doelsaldo 0-44 na 5 wedstrijdenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef Flappekz het volgende:
TT![]()
Het is hier geen SC![]()
doelsaldo: 0-37 na 4 wedstrijden
en was het lekker?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:50 schreef TheVulture het volgende:
248176138
2-4 verloren... ik voel me toch lichtelijk genaaid
Sarcasme voor het gewin.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef Flappekz het volgende:
TT![]()
Het is hier geen SC![]()
doelsaldo: 0-37 na 4 wedstrijden
met wat geluk kun je je voorsprong nog uitbreiden..quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:55 schreef Xummon het volgende:
effe op HO gekeken wat de rode kaart en de blessure voor input hebben op het spelbeleid van mijn team. met de opstelling zo als ie nu is zou ik in principe nog gewoon kunnen winnen
volhouden mannen,
alsof je dat erg vindquote:
i hope soquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
met wat geluk kun je je voorsprong nog uitbreiden..
quote:Niek de Bevere kreeg een staande ovatie toen hij in de 47e minuut door de centrale verdediging van de gasten glipte en de gelijkmaker liet noteren: 1-1.
Als ik dan toch genaaid moet worden dan liever keihardquote:
Jawel, maar ik snapte hem nietquote:
Hoelang moet je nog?quote:
IRC grapje was hetquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jawel, maar ik snapte hem niet
[..]
Hoelang moet je nog?
Ahquote:
nog tijd genoeg om terug te komen, maar het is wel best klotequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jawel, maar ik snapte hem niet
[..]
Hoelang moet je nog?
zo lang je maar wint.. het lijkt me dat dat het belangrijkste is op dit momentquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:07 schreef Xummon het volgende:
[..]
nog tijd genoeg om terug te komen, maar het is wel best klote
MatchID?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:07 schreef Xummon het volgende:
[..]
nog tijd genoeg om terug te komen, maar het is wel best klote
248212202quote:
Eens even in de gaten houdenquote:
quote:De counteraanval over rechts van 1. FCM creerde een enorme mogelijkheid voor Francisco Puelma, maar hij zag tot zijn afgrijzen dat zijn schot op de lat uiteen spatte.
heb je een wedstrijdkaartje gekochtquote:
Ik ben in de lichtmast geklommen met een bak Kentucky Fried Chicken.quote:
ik vrees voor je.. je hebt wel minder balbezit...quote:
gefeliciteerdquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef GotC het volgende:
130 hatstats, m'n record tot nu toe!
En 2-0 gewonnen
quote:In de 64e minuut sneed Niek de Bevere vanaf rechts het strafschopgebied in, zette zijn tegenstander met een schijnbeweging op het verkeerde been en scoorde 2-1 voor Breed.
Ik zag hetquote:
Dode spelmomentenquote:Octavio Estrada sprong torenhoog boven de anderen uit toen hij in de 72e minuut een hoekschop van Pierre Hollins netjes binnenknikte: 3-0.
Nog niet afgelopen dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
Pf wat een wedstrijd. Van 1-0 achter naar 4-1 voor naar 4-3 voor. Gelukkig heb ik meer bbz en krijg ik nog wat kansen....
wie had t net nou ook al weer over offtopic lullen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik zag hetViel bijna uit de mast. Heb die speler nog proberen te raken met een stukje kip voor je.
Het gaat toch over een HT-matchquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
wie had t net nou ook al weer over offtopic lullen?![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wie had t net nou ook al weer over offtopic lullen?![]()
Beterquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nee, VII begint om 21:00. Sta inmiddels wel 3-5 3-6 voor, hattrick van mn winger.
Dit is dan weer off-topicquote:
Toch nog een goal mee kunnen pikken. Uiteindelijk met 4-1 op de broek gekregen. Achja...quote:In plaats van door te lopen tot de achterlijn, kapte 1. FCM-speler Bertn Galen naar binnen en gaf de bal laag voor. Dit verraste iedereen behalve Ives Catarinense, die de bal beheerst binnenschoot: 3-1!
Je hebt toch hopelijk het verstandelijk vermogen om sarcasme te kunnen onderscheiden h.quote:
Waar zie ik die in mijn wedstrijdrapport?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
3-6 gewonnen, een dik hatstats record gedraaid, 185 hatstats uit, vorig record 174 thuis.
De tweede plek is binnen!
Niet! Tenzij je Foxtrick gebruikt...quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waar zie ik die in mijn wedstrijdrapport?
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je hebt toch hopelijk het verstandelijk vermogen om sarcasme te kunnen onderscheiden h.
Kun je dat uitleggen voor me?quote:
Foxtrick is een plugin voor FireFox.. en als je die plugin installeert dan heb je allerlei extra's zoals ook hatstats..quote:
Ze staan niet standaard in je wedstrijdrapport! Maar als je Foxtrick gebruikt (een plug-in voor FireFox) worden ze toegevoegd!quote:
Zeker een aanrader! Al spreek ik dan voor mezelf uiteraard!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:55 schreef Lyzio het volgende:
ThanksIk gebruik Google Chrome, maar zal er toch eens naar kijken.
Eensch!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zeker een aanrader! Al spreek ik dan voor mezelf uiteraard!
doe dat.. ik vind het wel een zeer prettige toevoeging..quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:55 schreef Lyzio het volgende:
Ik gebruik Safari. Maar speciaal voor HT heb ik ook Firefox in gebruik. HT is dan ook de enige site die ik bekijk in FF. Dit omdat FF gewoon te langzaam is voor de rest van de websites.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:55 schreef Lyzio het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:20 schreef rompompom het volgende:
0-11, doelsaldo -43. Hij gaat lekker!
beetje te lekkerquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:20 schreef rompompom het volgende:
0-11, doelsaldo -43. Hij gaat lekker!
en een verdediger op +2quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
verloren door een rode kaart op je middenveld..
quote:Giovanni Barbetta [playerid=94968297]
39 jaar en 61 dagen, volgende verjaardag: 02-12-2009
Geboren in: Deutschland
slecht in vorm, conditie waardeloos
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 18-09-2009 (2/40), 3w3d)
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 300(250) /week inclusief 20% bonus 4800 / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: niet-bestaand
Positiespel: niet-bestaand Passen: niet-bestaand
Vleugelspel: niet-bestaand Verdedigen: niet-bestaand
Scoren: niet-bestaand Spelhervatting: niet-bestaand
Waarvoor heb je die speler gekocht? Als FC?quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:59 schreef Flappekz het volgende:
3 rode pijltjes voor deze meneer vandaag:
[..]
Nee, als zo goedkoop mogelijke teamvulling met zo laag mogelijke stats.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarvoor heb je die speler gekocht? Als FC?
Ah zo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, als zo goedkoop mogelijke teamvulling met zo laag mogelijke stats.
Nee, dank je.quote:Hoezo, heb je interesse in m?
ik haalde maar 69 hatstatsquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:52 schreef RemCOW het volgende:
69 hatstats verschil, en toch gelijk spelen (248125516). Aaargh!! Wel met PIC gespeeld, zodat ik woensdag hopelijk iets betere kansen heb. We zullen zien!!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:59 schreef Flappekz het volgende:
3 rode pijltjes voor deze meneer vandaag:
[..]
Ik vraag me af of dat bij ons zo snel gaat....denk dat ik beter zelf een nieuwe kan zoeken vanavond.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
De eerste competitie van Fok HT Groep 1 is afgelopen. Eindstand:
Ploech SW W L F DF DT PTN
1. JeugdVoetbal diepFries 6 4 1 1 13 6 +7 13
2. Lil Destrons 6 3 1 2 11 6 +5 10
3. vv Emmentjes 6 3 0 3 14 10 +4 9
4. TeamMiniKoekje 6 0 2 4 5 21 -16 2
@ Koekje:
Ik heb inmiddels de competitie verlaten en een nieuwe opgericht (aanvangstijd 1e speelronde, woensdag 14/10 13:10u). Zou je de huidige willen sluiten/eindigen, zodat ik jullie alle 3 uit kan gaan nodigen? Thnx
Ik ga dat nu doen inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
De eerste competitie van Fok HT Groep 1 is afgelopen. Eindstand:
Ploech SW W L F DF DT PTN
1. JeugdVoetbal diepFries 6 4 1 1 13 6 +7 13
2. Lil Destrons 6 3 1 2 11 6 +5 10
3. vv Emmentjes 6 3 0 3 14 10 +4 9
4. TeamMiniKoekje 6 0 2 4 5 21 -16 2
@ Koekje:
Ik heb inmiddels de competitie verlaten en een nieuwe opgericht (aanvangstijd 1e speelronde, woensdag 14/10 13:10u). Zou je de huidige willen sluiten/eindigen, zodat ik jullie alle 3 uit kan gaan nodigen? Thnx
Dat is weer iets met een beetje potentie in m'n jeugdteam, werd weer eens tijd!quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Hoor eens, Addie Galama is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn.
Geven we hem een contract, baas?
Iedereen is uitgenodigdquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga dat nu doen inderdaad.
-Edit: Competitie is weg, je kunt iedereen uitdagen.
geaccepteerdquote:
dat weet ik. Maar toen ik het deed, was het niet goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij heeft de opstelling gemaakt voor me
quote:
En pekel heeft ook geaccepteerd. Nu speelschema krijgen en dan kunnen we weer los. Best leuk systeem zoquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
En pekel heeft ook geaccepteerd. Nu speelschema krijgen en dan kunnen we weer los. Best leuk systeem zo
Ik speel nog een wedstrijd vanavond. Daarna accepteer ik wel.quote:
Ideaal inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
En pekel heeft ook geaccepteerd. Nu speelschema krijgen en dan kunnen we weer los. Best leuk systeem zo
We zitten al vol.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik speel nog een wedstrijd vanavond. Daarna accepteer ik wel.
Wij moeten dus ook hopen dat UBP de competitie op tijd sluit en hij en Yankee Juniors ook vanavond nog de nieuwe competitie accepteren....quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik speel nog een wedstrijd vanavond. Daarna accepteer ik wel.
Foetre is al een tijd niet meer hier geweest, misschien even een HT-mail / PM sturen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wij moeten dus ook hopen dat UBP de competitie op tijd sluit en hij en Yankee Juniors ook vanavond nog de nieuwe competitie accepteren....
speelschema is erquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
er zijn te weinig kandidaten die vooraf al mee willen doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik begrijp dat er sowieso geen 2x8 promotie/degradatie jeugdsysteem komt?
ik vind het best jammer dat we met die kleine groepjes werken, maar als na diverse malen vragen niemand of er te weinig mee wil doen dan heeft het ook geen zinquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:34 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ga me er niet eens mee bemoeien. Je ziet soms mensen vragen of er nog plek is enzo, maar door die kleine groepjes is men alleen nog maar met zichtzelf bezig lijkt het wel.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:35 schreef Xummon het volgende:
heb weer een nieuwe supportersslot vrij, wie wil??????
tja.. daarom zit ik ook uiteindelijk in de 'gezelligheid kent geen tijd'-jeugdcompetitie..quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik vind het best jammer dat we met die kleine groepjes werken, maar als na diverse malen vragen niemand of er te weinig mee wil doen dan heeft het ook geen zin
Beter opletten volgend seizoen dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:54 schreef Lyzio het volgende:
Toch jammer dat ik me dit seizoen voor alles ben vergeten in te schrijven
Precies, ik vind het eigenlijk allemaal wel prima nu zo.... desalniettemin waardeer ik je inzetquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik vind het best jammer dat we met die kleine groepjes werken, maar als na diverse malen vragen niemand of er te weinig mee wil doen dan heeft het ook geen zin
mja poules van 8 is veel leuker.. misschien is het uiteindelijk wel haalbaar om op termijn 2 poules van 8 teams te hebben, maar ik zit op dit moment prima..quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef Xummon het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:19 schreef drummerdude het volgende:
Kan je ook het automatisch toevoegen van wedstrijden bij je HT Live uitschakelen?
Ik heb daar niets voor hoeven in te stellen. Alleen als je op de melding klikt dat je een gemiste wedstrijd hebt, dan wordt deze in HT-live gezet. Als je de melding gewoon sluit, dan gebeurd dat niet.quote:
Dat verklaard.. Niet meer klikken dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb daar niets voor hoeven in te stellen. Alleen als je op de melding klikt dat je een gemiste wedstrijd hebt, dan wordt deze in HT-live gezet. Als je de melding gewoon sluit, dan gebeurd dat niet.
Graag gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan het iddquote:![]()
quote:Timo Kurunsaari Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij goed in passen, nu is dat afgezakt naar redelijk.
Dit is er eentje:quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:41 schreef ScudRaket het volgende:
Wie zijn de ouwe hoeren uit de TT eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door DeHovenier op 12-10-2009 20:11:53 ]Children of the night. What music they make.
wel eens van spoiler gehoord?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit is er eentje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit is er eentje:Waar kick jij op zeg......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
en ik speel niet eens op de counterquote:Dynamo counterde verwoed. Dit werd in de 7e minuut beloond met een vrije schop vanaf een mooie plek net buiten de zestien, maar Rob Galjaart schoot de bal over.
wat kan ie worden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef NelisZ het volgende:Mijn keeperstalentje popt in twee trainingen naar matig keepen
![]()
Hij is nu 15j 93d...
Goed volgens zn scoutingsrapportquote:
Te jong dus inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 05:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je toch niet goed opgelet tijdens de meets en hier in de topics
quote:Siegburg 06 biedt voor Seth Brown
Siegburg 06 bood 1 500 000 voor Seth Brown en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 13-10-2009 00:06
Sluiten
Lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 05:55 schreef Outpost76 het volgende:
Leuke skill traid
Vorige week gekocht voor 9 ton en nu :
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Graag gedaanAl is t niet zo moeilijk tegen een bot
ja goffer.. dat wist ik niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij kan allesquote:[..]
ik kan het idd![]()
Wat moet je in vredesnaam om 3 uur 's nachts online?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
's Nachts om 3 uur zoiets zijn er nog geen 6.000 mensen online heb ik gemerkt...
Ik heb nachtdienst gehad. Ik moest van 19.30 tot 08.00 werken vannacht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat moet je in vredesnaam om 3 uur 's nachts online?
Oh gezellig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nachtdienst gehad. Ik moest van 19.30 tot 08.00 werken vannacht.
Dwarsboomt dat niet gewoon je masterplan dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:44 schreef Flappekz het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar eens gewoon ongegeneerd miljoenen ga uitgeven aan een speler die begin 17 al in de top10 wingbacks van zn leeftijd in zn land staat.....kan mij t ook schelen
Ach...lekker belangrijk, die plannenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dwarsboomt dat niet gewoon je masterplan dan?
En dat heeft dan de Ferguson-award gekregenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach...lekker belangrijk, die plannen
Dat is allemaal geschiedenisquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat heeft dan de Ferguson-award gekregen
quote:Jean Couty (262033111)
France 17 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 29-01-2010
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 13-10-2009)
Total Skill Index (TSI): 3 260
Loon: 690 \u20ac/week
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
nais.. wat was het nu uiteindelijk?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:28 schreef Flappekz het volgende:
Met gepaste en hele dure trots presenteer ik u:
[..]
Heel duurquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nais.. wat was het nu uiteindelijk?
Wat zijn zijn stats?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
ja precies.. die acties moet je gewoon af en toe uithalen als je het geld hebt.
Die knakker van 2,75 miljoen loopt ook nog bij me rond
quote:Tom ik (CV)
18 jaar en 32 dagen, TSI = 3 950
matig in vorm, conditie redelijk [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
quote:
oh jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En je weet nog wel dat ie geen 2,75M maar 3,75M heeft gekost he?
ik train m gewoon bizar hoog op of ik verkoop m gewoon nooitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit zijn momenten waarop een grinnik-smilie wel op zn plaats zou zijn
Het is idd dat, of veel geld inleveren...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik train m gewoon bizar hoog op of ik verkoop m gewoon nooit
tja.. dat heb ik sowieso al gedaan natuurlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is idd dat, of veel geld inleveren...
Da'swaar. Ik ga er wel vanuit dat ie bijna uitmuntend is trouwens, gezien zn transfersomquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. dat heb ik sowieso al gedaan natuurlijk
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, ik vind het eigenlijk allemaal wel prima nu zo.... desalniettemin waardeer ik je inzet
in princiepe geld het aanbod nog, maar dan moet ik wel weten of ik genoeg man bijeen krijg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja poules van 8 is veel leuker.. misschien is het uiteindelijk wel haalbaar om op termijn 2 poules van 8 teams te hebben, maar ik zit op dit moment prima..
wel top overigens dat je je daar voor wil inzetten..
zal niet lang meer duren.. 21-8 is hij formidabel geworden namelijk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da'swaar. Ik ga er wel vanuit dat ie bijna uitmuntend is trouwens, gezien zn transfersom
Zo'n miskleun is het dus helemaal nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zal niet lang meer duren.. 21-8 is hij formidabel geworden namelijk!
mjaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo'n miskleun is het dus helemaal niet
quote:Bernardino Dias (262061593)
17 jaar en 13 dagen, volgende verjaardag: 20-01-2010
Portugal
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Circo de Feras
(sinds 10-10-2009 (5/40), 3d)
Total Skill Index (TSI): 640
Loon: 350 /week
5 600 / seizoen
Specialiteit: Koppen
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Vraagprijs: 300 000
Hoogste bod: 625 000 door RKDEO
Het bieden is geindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:35 schreef Xummon het volgende:
heb weer een nieuwe supportersslot vrij, wie wil??????
checkquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En over 10 dagen krijg ik er weer n.
nicequote:
quote:Lopende transfers
Aan het verkopen
Laurens Hardy Nog geen bod
Deadline: 16-10-2009 15:39 (6/40) (2 dagen 20u 15m)
Walter Broeils Nog geen bod
Deadline: 16-10-2009 15:41 (6/40) (2 dagen 20u 17m)
Cas Zoomer Nog geen bod
Deadline: 16-10-2009 15:57 (6/40) (2 dagen 20u 33m)
"e:Reiner Mammensohn [playerid=262102136]
17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 31-01-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Charles's Gurkentruppe (sinds 11-10-2009 (5/40), 2d)
Total Skill Index (TSI): 1130
Loon: 490/week 7840 / seizoen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Deadline:14-10-2009 02:09
(4u31m)
Vraagprijs:1000000
quote:Reiner Mammensohn [playerid=262117787]
17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 31-01-2010
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: 2ter FC Pfostenschuss (sinds 11-10-2009 (5/40), 2d)
Total Skill Index (TSI): 1360
Loon: 550/week 8800 / seizoen
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Deadline:14-10-2009 14:12
(16u34m)
Vraagprijs:650000
2 minpunten:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:37 schreef Flappekz het volgende:
Opvallend stil trouwens vandaag...
Opvallend feitje van de dag:
[..]
&
[..]
![]()
Die komen altijd in de laatste minuut weer terugquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
2 minpunten:
1. rampzalig keepen
2. het zijn Duitsers...
Heel erg vaag ja. Slecht passen vind ik ook een min punt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die komen altijd in de laatste minuut weer terug
Wel bizar...exact dezelfde naam, stats, eigenschappen, specialiteit en leeftijd
Is het Dr. Mengele toch gelukt... het klonen van de mensquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:45 schreef Flappekz het volgende:
ja komt wel vaker voor volgens mij.. (ik heb het ook al eens eerder gezien..)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die komen altijd in de laatste minuut weer terug
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is het Dr. Mengele toch gelukt... het klonen van de mens
[..]
[..]
Die gaat de komende seizoenen toch een aanzienlijk aantal trainingsminuten missen door z'n karakter... Ach, z'n huidige skills maken veel goed. Daarbij kunnen we tegenwoordig wisselen. Lekker op zondag opstellen dus en z'n gemiste minuten wegens kaarten op woensdag in laten halen. En om eerlijk te zijn, net geen 3 miljoen is geen hele rare prijs, het is alleen een beetje jammer dat 'ie geen Specialiteit heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:28 schreef Flappekz het volgende:
Met gepaste en hele dure trots presenteer ik u:
[..]
iK HEB HEM NU GESLOTEN!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wij moeten dus ook hopen dat UBP de competitie op tijd sluit en hij en Yankee Juniors ook vanavond nog de nieuwe competitie accepteren....
quote:8. Stefaan Bouw (CM) (58439958)
16 jaar en 38 dagen, volgende verjaardag: 27-12-2009
Team: United Black Panthers
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 31-05-2009 09:37 (135 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: waardeloos (max. waardeloos)
Positiespel: uitstekend (max. uitstekend)
Vleugelspel: onbekend (max. redelijk)
Passen: waardeloos (max. waardeloos)
Scoren: waardeloos (max. onbekend)
Je kan nog met ons meedoenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:35 schreef Puala het volgende:
Mag ik ook meedoen met de jeugd-poule? Ik ben klaar met mijn huidige competitie?
donequote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan me uitnodigen denk ik.
Puala united 2 (1281125)
Prima dat ik weer single ben, maar gelijk de hoer uit gaan hangen hoeft niet voor me hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:34 schreef Flappekz het volgende:
Is er eindelijk een topic met als TT "Gewoon ouwehoeren" ..... ouwehoert er niemand!
Maar jij bent heul niet oud!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Prima dat ik weer single ben, maar gelijk de hoer uit gaan hangen hoeft niet voor me hoor
GEFELICITEERDquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef Flappekz het volgende:
Over leeftijd gesproken, mijn vriendinnetje is vandaag 22 geworden. Niet vergeten te feliciteren allemaal he?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef Flappekz het volgende:
Over leeftijd gesproken, mijn vriendinnetje is vandaag 22 geworden. Niet vergeten te feliciteren allemaal he?
Gefeliciteerd! Geef d'r maar een lekkere tongzoen namens mijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef Flappekz het volgende:
Ik vraag me af of ik tijdens die tongzoen ook daadwerkelijk aan je zal denkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Geef d'r maar een lekkere tongzoen namens mij![]()
Dat geeft niet, als zij maar aan me denkt tijdens die tongzoenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik tijdens die tongzoen ook daadwerkelijk aan je zal denken
Wie weetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat geeft niet, als zij maar aan me denkt tijdens die tongzoen
Ik ga niet door na vanavond. Met 125 Hatstats ga ik het niet redden tegen iemand uit IV.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef RemCOW het volgende:
Vanavond het moment van de waarheid... vindt de matchengine een gebalanceerd team gelangrijk, of een team met een enorm sterk middenveld? Zie 251369050 ...
quote:BoCa JuNiOrS biedt voor Eduard van Marle
BoCa JuNiOrS bood 434 000 voor Eduard van Marle en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 14-10-2009 13:00
Ga er maar vanuit dat het sterkere middenveld wintquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef RemCOW het volgende:
Vanavond het moment van de waarheid... vindt de matchengine een gebalanceerd team gelangrijk, of een team met een enorm sterk middenveld? Zie 251369050 ...
Mja waarschijnlijk ook voor die Duitser down dus...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Briljant, ben ik een Dhivehi Raajje (Malediven) FC aan het binnen halen in een bidwar tegen een gekke Duitser, gaat Hattrick naar z'n mallemoer...
Nouja, het laatste wat ik weet is dat ik het hoogste bod had staan voordat we de melding "Hattrick is down. Sorry about that! We're working on it." kregen...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:31 schreef Xummon het volgende:
[..]
[..]
in princiepe geld het aanbod nog, maar dan moet ik wel weten of ik genoeg man bijeen krijg.
als ik weet dan de huidige poule van 8 mee wil doen zou dat natuurlijk top zijn.
aanmeldingen a.u.b. via PM of via hattrick
Bah, dat zou wel even minder zijn. Zit ik wat te zeuren over een online spelletje wat weer eens down isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:59 schreef Xummon het volgende:
bwah, vanmorgen hartsikke misselijk en duizelig op het werk gewroden, heb een kwartier tot half uur stil gezeten en toen maar besloten om mijn ouders te bellen dat ze me kwamen halen, ik durfde niet meer naar huis te rijden.
voel me nu een stuk beter, maar heb al sinds die tijd een heel raar gevoel in mijn buik.
kweet niet of het mijn maar of iets anders is. morgen naar de huisarts.
Heb zelf een vermoeden dat het een beginnende blindedarm ontsteking is.
Ik zag het... Bij moi werd maar eens bewezen dat middenveld zo ongeveer alles is. 2-2 tegen die kleine Koekebakkers... Wel tactisch erg sterk 2 goals uit een counter gemaaktquote:
Ik blijf sowieso in een 4-teams opzet nu. Is het niet in Fok!-verband, dan wel binnen 1 van de HT-feds waar ik in zit..quote:
Sukkelquote:Memorable moments
05-10-2009
00:54 Was scouted and recruited by Kazimir van der Meer for Kleintje Pils.
04-10-2009
22:44 Was denied a contract by Y Suriboys.
met de volgende belangrijke trainingsopmerkingen:quote:We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Kelt van Willigenburg and is 15 years old.
Right now I would say his Winger capabilities are around the poor level. Coach this player right and he will reach his potential of weak Scoring before you know it!
Can I offer him a place at the academy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontevreden zeker nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik zie toch 2 opmerkingen over Positiespel staan![]()
Sinds de update/MyHT van 4 september is er het een en ander verandert bij de trainingsverslagen. Onder andere dat je nu bij opmerkingen over dat 'ie veel talent heeft of nog x aantal maanden/seizoenen nodig om dat talent te benutten ook huidig niveau/potentieel zichtbaar krijgt. Het wordt dan alleen niet letterlijk in de tekst genoemd. Ontevreden zul je er echter niet mee zijn lijkt me
Nu zijn we weer ff uitgezwaaid met de miljoenenquote:Lennaert Schaars [playerid=262102250]
17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 31-01-2010
Geboren in: Nederland
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 14-10-2009 (5/40)
Total Skill Index (TSI): 2740
Loon: 750/week 12000 / seizoen
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
2,6 miljoen? Toe maar weer.. Nouja, net als die Fransman gewoon fijne skills om een toppertje van te maken. Zal nooit de U-20 halen i.v.m. verkeerde leeftijd (aantal dagen / achterstand t.o.v. de ideale pull) en het gebrek aan een Specialiteit, maar kan een hele mooie clubspeler worden en als je ze voor langere tijd blijft trainen misschien zelfs nog rendabel ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:29 schreef Flappekz het volgende:
Met wederom gepaste en ook wederom dure trots, presenteer ik u:
[..]
Nu zijn we weer ff uitgezwaaid met de miljoenen
3 Caps achter z'n naam (had 'ie nodig om gereleased te kunnen worden uit een team wat zonder eigenaar kwam te zitten). Bedoeling is dat 'ie, zodra ik hem op goed/goed heb, op oproepbasis ingezet kan worden als coach voor het Dhivehi Raajje NTquote:Nassim Arabi [playerid=229418068]
27 jier en 82 dagen, folgjende jierdei: 13-11-2009
Berne yn: Dhivehi Raajje
Yn matich foarm, formidabel kondysje
In tsjinstridich spiler dy't balansearre en earlik is.
Hat matich nderfining en bst liederskipskwaliteiten.
Eigner: SC diepFries (snt 14-10-2009 (6/29), )
Total Skill Index (TSI): 1250
Lean: 468(390) /wike ynklusyf 20% tajefte 7488 /season
Warskgings: 1
Blessueren: Sn
Kondysje: formidabel Doelferdigenjen: jammerdearlik
Posysjespul: aardich Oerspyljen: swak
Wjukspul: matich Ferdigenjen: aardich
Skoaren: min Dea Spul: aardich
Heeft dat land hem nodig als coach voor NT?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
2,6 miljoen? Toe maar weer.. Nouja, net als die Fransman gewoon fijne skills om een toppertje van te maken. Zal nooit de U-20 halen i.v.m. verkeerde leeftijd (aantal dagen / achterstand t.o.v. de ideale pull) en het gebrek aan een Specialiteit, maar kan een hele mooie clubspeler worden en als je ze voor langere tijd blijft trainen misschien zelfs nog rendabel ook
Mijn 'investering' van vanmiddag (incl. TS-hit, het zal ook eens niet):
[..]
3 Caps achter z'n naam (had 'ie nodig om gereleased te kunnen worden uit een team wat zonder eigenaar kwam te zitten). Bedoeling is dat 'ie, zodra ik hem op goed/goed heb, op oproepbasis ingezet kan worden als coach voor het Dhivehi Raajje NT
Kosten: 385k (= teveel). Waarom dan? Gewoon omdat het leuk is, ik Dhivehi Raajje al sinds de intrede in HT volg en omdat het kan
Gefeliciteerdquote:
Hoeveel spelers met goed leiderschap en een interessante hoeveelheid ervaring denk je dat er zijn in een land als Dhivehi Raajje?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heeft dat land hem nodig als coach voor NT?
Ideaal is dat spelers de WK-finale mee kunnen doen, die is op de laatste zondag van het seizoen. Op die datum mogen ze maximaal 20j111d zijn.. Reken zelf maar uit danquote:Wat is overigens de ideale leeftijd? Welke dag/week in het seizoen moet een speler 17.0 zijn?
gefeliciFLAPsteerd!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef Flappekz het volgende:
quote:Rating details Ladderzatsquad
Midfield inadequate (very low)
Right Defence solid (low)
Central Defence excellent (high)
Left Defence passable (very low)
Right Attack poor (very low)
Central Attack weak (very low)
Left Attack poor (very low)
Indirect Set Pieces
Defence weak (very low)
Attack poor (high)
0-1quote:FC Local
Midfield poor (very low)
Right Defence weak (high)
Central Defence inadequate (very low)
Left Defence inadequate (low)
Right Attack poor (very high)
Central Attack wretched (low)
Left Attack poor (high)
Indirect Set Pieces
Defence weak (high)
Attack weak (high)
Jij gooit training weg om in de beker te blijven?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:12 schreef RemCOW het volgende:
5-1 verloren... M'n bekertegenstander had uiteindelijk Wereldklasse (Hoog) middenveld, daar kon ik niet tegenop. Dus dat wordt weer richten op de training!
quote:14-10-2009 Wat is je favoriete team?
Laat nu ook in Hattrick zien wat in het 'echte 'leven je favoriete voetbalteams zijn. Ga naar de pagina 'Real life teams' en geef aan van welke teams (max. 5) je supporter bent! Staat je favoriete team niet in de lijst? Neem dan contact op met de GMs met het verzoek je favoriete team toe te voegen.
Deze kleine toevoeging brengt de Hattrick-wereld en de echte voetbalwereld samen en laat zien welke teams wereldwijd de meeste fans hebben. In de toekomst kan deze feature uitgebreid worden en het biedt ook mogelijkheden voor interessante samenwerkingsverbanden met de echte voetbalwereld. Maar we beginnen klein en zien wel waar deze toevoeging ons zal brengen.
quote:De meeste fans
* Espaa 1. Bara (6588)
* England 2. Man United (3300)
* Espaa 3. Real Madrid (3115)
* England 4. Liverpool (3101)
* Italia 5. Juve (3098)
* Italia 6. Milan (2375)
* England 7. Arsenal (2219)
* Italia 8. Inter (1861)
* England 9. Chelsea (1450)
* Deutschland 10. FC Bayern (1400)
* Italia 11. Italia (1174)
* Nederland 12. Ajax (1157)
* Italia 13. Roma (972)
* Deutschland 14. Dortmund (723)
* Deutschland 15. Deutsche Nat (702)
Euhm ja? Voor het eind van elk seizoen zijn al mijn trainees weer verkochtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij gooit training weg om in de beker te blijven?
Toffe update! Heeft helemaal NIKS met hattrick te maken (OK, het is voetbalquote:
nicequote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:01 schreef foetre het volgende:
Een jeugdstijgert!
Nu vleugelaanval en vleugelspel trainen
[..]
Waarom niet? Als je bedenkt dat ik gisteren 312k aan stadioninkomsten kreeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij gooit training weg om in de beker te blijven?
Precies. Overigens heb ik alleen maar uit gespeeldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je bedenkt dat ik gisteren 312k aan stadioninkomsten kreeg.
Hmm. Dat had ik alleen al bij de laatste 2 bekerwedstrijden. Totaal zal ik een 900k aan statdioninkomsten uit de beker gehaald.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:22 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Precies. Overigens heb ik alleen maar uit gespeeld. Iets van 550k beker inkomsten uit 6!! wedstrijden. Volgens mij in tijden niet zo laag geweest...
quote:Nieuwe supporter
Puala is vanaf nu een supporter van je team!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:30 schreef foetre het volgende:
Iemand nog op zoek naar een jeugdcompetitie?
Volgende week! Kom ik nog op tijd?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:30 schreef foetre het volgende:
Ik heb er wel zin in maar als er te weinig animo is ga ik in een zo groot mogelijk jeugdpoule zitten.Hoef ik niet elke paar weken een competie te starten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:03 schreef Xummon het volgende:
[..]zit alweer in een comp, jij btw nog interesse in de promotie/degradatiecomp, die ik volgend seizoen wil starten????
volgens mij had je al toegezegd maar geld dit nog?????
FVP, Nelisz en drummerdude hadden ook interesse. aar dit is nog te weinig om van start te gaan. we moeten de overige ook dwingen zien over te halen
Heel verschillend, maar met een goed en een uitstekend spits moet het zeker lukken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:18 schreef Merson het volgende:
Welke stats moet een spits hebben voor promotie uit de 8e klasse en handhaving in de 7e klasse?
Hangt eigenlijk volledig van de rest van je team af...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:18 schreef Merson het volgende:
Welke stats moet een spits hebben voor promotie uit de 8e klasse en handhaving in de 7e klasse?
Onthoud wel dat je beter 2 kan hebben met formidabel, dan bijvoorbeeld 1 goed en n briljantquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:43 schreef Merson het volgende:
Ok, dan koop ik (wanneer ik eindelijk geld heb) maar gewoon wat met leuke stats. Met vooral veel scoren
.
Vanaf redelijk doe je het al erg leuk op dat niveau imoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:56 schreef Merson het volgende:
Ok, ik heb nu 2 redelijk spitsen, die een beetje oud aan t worden zijn. Maar dus beter 2 formidabel met passen. En vanaf wanneer is het 'hoog in passen'? Matig of vanaf uitstekend?
*heeft wel interesse*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:30 schreef foetre het volgende:
Dat komt hierdoor, vrees ik:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Wat zitten er weinig teams in de Oefenpot
quote:10-10-2009 Beperkingen voor nieuwe gebruikers
Nieuwe gebruikers moeten zoals bekend de Manager License Challenge doorlopen. Bij deze introductie tot de belangrijkste Hattrickmogelijkheden, -waarden en -regels krijgen ze opdrachten, zoals bieden op spelers die te koop staan, wedstrijdorders plaatsen en persoonlijke gegevens invullen (die gecontroleerd worden door de GM's).
Helaas voltooien flink wat managers de MLC niet (soms zelfs bewust). Vaak betreft het teams in kleinere competities, die slechts genteresseerd zijn in het accepteren van door hun 'gastheren' aangeboden oefenpotjes.
Een nieuw ingestelde beperking staat het nieuwe managers niet langer toe om 'gearrangeerde' internationale vriendschappelijke wedstrijden te spelen. Gebruikers zonder MLC kunnen niet meer uitgedaagd worden door buitenlandse managers en vice versa. Wel mogen ze nationale vriendschappelijke wedstrijden spelen of via de OefenPot een wedstrijd regelen tegen een willekeurige tegenstander. Zodra de MLC doorlopen is, wordt deze restrictie opgeheven.
Pff, das kutquote:Je kunt niet meer dan 10 keer de hoogte van het laatste bod bieden. Wil je toch meer bieden, bied dan eerst minder dan de toegestane grens en vervolgens daar weer overheen met een tweede bod.
Wel als je een paar keer achter elkaar biedtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Pff, das kutNu kan ik mn bod niet in eens van 4k naar 100k doen
Helemaal vergetenquote:
daarom moeten we de andere ook chanteren eens lief aankijkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in maar als er te weinig animo is ga ik in een zo groot mogelijk jeugdpoule zitten.Hoef ik niet elke paar weken een competie te starten.
Foeiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helemaal vergeten
GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar das weer zo omslachtingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wel als je een paar keer achter elkaar biedt
Ik wil welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef foetre het volgende:
Wie wil een jeugdoefenwedstrijd.Ik zit nog niet in een competitie dus de oefenpot werkt niet
Jullie zijn toch n?quote:
Acceptedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Je hebt nu Little Vultures uitgedaagd
Die moet in 58 dagen naar uitstekend...quote:Benjamin van Soldt is probably inadequate at Passing at this moment in his development.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |