Goed advies imo!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als die eruit haalt inderdaad, dan kun je het beste verdedigen en vleugelspel trainen. En dan Lodewijk Bruggeman in de vleugeldef zetten. Dan kun je die uitgetrainde positiespeler en vleugelspeler ook in de verdediging zetten om daar het def nog wat omhoog te halen. Dan haal je er het meeste uit lijkt me.
Andersom kan ook geen kwaadquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een def trainen op positiespel kan nooit kwaad
Zeg ik zonder goed naar de spelers te hebben gekeken
levende legende dusquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:09 schreef DeHovenier het volgende:
Timo Kurunsaari is m'n held! 32 jaar oud en still going strong! Vanaf het eerste comeptitieduel heeft 'ie minimaan 1 doelpunt gemaakt in elke wedstrijd. Wat een baas
[ afbeelding ]
Euh? Moet je me niet wat vertellen ofzo?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:40 schreef GotC het volgende:
En de kinders zijn begonnen!
Die van jou ook!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Euh? Moet je me niet wat vertellen ofzo?
eerder de vraag wat heeft ze met je gedaan in je slaapquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz...hoelang heb ik "geslapen" dan??
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:45 schreef Xummon het volgende:
[..]
eerder de vraag wat heeft ze met je gedaan in je slaap
...quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
WAT??!? Wil je zeggen dat ik geen maagd meer ben????
![]()
![]()
![]()
vertel vertelquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:49 schreef Xummon het volgende:
heb denk ik een heel leuk 17-jarig aanvallertje binnen gehaald
quote:
quote:Václav Rychnovský (252841435)
Česká republika 17 jaar en 98 dagen, volgende verjaardag: 19-10-2009
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Destron Elsloo FC
(sinds 05-10-2009 (5/40), )
Total Skill Index (TSI): 2 480
Loon: 468 ¤ (390 ¤) /week inclusief 20% bonus
7 488 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 8/20 uitstekend
Spelhervatting: 3/20 slecht
wat heb je tegen ze gezegd, dat je na de wedstrijd met ze gaat douchen als je wint???? en dat bij verlies Vulture langs komt!!!quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:01 schreef Xummon het volgende:
[..]
wat heb je tegen ze gezegd, dat je na de wedstrijd met ze gaat douchen als je wint???? en dat bij verlies Vulture langs komt!!!
quote:
Wat een etter die paquote:Na 32 minuten kwam Fillead-speler Eldert Laros heel ongelukkig terecht, maar toen hij richting de kant strompelde riep zijn getergde vader dat alleen watjes pijn voelen, dus de arme jongen speelde door.
Idd! En een kleine aanpassing, ik bedoel vanaf het eerste comeptitieduel dit seizoen. Niet vanaf het eerste competitieduel vanaf 2004quote:
37kquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Limburg is geloof ik afgesloten van HT. Ik kom er niet op namelijk nu...
Zijn er veel gebruikers online?
Hmmz. Dat valt mee...quote:
quote:Service Unavailable
HTTP Error 503. The service is unavailable.
kom op zeg.. waar gaat dit overquote:Roland Andersen van Dynamo kreeg in de 32e minuut een gele kaart toen hij het verzoek van de scheidsrechter om zijn shirt netjes in zijn broek te stoppen, naast zich neerlegde.
voed je kids gewoon eens goed opquote:
Ik zat er al op, dat werkt nog wel (een heel klein beetje....).quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef Skywalker88 het volgende:
hoimede hattrick-ers is hattrick bij jullie ook offline?
Bij mij ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef Skywalker88 het volgende:
hoimede hattrick-ers is hattrick bij jullie ook offline?
Ik denk dat ik daar voor ga!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als die eruit haalt inderdaad, dan kun je het beste verdedigen en vleugelspel trainen. En dan Lodewijk Bruggeman in de vleugeldef zetten. Dan kun je die uitgetrainde positiespeler en vleugelspeler ook in de verdediging zetten om daar het def nog wat omhoog te halen. Dan haal je er het meeste uit lijkt me.
Ik ken het ik heb een potentieel goed scoren die geen training krijgtquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:23 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar voor ga!
Wel balen, met zoveel kwaliteiten..
Meestal stellen ze de deadline iets uit, met dit soort problemen....Alleen dan zal de deadline probably ergens in de nacht worden. Afhankelijk van wanneer HT weer in de lucht is, uiteraardquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:28 schreef Skywalker88 het volgende:
oh oke dan ben ik niet de enigeik had nog een transfer lopen..hoop niet dat die voor een prikkie wordt verkocht
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken het ik heb een potentieel goed scorenverdedigen die geen training krijgt
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ken het ik heb geen potentieel goed spelers die wel training krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |