gefeliciFLAPsteerd!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef Flappekz het volgende:
Over leeftijd gesproken, mijn vriendinnetje is vandaag 22 geworden. Niet vergeten te feliciteren allemaal he?
quote:Rating details Ladderzatsquad
Midfield inadequate (very low)
Right Defence solid (low)
Central Defence excellent (high)
Left Defence passable (very low)
Right Attack poor (very low)
Central Attack weak (very low)
Left Attack poor (very low)
Indirect Set Pieces
Defence weak (very low)
Attack poor (high)
0-1quote:FC Local
Midfield poor (very low)
Right Defence weak (high)
Central Defence inadequate (very low)
Left Defence inadequate (low)
Right Attack poor (very high)
Central Attack wretched (low)
Left Attack poor (high)
Indirect Set Pieces
Defence weak (high)
Attack weak (high)
Jij gooit training weg om in de beker te blijven?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:12 schreef RemCOW het volgende:
5-1 verloren... M'n bekertegenstander had uiteindelijk Wereldklasse (Hoog) middenveld, daar kon ik niet tegenop. Dus dat wordt weer richten op de training!
quote:14-10-2009 Wat is je favoriete team?
Laat nu ook in Hattrick zien wat in het 'echte 'leven je favoriete voetbalteams zijn. Ga naar de pagina 'Real life teams' en geef aan van welke teams (max. 5) je supporter bent! Staat je favoriete team niet in de lijst? Neem dan contact op met de GMs met het verzoek je favoriete team toe te voegen.
Deze kleine toevoeging brengt de Hattrick-wereld en de echte voetbalwereld samen en laat zien welke teams wereldwijd de meeste fans hebben. In de toekomst kan deze feature uitgebreid worden en het biedt ook mogelijkheden voor interessante samenwerkingsverbanden met de echte voetbalwereld. Maar we beginnen klein en zien wel waar deze toevoeging ons zal brengen.
quote:De meeste fans
* España 1. Barça (6588)
* England 2. Man United (3300)
* España 3. Real Madrid (3115)
* England 4. Liverpool (3101)
* Italia 5. Juve (3098)
* Italia 6. Milan (2375)
* England 7. Arsenal (2219)
* Italia 8. Inter (1861)
* England 9. Chelsea (1450)
* Deutschland 10. FC Bayern (1400)
* Italia 11. Italia (1174)
* Nederland 12. Ajax (1157)
* Italia 13. Roma (972)
* Deutschland 14. Dortmund (723)
* Deutschland 15. Deutsche Nat (702)
Euhm ja? Voor het eind van elk seizoen zijn al mijn trainees weer verkochtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij gooit training weg om in de beker te blijven?
Toffe update! Heeft helemaal NIKS met hattrick te maken (OK, het is voetbalquote:
nicequote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:01 schreef foetre het volgende:
Een jeugdstijgert!
Nu vleugelaanval en vleugelspel trainen
[..]
Waarom niet? Als je bedenkt dat ik gisteren 312k aan stadioninkomsten kreeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij gooit training weg om in de beker te blijven?
Precies. Overigens heb ik alleen maar uit gespeeldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je bedenkt dat ik gisteren 312k aan stadioninkomsten kreeg.
Hmm. Dat had ik alleen al bij de laatste 2 bekerwedstrijden. Totaal zal ik een 900k aan statdioninkomsten uit de beker gehaald.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:22 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Precies. Overigens heb ik alleen maar uit gespeeld. Iets van 550k beker inkomsten uit 6!! wedstrijden. Volgens mij in tijden niet zo laag geweest...
quote:Nieuwe supporter
Puala is vanaf nu een supporter van je team!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:30 schreef foetre het volgende:
Iemand nog op zoek naar een jeugdcompetitie?
Volgende week! Kom ik nog op tijd?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:30 schreef foetre het volgende:
Ik heb er wel zin in maar als er te weinig animo is ga ik in een zo groot mogelijk jeugdpoule zitten.Hoef ik niet elke paar weken een competie te starten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:03 schreef Xummon het volgende:
[..]zit alweer in een comp, jij btw nog interesse in de promotie/degradatiecomp, die ik volgend seizoen wil starten????
volgens mij had je al toegezegd maar geld dit nog?????
FVP, Nelisz en drummerdude hadden ook interesse. aar dit is nog te weinig om van start te gaan. we moeten de overige ook dwingen zien over te halen
Heel verschillend, maar met een goed en een uitstekend spits moet het zeker lukken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:18 schreef Merson het volgende:
Welke stats moet een spits hebben voor promotie uit de 8e klasse en handhaving in de 7e klasse?
Hangt eigenlijk volledig van de rest van je team af...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:18 schreef Merson het volgende:
Welke stats moet een spits hebben voor promotie uit de 8e klasse en handhaving in de 7e klasse?
Onthoud wel dat je beter 2 kan hebben met formidabel, dan bijvoorbeeld 1 goed en één briljantquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:43 schreef Merson het volgende:
Ok, dan koop ik (wanneer ik eindelijk geld heb) maar gewoon wat met leuke stats. Met vooral veel scoren
.
Vanaf redelijk doe je het al erg leuk op dat niveau imoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:56 schreef Merson het volgende:
Ok, ik heb nu 2 redelijk spitsen, die een beetje oud aan t worden zijn. Maar dus beter 2 formidabel met passen. En vanaf wanneer is het 'hoog in passen'? Matig of vanaf uitstekend?
*heeft wel interesse*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:30 schreef foetre het volgende:
Dat komt hierdoor, vrees ik:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Wat zitten er weinig teams in de Oefenpot
quote:10-10-2009 Beperkingen voor nieuwe gebruikers
Nieuwe gebruikers moeten zoals bekend de Manager License Challenge doorlopen. Bij deze introductie tot de belangrijkste Hattrickmogelijkheden, -waarden en -regels krijgen ze opdrachten, zoals bieden op spelers die te koop staan, wedstrijdorders plaatsen en persoonlijke gegevens invullen (die gecontroleerd worden door de GM's).
Helaas voltooien flink wat managers de MLC niet (soms zelfs bewust). Vaak betreft het teams in kleinere competities, die slechts geïnteresseerd zijn in het accepteren van door hun 'gastheren' aangeboden oefenpotjes.
Een nieuw ingestelde beperking staat het nieuwe managers niet langer toe om 'gearrangeerde' internationale vriendschappelijke wedstrijden te spelen. Gebruikers zonder MLC kunnen niet meer uitgedaagd worden door buitenlandse managers en vice versa. Wel mogen ze nationale vriendschappelijke wedstrijden spelen of via de OefenPot een wedstrijd regelen tegen een willekeurige tegenstander. Zodra de MLC doorlopen is, wordt deze restrictie opgeheven.
Pff, das kutquote:Je kunt niet meer dan 10 keer de hoogte van het laatste bod bieden. Wil je toch meer bieden, bied dan eerst minder dan de toegestane grens en vervolgens daar weer overheen met een tweede bod.
Wel als je een paar keer achter elkaar biedtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Pff, das kutNu kan ik mn bod niet in eens van 4k naar 100k doen
Helemaal vergetenquote:
daarom moeten we de andere ook chanteren eens lief aankijkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in maar als er te weinig animo is ga ik in een zo groot mogelijk jeugdpoule zitten.Hoef ik niet elke paar weken een competie te starten.
Foeiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helemaal vergeten
GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar das weer zo omslachtingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wel als je een paar keer achter elkaar biedt
Ik wil welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef foetre het volgende:
Wie wil een jeugdoefenwedstrijd.Ik zit nog niet in een competitie dus de oefenpot werkt niet
Jullie zijn toch één?quote:
Acceptedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:52 schreef foetre het volgende:
[..]
Je hebt nu Little Vultures uitgedaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |