geaccepteerdquote:
dat weet ik. Maar toen ik het deed, was het niet goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij heeft de opstelling gemaakt voor me
quote:
En pekel heeft ook geaccepteerd. Nu speelschema krijgen en dan kunnen we weer los. Best leuk systeem zoquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
En pekel heeft ook geaccepteerd. Nu speelschema krijgen en dan kunnen we weer los. Best leuk systeem zo
Ik speel nog een wedstrijd vanavond. Daarna accepteer ik wel.quote:
Ideaal inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
En pekel heeft ook geaccepteerd. Nu speelschema krijgen en dan kunnen we weer los. Best leuk systeem zo
We zitten al vol.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik speel nog een wedstrijd vanavond. Daarna accepteer ik wel.
Wij moeten dus ook hopen dat UBP de competitie op tijd sluit en hij en Yankee Juniors ook vanavond nog de nieuwe competitie accepteren....quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik speel nog een wedstrijd vanavond. Daarna accepteer ik wel.
Foetre is al een tijd niet meer hier geweest, misschien even een HT-mail / PM sturen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wij moeten dus ook hopen dat UBP de competitie op tijd sluit en hij en Yankee Juniors ook vanavond nog de nieuwe competitie accepteren....
speelschema is erquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
er zijn te weinig kandidaten die vooraf al mee willen doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik begrijp dat er sowieso geen 2x8 promotie/degradatie jeugdsysteem komt?
ik vind het best jammer dat we met die kleine groepjes werken, maar als na diverse malen vragen niemand of er te weinig mee wil doen dan heeft het ook geen zinquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:34 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ga me er niet eens mee bemoeien. Je ziet soms mensen vragen of er nog plek is enzo, maar door die kleine groepjes is men alleen nog maar met zichtzelf bezig lijkt het wel.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:35 schreef Xummon het volgende:
heb weer een nieuwe supportersslot vrij, wie wil??????
tja.. daarom zit ik ook uiteindelijk in de 'gezelligheid kent geen tijd'-jeugdcompetitie..quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik vind het best jammer dat we met die kleine groepjes werken, maar als na diverse malen vragen niemand of er te weinig mee wil doen dan heeft het ook geen zin
Beter opletten volgend seizoen dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:54 schreef Lyzio het volgende:
Toch jammer dat ik me dit seizoen voor alles ben vergeten in te schrijven
Precies, ik vind het eigenlijk allemaal wel prima nu zo.... desalniettemin waardeer ik je inzetquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik vind het best jammer dat we met die kleine groepjes werken, maar als na diverse malen vragen niemand of er te weinig mee wil doen dan heeft het ook geen zin
mja poules van 8 is veel leuker.. misschien is het uiteindelijk wel haalbaar om op termijn 2 poules van 8 teams te hebben, maar ik zit op dit moment prima..quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef Xummon het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:19 schreef drummerdude het volgende:
Kan je ook het automatisch toevoegen van wedstrijden bij je HT Live uitschakelen?
Ik heb daar niets voor hoeven in te stellen. Alleen als je op de melding klikt dat je een gemiste wedstrijd hebt, dan wordt deze in HT-live gezet. Als je de melding gewoon sluit, dan gebeurd dat niet.quote:
Dat verklaard.. Niet meer klikken dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb daar niets voor hoeven in te stellen. Alleen als je op de melding klikt dat je een gemiste wedstrijd hebt, dan wordt deze in HT-live gezet. Als je de melding gewoon sluit, dan gebeurd dat niet.
Graag gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan het iddquote:![]()
quote:Timo Kurunsaari Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij goed in passen, nu is dat afgezakt naar redelijk.
Dit is er eentje:quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:41 schreef ScudRaket het volgende:
Wie zijn de ouwe hoeren uit de TT eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door DeHovenier op 12-10-2009 20:11:53 ]Children of the night. What music they make.
wel eens van spoiler gehoord?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit is er eentje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit is er eentje:Waar kick jij op zeg......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
en ik speel niet eens op de counterquote:Dynamo counterde verwoed. Dit werd in de 7e minuut beloond met een vrije schop vanaf een mooie plek net buiten de zestien, maar Rob Galjaart schoot de bal over.
wat kan ie worden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef NelisZ het volgende:Mijn keeperstalentje popt in twee trainingen naar matig keepen
![]()
Hij is nu 15j 93d...
Goed volgens zn scoutingsrapportquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |