die kans acht ik idd zeer aanwezigquote:Op maandag 9 november 2009 19:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb je lekker pech. Ik ga het record al pakken
Wie weet wordt t wel gewoon een gelijkspelletje, en moeten we komend seizoen een tie-break spelenquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wie weet wordt t wel gewoon een gelijkspelletje, en moeten we komend seizoen een tie-break spelen
Ja, maar ik nietquote:Op maandag 9 november 2009 20:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]tie-break
maar ach ik wil best dat record delen..
ik wil het ook best wel met 1 tegendoelpunt meer in mijn voordeel beslissen hoor.. ook geen enkel probleem..quote:
Hehe, ik wist gewoon dat je dat ging zeggenquote:Op maandag 9 november 2009 20:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil het ook best wel met 1 tegendoelpunt meer in mijn voordeel beslissen hoor.. ook geen enkel probleem..
lekker voorspelbaar he?quote:Op maandag 9 november 2009 20:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, ik wist gewoon dat je dat ging zeggen
Met z'n 3-en op de wereld..quote:Op maandag 9 november 2009 20:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En nu met z'n 3-en. De rest lijkt van de aardbodem verschwunden
Ik geef d'r geen ongelijk. Die doet wellicht wél nuttige dingenquote:Op maandag 9 november 2009 20:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook, maar ja die wil niet HT-en..
Nu nog effe wat nieuwe trainees oppikken voor weinig.quote:09-11-2009 (10/40) Sold a player and received 555 854 ¤.
09-11-2009 (10/40) Sold a player and received 1 328 040 ¤.
09-11-2009 (10/40) Sold a player and received 948 600 ¤.
Wij niet!quote:Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik geef d'r geen ongelijk. Die doet wellicht wél nuttige dingen
ohw ja Mario Galaxy op de Wii is idd heel nuttigquote:Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik geef d'r geen ongelijk. Die doet wellicht wél nuttige dingen
Dan beweegt ze iig nogquote:Op maandag 9 november 2009 20:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja Mario Galaxy op de Wii is idd heel nuttig
Dan nog beweegt ze vast meer dan wij bij elkaarquote:Op maandag 9 november 2009 20:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bij Wii-fit misschien, maar bij Mario Galaxy niet..
haha ja dat is waar..quote:Op maandag 9 november 2009 20:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan nog beweegt ze vast meer dan wij bij elkaar
Moneyquote:Op maandag 9 november 2009 20:23 schreef rompompom het volgende:
Nico heeft vandaag een half jaar, dus die heeft wat anders aan z'n hoofd.
OT: Lucratief dagje voor JHMWMJZMN:
[..]
Nu nog effe wat nieuwe trainees oppikken voor weinig..
Veel plezier met Wii-enquote:Op maandag 9 november 2009 20:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha ja dat is waar..
ik ga me trouwens nu ook maar eens richting de bank bewegen..
Daar wordt nou ook niet bepaald druk gepost op het HT-forumquote:Op maandag 9 november 2009 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
De rest is op het VBL-forum te vinden...
Misschien omdat daar ook te weinig mensen zijn om druk te posten?quote:Op maandag 9 november 2009 20:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar wordt nou ook niet bepaald druk gepost op het HT-forum
Er wordt daar in ieder geval een stuk minder gepost dan hierquote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien omdat daar ook te weinig mensen zijn om druk te posten?
Dat klopt. Maar als die mensen hier posten, of wij daar, dan krijg je wat meer discussie los. Nu lukt dat gewoon niet.quote:Op maandag 9 november 2009 20:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er wordt daar in ieder geval een stuk minder gepost dan hier
Je zal wel gelijk hebben, ik heb verder geen zin om daar moeite in te steken (lees, posts tellen enzo).quote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als die mensen hier posten, of wij daar, dan krijg je wat meer discussie los. Nu lukt dat gewoon niet.
Yup. De gezelligheid van (pak em beet) 2 maanden terug, is er inderdaad niet meer.quote:Op maandag 9 november 2009 20:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je zal wel gelijk hebben, ik heb verder geen zin om daar moeite in te steken (lees, posts tellen enzo).
Feit is in ieder geval dat het hier nu erg saai is, en als het zo blijft gaan er alleen maar meer mensen wegblijven
Klopt. En wellicht binnenkort nog minder. Zou me er niet over verbazen. Jammer, maar helaas...quote:Op maandag 9 november 2009 20:52 schreef rompompom het volgende:
Tsja, ik ben op deze en andere hattrick topics na niet meer op FOK! te vinden. De meeste posts die ik maak, maak ik dubbel, hier en daar. Wat ik wel leuk vind is dat daar nu ook meer mensen blijken te hattricken die hier echt alleen maar in VBL postten.
Eerlijk is eerlijk de FOK! fed heeft iets van 40 leden, maar 10, 15 komen hier in dit topic.
Er zijn nu eenmaal een aantal mensen die op Fok! vooral in de HT-topics en op VBL postten. Op zich is het best logisch dat die mensen langzaam aan overstappen naar het andere forum. Zeker aangezien dat andere forum van onze eigen oprichter is.quote:Op maandag 9 november 2009 20:56 schreef NelisZ het volgende:
Het is niet dat ik verder veel op Fok doe, behalve een beetje in de klaagbaak lurken, maar ik heb eigenlijk ook geen zin om mij op een of ander obscuur forumpje te registreren om dan twee HT topics bij te kunnen houden...
Kunnen die mensen niet gewoon weer terugkomen? Het is nog altijd de Fok!federatie...
quote:De wedstrijd werd steeds grimmiger. Nootjes-speler Eef Harders kreeg in de 83e minuut zijn tweede gele kaart en kon vertrekken.
En dat voor 1 training.quote:09-11-2009 (10/40) TeamKoekje Avensis IL 104 000 ¤ 620 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
30-10-2009 (8/40) FC Fredolin TeamKoekje 23 000 ¤ 520 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
De posts die ik daar plaats plaats ik hier ook dus ik ben daar iig niet meer dan hieroquote:Op maandag 9 november 2009 21:24 schreef rompompom het volgende:
De tandjes, jullie doen alsof we hier helemaal nooit meer komen. Daarnaast, enige hattrickers die hier veel postten die nu minder komen vanwege het nieuwe forum zijn Nico en ik. Verder post OP er af en toe; voor de rest heb ik nog niemand van hier gezien.
Dramaqueens..
Netjes.quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Koekje is ook goede zaken aan het doen.
[..]
En dat voor 1 training.
En op dit moment is er een bidwar op een andere speler nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |