quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wie had t net nou ook al weer over offtopic lullen?![]()
Beterquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nee, VII begint om 21:00. Sta inmiddels wel 3-5 3-6 voor, hattrick van mn winger.
Dit is dan weer off-topicquote:
Toch nog een goal mee kunnen pikken. Uiteindelijk met 4-1 op de broek gekregen. Achja...quote:In plaats van door te lopen tot de achterlijn, kapte 1. FCM-speler Bertín Galeón naar binnen en gaf de bal laag voor. Dit verraste iedereen behalve Ives Catarinense, die de bal beheerst binnenschoot: 3-1!
Je hebt toch hopelijk het verstandelijk vermogen om sarcasme te kunnen onderscheiden hé.quote:
Waar zie ik die in mijn wedstrijdrapport?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
3-6 gewonnen, een dik hatstats record gedraaid, 185 hatstats uit, vorig record 174 thuis.
De tweede plek is binnen!
Niet! Tenzij je Foxtrick gebruikt...quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waar zie ik die in mijn wedstrijdrapport?
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je hebt toch hopelijk het verstandelijk vermogen om sarcasme te kunnen onderscheiden hé.
Kun je dat uitleggen voor me?quote:
Foxtrick is een plugin voor FireFox.. en als je die plugin installeert dan heb je allerlei extra's zoals ook hatstats..quote:
Ze staan niet standaard in je wedstrijdrapport! Maar als je Foxtrick gebruikt (een plug-in voor FireFox) worden ze toegevoegd!quote:
Zeker een aanrader! Al spreek ik dan voor mezelf uiteraard!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:55 schreef Lyzio het volgende:
ThanksIk gebruik Google Chrome, maar zal er toch eens naar kijken.
Eensch!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zeker een aanrader! Al spreek ik dan voor mezelf uiteraard!
doe dat.. ik vind het wel een zeer prettige toevoeging..quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:55 schreef Lyzio het volgende:
Ik gebruik Safari. Maar speciaal voor HT heb ik ook Firefox in gebruik. HT is dan ook de enige site die ik bekijk in FF. Dit omdat FF gewoon te langzaam is voor de rest van de websites.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:55 schreef Lyzio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |