Mietjequote:
quote:
quote:
http://www.mpn.de.tl/TS_Drop.htmquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:08 schreef RemCOW het volgende:
Yes, met PIC gewonnen, en woensdag is mijn teamgeest hopelijk nog 'in de wolken'. Gisteren na de wedstrijd nog Paradijs op aarde
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef NelisZ het volgende:
Wanneer komt het interview van het Team van de Maand Oktober eigenlijk?
He dat is wel handig!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
http://www.mpn.de.tl/TS_Drop.htm
Verstuurd! Thx voor de reminder.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef NelisZ het volgende:
Wanneer komt het interview van het Team van de Maand Oktober eigenlijk?
Je hebt altijd baas boven baas. Ik vond 1,7 al veel. Laat staan 2.6.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
over 50 minuutjes gaat mijn 17 jarige talent Enrique zeeer waarschijnlijk naar Chili voor 2,65 miljoen
Gijs zal nu ook niet meer mee gaan bieden, denk ik zomaar...quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
tja.. het is ook erg ver boven de TV. Hij is natuurlijk wel 17 jaar en 3 dagen. Dat trekt de prijs ook wel omhoog
gok ik niet op.. denk dat er niemand meer overheen gaatquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gijs zal nu ook niet meer mee gaan bieden, denk ik zomaar...
Blijft te veelquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
over 50 minuutjes gaat mijn 17 jarige talent Enrique zeeer waarschijnlijk naar Chili voor 2,65 miljoen
mijne was ook 17j en 3 dagenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
tja.. het is ook erg ver boven de TV. Hij is natuurlijk wel 17 jaar en 3 dagen. Dat trekt de prijs ook wel omhoog
Je hoeft niet te posten? Aan de andere kant, nu staat dit topic wel in je MyATquote:
Nee, iets boven mijn budget momenteel... al zou ik dat er sowieso niet voor betalen!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gijs zal nu ook niet meer mee gaan bieden, denk ik zomaar...
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Je hoeft niet te posten? Aan de andere kant, nu staat dit topic wel in je MyATDus, goed gedaan.
Laten we een nieuw topic openen, en 1x per dag in deze postenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft ze wel mazzel dat t topic waarschijnlijk snel genoeg vol zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou.. dat was het wel zo'n beetje met talentjes..
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Laten we een nieuw topic openen, en 1x per dag in deze posten
quote:(17:06)Coen: Benauwde uit-zege!
De technische staf was redelijk tevreden na de zwaar bevochte 1-0 uit-zege tegen Pauljax in Almere. Flament wist een penalty te benutte en op een paar gemiste kansen na was het moeilijk door de muur van de thuisploeg te komen.
Zondag mogen we eindelijk weer een thuis spelen en dan ontvangen we de koploper uit de competitie RKDEO.
Deze nieuwkomer kunnen en zullen we niet onderschatten, want we zien in RKDEO een serieuze titelkandidaat.
Coen Elf mist zondag speler/trainer van Dehn, die gisteren z'n 3e gele kaart kreeg.
Uit betrouwbare bron hebben we vernomen dat van Dehn met de A-selectie op trainingskamp gaat om achter gesloten deuren dit probleem op te lossen!
We hopen zondag op een uitverkocht huis, want we kunnen de steun van onze supporters en fans goed gebruiken.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:19 schreef elby1988 het volgende:
Help.. Ik heb volgende Jeugdspelers.. Wat te trainen? Gaarne wat adviesPositiespel. Daar heb je er 2 van, en middenvelders leveren meer op dan vleugels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou.. dat was het wel zo'n beetje met talentjes..
![]()
vv Emmentjes - JeugdVoetbal diepFries 1 - 3quote:
Vergeet niet op te merken dat een aantal skills al (zo goed als) uitgetraind is...quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Positiespel. Daar heb je er 2 van, en middenvelders leveren meer op dan vleugels.
En zn goed verdediger dan? De meeste spelers die die heeft zijn al op goed positiespel. Die ene verdediger is meer waard dan 1 mid!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Positiespel. Daar heb je er 2 van, en middenvelders leveren meer op dan vleugels.
Een def trainen op positiespel kan nooit kwaadquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En zn goed verdediger dan? De meeste spelers die die heeft zijn al op goed positiespel. Die ene verdediger is meer waard dan 1 mid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |