quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is het Dr. Mengele toch gelukt... het klonen van de mens
Die gaat de komende seizoenen toch een aanzienlijk aantal trainingsminuten missen door z'n karakter... Ach, z'n huidige skills maken veel goed. Daarbij kunnen we tegenwoordig wisselen. Lekker op zondag opstellen dus en z'n gemiste minuten wegens kaarten op woensdag in laten halen. En om eerlijk te zijn, net geen 3 miljoen is geen hele rare prijs, het is alleen een beetje jammer dat 'ie geen Specialiteit heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:28 schreef Flappekz het volgende:
Met gepaste en hele dure trots presenteer ik u:
[..]
iK HEB HEM NU GESLOTEN!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wij moeten dus ook hopen dat UBP de competitie op tijd sluit en hij en Yankee Juniors ook vanavond nog de nieuwe competitie accepteren....
quote:8. Stefaan Bouw (CM) (58439958)
16 jaar en 38 dagen, volgende verjaardag: 27-12-2009
Team: United Black Panthers
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 31-05-2009 09:37 (135 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: waardeloos (max. waardeloos)
Positiespel: uitstekend (max. uitstekend)
Vleugelspel: onbekend (max. redelijk)
Passen: waardeloos (max. waardeloos)
Scoren: waardeloos (max. onbekend)
Je kan nog met ons meedoenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:35 schreef Puala het volgende:
Mag ik ook meedoen met de jeugd-poule? Ik ben klaar met mijn huidige competitie?
donequote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan me uitnodigen denk ik.
Puala united 2 (1281125)
Prima dat ik weer single ben, maar gelijk de hoer uit gaan hangen hoeft niet voor me hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:34 schreef Flappekz het volgende:
Is er eindelijk een topic met als TT "Gewoon ouwehoeren" ..... ouwehoert er niemand!
Maar jij bent heul niet oud!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Prima dat ik weer single ben, maar gelijk de hoer uit gaan hangen hoeft niet voor me hoor
GEFELICITEERDquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef Flappekz het volgende:
Over leeftijd gesproken, mijn vriendinnetje is vandaag 22 geworden. Niet vergeten te feliciteren allemaal he?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef Flappekz het volgende:
Over leeftijd gesproken, mijn vriendinnetje is vandaag 22 geworden. Niet vergeten te feliciteren allemaal he?
Gefeliciteerd! Geef d'r maar een lekkere tongzoen namens mijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef Flappekz het volgende:
Ik vraag me af of ik tijdens die tongzoen ook daadwerkelijk aan je zal denkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Geef d'r maar een lekkere tongzoen namens mij![]()
Dat geeft niet, als zij maar aan me denkt tijdens die tongzoenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik tijdens die tongzoen ook daadwerkelijk aan je zal denken
Wie weetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat geeft niet, als zij maar aan me denkt tijdens die tongzoen
Ik ga niet door na vanavond. Met 125 Hatstats ga ik het niet redden tegen iemand uit IV.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef RemCOW het volgende:
Vanavond het moment van de waarheid... vindt de matchengine een gebalanceerd team gelangrijk, of een team met een enorm sterk middenveld? Zie 251369050 ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |