning van de lach natuurlijk, Bupatihquote:
op msn???? nou nee, al is dat niks persoonlijksquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:20 schreef niksan het volgende:
Maar wil jij wel getuige zijn van zijn lollige gesprekken??
Nou alleen de finale nogquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij denkt: het is vandaag 1 juni, dus ik ga maar ff stemmen?
Wttf?quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
De koning van de lach natuurlijk, Bupatih
Kijk!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
op msn???? nou nee, al is dat niks persoonlijks
hier?? [bijna] altijd
maar met Buup wil ik toch vooral Clouseauliedjes doen.... [en aan de zuup natuurlijk]

Zeik niet zo over Microsoftquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
*binnenmonds mompelt* [afbeelding]
Nu héb ik MSN.
Kan ik me niet aanmelden![]()
!!!!
BILL, WAT HEB IK JE OOIT MISDAAN, NERD?
Toen jij en Christine het hadden goed gemaaktquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wttf?
Heb ik dat gezegd?Dat was ik alweer vergeten
Ik zit hier nog steeds met mijn broek op de enkels te wachten op haar vredespijpquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen jij en Christine het hadden goed gemaakt
Ja, die knakker mag mijn MSN wel eens goed maken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeik niet zo over Microsoft
Microsoft rules!
Clouseau heeft vaker van die korte liedjes ... die zijn best leukquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:30 schreef babette21 het volgende:
Zij rijdt met de brommer
En ik rijd met de fiets
Wat een zorg en kommer
Zij heeft alles en ik niets
Had ik maar een brommer
En had zij een fiets
Dan zou ik haar kunnen duwen
Maar nu duw ik niets
Duw ik in 't niets
quote:
Clouseau is sowieso best leuk...quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:32 schreef mark_03 het volgende:
Clouseau heeft vaker van die korte liedjes ... die zijn best leuk
que??quote:En natuurlijk Swentibold
Van de CD Okerquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
Clouseau is sowieso best leuk...
't stomme is dat ik helemaal geen muziek van ze heb, alleen op cassette
al "onze" clouseaucd's waren van m'n zus, dus toen we allebei uit huis gingen had ik niks meer
[..]
que??
Dat kan ik ja.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
Nu jullie het toch over Clouseau hebben... ehm... iemand mij helpen met de volgende vraag:
GTST #133: Nick en de 7 dwergen!
Finally.. thank youquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kan ik ja.
Babette van Veen heeft een tijdje een relatie gehad met de zanger Koen Wauters.
Oker is misschien wel de bestequote:Op woensdag 1 juni 2005 22:41 schreef babette21 het volgende:
ow die hadden we niet, we hadden de eerste 4 geloof ik: Hoezo, Ofzo, Doorgaan en die Engels
van Oker en Adrenaline heb ik wat losse nummers, ook op cassette... that's all...
Heb je dat morgen? Wiskunde is echt te makkelijk gewoonquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:41 schreef Airelle het volgende:
Wiskunde *zucht.
Ik ben de levende Aladin.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Finally.. thank you
Het zat me al de hele dag dwars![]()
Weetik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je dat morgen? Wiskunde is echt te makkelijk gewoon
Je bent gewoon gehackt manquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] .NET Messenger Service
[afbeelding] Alle systemen zijn stabiel en draaien.
Je vergeet Dizer - ZOWIEEquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
Wie zaten er nou in die finale
Doe ik et lekker zelf wel
Mogelijke finales:
Dizer - Bupatih
Dizer - BVO
ZOWIEE - Bupatih
ZOWIEE - BVO
Je haalt het wel.. En het zullen maximaal 2 vragen zijn uit dat hoofdstukquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Weetik.
Ben er ook wel goed in.
Maar als je het hele hoofdstuk nog niet heb gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |