Als ik dan toch genaaid moet worden dan liever keihardquote:
Jawel, maar ik snapte hem nietquote:
Hoelang moet je nog?quote:
IRC grapje was hetquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jawel, maar ik snapte hem niet
[..]
Hoelang moet je nog?
Ahquote:
nog tijd genoeg om terug te komen, maar het is wel best klotequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jawel, maar ik snapte hem niet
[..]
Hoelang moet je nog?
zo lang je maar wint.. het lijkt me dat dat het belangrijkste is op dit momentquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:07 schreef Xummon het volgende:
[..]
nog tijd genoeg om terug te komen, maar het is wel best klote
MatchID?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:07 schreef Xummon het volgende:
[..]
nog tijd genoeg om terug te komen, maar het is wel best klote
248212202quote:
Eens even in de gaten houdenquote:
quote:De counteraanval over rechts van 1. FCM creëerde een enorme mogelijkheid voor Francisco Puelma, maar hij zag tot zijn afgrijzen dat zijn schot op de lat uiteen spatte.
heb je een wedstrijdkaartje gekochtquote:
Ik ben in de lichtmast geklommen met een bak Kentucky Fried Chicken.quote:
ik vrees voor je.. je hebt wel minder balbezit...quote:
gefeliciteerdquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef GotC het volgende:
130 hatstats, m'n record tot nu toe!
En 2-0 gewonnen
quote:In de 64e minuut sneed Niek de Bevere vanaf rechts het strafschopgebied in, zette zijn tegenstander met een schijnbeweging op het verkeerde been en scoorde 2-1 voor Breed.
Ik zag hetquote:
Dode spelmomentenquote:Octavio Estrada sprong torenhoog boven de anderen uit toen hij in de 72e minuut een hoekschop van Pierre Hollins netjes binnenknikte: 3-0.
Nog niet afgelopen dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
Pf wat een wedstrijd. Van 1-0 achter naar 4-1 voor naar 4-3 voor. Gelukkig heb ik meer bbz en krijg ik nog wat kansen....
wie had t net nou ook al weer over offtopic lullen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik zag hetViel bijna uit de mast. Heb die speler nog proberen te raken met een stukje kip voor je.
Het gaat toch over een HT-matchquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
wie had t net nou ook al weer over offtopic lullen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |