quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is het Dr. Mengele toch gelukt... het klonen van de mens
Die gaat de komende seizoenen toch een aanzienlijk aantal trainingsminuten missen door z'n karakter... Ach, z'n huidige skills maken veel goed. Daarbij kunnen we tegenwoordig wisselen. Lekker op zondag opstellen dus en z'n gemiste minuten wegens kaarten op woensdag in laten halen. En om eerlijk te zijn, net geen 3 miljoen is geen hele rare prijs, het is alleen een beetje jammer dat 'ie geen Specialiteit heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:28 schreef Flappekz het volgende:
Met gepaste en hele dure trots presenteer ik u:
[..]
iK HEB HEM NU GESLOTEN!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wij moeten dus ook hopen dat UBP de competitie op tijd sluit en hij en Yankee Juniors ook vanavond nog de nieuwe competitie accepteren....
quote:8. Stefaan Bouw (CM) (58439958)
16 jaar en 38 dagen, volgende verjaardag: 27-12-2009
Team: United Black Panthers
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 31-05-2009 09:37 (135 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: waardeloos (max. waardeloos)
Positiespel: uitstekend (max. uitstekend)
Vleugelspel: onbekend (max. redelijk)
Passen: waardeloos (max. waardeloos)
Scoren: waardeloos (max. onbekend)
Je kan nog met ons meedoenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:35 schreef Puala het volgende:
Mag ik ook meedoen met de jeugd-poule? Ik ben klaar met mijn huidige competitie?
donequote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan me uitnodigen denk ik.
Puala united 2 (1281125)
Prima dat ik weer single ben, maar gelijk de hoer uit gaan hangen hoeft niet voor me hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:34 schreef Flappekz het volgende:
Is er eindelijk een topic met als TT "Gewoon ouwehoeren" ..... ouwehoert er niemand!
Maar jij bent heul niet oud!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Prima dat ik weer single ben, maar gelijk de hoer uit gaan hangen hoeft niet voor me hoor
GEFELICITEERDquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef Flappekz het volgende:
Over leeftijd gesproken, mijn vriendinnetje is vandaag 22 geworden. Niet vergeten te feliciteren allemaal he?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef Flappekz het volgende:
Over leeftijd gesproken, mijn vriendinnetje is vandaag 22 geworden. Niet vergeten te feliciteren allemaal he?
Gefeliciteerd! Geef d'r maar een lekkere tongzoen namens mijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef Flappekz het volgende:
Ik vraag me af of ik tijdens die tongzoen ook daadwerkelijk aan je zal denkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Geef d'r maar een lekkere tongzoen namens mij![]()
Dat geeft niet, als zij maar aan me denkt tijdens die tongzoenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik tijdens die tongzoen ook daadwerkelijk aan je zal denken
Wie weetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat geeft niet, als zij maar aan me denkt tijdens die tongzoen
Ik ga niet door na vanavond. Met 125 Hatstats ga ik het niet redden tegen iemand uit IV.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef RemCOW het volgende:
Vanavond het moment van de waarheid... vindt de matchengine een gebalanceerd team gelangrijk, of een team met een enorm sterk middenveld? Zie 251369050 ...
quote:BoCa JuNiOrS biedt voor Eduard van Marle
BoCa JuNiOrS bood 434 000 ¤ voor Eduard van Marle en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 14-10-2009 13:00
Ga er maar vanuit dat het sterkere middenveld wintquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef RemCOW het volgende:
Vanavond het moment van de waarheid... vindt de matchengine een gebalanceerd team gelangrijk, of een team met een enorm sterk middenveld? Zie 251369050 ...
Mja waarschijnlijk ook voor die Duitser down dus...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Briljant, ben ik een Dhivehi Raajje (Malediven) FC aan het binnen halen in een bidwar tegen een gekke Duitser, gaat Hattrick naar z'n mallemoer...
Nouja, het laatste wat ik weet is dat ik het hoogste bod had staan voordat we de melding "Hattrick is down. Sorry about that! We're working on it." kregen...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:31 schreef Xummon het volgende:
[..]
[..]
in princiepe geld het aanbod nog, maar dan moet ik wel weten of ik genoeg man bijeen krijg.
als ik weet dan de huidige poule van 8 mee wil doen zou dat natuurlijk top zijn.
aanmeldingen a.u.b. via PM of via hattrick
Bah, dat zou wel even minder zijn. Zit ik wat te zeuren over een online spelletje wat weer eens down isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:59 schreef Xummon het volgende:
bwah, vanmorgen hartsikke misselijk en duizelig op het werk gewroden, heb een kwartier tot half uur stil gezeten en toen maar besloten om mijn ouders te bellen dat ze me kwamen halen, ik durfde niet meer naar huis te rijden.
voel me nu een stuk beter, maar heb al sinds die tijd een heel raar gevoel in mijn buik.
kweet niet of het mijn maar of iets anders is. morgen naar de huisarts.
Heb zelf een vermoeden dat het een beginnende blindedarm ontsteking is.
Ik zag het... Bij moi werd maar eens bewezen dat middenveld zo ongeveer alles is. 2-2 tegen die kleine Koekebakkers... Wel tactisch erg sterk 2 goals uit een counter gemaaktquote:
Ik blijf sowieso in een 4-teams opzet nu. Is het niet in Fok!-verband, dan wel binnen 1 van de HT-feds waar ik in zit..quote:
Sukkelquote:Memorable moments
05-10-2009
00:54 Was scouted and recruited by Kazimir van der Meer for Kleintje Pils.
04-10-2009
22:44 Was denied a contract by Y Suriboys.
met de volgende belangrijke trainingsopmerkingen:quote:We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Kelt van Willigenburg and is 15 years old.
Right now I would say his Winger capabilities are around the poor level. Coach this player right and he will reach his potential of weak Scoring before you know it!
Can I offer him a place at the academy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontevreden zeker nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik zie toch 2 opmerkingen over Positiespel staan![]()
Sinds de update/MyHT van 4 september is er het een en ander verandert bij de trainingsverslagen. Onder andere dat je nu bij opmerkingen over dat 'ie veel talent heeft of nog x aantal maanden/seizoenen nodig om dat talent te benutten ook huidig niveau/potentieel zichtbaar krijgt. Het wordt dan alleen niet letterlijk in de tekst genoemd. Ontevreden zul je er echter niet mee zijn lijkt me
Nu zijn we weer ff uitgezwaaid met de miljoenenquote:Lennaert Schaars [playerid=262102250]
17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 31-01-2010
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 14-10-2009 (5/40)
Total Skill Index (TSI): 2 740
Loon: 750 ¤/week 12 000 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
2,6 miljoen? Toe maar weer.. Nouja, net als die Fransman gewoon fijne skills om een toppertje van te maken. Zal nooit de U-20 halen i.v.m. verkeerde leeftijd (aantal dagen / achterstand t.o.v. de ideale pull) en het gebrek aan een Specialiteit, maar kan een hele mooie clubspeler worden en als je ze voor langere tijd blijft trainen misschien zelfs nog rendabel ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:29 schreef Flappekz het volgende:
Met wederom gepaste en ook wederom dure trots, presenteer ik u:
[..]
Nu zijn we weer ff uitgezwaaid met de miljoenen
3 Caps achter z'n naam (had 'ie nodig om gereleased te kunnen worden uit een team wat zonder eigenaar kwam te zitten). Bedoeling is dat 'ie, zodra ik hem op goed/goed heb, op oproepbasis ingezet kan worden als coach voor het Dhivehi Raajje NTquote:Nassim Arabi [playerid=229418068]
27 jier en 82 dagen, folgjende jierdei: 13-11-2009
Berne yn: Dhivehi Raajje
Yn matich foarm, formidabel kondysje
In tsjinstridich spiler dy't balansearre en earlik is.
Hat matich ûnderfining en bêst liederskipskwaliteiten.
Eigner: SC diepFries (sûnt 14-10-2009 (6/29), )
Total Skill Index (TSI): 1 250
Lean: 468 ¤ (390 ¤) /wike ynklusyf 20% tajefte 7 488 ¤ /season
Warskôgings: 1
Blessueren: Sûn
Kondysje: formidabel Doelferdigenjen: jammerdearlik
Posysjespul: aardich Oerspyljen: swak
Wjukspul: matich Ferdigenjen: aardich
Skoaren: min Dea Spul: aardich
Heeft dat land hem nodig als coach voor NT?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
2,6 miljoen? Toe maar weer.. Nouja, net als die Fransman gewoon fijne skills om een toppertje van te maken. Zal nooit de U-20 halen i.v.m. verkeerde leeftijd (aantal dagen / achterstand t.o.v. de ideale pull) en het gebrek aan een Specialiteit, maar kan een hele mooie clubspeler worden en als je ze voor langere tijd blijft trainen misschien zelfs nog rendabel ook
Mijn 'investering' van vanmiddag (incl. TS-hit, het zal ook eens niet):
[..]
3 Caps achter z'n naam (had 'ie nodig om gereleased te kunnen worden uit een team wat zonder eigenaar kwam te zitten). Bedoeling is dat 'ie, zodra ik hem op goed/goed heb, op oproepbasis ingezet kan worden als coach voor het Dhivehi Raajje NT
Kosten: 385k (= teveel). Waarom dan? Gewoon omdat het leuk is, ik Dhivehi Raajje al sinds de intrede in HT volg en omdat het kan
Gefeliciteerdquote:
Hoeveel spelers met goed leiderschap en een interessante hoeveelheid ervaring denk je dat er zijn in een land als Dhivehi Raajje?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heeft dat land hem nodig als coach voor NT?
Ideaal is dat spelers de WK-finale mee kunnen doen, die is op de laatste zondag van het seizoen. Op die datum mogen ze maximaal 20j111d zijn.. Reken zelf maar uit danquote:Wat is overigens de ideale leeftijd? Welke dag/week in het seizoen moet een speler 17.0 zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |