die kans acht ik idd zeer aanwezigquote:Op maandag 9 november 2009 19:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb je lekker pech. Ik ga het record al pakken
Wie weet wordt t wel gewoon een gelijkspelletje, en moeten we komend seizoen een tie-break spelenquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wie weet wordt t wel gewoon een gelijkspelletje, en moeten we komend seizoen een tie-break spelen
Ja, maar ik nietquote:Op maandag 9 november 2009 20:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]tie-break
maar ach ik wil best dat record delen..
ik wil het ook best wel met 1 tegendoelpunt meer in mijn voordeel beslissen hoor.. ook geen enkel probleem..quote:
Hehe, ik wist gewoon dat je dat ging zeggenquote:Op maandag 9 november 2009 20:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil het ook best wel met 1 tegendoelpunt meer in mijn voordeel beslissen hoor.. ook geen enkel probleem..
lekker voorspelbaar he?quote:Op maandag 9 november 2009 20:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, ik wist gewoon dat je dat ging zeggen
Met z'n 3-en op de wereld..quote:Op maandag 9 november 2009 20:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En nu met z'n 3-en. De rest lijkt van de aardbodem verschwunden
Ik geef d'r geen ongelijk. Die doet wellicht wél nuttige dingenquote:Op maandag 9 november 2009 20:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook, maar ja die wil niet HT-en..
Nu nog effe wat nieuwe trainees oppikken voor weinig.quote:09-11-2009 (10/40) Sold a player and received 555 854 ¤.
09-11-2009 (10/40) Sold a player and received 1 328 040 ¤.
09-11-2009 (10/40) Sold a player and received 948 600 ¤.
Wij niet!quote:Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik geef d'r geen ongelijk. Die doet wellicht wél nuttige dingen
ohw ja Mario Galaxy op de Wii is idd heel nuttigquote:Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik geef d'r geen ongelijk. Die doet wellicht wél nuttige dingen
Dan beweegt ze iig nogquote:Op maandag 9 november 2009 20:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja Mario Galaxy op de Wii is idd heel nuttig
Dan nog beweegt ze vast meer dan wij bij elkaarquote:Op maandag 9 november 2009 20:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bij Wii-fit misschien, maar bij Mario Galaxy niet..
haha ja dat is waar..quote:Op maandag 9 november 2009 20:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan nog beweegt ze vast meer dan wij bij elkaar
Moneyquote:Op maandag 9 november 2009 20:23 schreef rompompom het volgende:
Nico heeft vandaag een half jaar, dus die heeft wat anders aan z'n hoofd.
OT: Lucratief dagje voor JHMWMJZMN:
[..]
Nu nog effe wat nieuwe trainees oppikken voor weinig..
Veel plezier met Wii-enquote:Op maandag 9 november 2009 20:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha ja dat is waar..
ik ga me trouwens nu ook maar eens richting de bank bewegen..
Daar wordt nou ook niet bepaald druk gepost op het HT-forumquote:Op maandag 9 november 2009 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
De rest is op het VBL-forum te vinden...
Misschien omdat daar ook te weinig mensen zijn om druk te posten?quote:Op maandag 9 november 2009 20:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar wordt nou ook niet bepaald druk gepost op het HT-forum
Er wordt daar in ieder geval een stuk minder gepost dan hierquote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien omdat daar ook te weinig mensen zijn om druk te posten?
Dat klopt. Maar als die mensen hier posten, of wij daar, dan krijg je wat meer discussie los. Nu lukt dat gewoon niet.quote:Op maandag 9 november 2009 20:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er wordt daar in ieder geval een stuk minder gepost dan hier
Je zal wel gelijk hebben, ik heb verder geen zin om daar moeite in te steken (lees, posts tellen enzo).quote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als die mensen hier posten, of wij daar, dan krijg je wat meer discussie los. Nu lukt dat gewoon niet.
Yup. De gezelligheid van (pak em beet) 2 maanden terug, is er inderdaad niet meer.quote:Op maandag 9 november 2009 20:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je zal wel gelijk hebben, ik heb verder geen zin om daar moeite in te steken (lees, posts tellen enzo).
Feit is in ieder geval dat het hier nu erg saai is, en als het zo blijft gaan er alleen maar meer mensen wegblijven
Klopt. En wellicht binnenkort nog minder. Zou me er niet over verbazen. Jammer, maar helaas...quote:Op maandag 9 november 2009 20:52 schreef rompompom het volgende:
Tsja, ik ben op deze en andere hattrick topics na niet meer op FOK! te vinden. De meeste posts die ik maak, maak ik dubbel, hier en daar. Wat ik wel leuk vind is dat daar nu ook meer mensen blijken te hattricken die hier echt alleen maar in VBL postten.
Eerlijk is eerlijk de FOK! fed heeft iets van 40 leden, maar 10, 15 komen hier in dit topic.
Er zijn nu eenmaal een aantal mensen die op Fok! vooral in de HT-topics en op VBL postten. Op zich is het best logisch dat die mensen langzaam aan overstappen naar het andere forum. Zeker aangezien dat andere forum van onze eigen oprichter is.quote:Op maandag 9 november 2009 20:56 schreef NelisZ het volgende:
Het is niet dat ik verder veel op Fok doe, behalve een beetje in de klaagbaak lurken, maar ik heb eigenlijk ook geen zin om mij op een of ander obscuur forumpje te registreren om dan twee HT topics bij te kunnen houden...
Kunnen die mensen niet gewoon weer terugkomen? Het is nog altijd de Fok!federatie...
quote:De wedstrijd werd steeds grimmiger. Nootjes-speler Eef Harders kreeg in de 83e minuut zijn tweede gele kaart en kon vertrekken.
En dat voor 1 training.quote:09-11-2009 (10/40) TeamKoekje Avensis IL 104 000 ¤ 620 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
30-10-2009 (8/40) FC Fredolin TeamKoekje 23 000 ¤ 520 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
De posts die ik daar plaats plaats ik hier ook dus ik ben daar iig niet meer dan hieroquote:Op maandag 9 november 2009 21:24 schreef rompompom het volgende:
De tandjes, jullie doen alsof we hier helemaal nooit meer komen. Daarnaast, enige hattrickers die hier veel postten die nu minder komen vanwege het nieuwe forum zijn Nico en ik. Verder post OP er af en toe; voor de rest heb ik nog niemand van hier gezien.
Dramaqueens..
Netjes.quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Koekje is ook goede zaken aan het doen.
[..]
En dat voor 1 training.
En op dit moment is er een bidwar op een andere speler nog.
Het is zeker niet mijn bedoeling geweest om als dramaqueen over te komenquote:Op maandag 9 november 2009 21:24 schreef rompompom het volgende:
De tandjes, jullie doen alsof we hier helemaal nooit meer komen. Daarnaast, enige hattrickers die hier veel postten die nu minder komen vanwege het nieuwe forum zijn Nico en ik. Verder post OP er af en toe; voor de rest heb ik nog niemand van hier gezien.
Dramaqueens..
Volgens mij heeft dat helemaal niks met het nieuwe forum te maken, maar gewoon dat mensen wat minder interesse hebben of wat anders kiezen om te gaan doen. Sinds augustus zijn bijvoorbeeld al mijn weekenden al vol geweest, dus dan post ik gewoon een stuk minder en kom ik niet op IRC.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:00 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het is zeker niet mijn bedoeling geweest om als dramaqueen over te komenEr wordt hier nou eenmaal minder gepost en deelgenomen aan activiteiten en dat vind ik nogal jammer...
Ik heb verder de hele rel rond VBL ook niet mee gekregen, en weet ook niet hoe groot de kans is dat diegenen nog terug op Fok gaan komen...
Jij post nooit over Hattrickquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
wat een gezeik om een forum joh.. ik doe de meeste posts over hattrick nog steeds hier
hallo trouwens lieve Fok!Hattrick-lieverdjes van me!
Wie laat dat dan ook in zijn \ haar auto liggen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:46 schreef GotC het volgende:
Weer een avondje alleen thuis..
En dr is gister wéér ingebroken in m'n auto.
radio+ipod
Laat voor zeer belangrijke toets, uit m'n auto gesprint (ipod zat trouwens in handschoenenvakje)quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie laat dat dan ook in zijn \ haar auto liggen?
Maar klote is t natuurlijk wel dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven.
hooray den haag.... :/quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:46 schreef GotC het volgende:
radio+ipod
Waar ging jij ook al weer naar school of had je dat nog nooit vermeld? Logies dat ze altijd kijken in t handschoenen kastje. Daar vinden ze nl nog wel eens iets leuks als bv een Ipod.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Laat voor zeer belangrijke toets, uit m'n auto gesprint (ipod zat trouwens in handschoenenvakje)
Blegh!
Den Haagquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar ging jij ook al weer naar school of had je dat nog nooit vermeld? Logies dat ze altijd kijken in t handschoenen kastje. Daar vinden ze nl nog wel eens iets leuks als bv een Ipod.
Ah, da's zwaar kløte, meissie.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:46 schreef GotC het volgende:
radio+ipod
Helaas niet voor de inbraak.. Maar m'n pa is aan het uitzoeken of ik iig de iPod terugkrijg..quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, da's zwaar kløte, meissie.. Hopelijk pikt de verzekering het op!
Het wordt niet wel heel dramatisch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:52 schreef rompompom het volgende:
Sjezus, het wordt niet wel heel dramatisch hier. Er staat een banner van lactacyd onderaan!,
!
dat zeiden mijn ouders ook toen jaren geleden in het zuidepark werd ingebroken in onze auto, tot binnen een maand daarna hetzefde twee maal voor de deur gebeurd was....quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Den HaagVerpleegkundige opleiding.
Ben denk nog iets te verwend geweest in t Westland, daar gebeurde nooit wat
[/quote[quote]Op dinsdag 10 november 2009 17:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Den HaagVerpleegkundige opleiding.
Ben denk nog iets te verwend geweest in t Westland, daar gebeurde nooit wat
Zeg, sta mij die edit effe toe anders, ik ben heel zielig want ik heb m'n enkel verzwikt en moet thuis werken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Het wordt niet wel heel dramatisch?
Dat is wel vrouwvriendelijk voor mij, gezien ik de enige vrouw hier ben
quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zeg, sta mij die edit effe toe anders, ik ben heel zielig want ik heb m'n enkel verzwikt en moet thuis werken..
Driewerf naar van je radio, succes met het terugkrijgen van je iPod! Effe op Marktplaats een goedkoop radiootje op de kop tikken maar?
Ja, sukkel al een tijdje met die enkel (links) en ging er nu 'eindelijk' goed doorheen. Bij de dokter geweest en die zei dat ik eerst maar eens een paar dagen rust moest pakken en dan terug kon komen. Het was nu zo dik dat-ie verder weinig kon zeggen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:58 schreef GotC het volgende:
[..]Joh, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Voetbal?
M'n auto staat bij de garage, krijgt een nieuw slot en de eigenaar zei ook dat hij er misschien nog een radio voor had die zo oud is dat het zelfs geen cassettebandjes afspeeltOldskool time!
Training in je jeugd kun je het beste volledig laten hangen naar je sterkste trainees. Als dat niet zo'n verschil is, kun je je afvragen of je plek hebt of kunt maken voor de doorstroom uit je jeugd, zodat je ze zelf verder kan trainen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:04 schreef GotC het volgende:
Zal ik dan maar een hattrick vraag erin gooien?
Ik train in mijn hoofdteam positiespel. In mijn jeugd train ik positiespel (1e) en korte pass (2e). Maar is dat wel verstandig? Of is het misschien verstandiger om iets heel anders te trainen (bv verdedigen)?
Hm...
quote:18:03 Graceyy has logged in
18:10 Graceyy has logged in
Luke Zeeman is je belangrijkste trainee, dus daar moet je je training op focussen. Die staat op positiespel en korte pass, toch? Dan is het goed. Verder zou ik die andere 4 om hem heen zetten en dan die 16-jarigen als centrale middenvelders en die 17-jarige als vleugelquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:15 schreef GotC het volgende:
M'n talentjes over het algemeen:
Janco Moors 17 jaar 3 dagen:
Max redelijk verdedigen
Max matig positiespel
Max goed vleugelspel
Max matig passen
Elvis Biewenga 16 jaar 14 dagen:
Max zwak verdedigen
Max zwak positiespel
Max onbekend vleugelspel (nu zwak)
Max redelijk passen
Luke Zeeman 16 jaar 16 dagen:
Max zwak verdedigen
Max onbekend positiespel (nu goed)
Max matig vleugelspel
Max zwak passen
Scoorde 5.5 sterren bij scoren gisteren
Tiemen Rietveld 16 jaar 18 dagen:
Max redelijk vleugelspel
Max redelijk passen
ZO.
Ja m'n training staat op positiespel/korte pass. Maar gezien hij 5.5 sterren kreeg bij een helft op scoren, heeft t niet nut om hem ook daarop te trainen (zoals elby zeiquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Luke Zeeman is je belangrijkste trainee, dus daar moet je je training op focussen. Die staat op positiespel en korte pass, toch? Dan is het goed. Verder zou ik die andere 4 om hem heen zetten en dan die 16-jarigen als centrale middenvelders en die 17-jarige als vleugel
Die Zeeman kan zomaar een miljoen opleveren als het een beetje meezit..
quote:Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Vleugelspel. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Ja, een helequote:Op dinsdag 10 november 2009 18:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja m'n training staat op positiespel/korte pass. Maar gezien hij 5.5 sterren kreeg bij een helft op scoren, heeft t niet nut om hem ook daarop te trainen (zoals elby zei)
Zeeman is wel een leukeZ'n scoutreport:
[..]
Ohquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:25 schreef rompompom het volgende:
Nog een luchtige noot tussendoor:
http://www.dumpert.nl/med(...)kinderprogramma.html
Hij haalde idd bij z'n vorige volledige wedstrijd 6.5 sterren op positiespel..quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, een helespeler! 5.5 sterren is eigenlijk niks; ik denk dat-ie nu dan op matig scoren zit. Als je 'm komende wedstrijd op het middenveld zet, haalt-ie denk 6.5-7 sterren.
Verder zou ik als hij uitgetraind is op positiespel overschakelen op Korte pass als eerste training en vleugelspel als tweede. Vleugelspel hebben die andere drie veel aan en Zeeman ook nog wel wat, maar gewoon eerst zorgen dat Zeeman een gele balk heeft bij positiespel en passen. De rest is voor later.
Mijn jeugdkeeper is redelijk geworden, en hij is nog maar net 16quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef GotC het volgende:
Zeg, ik wil trainingsrapport hebben van mn jeugd!
Nja, zal wel geen trainingsrapport zijn..
Diepzinnigquote:
Ik train scorenquote:Korstiaan Konijnenberg: Wanneer ik hem zo aan de gang zie op het trainingsveld, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij liever Scoren traint.
Maar niets te onthullen qua huidige vaardigheid een zn potentieel wist ik al.quote:Korstiaan Konijnenberg: Wanneer we naar zowel zijn huidige vaardigheid als naar zijn potentieel kijken, dan is dit zeker een jongen die een prachtige toekomst te wachten staat.
Ja en?quote:Peter-Jan Zeelenberg: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.
Tja leuk maar daar koop ik geen reet voor aangezien t een noodzakelijke aanvulling was.quote:Ik weet dat het niet helemaal volgens je trainingsplannen is, maar het is duidelijk dat Peter-Jan Zeelenberg matig kan worden in Verdedigen.
Joepie!quote:It was endearing to see Rembrandt Huijdts in this week's game, he really gave us all he's got.
Hij is bijna 19 en viel in als reservekeeper.quote:Mark my words, it would be a good thing to give Jens van Geel some Scoring training before it's too late.
Jens van Geel is not going to respond to Keeper training any more.
Gast is bijna 18. Lekker veel info over de nuttige trainees.quote:It’s not part of our current training focus, but you should know that Niels Heuvel has the potential to reach passable when it comes to Scoring.
Zo ben ikquote:
Gaat je lekker voor de wind dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:44 schreef Lyzio het volgende:
http://www75.hattrick.org/Club/Matches/MatchLineup.aspx?MatchID=34221431&TeamID=362333&YouthTeamID=1248375&isYouth=true
Het vertrek van Holla heeft m'n team niet zwakker gemaakt. Goed om te zien. Direct na het promoveren van Holla ook weer vies geluk gehad met twee nieuwe talentjes.
Gek he als je een matig keep opstelt als spits.quote:Als Wout van den Bosch echter zo beroerd blijft spelen, ziet de toekomst er voor hem niet rooskleurig uit.
Nut-te-loos ...quote:11-11-2009 Kledingdeal voor clublegendes
Spelers in de eregalerij kleden zich nu aanzienlijk beter. In plaats van hun oude, bezwete, wedstrijdshirt dragen ze nu kleding die beter bij hun huidige carrière past. Hun outfit is nu afhankelijk van de baan die ze na hun voetballoopbaan gekozen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zn TV zegt :Hij staat er op voor 5 ton en ik heb iets van 1,4 mil. Iets meer dan 5 ton mag van mij ook. Dit omdat ik niet weet of 1,9 genoeg is om m de speler hier onder te kunnen kopen.quote:Mediaangemiddelde prijs 1 045 000 ¤
Gemiddelde prijs 979 800 ¤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok ook een oudje maar door zn skils en zn ervaring een prima aankoop hij is dan meteen ook mn FC.
Bvd Possie.
Ik wist niet eens meer dat ik een eregalerij hebquote:Op woensdag 11 november 2009 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar wel een leuke verandering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |