Mietjequote:
quote:
quote:
http://www.mpn.de.tl/TS_Drop.htmquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:08 schreef RemCOW het volgende:
Yes, met PIC gewonnen, en woensdag is mijn teamgeest hopelijk nog 'in de wolken'. Gisteren na de wedstrijd nog Paradijs op aarde
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef NelisZ het volgende:
Wanneer komt het interview van het Team van de Maand Oktober eigenlijk?
He dat is wel handig!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
http://www.mpn.de.tl/TS_Drop.htm
Verstuurd! Thx voor de reminder.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef NelisZ het volgende:
Wanneer komt het interview van het Team van de Maand Oktober eigenlijk?
Je hebt altijd baas boven baas. Ik vond 1,7 al veel. Laat staan 2.6.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
over 50 minuutjes gaat mijn 17 jarige talent Enrique zeeer waarschijnlijk naar Chili voor 2,65 miljoen
Gijs zal nu ook niet meer mee gaan bieden, denk ik zomaar...quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
tja.. het is ook erg ver boven de TV. Hij is natuurlijk wel 17 jaar en 3 dagen. Dat trekt de prijs ook wel omhoog
gok ik niet op.. denk dat er niemand meer overheen gaatquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gijs zal nu ook niet meer mee gaan bieden, denk ik zomaar...
Blijft te veelquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
over 50 minuutjes gaat mijn 17 jarige talent Enrique zeeer waarschijnlijk naar Chili voor 2,65 miljoen
mijne was ook 17j en 3 dagenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
tja.. het is ook erg ver boven de TV. Hij is natuurlijk wel 17 jaar en 3 dagen. Dat trekt de prijs ook wel omhoog
Je hoeft niet te posten? Aan de andere kant, nu staat dit topic wel in je MyATquote:
Nee, iets boven mijn budget momenteel... al zou ik dat er sowieso niet voor betalen!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gijs zal nu ook niet meer mee gaan bieden, denk ik zomaar...
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Je hoeft niet te posten? Aan de andere kant, nu staat dit topic wel in je MyATDus, goed gedaan.
Laten we een nieuw topic openen, en 1x per dag in deze postenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft ze wel mazzel dat t topic waarschijnlijk snel genoeg vol zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou.. dat was het wel zo'n beetje met talentjes..
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Laten we een nieuw topic openen, en 1x per dag in deze posten
quote:(17:06)Coen: Benauwde uit-zege!
De technische staf was redelijk tevreden na de zwaar bevochte 1-0 uit-zege tegen Pauljax in Almere. Flament wist een penalty te benutte en op een paar gemiste kansen na was het moeilijk door de muur van de thuisploeg te komen.
Zondag mogen we eindelijk weer een thuis spelen en dan ontvangen we de koploper uit de competitie RKDEO.
Deze nieuwkomer kunnen en zullen we niet onderschatten, want we zien in RKDEO een serieuze titelkandidaat.
Coen Elf mist zondag speler/trainer van Dehn, die gisteren z'n 3e gele kaart kreeg.
Uit betrouwbare bron hebben we vernomen dat van Dehn met de A-selectie op trainingskamp gaat om achter gesloten deuren dit probleem op te lossen!
We hopen zondag op een uitverkocht huis, want we kunnen de steun van onze supporters en fans goed gebruiken.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:19 schreef elby1988 het volgende:
Help.. Ik heb volgende Jeugdspelers.. Wat te trainen? Gaarne wat adviesPositiespel. Daar heb je er 2 van, en middenvelders leveren meer op dan vleugels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou.. dat was het wel zo'n beetje met talentjes..
![]()
vv Emmentjes - JeugdVoetbal diepFries 1 - 3quote:
Vergeet niet op te merken dat een aantal skills al (zo goed als) uitgetraind is...quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Positiespel. Daar heb je er 2 van, en middenvelders leveren meer op dan vleugels.
En zn goed verdediger dan? De meeste spelers die die heeft zijn al op goed positiespel. Die ene verdediger is meer waard dan 1 mid!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Positiespel. Daar heb je er 2 van, en middenvelders leveren meer op dan vleugels.
Een def trainen op positiespel kan nooit kwaadquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En zn goed verdediger dan? De meeste spelers die die heeft zijn al op goed positiespel. Die ene verdediger is meer waard dan 1 mid!
Goed advies imo!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als die eruit haalt inderdaad, dan kun je het beste verdedigen en vleugelspel trainen. En dan Lodewijk Bruggeman in de vleugeldef zetten. Dan kun je die uitgetrainde positiespeler en vleugelspeler ook in de verdediging zetten om daar het def nog wat omhoog te halen. Dan haal je er het meeste uit lijkt me.
Andersom kan ook geen kwaadquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een def trainen op positiespel kan nooit kwaad
Zeg ik zonder goed naar de spelers te hebben gekeken
levende legende dusquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:09 schreef DeHovenier het volgende:
Timo Kurunsaari is m'n held! 32 jaar oud en still going strong! Vanaf het eerste comeptitieduel heeft 'ie minimaan 1 doelpunt gemaakt in elke wedstrijd. Wat een baas
[ afbeelding ]
Euh? Moet je me niet wat vertellen ofzo?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:40 schreef GotC het volgende:
En de kinders zijn begonnen!
Die van jou ook!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Euh? Moet je me niet wat vertellen ofzo?
eerder de vraag wat heeft ze met je gedaan in je slaapquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz...hoelang heb ik "geslapen" dan??
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:45 schreef Xummon het volgende:
[..]
eerder de vraag wat heeft ze met je gedaan in je slaap
...quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
WAT??!? Wil je zeggen dat ik geen maagd meer ben????
![]()
![]()
![]()
vertel vertelquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:49 schreef Xummon het volgende:
heb denk ik een heel leuk 17-jarig aanvallertje binnen gehaald
quote:
quote:Václav Rychnovský (252841435)
Česká republika 17 jaar en 98 dagen, volgende verjaardag: 19-10-2009
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Destron Elsloo FC
(sinds 05-10-2009 (5/40), )
Total Skill Index (TSI): 2 480
Loon: 468 ¤ (390 ¤) /week inclusief 20% bonus
7 488 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 8/20 uitstekend
Spelhervatting: 3/20 slecht
wat heb je tegen ze gezegd, dat je na de wedstrijd met ze gaat douchen als je wint???? en dat bij verlies Vulture langs komt!!!quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:01 schreef Xummon het volgende:
[..]
wat heb je tegen ze gezegd, dat je na de wedstrijd met ze gaat douchen als je wint???? en dat bij verlies Vulture langs komt!!!
quote:
Wat een etter die paquote:Na 32 minuten kwam Fillead-speler Eldert Laros heel ongelukkig terecht, maar toen hij richting de kant strompelde riep zijn getergde vader dat alleen watjes pijn voelen, dus de arme jongen speelde door.
Idd! En een kleine aanpassing, ik bedoel vanaf het eerste comeptitieduel dit seizoen. Niet vanaf het eerste competitieduel vanaf 2004quote:
37kquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Limburg is geloof ik afgesloten van HT. Ik kom er niet op namelijk nu...
Zijn er veel gebruikers online?
Hmmz. Dat valt mee...quote:
quote:Service Unavailable
HTTP Error 503. The service is unavailable.
kom op zeg.. waar gaat dit overquote:Roland Andersen van Dynamo kreeg in de 32e minuut een gele kaart toen hij het verzoek van de scheidsrechter om zijn shirt netjes in zijn broek te stoppen, naast zich neerlegde.
voed je kids gewoon eens goed opquote:
Ik zat er al op, dat werkt nog wel (een heel klein beetje....).quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef Skywalker88 het volgende:
hoimede hattrick-ers is hattrick bij jullie ook offline?
Bij mij ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef Skywalker88 het volgende:
hoimede hattrick-ers is hattrick bij jullie ook offline?
Ik denk dat ik daar voor ga!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als die eruit haalt inderdaad, dan kun je het beste verdedigen en vleugelspel trainen. En dan Lodewijk Bruggeman in de vleugeldef zetten. Dan kun je die uitgetrainde positiespeler en vleugelspeler ook in de verdediging zetten om daar het def nog wat omhoog te halen. Dan haal je er het meeste uit lijkt me.
Ik ken het ik heb een potentieel goed scoren die geen training krijgtquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:23 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar voor ga!
Wel balen, met zoveel kwaliteiten..
Meestal stellen ze de deadline iets uit, met dit soort problemen....Alleen dan zal de deadline probably ergens in de nacht worden. Afhankelijk van wanneer HT weer in de lucht is, uiteraardquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:28 schreef Skywalker88 het volgende:
oh oke dan ben ik niet de enigeik had nog een transfer lopen..hoop niet dat die voor een prikkie wordt verkocht
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken het ik heb een potentieel goed scorenverdedigen die geen training krijgt
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ken het ik heb geen potentieel goed spelers die wel training krijgen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:32 schreef Cunani het volgende:
'Server is too busy', geen idee dus of de transfers nog gelukt zijn.
quote:Hattrick announces:
Down due to problems. All transfer deadlines during the downtime will be extended.
Klopt dat was hier ook zoquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:46 schreef Cunani het volgende:
[..]
Dat bericht zag ik net pas staan, eerst stond er alleen 'Server is too busy'.
nee dank je.. ik ben op zoek naar middenvelders of vleugelspelersquote:
quote:The service is unavailable.
Ik heb nog een redelijk mid die geen training meer krijgtquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee dank je.. ik ben op zoek naar middenvelders of vleugelspelers
Die werkt bij mij niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef rompompom het volgende:
Op www.hattrick.ws staat de officiële downpage.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:47 schreef NelisZ het volgende:
* NelisZ is back in!
Mn keeperstalentje haalde 5 sterren, iemand enig idee wat dit zegt over zn keepenskill?
Verder blijkt er in mn begin team een 5 sterren verdediger te zittenToch maar secundair verdedigen gaan trainen denk ik dan...
quote:The service is unavailable.
quote:
mwuhahahahaquote:22:46 Welkom nielsrop
quote:
Alstu:quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil ook kunnen zien wat mn jeugdspelers gehaald hebben qua sterren..
godver... vergeten mn opstelling aan te passen dusquote:
Ik lig er intussen ook weer uitquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ook de enige die online kan kon van de fed.![]()
quote:404 - File or directory not found.
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Als ik vervolgens weer probeer in te loggen:quote:Er is een onverwachte fout opgetreden in de applicatie. Probeer het later nog eens. De fout is geregistreerd.
quote:Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>
Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>
Seht nicht gut aus!quote:Hattrick announces
2009-10-04 23.13 Hattrick down
We currently experience a severe problem. We are investigating the cause.
We are sorry for the inconvenience.
Onzin, als ik win is het altijd terecht. Alleen als ik verlies is het onterechtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volledig onterecht trouwens, zeker in de tweede helft..
exact mijn woorden, maar dan andersom!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Onzin, als ik win is het altijd terecht. Alleen als ik verlies is het onterecht
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
exact mijn woorden, maar dan andersom!
juist!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
thceretno teh si seilrev ki lsa neellA .thceret djitla teh si niw ki sla ,niznO
??
Eerlijk gezegd heb je geen 25 spelers nodig en t lijkt er meer op dat je all1 je trainies hebt tekoop gezet. Als je opnieuw wil beginnen kan je beter alles of bijna alles verkopenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:35 schreef drummerdude het volgende:
Ben hier veel te lang niet geweest![]()
Hier gaat alles nu bar slecht. Ik heb nu een tijdje inactief gedraait, maar ben nu de volledige controle over mijn team kwijt. Ik ga nu bijna alle spelers verkopen/ontslaan, en ga weer helemaal opnieuw beginnen.
Iemand interesse? Er staan best leuke spelers bij!
Mijn team: 1005533
Gewoon in de voetsporen van RPP, Moon, Flap en Nico treden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:35 schreef drummerdude het volgende:
Ben hier veel te lang niet geweest![]()
Hier gaat alles nu bar slecht. Ik heb nu een tijdje inactief gedraait, maar ben nu de volledige controle over mijn team kwijt. Ik ga nu bijna alle spelers verkopen/ontslaan, en ga weer helemaal opnieuw beginnen.
Iemand interesse? Er staan best leuke spelers bij!
Mijn team: 1005533
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest moet ik gewoon ontslaan, die zijn niks waardquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb je geen 25 spelers nodig en t lijkt er meer op dat je all1 je trainies hebt tekoop gezet. Als je opnieuw wil beginnen kan je beter alles of bijna alles verkopen
Niet geschoten is altijd mis! Na 3 dagen kan je ze altijd nog ontslaan! Gewoon voor nop op de TL zetten!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:21 schreef drummerdude het volgende:
[..]
De rest moet ik gewoon ontslaan, die zijn niks waard
Gebeurdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis! Na 3 dagen kan je ze altijd nog ontslaan! Gewoon voor nop op de TL zetten!
heb je nou echt overal wat op te zeuren? zeiksnuit!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je had wel een beter deadline tijdstip kunnen uitkiezen ipv vrijdag middag
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb je nou echt overal wat op te zeuren? zeiksnuit!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je had wel een beter deadline tijdstip kunnen uitkiezen ipv vrijdag middag
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:17 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn potentiele goed keep in de jeugd haalt na een paar trainingen al 6,5 ster!
Mijn potentieel goed keeper haalde 'maar' 5 sterrenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heb ik nog ff om het echt goed te maken
Mn 5 sterren def was wel een prettige verrassing, blijkbaar zit er nog wel wat potentieel in mn beginteam
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Jep, totaal niet aan gedacht..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Sorry dat had ik er bij moeten zeggen. Je bent er waarschijnlijk te lang uit.
Staat er [Snel] achter de naam van je trainer?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:28 schreef Psychonikeo het volgende:
in de jeugd gaat de trainer toch sneller?
Als hij 7 sterren haalt heeft ie imo echt meer dan redelijk verdedigen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:28 schreef Xummon het volgende:
Yannickje niet gestegen op verdedigen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ben aan het twijfelen om hem toch te promoveren en hem de woensdagwedstrijden mee te laten pikken, is dit verstandig??????
Ook ik heb nog evenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:32 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Mijn potentieel goed keeper haalde 'maar' 5 sterrenGelukkig heb ik nog ff om het echt goed te maken
Mn 5 sterren def was wel een prettige verrassing, blijkbaar zit er nog wel wat potentieel in mn beginteam
quote:1. Karel van Puffelen
16 jaar en 13 dagen
Keepen: 7/8-1/7 onbekend (max. goed)
Verdedigen: 2/? waardeloos (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: 2/8-1/2 onbekend (max. waardeloos)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Laatste wedstrijd: 05-10-2009 ******+ (Keeper)
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Staat er [Snel] achter de naam van je trainer?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Staat er [Snel] achter de naam van je trainer?
Hij kan uitstekend halen, maar ik bedoel is het verstandiger om hem nog even in de jeugd te laten om daar te spelen en te trainen of hem over te halen naar het eerste en hem op stellen in de vriendschappelijke potjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als hij 7 sterren haalt heeft ie imo echt meer dan redelijk verdedigen!Dat je trainer niets meld betekend niet dat er niets gebeurt is.
[..]
7 kan nog net redelijk zijn, en principe meldt de coach het altijd dacht ik gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als hij 7 sterren haalt heeft ie imo echt meer dan redelijk verdedigen!Dat je trainer niets meld betekend niet dat er niets gebeurt is.
Ik kan je daar geen goed advies over geven. Ik zou zelf nl ook niet weten wat te doen in die situatie. Volgens mij traint je jeugd trainer sneller dan je senioren trainer maar dat weet ik niet zeker. Moet wel zeggen dat het aan de andere kant ook weer zonde is om m langer in de jeugd te laten zitten. Maar aangezien je m zelf gaat trainen maakt t ook niet zo veel meer uit. Heb je al een open positie in je B team?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:44 schreef Xummon het volgende:
[..]
Hij kan uitstekend halen, maar ik bedoel is het verstandiger om hem nog even in de jeugd te laten om daar te spelen en te trainen of hem over te halen naar het eerste en hem op stellen in de vriendschappelijke potjes.
In principe is de jeugd sneller. Als het niet ten koste gaat van je overige jeugdspelers / talenten zou ik hem daar in laten zitten. Ingeval je in de jeugd nog toppertjes op andere disciplines hebt en in de senioren een vrije trainingsplek, dan zou ik 'm promoveren. Gezien z'n aantal sterren en bijstats zal 'ie waarschijnlijk redelijk (hoog) zitten of zoiets..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:44 schreef Xummon het volgende:
[..]
Hij kan uitstekend halen, maar ik bedoel is het verstandiger om hem nog even in de jeugd te laten om daar te spelen en te trainen of hem over te halen naar het eerste en hem op stellen in de vriendschappelijke potjes.
Altijd weet ik niet zeker. Wat ik wel denk is dat 7 geen redelijk is met die bijstats.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
7 kan nog net redelijk zijn, en principe meldt de coach het altijd dacht ik gelezen te hebben.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan je daar geen goed advies over geven. Ik zou zelf nl ook niet weten wat te doen in die situatie. Volgens mij traint je jeugd trainer sneller dan je senioren trainer maar dat weet ik niet zeker. Moet wel zeggen dat het aan de andere kant ook weer zonde is om m langer in de jeugd te laten zitten. Maar aangezien je m zelf gaat trainen maakt t ook niet zo veel meer uit. Heb je al een open positie in je B team?
Hmmm, het wordt een moeilijke keus, bij de senioren heb ik voor de trainees alle plekken bezet, echter zijn de 2 CV posities ook maar redelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
In principe is de jeugd sneller. Als het niet ten koste gaat van je overige jeugdspelers / talenten zou ik hem daar in laten zitten. Ingeval je in de jeugd nog toppertjes op andere disciplines hebt en in de senioren een vrije trainingsplek, dan zou ik 'm promoveren. Gezien z'n aantal sterren en bijstats zal 'ie waarschijnlijk redelijk (hoog) zitten of zoiets..
Lijkt me een verstandige keus. Dan is hopelijk 1 van je cv posities gestegen zodat je ze kan verkopen met winst.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:13 schreef Xummon het volgende:
[..]
[..]
Hmmm, het wordt een moeilijke keus, bij de senioren heb ik voor de trainees alle plekken bezet, echter zijn de 2 CV posities ook maar redelijk.
In de jeugd heb ik in elke linie wel een mogelijk tallentje rondlopen. Dus na het promoveren zou ik kunnen switchen maar ik heb ook weer een leuke def rondlopen.
Maart als de jeugd sneller traint kan ik hem beter daar laten en zou gauw hij dan werkelijk uitgetraind is hem wel promoveren, dan train ik de andere def ook nog mee.
quote:Ricardo Tomás Ramentol [playerid=261473241]
17 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 09-01-2010
Geboren in: Argentina
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: ruben paz fc (sinds 03-10-2009 (4/40), 3d)
Total Skill Index (TSI): 4 370
Loon: 950 ¤/week 15 200 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Deadline: 06-10-2009 17:32
(11m)
Vraagprijs: 500 000 ¤
Hoogste bod: 7 284 000 ¤ door Deportivo Jamaicano
omg sommige teams hebben echt geld over volgens mij!quote:
Ik speel het ookquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben aan Popmondo begonnen... creëer je eigen popster
Lijkt me meer vals spel. Waarom anders zoveel geld uit geven voor een 17 jarige speler? Ook al zijn zn stats nog zo leuk....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:37 schreef RemCOW het volgende:
[..]
omg sommige teams hebben echt geld over volgens mij!
U20 / NT-potentieel. Hij zal een achterstand van een aantal weken hebben op de ideale pull, maar met deze bijstats en specialiteit compenseert 'ie een hele hoop.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me meer vals spel. Waarom anders zoveel geld uit geven voor een 17 jarige speler? Ook al zijn zn stats nog zo leuk....
Zon speler wil ik dan ook wel pullenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
U20 / NT-potentieel. Hij zal een achterstand van een aantal weken hebben op de ideale pull, maar met deze bijstats en specialiteit compenseert 'ie een hele hoop.
't Blijft erg veel geld, maar het is een hele mooie speler en als het in een bidwar gebeurd is er niets op aan te merken.
Er waren inderdaad meerdere bieders....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
U20 / NT-potentieel. Hij zal een achterstand van een aantal weken hebben op de ideale pull, maar met deze bijstats en specialiteit compenseert 'ie een hele hoop.
't Blijft erg veel geld, maar het is een hele mooie speler en als het in een bidwar gebeurd is er niets op aan te merken.
Niets? Sorry hoe kan je nou ooit winst maken op zo een speler? Of ben ik de enige die daar aan denkt bij het kopen van een 17 jarige? Leuk dat ie U20 / NT - potentieel heeft maar <7,3 miljoen????? Kom op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Sommige mensen kopen die gasten niet voor de winst, meer voor de eer om een U20 en evt NT-speler te hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niets? Sorry hoe kan je nou ooit winst maken op zo een speler? Of ben ik de enige die daar aan denkt bij het kopen van een 17 jarige? Leuk dat ie U20 / NT - potentieel heeft maar <7,3 miljoen????? Kom op.
De meeste doen het niet om winst te maken. Het trainen van een U20/NT doe je voor het "land" niet voor jezelf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niets? Sorry hoe kan je nou ooit winst maken op zo een speler? Of ben ik de enige die daar aan denkt bij het kopen van een 17 jarige? Leuk dat ie U20 / NT - potentieel heeft maar <7,3 miljoen????? Kom op.
quote:99. Ilja Benne
15 jaar en 37 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: redelijk (max. goed)
Vleugelspel: onbekend
Passen: zwak (max. zwak)
En deze speler heeft er ook nog baat bij. Die is ook klaar met passen en moet dus ook nog maar wat vleugel extra krijgen, misschiend dat ik er dan nog wat voor kan vangen:quote:98. Carsten Ypenburg
16 jaar en 40 dagen
Verdedigen: slecht (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend (max. redelijk)
Passen:slecht (max. zwak)
Wat me net opvalt, deze laatste speler heeft er 3 trainingen over gedaan om van zwak def naar matig def te gaan.quote:4. Bernard Meulenberg
16 jaar en 21 dagen [Snel]
Verdedigen: matig (max. onbekend)
Vleugelspel: onbekend
Passen: matig (max. matig)
quote:06-10-2009 12:05
Wedstrijd Bernard Meulenberg blijft zich ontwikkelen, zijn Verdedigen-vaardigheid is nu matig. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.
15-09-2009 12:05
Wedstrijd Bernard Meulenberg: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zien. Daarin is hij inmiddels zwak.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sommige mensen kopen die gasten niet voor de winst, meer voor de eer om een U20 en evt NT-speler te hebben
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Klopt, zo had ik anderhalve week geleden ook bijna 7 miljoen uitgegeven (was overigens wel een heel erg lekkere met goed PM, uitstekend Passen, slecht (dat was wel jammer) Scoren en goed Leiderschap + Technisch)
De enige bedoeling van dit spel imo is om hoger op te komen en zo heb ik dus geld nodig om mn team beter te maken. Niet om 1 of andere speler te kopen waarmee ik meer dan 7 miljoen weg gooi om 1 of andere virtuele eer. Maar goed t zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De meeste doen het niet om winst te maken. Het trainen van een U20/NT doe je voor het "land" niet voor jezelf.
De enige bedoeling van dit spel is dat je plezier hebt om het te spelen. Dat kan inhouden dat andere mensen andere redenen hebben om het spel te spelen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
De enige bedoeling van dit spel imo is om hoger op te komen en zo heb ik dus geld nodig om mn team beter te maken. Niet om 1 of andere speler te kopen waarmee ik meer dan 7 miljoen weg gooi om 1 of andere virtuele eer. Maar goed t zal wel aan mij liggen.
Klopt Goed punt heb je daarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De enige bedoeling van dit spel is dat je plezier hebt om het te spelen. Dat kan inhouden dat andere mensen andere redenen hebben om het spel te spelen.
Top interview.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
Team van de Maand Oktober :
Naam team:
FC Bifröst
Ik heb dit seizoen een hele mooie award gewonnen! Verder ga ik geen open sollicitaties doen![]()
quote:Ndiaya Sall nam namens Leekies een hoekschop. Michel-Laurent Debaere dacht net te laat aan het jeugdpuistje op zijn voorhoofd toen hij de 1-1 binnenkopte. Auw!
De LA's.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
Wie verzint in hemels naam die verslagen bij de jeugd![]()
[..]
![]()
Ooh boy, Straks moet ik Outpost eraan herinneren dat ik het interview moet invullenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geďnterviewd wordt?
NelisZ
leuk interviewquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
Team van de Maand Oktober :
Naam team:
FC Bifröst
Dat snap ik. T ging mij meer om t humoristische stukje dan om mn vraag ventquote:
Normaal doet Gijs_ dat maar ja dat was wat raar op t momentquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ooh boy, Straks moet ik Outpost eraan herinneren dat ik het interview moet invullen
Verder weer interessant interview, ik kan me in veel dingen wel vinden
Ik krijg eindelijk respect! *pinkt traantje weg*quote:10.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Eigenlijk alle leden die zich inzetten voor de federatie en alle leden die ik ontmoet heb op de meet natuurlijk, hele relaxte gasten.
kijk ff op de site van Gijsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik krijg eindelijk respect! *pinkt traantje weg*
Wie zijn er allemaal geweest tot nu toe als TvdM?
Hodfr, die site is wel veranderd sinds ik daar voor het laatst heb gekekenquote:
hij is ook niet zo heel erg up-to-date dus dat zou zo maar eens kunnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik sta niet eens in de ledenlijst volgens mij
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij is ook niet zo heel erg up-to-date dus dat zou zo maar eens kunnen
Welkom welkom.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:51 schreef Hoppa_Nmgn het volgende:
Hallo allemaal.
Ik heb een luxe probleem voor een jeugdspeler. Wat en hoe zal ik deze jongen gaan trainen?
3. Bert Donkel (59715213)
17 jaar en 58 dagen, volgende verjaardag: 29-11-2009
Team: Jong Hoppa
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 12-07-2009 10:37 (86 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Verdedigen: goed (max. goed)
Vleugelspel: onbekend (max. matig)
Passen: redelijk (max. goed)
Scoren: zwak (max. redelijk)
Aangezien ik al een aantal weken op passen train, verwacht ik dat hij eerdaags op goed passen uit zal komen.
Nu heb ik morgen een friendly, en ben overgestapt van korte pass + vleugel naar scoren + korte pass.
Is dit verstandig? En zal ik deze jongen volledig uit laten trainen zodat ik hem evt. pas op zijn 18e zal promoveren of gaat dit ten koste van zijn transferwaarde?
Ik heb geen ervaring met zulke jeugdspelers, dus heb ook werkeljk waar geen idee hoe of wat nu te doen. Zou het tof vinden als jullie me hierbij zouden kunnen helpen.
Scoren heeft idd geen echte meer waarde maar is wel belangrijk voor mensen die evt afstandschoten willen spelen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Euhm. Scoren heeft totaal geen toegevoegde waarde voor een def. Ik zou dus kiezen om passen en vleugel te laten staan. Maar hem dan wel op de vleugel op te stellen. En dan promoveren zodra hij klaar is met passen.
Ik zou kiezen om meer geld te verdienen dan rekening houden met mensen die eventueel een taktiek spelen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Scoren heeft idd geen echte meer waarde maar is wel belangrijk voor mensen die evt afstandschoten willen spelen!
Dat begrijp ik, daarom adviseerde hem t zelfde als jij maar als hij niets meer te trainen heeft moet ie toch wat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou kiezen om meer geld te verdienen dan rekening houden met mensen die eventueel een taktiek spelen.
De kans dat hij klaar is met passen, vleugelspel en positiespel voordat hij gepromoveerd kan worden is heel klein.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, daarom adviseerde hem t zelfde als jij maar als hij niets meer te trainen heeft moet ie toch wat?
Als hij klaar is met passen en vleugelspel heeft hij weer 2 trainings opties over om nog wat training mee te geven. Mocht t kunnen voor hij m promoveert! Dan zeg ik dus Positiespel en scoren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De kans dat hij klaar is met passen, vleugelspel en positiespel voordat hij gepromoveerd kan worden is heel klein.
Ik zou eerder voor SH gaan. Maar goed.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als hij klaar is met passen en vleugelspel heeft hij weer 2 trainings opties over om nog wat training mee te geven. Mocht t kunnen voor hij m promoveert! Dan zeg ik dus Positiespel en scoren.
Snap ik heb ik ook aan gedacht maar daar weet je helemaal niets over! Scoren daar in tegen is max redelijk en dat is toch een extra waarde imo. Vandaar mn keuze. Maar goed het is niet aan ons maar aan hem.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor SH gaan. Maar goed.
Ik was het dit keer zelf ook vergetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
Normaal doet Gijs_ dat maar ja dat was wat raar op t moment
Dan zal ik je morgenvroeg even een nieuwe lijst van de gouden schoen uploaden. Want ik zag dat je mijn vorige ook nog niet verwerkt had.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik was het dit keer zelf ook vergeten![]()
Zal morgen even kijken of ik de site tijdens m'n werk even kan updaten! (zet ik the Hovv er ook even bij)
Ja, die standen zal ik sowieso even doen morgenochtend!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zal ik je morgenvroeg even een nieuwe lijst van de gouden schoen uploaden. Want ik zag dat je mijn vorige ook nog niet verwerkt had.
succesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:17 schreef Cunani het volgende:
Van de week begonnen met Hattrick en woensdagnacht mijn eerste (oefen)wedstrijd.Ben benieuwd.
Kies een training (positiespel, scoren, verdedigen), pas je opstelling hierop aan, zodat je zoveel mogelijk spelers op de trainingslinie hebt. Vul al je trainingsplekken (zondag en woensdag) met jonge spelers (17jaar en 30-50 dagen, redelijk op de te trainen skill) en dan een paar seizoenen trainen en flink cashenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:29 schreef Cunani het volgende:
Merci, vergeleken met OSM is het een stuk ingewikkelder en uitgebreider. Vind het eigenlijk wel leuk, dat je met een verschrikkelijk bagger team begint en ze steeds beter kan maken. Waar wel tijd in gaat zitten.
Heb een stuk of 7 nieuwe spelers gekocht, hopelijk heeft dat zin gehad.
Nog mensen die tips hebben voor een übernewb?
Dan heb je nog wat aan je dag johquote:Op woensdag 7 oktober 2009 06:20 schreef Outpost76 het volgende:
Ben ik 2 dagen ziek thuis. Sms ik mn werk om 5.45 krijg je om 6.15 te horen dat je nog thuis kan blijven omdat we met dit weer niets doen kunnen![]()
Dat wel ja maar na zo een klote nacht kon ik wel wat beters verzinnenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb je nog wat aan je dag joh
Dan ga je toch nog ff lekker slapen? Zou ik ook wel willenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wel ja maar na zo een klote nacht kon ik wel wat beters verzinnen
Je kunt het toetsenbord wel als kussen gebruiken anders.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan ga je toch nog ff lekker slapen? Zou ik ook wel willen
Hehe, het duurde toch nog 3 minuten voordat er een dergelijke opmerking kwam. Had eigenlijk deze verwacht:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt het toetsenbord wel als kussen gebruiken anders.
Ambtenaren zijn niet luiquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, het duurde toch nog 3 minuten voordat er een dergelijke opmerking kwam. Had eigenlijk deze verwacht:
"Je slaapt toch altijd op je werk, luie ambtenaar"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan slaap ik vannacht weer slecht. Ik zit inm Star Trek DS9 te kijken dus nee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan ga je toch nog ff lekker slapen? Zou ik ook wel willen
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ambtenaren zijn niet lui
Gemeenteambtenaren zijn toch wel de ergste soort ambtenarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/generalisatie]Ik ben van pindavlees
Nooit gehoord van een toetsenbord met extra zachte en ventilerende toetsen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh ja. Je was ambtenaar. Die hebben toch standaard een kussen naast het toetsenbord liggen.
Geen kussen, maar een hele berg configuratiedossiers en werkinstructies will doquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh ja. Je was ambtenaar. Die hebben toch standaard een kussen naast het toetsenbord liggen.
Werkinstructies?!? Om niets te doen zeker...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen kussen, maar een hele berg configuratiedossiers en werkinstructies will do
Om anderen aan t werk te zetten natuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Werkinstructies?!? Om niets te doen zeker...![]()
De stagaires zeker.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Om anderen aan t werk te zetten natuurlijk
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hadden we die maar
dan hoefde ik niet telkens zelf koffie te halen
PFf, dat doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hadden we die maar
dan hoefde ik niet telkens zelf koffie te halen
Het is een gigantische lap tekst, echter als je geen probleem hebt met lange termijn planning, dan is dit zeker de moeite waard op even door te lezen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:29 schreef Cunani het volgende:
Merci, vergeleken met OSM is het een stuk ingewikkelder en uitgebreider. Vind het eigenlijk wel leuk, dat je met een verschrikkelijk bagger team begint en ze steeds beter kan maken. Waar wel tijd in gaat zitten.
Heb een stuk of 7 nieuwe spelers gekocht, hopelijk heeft dat zin gehad.
Nog mensen die tips hebben voor een übernewb?
Zit ook nog redelijk hoog in zijn scoren! Tis dat ik geen trainingsplek vrij heb en ik het risico op de TS-hit even niet kan nemen met zo'n speler!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voor hen die nog kans willen maken op een mooie Award aan het einde van het seizoen
De Belg Agamemnonas Vrakozonidis (261492100), loopt om 11:40u af. Goed scoren, matig Passen en PM. 17j6d, TSI 1 210, loon ¤510 en [Koppen]. Ik had 'm als Passen-trainee binnen willen halen, maar zit eigenlijk al vol qua trainees. Daarnaast wordt 'ie me nu ietwat te duur om training aan te verspillen..
En de Regenboogroute te bedenken?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Om anderen aan t werk te zetten natuurlijk
Dat verzin je toch niet. Zijn mensen soms tegenwoordig zo dom dat ze een stad niet meer kunnen onderscheiden van een bos of een weiland...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:59 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En de Regenboogroute te bedenken?
OMFG stelletje.......quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:59 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het met mijn seksuele voorkeur te maken hadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:59 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het met mijn seksuele voorkeur te maken had
Donequote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
De standen zijn bijgewerkt!!Nu de Hovenier nog even toevoegen
![]()
En kan Puala de doelstellingen nog eens PM'en?
Verander je dan ook MrMoon zn HT inlog naam?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
De standen zijn bijgewerkt!!Nu de Hovenier nog even toevoegen
![]()
En kan Puala de doelstellingen nog eens PM'en?
Wat is de Hovenier z'n naam binnen HT?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verander je dan ook MrMoon zn HT inlog naam?
Er zijn ook nog wat plaatjes die ge-update moeten worden bij de activiteiten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wat is de Hovenier z'n naam binnen HT?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wat is de Hovenier z'n naam binnen HT?
quote:Dynamo Delft Nederland (503460)
Zuid-Holland, VII.233
Competitie
2e in VII.233
Clubdetails
Bestuurd door IJsbrand
Ik zit er nog gewoon op, alles werkt hier..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:44 schreef Flappekz het volgende:
Is HT weer stuk?
Ik heb toch nog even mee geboden (al was het alleen al vanwege z'n naam..), hij gaat nu echter al boven het miljoen. Stelletje gekkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zit ook nog redelijk hoog in zijn scoren! Tis dat ik geen trainingsplek vrij heb en ik het risico op de TS-hit even niet kan nemen met zo'n speler!
Was je weer ergens half in een bidwar verzeilt? Of stiekem ergens connecties?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:37 schreef MrMoon het volgende:
vannacht benaderd door een u20 kerel van Qatar of ik een speler voor hun wilde trainen..
helaas was deze speler al bijna 19 jr..
En daar ben ik net aan begonnen. Zag er goed uit, en mijn team was toch brakquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het is een gigantische lap tekst
Ik kom niet op HT.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
Niemand die ook maar wat te melden heeft over mijn wereld bod en hopelijk aankoop?![]()
geen bidwar.. de speler staat nog niet eens op de transferlijst.. ik werd gewoon benaderd omdat ik een andere u20 speler in mn selectie heb..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Was je weer ergens half in een bidwar verzeilt? Of stiekem ergens connecties?
* Proud2beDiepfries zich af vraagt hoe ze anders bij een Brabantse Groninger met een goed trainer uit komen...
Voor dat geld en z'n +4 + TS-hit denk ik niet dat er iemand over heen zal bieden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:13 schreef Outpost76 het volgende:
Gister een hele leuke speler gevonden!![]()
Nu maar hopen dat niemand er overheen bied. Ik kan weer niet bij de deadline zijn![]()
224221787
Ok ok ik had gehoopt op vragen waarom en wat ik voor debiel ben maar ik vind t een erg geniaal, briljant en knappe man en t waard om te kopen!quote:
quote:Wout van den Bosch (224221787)
28 jaar en 43 dagen, volgende verjaardag: 15-12-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: vvv kadavers
(sinds 13-11-2008 (6/37), 2s 14w 6d)
Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 1 550 ¤/week
24 800 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: Gepensioneerd
Specialiteit: Technisch
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 08-10-2009 09:28 (21u 16m)
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 30 000 ¤ door RKDEO
Huidige vaardigheden:
Conditie: goed Keepen: matig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Die Montenegrijn van 4,5 miljoen? Ach, proberen kunnen ze het altijd natuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen bidwar.. de speler staat nog niet eens op de transferlijst.. ik werd gewoon benaderd omdat ik een andere u20 speler in mn selectie heb..
Ik hoop t. Iemand die zo Geniaal, Briljant en knap is kan mn team all1 maar versterken!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Voor dat geld en z'n +4 + TS-hit denk ik niet dat er iemand over heen zal bieden.
Hoe compleet is 'ie? Ik ken eigenlijk alleen je voornaam
Hoe groot is zijn piemel?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok ok ik had gehoopt op vragen waarom en wat ik voor debiel ben maar ik vind t een erg geniaal, briljant en knappe man en t waard om te kopen!![]()
[..]
Je overweegt een bod?quote:
Yup, ik koop tegenwoordig alleen nog maar in centimeters 20+quote:
Ow dan is deze niets voor je gelukkig!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ik koop tegenwoordig alleen nog maar in centimeters 20+
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow dan is deze niets voor je gelukkig!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok ok ik had gehoopt op vragen waarom en wat ik voor debiel ben maar ik vind t een erg geniaal, briljant en knappe man en t waard om te kopen!![]()
[..]
je zal het wel verdient hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:36 schreef Flappekz het volgende:
Vind t nog steeds vreemd dat mijn naam niet voorkomt in Hattrick...
Een unieke naam bedoel je?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je zal het wel verdient hebben
Ik heb er op moeten wachten tot nu om er 1 te vinden die niet in een bot team zat en zowaar op de TLquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:36 schreef Flappekz het volgende:
Vind t nog steeds vreemd dat mijn naam niet voorkomt in Hattrick...
I knowquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
weet je toch? Ik gun jou het allerbeste
quote:Player with ID 108532546 was last seen at a shopping mall with his family. His glory days are clearly over.
Deze wel maar mn volledige naam is Belgquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:28 schreef Psychonikeo het volgende:
wees blij dat jij gewoon een Nederlander bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:30 schreef rompompom het volgende:
De enige die mijn naam draagt is weer net effe té realistisch:
[..]Zo loopt er van mij ook 1 rond. Ook iets te realistisch als je t mij vraagt.
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deze wel maar mn volledige naam is Belgik kan er ook niets aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van mij begint dan ook zo ongeveer.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:49 schreef NelisZ het volgende:
Over een uur begint mn bekerwedstrijd weer
3 op een rij!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van mij begint dan ook zo ongeveer.
Check.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:07 schreef NelisZ het volgende:
Niet de penaltynemers vergeten he!
* NelisZ ontkent deze zelf net ingesteld te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |